quote:Volgens mij ligt dit meer aan de makers van de spellen. Die moeten tenslotte proberen om zoveel mogelijk uit het apparaat te halen. Volgens mij gebeurt dat nog erg weinig. Verder hoeven ze van mij niks meer aan de graphics te veranderen. Ik speel liever onrealistische games dus daarvoor is het veel minder belangrijk maar sommige stukken van games lijken al alsof ze zo uit een film zijn geplukt. Wat kunnen ze daar dan nog aan verbeteren? (kwa hardware dan, waarschijnlijk kunnen sommige software dingen nogwel een beetje worden verbeterd zoals realistisch vallen)
Op vrijdag 26 december 2003 12:52 schreef Lexie het volgende:
Alsof de graphics van een game niet nog beter kunnen, wat een bullshit. Ze doen net alsof games tegenwoordig bijna fotorealistisch zijn, maar er zullen nog wel een paar generaties tussenzitten voordat we eindelijk zo ver zijn. Er zijn nog ontzettend veel gebieden waarop je graphics kunt verbeteren, al is het maar ophet gebied van het realistisch omleggen van je tegenstander
.
Niet dat ik zo'n graphicshoer ben
.
quote:probeer maar eens zonder powerbombs omega te verslaan op hard
Op vrijdag 26 december 2003 05:07 schreef HAL9000S het volgende:[..]
100% scans op hard??
quote:je kon toch batterijen in die dingen steken waardoor er wem rumble is, of heb ik het mis?
Op vrijdag 26 december 2003 13:48 schreef eGo2k het volgende:
Zeg, is de afwezigheid van de Rumblefeature bij de Wavebird-controller een groot gemis?
quote:volgens mij heb je het een beetje mis, rumble was eruit gehaald om de batterijen, die er al inzitten. te besparen
Op vrijdag 26 december 2003 14:04 schreef ASSpirine het volgende:[..]
je kon toch batterijen in die dingen steken waardoor er wem rumble is, of heb ik het mis?
quote:dan weet ik het ook al
Op vrijdag 26 december 2003 14:38 schreef Tain het volgende:[..]
volgens mij heb je het een beetje mis, rumble was eruit gehaald om de batterijen, die er al inzitten. te besparen
quote:Ik HAAT fotorealistische graphics
Op vrijdag 26 december 2003 12:52 schreef Lexie het volgende:
Alsof de graphics van een game niet nog beter kunnen, wat een bullshit. Ze doen net alsof games tegenwoordig bijna fotorealistisch zijn, maar er zullen nog wel een paar generaties tussenzitten voordat we eindelijk zo ver zijn. Er zijn nog ontzettend veel gebieden waarop je graphics kunt verbeteren, al is het maar ophet gebied van het realistisch omleggen van je tegenstander
.
Niet dat ik zo'n graphicshoer ben
.
quote:zkr, mensen staren zich veel te vaak blind op resolutie...doe mij maar een fantastisch mooi onrealistisch sprookjeswereld waar ik in kan vertoeven, het dagelijks leven heeft al realistische graphics genoeg
Op vrijdag 26 december 2003 15:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik HAAT fotorealistische graphics
Het moeten wel games blijven
quote:Nou ja, als consoles hebt die fotorealistische graphics aankunnen, dan kun je natuurlijk ook supermooie andere dingen maken. Ik bedoel dan ook eigenlijk dat je qua graphics alles kunt wat je wil, en dan hoeft niet alles te lijken op e echte wereld. Maar stel je een hyperrealistische Zeldawereld voor, zoals Lord of the Rings (de film). Dat zouy ik toch wel ultiem vinden
Op vrijdag 26 december 2003 15:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik HAAT fotorealistische graphics
Het moeten wel games blijven
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 16:53 schreef Lexie het volgende:[..]
. Maar stel je een hyperrealistische Zeldawereld voor, zoals Lord of the Rings (de film). Dat zouy ik toch wel ultiem vinden.
quote:Denk aan een supermooie mangafilm, of Finding Nemo. Als het al eens zover komt
Op vrijdag 26 december 2003 17:30 schreef HomerJ het volgende:[..]
. Dat wordt wel cool. Maar ze moeten wel afwisselen tussen cartoonie-realistische
quote:Dan worden het wel zeeeer prijzige spelletjes. Hoelang duurt het denk je om iets fotorealistisch te maken.
Op vrijdag 26 december 2003 16:53 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou ja, als consoles hebt die fotorealistische graphics aankunnen, dan kun je natuurlijk ook supermooie andere dingen maken. Ik bedoel dan ook eigenlijk dat je qua graphics alles kunt wat je wil, en dan hoeft niet alles te lijken op e echte wereld. Maar stel je een hyperrealistische Zeldawereld voor, zoals Lord of the Rings (de film). Dat zouy ik toch wel ultiem vinden
.
En hoe verschillen de Players Choice mini-dvd'tjes met die van de 'originele'? Bij de PS2 heb je met de Platinum games een simpele DVD met daarop gewoon de titel van het spel, origineel zit er meestal nog een dikke laag op met een plaatje van het spel. Hoesje boeit me verder niet, die is natuurlijk ook anders.
quote:Precies hetzelfde alleen het hoesje is anders
Op vrijdag 26 december 2003 20:45 schreef JK het volgende:En hoe verschillen de Players Choice mini-dvd'tjes met die van de 'originele'? Bij de PS2 heb je met de Platinum games een simpele DVD met daarop gewoon de titel van het spel, origineel zit er meestal nog een dikke laag op met een plaatje van het spel. Hoesje boeit me verder niet, die is natuurlijk ook anders.
quote:Nee, ik krijg sowieso van de rumble in de Gamecube controller geen uhm...erotische gevoelens, het is meer iets van oh kijk dat kan het ook nog en voor de rest voegt het helemaal niets toe. Het eruit laten is dus ook geen gemis.
Op vrijdag 26 december 2003 13:48 schreef eGo2k het volgende:
Zeg, is de afwezigheid van de Rumblefeature bij de Wavebird-controller een groot gemis?
Volgens mij zijn die fabrikanten zo bang voor rechtszaken dat ze nooit de echte rumble en force feedback erin stoppen die het eigenlijk zou moeten hebben. Als ik een simulatie race spel zou spelen dan wil ik een stuurwiel hebben die je zo kan instellen dat ie echt zwaar stuurt en bijna uit je handen rumblet als je over de curbstones gaat.
Maar nee die watjes durven dat niet te bouwen.
- Einde -
quote:Huh?
Op vrijdag 26 december 2003 22:48 schreef tong80 het volgende:
1001ste post
quote:De standaard zijn 54 blocks geloof ik en die zijn zo op. Ik zou voor de 16 mb versie gaan
Op vrijdag 26 december 2003 20:45 schreef JK het volgende:
Hoe groot is nou de standaard memorycard van Nintendo voor de GameCube? Aangezien je 4mb en 16mb kaarten kan kopen (en wie weet vast nog wel andere groottes). Omdat ik morgenvroeg dus even ga kijken naar een Gamecube.
quote:Die standaard van nintendo zijn 59 blocks en die zijn indd zo op. Ga voor een 251 ik heb nu 16 spellen. En ik heb nog ruimte over op die memcard
Op vrijdag 26 december 2003 23:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
De standaard zijn 54 blocks geloof ik en die zijn zo op. Ik zou voor de 16 mb versie gaan
quote:Die laatste The Sims: erop uit neemt geloof ik 161 blocks in beslag, beetje teveel eigenlijk
Op vrijdag 26 december 2003 23:26 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Die standaard van nintendo zijn 59 blocks en die zijn indd zo op. Ga voor een 251 ik heb nu 16 spellen. En ik heb nog ruimte over op die memcard
quote:ken een spel die 231 neemt
Op vrijdag 26 december 2003 23:32 schreef Tain het volgende:[..]
Die laatste The Sims: erop uit neemt geloof ik 161 blocks in beslag, beetje teveel eigenlijk
quote:Vertel
Op vrijdag 26 december 2003 23:37 schreef G1Ace het volgende:[..]
ken een spel die 231 neemt
dus niet klagen
The Moon Project (ofzo) lijkt me ook geweldig eigenlijk...
Heb ik een poot om op te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |