abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15690736
Je zou denken dat dit soort vragen hier al eerder gesteld zijn, maar ik kan het echt niet vinden. Dus.....

Ik heb momenteel een Orange ¤30 abo. Ik zit bijna aan het einde van mijn contractperiode, dus dan zou ik Orange kunnen bellen en dan krijg ik een leuk toestel van ze als ik weer 1 of 2 jaar beloof bij ze te blijven.

Echter.... je ziet ook steeds vaker aanbiedingen van sites/bedrijven die Orange Simonly abo's verkopen. Mijn ¤30 abo voor slechts 5 ¤ per maand. Het wordt gebracht als een nieuw product van Orange, maar op de Orange-site zelf is er niks over te vinden.

Normaliter is de constructie bij zo'n site/bedrijf dat je gewoon je abo betaalt aan Orange en dat je dan een deel van het geld via dat bedrijf terug krijgt. In dit specifieke geval is het echter zo dat Orange jou de kosten rechtstreeks in rekening brengt (die 5 euro dus).

Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn boerenverstand zegt dat dit niet kan, ruikt naar oplichting. Aan de andere kant, het is bekend dat er premies worden gegeven als je een abonnee aanbrengt of behoudt (hoe zou Orange mij anders bij verlenging een 'gratis' telefoon kunnen geven?)

Kortom, wie weet of dit betrouwbaar is?

pi_15690842
orange heeft geen sim only

wat die bedrijven doen is deel van de vergoeding die ze van orange krijgen meteen op jou rekening dumpen, dan heb je dus omgerekend een goedkoper abo, echter je krijgt wel gewoon de volle mep rekeningen!!

pi_15690915
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
orange heeft geen sim only

wat die bedrijven doen is deel van de vergoeding die ze van orange krijgen meteen op jou rekening dumpen, dan heb je dus omgerekend een goedkoper abo, echter je krijgt wel gewoon de volle mep rekeningen!!

JAwel hoor, ik betaal 10 Euro aan Orange voor een Orange 40 abo.
Sim Only

kijk maar op www.2call.nl

Life sucks
pi_15690956
Ik had gekeken bij gsmnederland.nl en die geven toch echt aan dat het verder allemaal via Orange loopt.

En ook in de situatie dat men een bedrag op je rekening stort, klinkt het nog steeds aantrekkelijk. Dat doet Orange namelijk niet. Klinkt dus ideaal voor mensen die nog wel een jaartje vooruit kunnen met hun oude telefoon.

[Dit bericht is gewijzigd door miracle2 op 25-12-2003 12:39]

pi_15690963
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:35 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

JAwel hoor, ik betaal 10 Euro aan Orange voor een Orange 40 abo.
Sim Only

kijk maar op www.2call.nl

hmm nou ik heb er dus echt nog nooit van gehoord, zal zaterdag op mijn werk eens met dealersupport van orange bellen... dit is namelijk wel heel erg voordelig... 60¤ betalen voor 360¤ aan bellen
pi_15691066
ik heb t ook. Werkt allemaal prima, gewoon netjes facturen van Orange en zo.
pi_15691125
Ik heb die Orange Free 30 ook aangevraagd gisteren

Je betaalt 5 euro per maand en je krijgt er 30.
Let wel op:
- aansluitkosten: 37,50
- administratiekosten GoMobile (dat bedrijf waar het via loopt): 9,00
- administratiekosten Orange: 10,00
- nummerbehoud: 10,00
- verzendkosten: 7,50

pi_15691196
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:46 schreef jochem8 het volgende:
Ik heb die Orange Free 30 ook aangevraagd gisteren

Je betaalt 5 euro per maand en je krijgt er 30.
Let wel op:
- aansluitkosten: 37,50
- administratiekosten GoMobile (dat bedrijf waar het via loopt): 9,00
- administratiekosten Orange: 10,00
- nummerbehoud: 10,00
- verzendkosten: 7,50

via 2call betaalde ik voor al die shit maar 18 euro

*twijfelt nu en gaat op zoek naar een afschrift!

Life sucks
pi_15692563
hm, ik heb daar alles samen 25 eu voor moeten lappen (kon nummer alleen niet behouden omdat ik al bij Orange zat (welliswaar Prepay)). Eerder was het 10 eu, maar die actie was alweer voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')