quote:Ja, dat heb ik nou ook!
Op woensdag 7 januari 2004 13:02 schreef lilithu het volgende:
Deze middag heb ik een pastaslaatje met kippeblokjes en groenten gegeten en het was superlekker enzo. Het valt me op dat ik veel meer aandacht besteed aan mijn maaltijden als ik op dieet ben, en dat ze dan ook veel lekkerder en gevarieerder zijn dan als ik me niet bezighoud met dieten.En dat is een plus.
Toch? Hebben jullie dat ook?
Maar dat komt omdat het fokforum op mijn werk geblockt was (maar sinds vandaag kan ik er weer op
)
De laatste keer dat ik gereageerd heb was ik 91.5 Kg (-12!)
Vandaag op de weegschaal en ik was 91 Kg!
Gaat dus nog steeds naar benenden alleen niet meer zo snel.
Hopelijk kan ik weer wat vaker reageren!!!
quote:Hier in lifestyle is ergens een topic over het etkinson dieet. Dat is ook zonder of heel weinig koolhydraten eten. Moet je maar eens kijken. Ik heb dat ook een tijdje gedaan. Alleen ik ging flauwvallen en zo ervan dus ik moest er wel mee ophouden. Was er iets van 10 kilo mee afgevallen daarna wel weer dubbel zoveel erbij. Misschien is het verstandiger om het wat langzamer te laten gaan dat het er af blijft.
Op woensdag 7 januari 2004 14:06 schreef Partygurl het volgende:
Ik kreeg van een vriendin het streep-je-slank boekje van de margriet, hierbij streep je vakjes weg totdat je aan de 120 vakjes zit. Hierbij moet je 2kilo per week kunnen verliezen. Het gaat hierbij om zo min mogelijk koolhydraten te eten. Ze zegt dat het echt werkt. Iemand ooit geprobeerd?
quote:dubbel
Op woensdag 7 januari 2004 14:28 schreef Riann het volgende:[..]
Hier in lifestyle is ergens een topic over het etkinson dieet. Dat is ook zonder of heel weinig koolhydraten eten. Moet je maar eens kijken. Ik heb dat ook een tijdje gedaan. Alleen ik ging flauwvallen en zo ervan dus ik moest er wel mee ophouden. Was er iets van 10 kilo mee afgevallen daarna wel weer dubbel zoveel erbij. Misschien is het verstandiger om het wat langzamer te laten gaan dat het er af blijft.
quote:Ja en dat mag bij het etkinsondieet niet
Op woensdag 7 januari 2004 14:33 schreef Partygurl het volgende:[..]
dubbel
Hierbij mag je trouwens wel gewoon eten, brood, aardappels etc, zolang je maar binnen de 120 hokjes blijft. Als je via google zoekt op streep-je-slank vindt je het overzicht.
Je mag wel zo vet eten als je wilt ik heb toen echt rookworsten gegeten met dipsausjes met zaanse mayo want daar zaten bijna geen koolhydraten in. En gebakken eitjes en zo en wortels salade vlees.
Op zich is het goed te doen en lekker. Alleen op school was het wat moeilijker om iets mee te nemen en zo.
quote:Ja hier zit je ook zo aan de 120 vakjes, al vind ik aardappelen al niet te vreten
Op woensdag 7 januari 2004 14:35 schreef Riann het volgende:[..]
Ja en dat mag bij het etkinsondieet niet
Geen pasta
geen brood
geen aardappelen
omdat daar veel koolhydraten in zittenJe mag wel zo vet eten als je wilt ik heb toen echt rookworsten gegeten met dipsausjes met zaanse mayo want daar zaten bijna geen koolhydraten in. En gebakken eitjes en zo en wortels salade vlees.
Op zich is het goed te doen en lekker. Alleen op school was het wat moeilijker om iets mee te nemen en zo.
Vanmiddag bij het boodschappen doen heb ik maar weer eens kauwgom gekocht, zodat ik in elk geval iets kan eten wanneer ik zin heb in snoep. Tot dusver werkt het goed
quote:Dag bami(soep)
Op woensdag 7 januari 2004 14:39 schreef Christine het volgende:
Partygurl in pasta zitten natuurlijk wel veel calorieën... het is ook het beste wanneer je volkorenpasta eet, volgens mij is dat niet zo heel erg slecht.Vanmiddag bij het boodschappen doen heb ik maar weer eens kauwgom gekocht, zodat ik in elk geval iets kan eten wanneer ik zin heb in snoep. Tot dusver werkt het goed
quote:Klopt. Ik neem ook vaak een banaan mee. Dan maar 2 stuks fruit in een keer, maar dan ben ik idd ook wel mijn hongergevoel kwijt.
Op woensdag 7 januari 2004 11:45 schreef Fannetje het volgende:[..]
Niet zozeer slechter, een banaan is namelijk wel een stuk voedzamer dan een appel o.i.d. Als ik trek heb, is dat na een banaan te eten een heel eind over. Bij een ander stuk fruit is dat een stuk minder. Dus zo af en toe een banaan kan echt geen kwaad. Zeker als je trek hebt, anders ga je misschien naar "slechte" dingen grijpen.
Dus slechter is niet helemaal het juiste woord, maar 2 bananen is dus niet hetzelfde als 2 sinaasappels, dat probeerde ik ermee aan te geven.
quote:Even tussendoor.. Doe jij nog altijd die herbalifekuur? Want ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar ik zie wel dat jij al heel wat kilo's kwijtbent.
Op woensdag 7 januari 2004 15:54 schreef Riann het volgende:
even deze meet promotenMeeting : Winter Efteling 17 Januari 2004
quote:Nog steeds ja
Op woensdag 7 januari 2004 16:36 schreef lilithu het volgende:[..]
Even tussendoor.. Doe jij nog altijd die herbalifekuur? Want ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar ik zie wel dat jij al heel wat kilo's kwijtbent.
veel mensen zeggen ook tegen me dus dat spul werkt echt ja dus
quote:Ik ben er mee bezig en de eerste week viel ik echt 2 kilo af. Maar ik vind het best moeilijk vol te houden. Ben nu een aantal weken bezig en totaal 4 kilo kwijt. De laatste weken met kerst en zo heb ik het niet echt meer bijgehouden, maar ben gelukkig wel stabiel op gewicht gebleven. Je moet wel doorzettingsvermogen hebben.
Op woensdag 7 januari 2004 14:06 schreef Partygurl het volgende:
Ik kreeg van een vriendin het streep-je-slank boekje van de margriet, hierbij streep je vakjes weg totdat je aan de 120 vakjes zit. Hierbij moet je 2kilo per week kunnen verliezen. Het gaat hierbij om zo min mogelijk koolhydraten te eten. Ze zegt dat het echt werkt. Iemand ooit geprobeerd?
quote:Ja idd want die 120 vakjes lijken veel maar damn daar zit je zo aan. daar had ik me lelijk in vergist. maar gelukkig krijg je meer hokjes door fietsen, fitness en sporten etc
Op woensdag 7 januari 2004 18:27 schreef Chayenn het volgende:[..]
Ik ben er mee bezig en de eerste week viel ik echt 2 kilo af. Maar ik vind het best moeilijk vol te houden. Ben nu een aantal weken bezig en totaal 4 kilo kwijt. De laatste weken met kerst en zo heb ik het niet echt meer bijgehouden, maar ben gelukkig wel stabiel op gewicht gebleven. Je moet wel doorzettingsvermogen hebben.
Christine, dat 'zullen we niet gaan', heb ik ook hoor, dat is vrouwen eigen volgens mij
. Ik vind het knap dat je die afspraken met jezelf zo goed handhaaft, daar ben ik zelf minder sterk in
.
Isabeau, hier nog zo'n iemand die 'niet dik oogt'
Helaas, schijn bedriegt dus
En over een jaar zeg ik waarschijnlijk: wat was ik toen dik
Ik hoop dat je niet al teveel hapjes hebt genomen en als je dat wel hebt gedaan, dat je er lekker van hebt genoten
Wat een l*l is die cardioloog trouwens ![]()
Funnie, kop op, ook al laat dat harde werken zich niet direct terugzien op de weegschaal, ik weet zeker dat het wel invloed heeft! Leuk dat je dochter zo meeleeft!!
Brighteyes, geniet inderdaad eerst nog even lekker van je vakantie! We zullen je met open armen ontvangen
en aan het konijnenvoer zetten
Egypte, daar wil ik nu ook eens naartoe, zucht...
Naamah, ook ik heb moeite met regelmaat rondom eten en colleges. Mijn vrienden gaan vaak in de kantine zitten, dus ik zit er lekker bij. Dan neem ik mijn eigen bammetje mee, want die ene keer dat ik het vergeten was en dus ¤3.50 voor een flesje drinken en twee boterhammetjes met kaas moest betalen was me toch iets te gortig ![]()
Jij bent lekker aan het sporten geweest, Koenus ![]()
miss_sly, rot he, die tentamens
! Moet je er nog veel? Ik heb maandag een herkansing uit het eerste jaar en woensdag mijn laatste tentamen ![]()
DarkElf, goed dat je gestopt bent met roken
!!!!
Vriendinnie, volgens mij kun je die matjes ook bij scapino en schoenenreus vinden. En inderdaad, niet opgeven he!!! Je bent al ontzettend ver gekomen! 13 kilo!!! Dat is 52 pakjes roomboter!!!!!!!!!!!!!
Octopussy, mooie bikini!! En natuurlijk zie jij er net zo goed, wat: beter uit dan deze dame op de foto!! Niet zo negatief! Je bent een hele mooie meid en die kilo's teveel doen daar niets aan af! Bovendien: zou je nu echt gelukkig worden van zo'n -ik moet elke dag fitnessen anders kom ik een gram aan-figuur
??
Appelsap, of het lukt zonder je eetpatroon aan te passen, ligt aan hoe slecht dat nu is. Mij zou het in elk geval niet lukken ![]()
maple-leaf, succes met verhuizen..
Pandorah, fijn dat je lekker gesport hebt! En het lichaam heeft een geheugen, dus zomaar is je conditie ook weer niet weg ![]()
Welkom Karin, ik kan me voorstellen dat je met een kindje en een parttime baan niet aan sporten toekomt hoor, ik heb ook totaal geen tijd voor de sportschool.. maar met gezond eten en minder/geen tussendoortjes kun je toch een heel eind komen?
Elanor, natuurlijk liegen mensen over hun gewicht!! Ik vertel nu ook echt niet dat ik 96 kilo weeg, hoor
Tja, aan jullie wel, maar je begrijpt wat ik bedoel ![]()
Anoukje, jammer van die pistachenootjes, maar fijn dat je voor je gevoel weer op het juiste spoor zit! En slecht zijn die dingen, he? Ik ben er o zo dol op en dacht zelfs redelijk gezond te snacken, totdat ik op overgewicht keek ![]()
m@x, welkom terug! Rotinternet
! Gelukkig zijn de feestdagen qua kilo's dus niet rampzalig verlopen ![]()
Goed gedaan, Coolbabe! Het moet heerlijk zijn om direct resultaat te zien van je niet-snoepen!
Magic666, waarom was het forum geblockt
Goed dat je weer bent afgevallen!
Partygurl, die is gek! Je kunt best af en toe bami eten hoor
. Ikzelf lijk vrij goed tegen pasta te kunnen, dus wij eten het minstens een keer per week (pasta dan he, niet bami). Alleen matigjes met de sausjes of lekker vers maken (al heb ik daar meestal geen tijd voor
)
Riann, ook ik ben ervan overtuigd dat Herbalife werkt. Maar zoals ik ook bij jou heb gelezen (in het archief): je blijft ervan afhankelijk! En daar heb ik niet zo'n zin in, aangezien ik het allemaal best wel prijzig vind ![]()
sappie3, hoe komt het dat alles er weer aan zit? Heb je daar enig idee van? Zodat je nu diezelfde situatie kunt voorkomen, zeg maar. Succes!!
Yppy, hoe is het met jou? Je reageert altijd heel lief op anderen, maar ik ben benieuwd hoe het met jouw vorderingen gaat. Of ben je aangekomen
Maar goed, eigen schuld en ik weet wel dat ik dit niet nog eens wil want ik vind het zo zonde. Ik ga er nu echt weer tegen aan want het zou erg zonde zijn om nu te stoppen.
Vriendinnie (1m80) (35.9) was 129,3 kg, is nu 118,9 kg en wil graag 75 kilo wegen-10,4
Anoukje: spinning is zeker leuk. Je gaat extra je best doen omdat je iedereen zijn best ziet doen. Volgens mij bouw je er best conditie mee op
. Ik had een keer een vriendin meegenomen en die durft niet meer nadat ze een hele week krom had gelegen van de spierpijn. Ik had de eerste keer nergens last van
...
lilithu: sinds ik bewuster met eten ben, loop ik, voordat ik mijn middageten pak op mijn werk, ook eerst rond te kijken of er nog lekkere salades zijn enzo. En dan pas pak ik wat. Ook in de winkel denk ik er meer over na
. En dat vind ik zeker een pluspunt want je bent bewuster met je eetpatroon bezig.
Riann: Da's goed hoor dat je de lekkernijen op schoon kan weerstaan! ^0^ Zelf heb ik er op mijn werk eigenlijk geen last van. Als ze een kroket willen eten, dan eten ze hem maar. Ik vind hem veels te vet, zoals wel meerdere dingen, dus ik blijf lekker mijn brood met rauwkost smullen
. Eén keer in de week gun ik mezelf wat extra's mits het niet te veel WW-punten kost (zoals een gekookt eitje ofzo).
sappie3: misschien is het belangrijker om je eerst af te vragen waarom je weer bent aangekomen. Wat is je eetpatroon? Als die nu gaat aanpassen, geldt dat wel voor je hele leven. En ben je minder gaan sporten? Als je achter de redenen bent, dan heeft het meer zin om af te gaan vallen. Succes! ![]()
Gs_Se7en: welkom! Wat is je lengte eigenlijk? Dit is namelijk info voor het lijstje zodat je je BMI kan uitrekening. Als je BMI boven de 25 is, zit je hier goed, anders mag je naar het zomertopic. Wat heb je gedaan om in zo'n korte tijd zoveel al af te vallen? ![]()
vriendinnie: Kop op! Gewoon weer verder gaan! Dan moet het vast weer lukken! Je bent immers al vele kilo's kwijt! ![]()
Nog even een reactie op die banaan: zelf eet ik rond een uur of 4 gewoon een banaan. Als ik die niet eet, krijg ik binnen de kortste keren weer trek. En met die banaan niet... Gewoon niet te veel van eten
.
ik heb redelijk gezon proberen te eten, en 2/3 in de week fitness, en een hoop water gedronken.
ik heb gister een potje Xenadrine, bestelt...
(ps voor de mensen die will beginnen, de smaak van water went echt)
[Dit bericht is gewijzigd door Gs_Se7eN op 08-01-2004 14:12]
het forum was geblockt omdat mijn werk vond dat het in de categorie "chat" viel.
Het is mij een raadsel waarom ik er nu weer wel op kan! Nieuw jaar, nieuwe kansen misschien?
Het afvallen gaat niet zo snel meer (en zeker niet in de maand december!
) maar mijn streefgewicht van 88 Kg moet te halen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |