Poll: Wie wordt de World Idol?
___________Alex____________________ Alexander__________________ Diana____________
____________Guy______________________ Heinz____________________ Jamai____________
___________Kelly_______________________ Kurt_____________________ Peter____________
____________Ryan________________________ Will_____________________
Ben toch wel ff benieuwd of Kurt (hehe) gaat winnen.. of niet natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 25-12-2003 00:17]
Verder vond ik Ryan goed en Kurt was ook niet slecht.
quote:hehe.. NU EVEN NIET
Op donderdag 25 december 2003 00:05 schreef MadMarine het volgende:
Jim
quote:
Op donderdag 25 december 2003 00:05 schreef oksana het volgende:
En ik vind Alexander wel bij Jamai passen !!
quote:afgelopen 4 uur ofzo
Op donderdag 25 december 2003 00:12 schreef koffiegast het volgende:
zeg wanneer kwam dit nou op tv?? ik sta nu een beetje roekeloos te zappen:?
quote:trio met Will
Op donderdag 25 december 2003 00:05 schreef oksana het volgende:
Ryan kon super goed zingen man!!En ik vind Alexander wel bij Jamai passen !!
quote:herhalingen?
Op donderdag 25 december 2003 00:15 schreef Stefkuh het volgende:[..]
afgelopen 4 uur ofzo
quote:Hehe idd Hobbit, Goofy hij heeft al bijnamen zat
Op donderdag 25 december 2003 00:21 schreef Skwish het volgende:
Die HobbitJim
quote:1 januari volgens mij of 31 december?
Op donderdag 25 december 2003 00:29 schreef Maidenfan het volgende:
wanneer kennen we de uitslag?
quote:1 januari vanaf 20:30.
Op donderdag 25 december 2003 00:37 schreef Stefkuh het volgende:[..]
1 januari volgens mij of 31 december?
quote:Je mag hem hebben
Op donderdag 25 december 2003 00:43 schreef lindaatje het volgende:
Waarom stemt er niemand op Heinz (zuid afrika)??
Hij zong goed, zag er leuk uit, goeie uitstraling..alles wat een Idol moet zijn.
Zoals hij in de camera keek
Go Hobbit, Go Hobbit, Go Hobbit!
quote:Nope, Kurt gaat winnen. I feel it
Op donderdag 25 december 2003 01:06 schreef Suard het volgende:
Kurt had de beste stem, maar is te lelijk voor een echte idol. Nee, Kelly wordt het volgens mij
[Dit bericht is gewijzigd door husnuyalcin op 25-12-2003 01:17]
echt slecht.. ging absoluut niet op uiterlijk af maar vond het echt belabberd klinken
voor mij zijn de 3 toppers: ryan, kelly en guy
die belg was ook nog wel goed voor zijn genre.
quote:En Kurt aapte teveel Bono na.. Maar het was wel onwijs goed.
Op donderdag 25 december 2003 02:44 schreef BB-King het volgende:
Nee joh, die Belg die aapte me teveel Kurt Cobain na... ook al was die nog slechter.
Omdat Kelly toch wel wint, juich ik voor Kurt!
Kurt vond ik ook heel goed. Ik vond alleen dat je zo goed kon horen dat hij uit een Scandinavisch land kwam. Ik meende een beetje een accent te horen.
Kelly Clarkson heeft natuurlijk een prachtige stem maar ik hou écht niet van dat geschreeuw á la Celine Dion en Mariah Carey.
Will Young is wel charmant en schattig maar z'n manier van zingen spreekt me totaal niet aan. Zo zacht en zooo mieterig!
Jamai vond ik geeneens heel slecht trouwens.
Ik vond hem helemaal Kurt niet nadoen, die jongen heeft een goede stem voor zulk soort nummers go peter!
quote:juistem
Op donderdag 25 december 2003 12:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik ben voor de Belg, Peter, maar ik denk dat t publiek zoiets toch niks vind, dus die Kelly zal wel winnen.Ik vond hem helemaal Kurt niet nadoen, die jongen heeft een goede stem voor zulk soort nummers go peter!
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:53 schreef -Promo- het volgende:
Die belg in ieder geval niet, die was tering slecht. Ik denk als Jim mee had gedaan dat ie een goede kans had gemaakt, maja.
quote:Jamai won toch ook (in NL)!
Op donderdag 25 december 2003 01:06 schreef Suard het volgende:
Kurt had de beste stem, maar is te lelijk voor een echte idol.
quote:Hey, kijk eens: [Centraal] Idols? Walgelijk! *kots*
Op donderdag 25 december 2003 13:28 schreef PrOvOkE het volgende:
Dat hele WorldIdol was naar mijn mening 1 grote fake,amateuristische eurosongfestival -rip off...wat een stelletje nepperds bij elkaar..Jullie kunnen dit toch werkelijk niet serieus nemen...Dit programma is puur bedoeld om de breezersletjes tot 13 over de hele wereld hun laatste centjes uit hun zak te kloppen..stelletje flasherds.. en waarom wachten met de uitslag tot 1 januari terwijl het programma niet eens live was. Dames en heren 1 + 1= 2 ...hou jullie laatste centjes in jullie spaarvarkentje...groeten van Provoke
Jamai eindigt best laag denk ik al hoop ik dat hij boven die Nirvana-wannabe uit komt
quote:Inderdaad ook een zeer goede stem ja.
Op donderdag 25 december 2003 16:33 schreef yvonne het volgende:
ik hoop Peter, wat een wereldstem!!
quote:hoop het... maar ja hopelijk stemmen er net als vorig jaar in Nederland veel "verstandige ouderen"
Op vrijdag 26 december 2003 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg Kurt (als er op zangkwaliteiten wordt gelet)
duimen maar
Rock on dude...
Kurt was zeker niet slecht
quote:Peter moet gewoon lekker verder gaan met zijn band. Die heeft Idols toch niet nodig om goed te zijn.
Op vrijdag 26 december 2003 00:16 schreef ghostarmor het volgende:
Peter...Rock on dude...
Kurt was zeker niet slecht
quote:Ehm haal het even terug, ben het vergeten (of niet uitgezonden).
Op vrijdag 26 december 2003 00:21 schreef ghostarmor het volgende:
klopt...
maar ik weet niet of de uitzending hier in nederland precies hetzelfde was als in belgie... maar die aanvaring met die amerikaan vond ik grandioos... Op VTM werd die helemaal uitgezonden...
Maar inderdaad heeft Peter het echt niet nodig. Hoop hem gewoon op Werchter 2004 te zien!
quote:Die komt bij mij op de tweede plek.
quote:Peter deed enkel mee voor dat platencontract. Hij verdient het ook, maar kreeg het voor zijn idool-ervaring nooit omdat zijn genre niet in het plaatje past van de populaire muziek. Ondanks zijn ruige imago heeft Peter een peperkoeken hartje. Hij durft en dat maakt hem nog meer geliefd.
Op vrijdag 26 december 2003 00:19 schreef Isabeau het volgende:[..]
Peter moet gewoon lekker verder gaan met zijn band. Die heeft Idols toch niet nodig om goed te zijn.
quote:Het is een mix he. Een Idol moet behalve zingen ook voldoen aan de rest van het plaatje toch?
quote:Tja, wat is populaire muziek? Nirvana was en is heel populair hoor. Zijn ook enorme hits geweest volgens mij.
Op vrijdag 26 december 2003 11:25 schreef MrLazy het volgende:[..]
Peter deed enkel mee voor dat platencontract. Hij verdient het ook, maar kreeg het voor zijn idool-ervaring nooit omdat zijn genre niet in het plaatje past van de populaire muziek.
quote:Volgens Peter ook, volgens het Amerikaans jurylid niet en daar ging hun discussie net over
Op vrijdag 26 december 2003 11:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja, wat is populaire muziek? Nirvana was en is heel populair hoor. Zijn ook enorme hits geweest volgens mij.
quote:Dat Amerikaanse jurylid was vast een ouwe lul. Die zien Nirvana idd niet als populaire muziek. Toch jammer dat er dat soort types in de jury worden gezet.
Op vrijdag 26 december 2003 11:55 schreef MrLazy het volgende:[..]
Volgens Peter ook, volgens het Amerikaans jurylid niet en daar ging hun discussie net over
Geweldige stem, en dat 'ie er als een hobbit uit zou zien.... kan ik ze ergens wel gelijk in geven, maar hij heeft stiekem best iets leuks over zich.
Het boeit me tenminste en dat kan ik van die van Zuid-Afrika ofzo niet zeggen. Die vond ik erg saai.
Peter (Belgie), Guy (Australie), en ja, toch ook wel Kelly Clarkson (US) volgen in mijn favorietenlijstje na Kurt. Die Poolse vond ik een grappige uitstraling hebben maar moet haar mond houden.
quote:Da's toch lastig bij een ZANG contest
Op vrijdag 26 december 2003 12:28 schreef postinggirl het volgende:
Die Poolse vond ik een grappige uitstraling hebben maar moet haar mond houden.
quote:Uhmm.. oke?
Op vrijdag 26 december 2003 12:34 schreef louise13 het volgende:
[afbeelding]
quote:doe eens wat enhousiaster
Op vrijdag 26 december 2003 17:43 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Uhmm.. oke?
quote:WHIIIEEHOOOOEEEEEEEEEEEEEE!!
Op vrijdag 26 december 2003 18:33 schreef Faithy het volgende:[..]
doe eens wat enhousiaster
![]()
quote:Waarom was Peter slecht zonder band? Hij deed het heel goed vond ik. De jury zei alleen dat pop idool niets voor hem was, maar dat ie gewoon z'n ding moest doen en dat was zingen in een band.
Op zaterdag 27 december 2003 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat Kurt het wint, want de jury was het meest positief over hem (geen negatieve opmerkingen), terwijl bij de anderen wel steeds iemand wat te zeiken had.
Btw: als ik het niet gezien had, had ik op Peter gestemd, maar die was vet slecht zonder banden Light my fire was best goed gedaan door Will, dus die kan ook nog wel eens winnen
quote:Het was trouwens een versie van José Feliciano.
Op zaterdag 27 december 2003 13:37 schreef MrLazy het volgende:
Will Young, hoe durft die zo een klassieker van The Doors te verkrachten
quote:En bovendien erg mooi gezongen, vond ik.
Op zaterdag 27 december 2003 13:54 schreef Mes het volgende:[..]
Het was trouwens een versie van José Feliciano.
quote:Van die Kelly hebben we er sowieso al genoeg. Ze kon erg goed zingen vond ik, maar er zijn er gewoon te veel met zo'n stem en look.
Op zaterdag 27 december 2003 14:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik denk dat Kurt wint, want hij ziet er grappig uit en heeft de beste stem. Mensen hebben de neiging om op de anti-held te stemmen. Bovendien stemt men principieel niet op Amerika dus die Kelly wint niet.
quote:hij klonk zwak
Op zaterdag 27 december 2003 12:45 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Waarom was Peter slecht zonder band? Hij deed het heel goed vond ik. De jury zei alleen dat pop idool niets voor hem was, maar dat ie gewoon z'n ding moest doen en dat was zingen in een band.
quote:weet je wat ik nergens op vond slaan wat kurt betreft?
Op zaterdag 27 december 2003 14:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik denk dat Kurt wint, want hij ziet er grappig uit en heeft de beste stem. Mensen hebben de neiging om op de anti-held te stemmen. Bovendien stemt men principieel niet op Amerika dus die Kelly wint niet.
De zanger van Saybia is ook mama's mooiste niet en die hebben ook een platencontract gekregen.
en wat te denken van thom yorke van radiohead??
quote:nee? vertel!
Op zaterdag 27 december 2003 14:30 schreef Heero het volgende:
Ik weet niet of ze in Nederland en in andere landen die discussie getoond hebben van Peter met de jury? Indien wel, dan wint Peter. Indien niet, wint die Noor.
quote:Saybia en Radiohead zijn geen bands die er zijn om massa's tienermeisjes te vermaken op muzikaal gebied. Een winnaar van Idols is wel zo'n artiest. Dat is imho wel een duidelijk verschil.
Op zaterdag 27 december 2003 14:27 schreef Viking84 het volgende:
De zanger van Saybia is ook mama's mooiste niet en die hebben ook een platencontract gekregen.
en wat te denken van thom yorke van radiohead??
quote:ach Jamai won toch ook
Op zaterdag 27 december 2003 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Saybia en Radiohead zijn geen bands die er zijn om massa's tienermeisjes te vermaken op muzikaal gebied. Een winnaar van Idols is wel zo'n artiest. Dat is imho wel een duidelijk verschil.
quote:Dat was toch anders, aangezien er toen veel meer uitzendingen waren en het uiterlijk daardoor minder belangrijk werd. Als het Nederlandse idool in een eenmalige uitzending zou zijn gekozen, zou Jamai imo nooit hebben gewonnen.
Op zaterdag 27 december 2003 15:21 schreef Stefkuh het volgende:[..]
ach Jamai won toch ook
quote:Ik vrees het ook, puur omdat zij er mooier uitziet en commercieel goed ligt.
Op zaterdag 27 december 2003 17:12 schreef Daaniejelluh het volgende:
Het zal Kelly wel worden...
quote:Ik hoop het niet, want ik vond haar behoorlijk schreeuwerig zingen, niet echt supermooi ofzo. Vind nog steeds dat Kurt moet winnen vanwege zijn zangkwaliteiten. En ik denk dat Will Young toch wel wint als het om Idol gaat.
quote:Zou ik wel terecht vinden
Ik heb trouwens gestemd op Kurt, superstem gewoon !
quote:Het raarste vind ik nog dat Alexander op een vierde plek staat
Op zaterdag 27 december 2003 18:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Rare poll trouwens, Alex heeft 20 stemmen en staat boven Ryan die 23 stemmen heeft.
Ik heb trouwens gestemd op Kurt, superstem gewoon
!
quote:Zorg je dan wel dat je opgevangen wordt??
Op zaterdag 27 december 2003 18:48 schreef Parallel_Lives het volgende:
alexander, als 't die pool word spring ik uit 't raam.
Luchtkussen ofzo .
edit: P.I. moet zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 27-12-2003 18:51]
quote:hehe, ja ga m'n best doen (H)
Op zaterdag 27 december 2003 18:50 schreef schatje het volgende:[..]
Zorg je dan wel dat je opgevangen wordt??
Luchtkussen ofzo
.
quote:Kindje, daar gaat het hele programma toch om?
Op zondag 28 december 2003 15:43 schreef louise13 het volgende:
wie heeft er eigelijk allemaal opgebeld of gesmst om te stemmen? ik niet hoor! wat maakt het nou uit wie er wint?
quote:Wil je erover praten?
Op zondag 28 december 2003 15:52 schreef sanj het volgende:
ik heb gesmst ( Kelly)
quote:WAAROM? VRAAG IK JE WAAROM?
ik heb gesmst ( Kelly)
Who will win?
Will
503370 (12 %)
Will wasn't very energetic at all. He just stood there and blurted it all out. I expected a lot more even though I knew that he didn't really want to be there, but I guess that's why Gareth Gates is more successful internationally. Will's performance nearly made me fall asleep - sorry Will.
Kelly
272216 (6 %)
As for Kelly, well I'm trying to find some faults with her performance but I'm struggling. She could've picked a better song just to show off more but again song choice comes back to Simon Fuller. She's the most successful Idol internationally so who's going to argue with her? Go Kelly!
Guy
469131 (11 %)
On to the Guy with the afro thing going on. He has people wearing afro wigs all over Oz and even some in the audience were wearing them. Aussies say "Go the 'fro!" when they support Guy and after his performance he's an equal chance with Kelly of winning this contest. This is the unique voice that Simon was looking for and he was left more flabbergasted more than anything else, during his comments. That says a lot about how good Guy was.
Heinz
134183 (3 %)
Heinz will have many votes from the young ladies because of his looks. The surprise he was talking about recently didn't eventuate but I either missed it or his performance was the surprise. Nice performance Heinz! The Polish judge should be shot because he's an idiot and the other comments should be ignored - you'll be near the top of the vote tally.
Alicja
1887 (0 %)
Little Alex (Alicja) seems to have quite a set of lungs but I was bored with her performance. That's all I can say.
Jamai
1644 (0 %)
Jamai's performance was average at best. As Simon said it is a unique voice that they are looking for. Personally I look for the strongest and most unique voice and Jamai's singing voice hasn't got either of those attributes. Sorry Jamai but bottom of the vote tally for you also.
Alexander
122854 (3 %)
Alexander had huge support in our poll but I think Germans would be a little embarrassed. This wasn't meant to be an aerobics class it's World Idol. His performance was too energetic and too 1980s for me. Sorry Alex but you'll be at the bottom of the vote tally. Of course Simon Fuller is to blame for this because he selected the songs.
Kurt
278210 (7 %)
Poor Kurt, the so called "ugly duckling" of the class, he started out good and then shifted to a higher note. I thought that the judges would really let loose on the guy and they did but some was edited out. To my surprise the positive comments were left in the broadcast and I'm glad. I thought he did quite well and he should be near the top of the vote tally.
Diana
2033 (0 %)
Diana's performance was certainly different. I'm glad that she didn't sing in English as it gave her a chance to show what she's "naturally" like. Very brave move Diana, not a bad performance! Off to the middle of the vote tally for you.
Peter
1119 (0 %)
As for Peter, leave it to him to scare the children :-) I'm a guy so naturally I thought he did well and applaud his efforts in giving a bit back to the judges, as a few famous faces that I noticed in the audience looked on.
Ryan
2180379 (54 %)
Ryan received huge support in our poll since it began in November (and leads today) but his performance bored me to tears. He has potential (for a wildcard winner) but the song choice was poor. Simon used the word "adequate" to describe the song and I'd agree - you'll be in the top five Ryan, largely thanks to American viewers who'll vote for you.
Total votes: 3967026
quote:Hey, kijk eens: [Centraal] Idols? Walgelijk! *kots*
Op zondag 28 december 2003 18:48 schreef thomas26 het volgende:
Vreselijk, is die tering zooi nog altijd bezig.
quote:OK, maar ben blij dat ik niet de enige ben.
Op zondag 28 december 2003 18:56 schreef schatje het volgende:[..]
Hey, kijk eens: [Centraal] Idols? Walgelijk! *kots*
.
quote:Mee eens!
Op zondag 28 december 2003 21:26 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:
....ik wil dat die Ryan uit canada gaat winne die was goed....
Neej ik mag die down under dude wel.
quote:Ook mee eens!
Op zondag 28 december 2003 21:38 schreef Mes het volgende:
Mee eens!
quote:Aangezien Ryan 54% krijgt zal dit toch zeker geen AMERIKAANSE site zijn, aangezien de VS het niet zo hebben op Canada. Maar goed.. 54% op Ryan en dan Kurt op een 5e plaats.. gaat echt nergens over... Maar goed die Ryan zag er ook niet uit dus wat dat betreft hehe
Op zondag 28 december 2003 18:37 schreef ParboBiri het volgende:
Van een (ik geloof) amerikaanse site- knip blablabla -
quote:Nee dat dacht ik ookal ja, maar volgens mij is het toch een amer site, want de titel van de Poll was eerst 'Who will you vote for' en omdat
Op maandag 29 december 2003 01:19 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Aangezien Ryan 54% krijgt zal dit toch zeker geen AMERIKAANSE site zijn, aangezien de VS het niet zo hebben op Canada. Maar goed.. 54% op Ryan en dan Kurt op een 5e plaats.. gaat echt nergens over... Maar goed die Ryan zag er ook niet uit dus wat dat betreft hehe
So the vote tally for America for example could look like this:
Kelly - 12 points (automatically received).
1st place - Ryan - 10 points.
2nd place - Guy - 9 points.
3rd place - Will - 8 points.
4th place - Heinz - 7 points.
5th place - Peter - 6 points.
and so on down to 1 point.
Amerika zal wel eerder hun 10 punten aan een buurland geven dan een europees land ofzo...
quote:Ik ook
ik heb gesmst ( Kelly)
quote:jekkie bahbah.. lijkt
Op maandag 29 december 2003 06:27 schreef ParboBiri het volgende:[..]
Nee dat dacht ik ookal ja, maar volgens mij is het toch een amer site, want de titel van de Poll was eerst 'Who will you vote for' en omdat
So the vote tally for America for example could look like this:
Kelly - 12 points (automatically received).
1st place - Ryan - 10 points.
2nd place - Guy - 9 points.
3rd place - Will - 8 points.
4th place - Heinz - 7 points.
5th place - Peter - 6 points.
and so on down to 1 point.Amerika zal wel eerder hun 10 punten aan een buurland geven dan een europees land ofzo...
quote:Nee, op de Amerikaans site staan kurt en guy samen heel hoog.
Op maandag 29 december 2003 01:19 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Aangezien Ryan 54% krijgt zal dit toch zeker geen AMERIKAANSE site zijn, aangezien de VS het niet zo hebben op Canada. Maar goed.. 54% op Ryan en dan Kurt op een 5e plaats.. gaat echt nergens over... Maar goed die Ryan zag er ook niet uit dus wat dat betreft hehe
quote:Kurt en Guy daar kan ik het mee eens zijn! (uh maar heb je ene bron? wil het graag ff aanschouwen
Op maandag 29 december 2003 12:32 schreef lin1406 het volgende:[..]
Nee, op de Amerikaans site staan kurt en guy samen heel hoog.
Nederland, Belgie en Engeland ( wat mij een beetje verbaasd )
staan laatste.
edit: Top 5 van polls op:
Celebchaos.com (was dit soms de site van bovengenoemde?)
Ryan 2277664 (52 %)
Will 540523 (12 %)
Kurt 474026 (10 %)
Guy 470261 (10 %)
Kelly 310001 (7 %)
Total votes: 4339189
the internetforum.co.uk
Kelly Clarkson - USA 1065
Diana Karazon - Pan-Arabic Region 867
Guy Sebastian - Australia 438
Kurt Nilsen - Norway 276
Alexander Klaws - Germany 216
Total votes: 3455
Jokersupdates.com
Guy - Australia 41%
Kurt - Norway 20%
Kelly - USA 08%
Peter - Belgium 07%
Ryan - Canada 07%
Total votes: 237
was wat ik zo'n beetje kon vinden
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 29-12-2003 14:41]
quote:Helemaal mee eens... Kelly was inderdaad hartstikke goed, maar da's zo langzamerhand natuurlijk ook wel logisch..
Op donderdag 25 december 2003 00:03 schreef Vibromass het volgende:
Tja, Kelly is gewoon goed vakwerk. Zie geen concurrentie.
Verder vond ik Ryan goed en Kurt was ook niet slecht.
[..]
Kurt en Guy daar kan ik het mee eens zijn! (uh maar heb je ene bron? wil het graag ff aanschouwen
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:46 schreef lin1406 het volgende:
[quote]Op maandag 29 december 2003 14:19 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Kurt en Guy daar kan ik het mee eens zijn! (uh maar heb je ene bron? wil het graag ff aanschouwen
quote:Niet alleen in Nederland
Op woensdag 31 december 2003 00:19 schreef Stefkuh het volgende:
Aan deze IP gebonden Poll lijkt me dat Kurt iig in Nederland goede kans maakt eerste te worden
quote:Hope so
Op donderdag 1 januari 2004 17:59 schreef Cheja het volgende:[..]
Niet alleen in Nederland
. Wedden?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 00:19 schreef Stefkuh het volgende:
Aan deze IP gebonden Poll lijkt me dat Kurt iig in Nederland goede kans maakt eerste te worden
quote:Wie er gewonnen heeft? Ik zeg niks.
Op donderdag 1 januari 2004 17:59 schreef Cheja het volgende:
Niet alleen in Nederland. Wedden?
quote:guy wint! i just know
Op donderdag 1 januari 2004 18:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kurt moet winnen
Kurt heeft een vette stem en uitstraling...z'n gezicht heeft ook wel iets aparts
Kelly heeft een HELE IRRITATE VIBRATIE in der stem, een van de juryleden zei het ook al
Will zingt aardig...heeft de meeste platen verkocht maar zong een nummer dat ie al 1000den keren heeft gezongen, was een beetje jammer
Jamai zong niet al te zuiver
Peter zingt vet..maar z'n style spreekt niet iedereen aan
Alexander zingt niet vloeiend Engels, je hoorde z'n Duits erdoor heen
Alex heeft een superstem voor zo'n jonge meid, helemaar gestoord ook nog es maar waarschijnlijk te jong om World Idol te zijn
Heinz had niet echt uitstraling
Guy zong ook lekker
Ryan vond ik ook geen uitstraling hebben
my vote goes to Kurt (Hobbit)
Edit: en weer plus 10
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 01-01-2004 21:07]
quote:goh wat verbaast me dat
Op donderdag 1 januari 2004 21:09 schreef Knaller het volgende:
Jamai wordt zo te zien laatste.
quote:we hadden nog een beter figuur geslagen met onze kloppen dansende vriend
Op donderdag 1 januari 2004 21:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat een boutprogramma zeg. En heerlijk hoe jamai als laatste zal eindigen.
quote:maar dit is een poll
Op donderdag 1 januari 2004 21:11 schreef schatje het volgende:
World Idol # 7 - vanavond ook op RTL+![]()
.
quote:Niet zo vreemd he
Op donderdag 1 januari 2004 21:09 schreef Knaller het volgende:
Jamai wordt zo te zien laatste.
quote:Jamaï kan gewoon niet zingen, daar heeft het liedje verder niks mee te doen.
Op donderdag 1 januari 2004 21:12 schreef cptmarco het volgende:
Ik krijg een enorm songfestival gevoel: leuk nummer en toch helemaal onderoin eindigen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |