Misschien ben ik wel de enige hier die deze heeft.
Kazumi Watanabe - The Spice of Life
(met Bill Bruford en Jeff Berlin)
quote:Ik heb wel Down Fall The Good Guys. Een keer uit een 1-euro bak gevist.
Op donderdag 25 december 2003 00:48 schreef Tokus het volgende:en een paar cds van Wolfsbane.
quote:Wat lullig... die heeft mijn moeder ook :d
Op donderdag 25 december 2003 01:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Youssou 'n Dour - ChaosGekocht omdat 7 seconds met Nenneh Cherry d'r bij stond. Het cd'tje was van dusdanige kwaliteit dat het inmiddels in de cdlade in 2en gebroken is, dus inderdaad, niemand heeft 'm :-)
Voor iedere fan van lekkere funky acid jazz...(alliance ethnik/ average white band)
quote:Fuck & shit, da's niet zo mooi. Maar ja hoeveel meer zullen 'm nog hebben he? 2 op de X en dan ook nog in Amsterdam. Je moeder heeft 'm vast ook op de Zeilstraat gekocht
Op donderdag 25 december 2003 15:19 schreef --MadCaT-- het volgende:[..]
Wat lullig... die heeft mijn moeder ook :d
Alleen die is nog afspeelbaar... Jammer genoeg
toen ik een keer in Londen was met een vriend (onder andere in de hoop die cd te vinden), wouden we uit een metrostation lopen, werd dat stomme kaartje niet geaccepteerd, dus wij een station verder reizen en daar uitstappen, loop ik net op dat station langs een muziekwinkel waar ze het laatste nummer van de cd draaiden, en tevens het enige nummer van de cd dat ik kende
call it faith, dat ding natuurlijk meteen gekocht, tot nu toe nooit ergens anders zien liggen
quote:Boudisque - Amsterdam: 14 euro 95!
Op vrijdag 26 december 2003 02:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Les Rythmes Digitales - Liberation, hebben geloof ik weinig mensen in nl, ik zocht 'm in ieder geval heel lang, tegenwoordig is 't zo online te bestellen denk iktoen ik een keer in Londen was met een vriend (onder andere in de hoop die cd te vinden), wouden we uit een metrostation lopen, werd dat stomme kaartje niet geaccepteerd, dus wij een station verder reizen en daar uitstappen, loop ik net op dat station langs een muziekwinkel waar ze het laatste nummer van de cd draaiden, en tevens het enige nummer van de cd dat ik kende
call it faith, dat ding natuurlijk meteen gekocht, tot nu toe nooit ergens anders zien liggen
quote:Check
Op donderdag 25 december 2003 00:57 schreef dabadbass het volgende:[..]
jij bent wel erg fris om 0.58 's avonds
ontopic
LeMar - Dedicated
wat is dat n relaxte cd
quote:oh ja, van Di'Anno heb ik ook nog een paar cds, maar niet bovenstaande. Maar ja, of je die ook echt wil hebben is natuurlijk weer een ander verhaal...
Op vrijdag 26 december 2003 11:10 schreef Djaser het volgende:
Di'Anno - As hard as ironIk weet niet zeker of ik hem al eerder heb genoemd
quote:hehe iemand die hem wel heeft??
Op donderdag 25 december 2003 01:32 schreef nXn het volgende:
ik heb denk ik wel een CD die NIEMAND heeftVA_Veline_velone_2003
iemand die hem wel heeft?
Nirvana MTV Unplugged, die is namelijk nooit officiëel op dvd uitgebracht. Maar de die hard fans hebben hem vast wel
quote:hehe idd ja
Op vrijdag 26 december 2003 12:01 schreef rensie het volgende:
ik denk dat ik een dvd heb die bijna niemand heeft:Nirvana MTV Unplugged, die is namelijk nooit officiëel op dvd uitgebracht. Maar de die hard fans hebben hem vast wel
quote:Ik heb em alleen op band
Op vrijdag 26 december 2003 12:01 schreef rensie het volgende:
ik denk dat ik een dvd heb die bijna niemand heeft:Nirvana MTV Unplugged, die is namelijk nooit officiëel op dvd uitgebracht. Maar de die hard fans hebben hem vast wel
(Maar ik ben dan ook geen die hard)
quote:ja maar dat is nog steeds geen dvd
Op vrijdag 26 december 2003 12:02 schreef nXn het volgende:[..]
hehe idd ja
gewoon te downloaden op i-net hoor
Lie to me
Something for the pain
Dry County (INCLUSIEF GOLD DISC --> die heeft echt niemand!)
Living in sin Japanse versie
quote:Oorspronkelijk stond er "niemand" (met aanhalingstekens dus) in de topictitel.
Op donderdag 25 december 2003 00:56 schreef MewBie het volgende:
hoe moet ik in godsnaam weten welke cd niemand heeft, als ik bijvoorbeeld 1tje heb die verder niemand heeft, heeft toch iemand hem. ik namelijksnap je... er kan dus geen cd zijn die niemand heeft, want een cd heeft altijd een iegenaar
quote:Check
Op vrijdag 26 december 2003 13:50 schreef TheFrankey het volgende:
Ede staal - Zusooien op zundagmorgen

[Dit bericht is gewijzigd door brighton op 27-12-2003 17:19]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |