Mr_T-Rex heeft toch gister toch een goede uitgekozen waarom pleur je er dan nu nog een auto bij we doen gewoon die van Rex daar kun je mee soepen en met die auto van jouw moet je zoals je zegt niks aan doen
quote:Die pontiac???? Wanneer dan? In ieder geval niet deze foto
Op dinsdag 17 februari 2004 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
Die is ook al geweestDit ropic is echt d00d
quote:Ow, maar die is al weer weg dan ofzo??
Op dinsdag 17 februari 2004 16:28 schreef Kaj_A het volgende:
Ik denk dat Sjoewe die ferarri bedoeld die na jouw plaatjes is gepost.
Ik zei iets heeeeeeeeeel doms
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 17-02-2004 21:15]
quote:kutn00b, nu heb je mij 3 keer op msn gevraagd wanneer de poll is en nu ga je het ook hier posten... zoek hobbies ofzo
Op woensdag 18 februari 2004 18:21 schreef Rbn het volgende:
Tot wanneer is de poll ik neem vrijdag aan toch?
ik ken ruben irl dus ik amg dat
quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:58 schreef _BluB_ het volgende:
nu mijn aandeel.
[afbeelding]
mijn geweldige powerpuff scheurijzer![]()
*edit: achterbumperveranderd*
kan jij ook andere bumpers doen ?quote:
lol deel 20 alweerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:04 schreef Mons het volgende:
das vol maar door de reeds snelle reactie van bovengenoemde is hier deel 19
is denk ik wel zo overzichtelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:27 schreef _BluB_ het volgende:
moet ik mijn inzending die een deel 19 staat nou ook posten in deel 20 of maakt dat niet uit???
normaal is dat zodat het topic bij je my active topics gaat staan zodat je het makkelijk weer kunt vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:12 schreef BazzoS het volgende:
wat houden die terugvindposts eigenlijk in?
dankjequote:Op maandag 8 maart 2004 11:31 schreef Mons het volgende:
[..]
normaal is dat zodat het topic bij je my active topics gaat staan zodat je het makkelijk weer kunt vinden.
volgende keer beterquote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef Mons het volgende:
ff mijn beargumentatie voor het feit dat ik niet gestemd heb:
-BazzoS' soep is ook weer te kaal en de velgen zitten niet helemaal recht
wat is er mis met fireworks MX?quote:Op maandag 8 maart 2004 23:05 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
lol @ fireworks mx
Die Nissan is idd ZWAAR bagger. Vor sommigen misschien een uitdaging, maar het moet wel leuk blijven. En een kalen mooi afgewerkte auto wordt vaak ook we gewaardeerd. Moet ie wel wat speciaals hebben natuurlijk!
nouja, ik kan er redelijk mee overwegquote:Op maandag 8 maart 2004 23:08 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
niks mis mee hoor, gewoon apart dat je dat gebruikt
Kutbak LOLquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:17 schreef Ultimora het volgende:
ik was al bezig met die nissan, en vind em overigens best grappig te soepentis geen top auto maargoed..
niet zeiken, ik heb iets geprobeerd wat wel vaag is en wel bij het model pastquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Kutbak LOL![]()
ik zeik niet, 't is gewoon mijn meningquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:54 schreef Ultimora het volgende:
[..]
niet zeiken, ik heb iets geprobeerd wat wel vaag is en wel bij het model pastbij een andere auto was het echt kut geweest.. maargoed tis een kutbak ja
zal volgende keer beter mijn best doenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:44 schreef Mons het volgende:
@ BazzoS: Clean soepen kan idd heel mooi zijn maar je moet hem dan wel wat speciaals meegeven want aleen alles eraf halen auto verlagen en andere velgen vind ik persoonlijk té makkelijk.
Sorry dat ik het zeg, maar de rest ook niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:01 schreef _BluB_ het volgende:
Wat zitte jullie toch te zeiken over die auto, hij valt best te soepen
ben vanmiddag gwoon bezig geweest en ik vind hem redelijk gelukt hoor.
eventueel verder zeiken in offtopic
[afbeelding]
alleen de voorbumper is niet mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |