abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 13:30:35 #201
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16035958
Ik heb me vanmorgen gewogen en ik ben 1,5 kilo kwijt *blij is* Nog even en ik heb mijn eerste mijlpaal al bereikt (onder de 80 kilo)
Toch niet te geloven wat je met het laten staan van chocolade en andere zoetigheden al kan bereiken. Ik kan haast niet wachten tot ik een goede fiets heb gekocht en ik een aantal avonden per week kan gaan fietsen.
Een paar blz terug had iemand het over het 33-dagen dieet, zou je dat ook naar mij willen mailen? (Ik ben je naam ff kwijt, sorry) Mijn mailadres staat in mijn profiel.
Is er hier ook iemand die het points-plan doet van de ww? Ik zit er aan te denken of ik die cd-rom wil gaan aanschaffen maar wil eerst zeker weten of het de moeite waard is, dingetje is een beetje duur namelijk.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_16036847
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:02 schreef lilithu het volgende:
Deze middag heb ik een pastaslaatje met kippeblokjes en groenten gegeten en het was superlekker enzo. Het valt me op dat ik veel meer aandacht besteed aan mijn maaltijden als ik op dieet ben, en dat ze dan ook veel lekkerder en gevarieerder zijn dan als ik me niet bezighoud met dieten.

En dat is een plus. Toch? Hebben jullie dat ook?

Ja, dat heb ik nou ook! Als ik lijn smaakt alles beter, besteed ik er veel meer aandacht aan en als ik dan eens iets snoep dan is het ook vele malen lekkerder dan als je elke dag snoept.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 januari 2004 @ 13:54:21 #203
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_16036873
* Magic666 schaamt zich diep omdat ie al een hele lange tijd niks van zich heeft laten horen!

Maar dat komt omdat het fokforum op mijn werk geblockt was (maar sinds vandaag kan ik er weer op )

De laatste keer dat ik gereageerd heb was ik 91.5 Kg (-12!)
Vandaag op de weegschaal en ik was 91 Kg!

Gaat dus nog steeds naar benenden alleen niet meer zo snel.

Hopelijk kan ik weer wat vaker reageren!!!

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_16037207
Ik kreeg van een vriendin het streep-je-slank boekje van de margriet, hierbij streep je vakjes weg totdat je aan de 120 vakjes zit. Hierbij moet je 2kilo per week kunnen verliezen. Het gaat hierbij om zo min mogelijk koolhydraten te eten. Ze zegt dat het echt werkt. Iemand ooit geprobeerd?
.
pi_16037865
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:06 schreef Partygurl het volgende:
Ik kreeg van een vriendin het streep-je-slank boekje van de margriet, hierbij streep je vakjes weg totdat je aan de 120 vakjes zit. Hierbij moet je 2kilo per week kunnen verliezen. Het gaat hierbij om zo min mogelijk koolhydraten te eten. Ze zegt dat het echt werkt. Iemand ooit geprobeerd?
Hier in lifestyle is ergens een topic over het etkinson dieet. Dat is ook zonder of heel weinig koolhydraten eten. Moet je maar eens kijken. Ik heb dat ook een tijdje gedaan. Alleen ik ging flauwvallen en zo ervan dus ik moest er wel mee ophouden. Was er iets van 10 kilo mee afgevallen daarna wel weer dubbel zoveel erbij. Misschien is het verstandiger om het wat langzamer te laten gaan dat het er af blijft.
pi_16038035
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:28 schreef Riann het volgende:

[..]

Hier in lifestyle is ergens een topic over het etkinson dieet. Dat is ook zonder of heel weinig koolhydraten eten. Moet je maar eens kijken. Ik heb dat ook een tijdje gedaan. Alleen ik ging flauwvallen en zo ervan dus ik moest er wel mee ophouden. Was er iets van 10 kilo mee afgevallen daarna wel weer dubbel zoveel erbij. Misschien is het verstandiger om het wat langzamer te laten gaan dat het er af blijft.

dubbel
Hierbij mag je trouwens wel gewoon eten, brood, aardappels etc, zolang je maar binnen de 120 hokjes blijft. Als je via google zoekt op streep-je-slank vindt je het overzicht.
.
pi_16038113
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:33 schreef Partygurl het volgende:

[..]

dubbel
Hierbij mag je trouwens wel gewoon eten, brood, aardappels etc, zolang je maar binnen de 120 hokjes blijft. Als je via google zoekt op streep-je-slank vindt je het overzicht.

Ja en dat mag bij het etkinsondieet niet
Geen pasta
geen brood
geen aardappelen
omdat daar veel koolhydraten in zitten

Je mag wel zo vet eten als je wilt ik heb toen echt rookworsten gegeten met dipsausjes met zaanse mayo want daar zaten bijna geen koolhydraten in. En gebakken eitjes en zo en wortels salade vlees.
Op zich is het goed te doen en lekker. Alleen op school was het wat moeilijker om iets mee te nemen en zo.

pi_16038190
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:35 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja en dat mag bij het etkinsondieet niet
Geen pasta
geen brood
geen aardappelen
omdat daar veel koolhydraten in zitten

Je mag wel zo vet eten als je wilt ik heb toen echt rookworsten gegeten met dipsausjes met zaanse mayo want daar zaten bijna geen koolhydraten in. En gebakken eitjes en zo en wortels salade vlees.
Op zich is het goed te doen en lekker. Alleen op school was het wat moeilijker om iets mee te nemen en zo.

Ja hier zit je ook zo aan de 120 vakjes, al vind ik aardappelen al niet te vreten
Trouwens altijd gedacht dat pasta helemaal niet slecht was om te eten
.
  woensdag 7 januari 2004 @ 14:39:49 #209
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_16038249
Partygurl in pasta zitten natuurlijk wel veel calorieën... het is ook het beste wanneer je volkorenpasta eet, volgens mij is dat niet zo heel erg slecht.

Vanmiddag bij het boodschappen doen heb ik maar weer eens kauwgom gekocht, zodat ik in elk geval iets kan eten wanneer ik zin heb in snoep. Tot dusver werkt het goed

pi_16038403
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:39 schreef Christine het volgende:
Partygurl in pasta zitten natuurlijk wel veel calorieën... het is ook het beste wanneer je volkorenpasta eet, volgens mij is dat niet zo heel erg slecht.

Vanmiddag bij het boodschappen doen heb ik maar weer eens kauwgom gekocht, zodat ik in elk geval iets kan eten wanneer ik zin heb in snoep. Tot dusver werkt het goed

Dag bami(soep)
.
  woensdag 7 januari 2004 @ 14:59:59 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16038832
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:45 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Niet zozeer slechter, een banaan is namelijk wel een stuk voedzamer dan een appel o.i.d. Als ik trek heb, is dat na een banaan te eten een heel eind over. Bij een ander stuk fruit is dat een stuk minder. Dus zo af en toe een banaan kan echt geen kwaad. Zeker als je trek hebt, anders ga je misschien naar "slechte" dingen grijpen.

Klopt. Ik neem ook vaak een banaan mee. Dan maar 2 stuks fruit in een keer, maar dan ben ik idd ook wel mijn hongergevoel kwijt.

Dus slechter is niet helemaal het juiste woord, maar 2 bananen is dus niet hetzelfde als 2 sinaasappels, dat probeerde ik ermee aan te geven.

pi_16041140
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:54 schreef Riann het volgende:
even deze meet promoten

Meeting : Winter Efteling 17 Januari 2004

Even tussendoor.. Doe jij nog altijd die herbalifekuur? Want ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar ik zie wel dat jij al heel wat kilo's kwijtbent.
pi_16044122
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:36 schreef lilithu het volgende:

[..]

Even tussendoor.. Doe jij nog altijd die herbalifekuur? Want ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar ik zie wel dat jij al heel wat kilo's kwijtbent.

Nog steeds ja

veel mensen zeggen ook tegen me dus dat spul werkt echt ja dus

pi_16044587
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:06 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben er mee bezig en de eerste week viel ik echt 2 kilo af. Maar ik vind het best moeilijk vol te houden. Ben nu een aantal weken bezig en totaal 4 kilo kwijt. De laatste weken met kerst en zo heb ik het niet echt meer bijgehouden, maar ben gelukkig wel stabiel op gewicht gebleven. Je moet wel doorzettingsvermogen hebben.
pi_16044644
Vanmiddag had ik het wel ff moeilijk Iedereen van mijn vriendinnetjes van school pakte lekker pistoletje met eiersalade of iets dergelijks of worstenbroodje of zoiets. Zelfs mijn lijnmaatje van school. Die kon het niet weerstaan. Maar van de andere kant ben ik ook weer trots op mezelf. Want ik heb het niet gedaan.
pi_16044712
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:27 schreef Chayenn het volgende:

[..]

Ik ben er mee bezig en de eerste week viel ik echt 2 kilo af. Maar ik vind het best moeilijk vol te houden. Ben nu een aantal weken bezig en totaal 4 kilo kwijt. De laatste weken met kerst en zo heb ik het niet echt meer bijgehouden, maar ben gelukkig wel stabiel op gewicht gebleven. Je moet wel doorzettingsvermogen hebben.

Ja idd want die 120 vakjes lijken veel maar damn daar zit je zo aan. daar had ik me lelijk in vergist. maar gelukkig krijg je meer hokjes door fietsen, fitness en sporten etc
.
pi_16044964
De meeste hebben goede resultaten geboekt zeg. Ik probeer dit jaar 20-25 kg af te vallen. Is me in het verleden al eens een keer gelukt. Maar alles zit er helaas weer aan
pi_16046296
Kan ik meedoen

101 kilo begon 21 september met 113 kilo.

Wil van de zomer Juni/julie 85 kilo wegen.

† In Memoriam † woensdag 7 januari 2004 @ 19:38:43 #220
43556 miss_dynastie
pi_16046541
Lilithu, ook ik vind het heel belangrijk dat het voor mijn vriendje helemaal niet belangrijk is hoe zwaar ik ben. Zeg ik dat duidelijk zo Hij houdt van mij hoe ik ben en om wie ik ben, en daarom vind ik hem zo heerlijk ... overigens is ook hij tijdens onze relatie een kilootje of twintig uitgedijd , maar hij was wel heel slank toen ik hem leerde kennen en daar wil hij ook niet naar terug, temeer hij toen een andere levensstijl had dan nu, het zou gewoon niet meer te handhaven zijn Jij bent echt iemand waarvoor ik heel veel bewondering heb, jij bent van zo ontzettend ver gekomen, en ik weet zeker dat dit je ook gaat lukken Je recept klinkt trouwens lekker! Ikzelf heb nu weinig tijd om te koken en zo, dus heel bijzonder is het allemaal niet, maar ik maak wel met liefde mijn twee tot drie boterhammen tussen de middag klaar En mijn goede voornemens voor na mijn tentamens: KOKEN!!! Ik ben er zo verzot op! Het eerste is een pizza shoarma, wees gerust, ik lust dat niet eens, maar vriendje vindt dat zo lekker en hij heeft het wel verdiend!

Christine, dat 'zullen we niet gaan', heb ik ook hoor, dat is vrouwen eigen volgens mij . Ik vind het knap dat je die afspraken met jezelf zo goed handhaaft, daar ben ik zelf minder sterk in .

Isabeau, hier nog zo'n iemand die 'niet dik oogt' Helaas, schijn bedriegt dus En over een jaar zeg ik waarschijnlijk: wat was ik toen dik Ik hoop dat je niet al teveel hapjes hebt genomen en als je dat wel hebt gedaan, dat je er lekker van hebt genoten Wat een l*l is die cardioloog trouwens

Funnie, kop op, ook al laat dat harde werken zich niet direct terugzien op de weegschaal, ik weet zeker dat het wel invloed heeft! Leuk dat je dochter zo meeleeft!!

Brighteyes, geniet inderdaad eerst nog even lekker van je vakantie! We zullen je met open armen ontvangen en aan het konijnenvoer zetten Egypte, daar wil ik nu ook eens naartoe, zucht...

Naamah, ook ik heb moeite met regelmaat rondom eten en colleges. Mijn vrienden gaan vaak in de kantine zitten, dus ik zit er lekker bij. Dan neem ik mijn eigen bammetje mee, want die ene keer dat ik het vergeten was en dus ¤3.50 voor een flesje drinken en twee boterhammetjes met kaas moest betalen was me toch iets te gortig

Jij bent lekker aan het sporten geweest, Koenus

miss_sly, rot he, die tentamens ! Moet je er nog veel? Ik heb maandag een herkansing uit het eerste jaar en woensdag mijn laatste tentamen

DarkElf, goed dat je gestopt bent met roken !!!!

Vriendinnie, volgens mij kun je die matjes ook bij scapino en schoenenreus vinden. En inderdaad, niet opgeven he!!! Je bent al ontzettend ver gekomen! 13 kilo!!! Dat is 52 pakjes roomboter!!!!!!!!!!!!!

Octopussy, mooie bikini!! En natuurlijk zie jij er net zo goed, wat: beter uit dan deze dame op de foto!! Niet zo negatief! Je bent een hele mooie meid en die kilo's teveel doen daar niets aan af! Bovendien: zou je nu echt gelukkig worden van zo'n -ik moet elke dag fitnessen anders kom ik een gram aan-figuur ??

Appelsap, of het lukt zonder je eetpatroon aan te passen, ligt aan hoe slecht dat nu is. Mij zou het in elk geval niet lukken

maple-leaf, succes met verhuizen..

Pandorah, fijn dat je lekker gesport hebt! En het lichaam heeft een geheugen, dus zomaar is je conditie ook weer niet weg

Welkom Karin, ik kan me voorstellen dat je met een kindje en een parttime baan niet aan sporten toekomt hoor, ik heb ook totaal geen tijd voor de sportschool.. maar met gezond eten en minder/geen tussendoortjes kun je toch een heel eind komen?

Elanor, natuurlijk liegen mensen over hun gewicht!! Ik vertel nu ook echt niet dat ik 96 kilo weeg, hoor Tja, aan jullie wel, maar je begrijpt wat ik bedoel

Anoukje, jammer van die pistachenootjes, maar fijn dat je voor je gevoel weer op het juiste spoor zit! En slecht zijn die dingen, he? Ik ben er o zo dol op en dacht zelfs redelijk gezond te snacken, totdat ik op overgewicht keek

m@x, welkom terug! Rotinternet ! Gelukkig zijn de feestdagen qua kilo's dus niet rampzalig verlopen

Goed gedaan, Coolbabe! Het moet heerlijk zijn om direct resultaat te zien van je niet-snoepen!

Magic666, waarom was het forum geblockt Goed dat je weer bent afgevallen!

Partygurl, die is gek! Je kunt best af en toe bami eten hoor . Ikzelf lijk vrij goed tegen pasta te kunnen, dus wij eten het minstens een keer per week (pasta dan he, niet bami). Alleen matigjes met de sausjes of lekker vers maken (al heb ik daar meestal geen tijd voor )

Riann, ook ik ben ervan overtuigd dat Herbalife werkt. Maar zoals ik ook bij jou heb gelezen (in het archief): je blijft ervan afhankelijk! En daar heb ik niet zo'n zin in, aangezien ik het allemaal best wel prijzig vind

sappie3, hoe komt het dat alles er weer aan zit? Heb je daar enig idee van? Zodat je nu diezelfde situatie kunt voorkomen, zeg maar. Succes!!

Yppy, hoe is het met jou? Je reageert altijd heel lief op anderen, maar ik ben benieuwd hoe het met jouw vorderingen gaat. Of ben je aangekomen

pi_16051237
Nou, ben net terug van de WW en heb me daar dus weer voor het eerst in drie weken gewogen. Ik was erop voorbereid dat het behoorlijk tegen zou vallen maar als je het dan ook op de weegschaal ziet staan is het toch wel even slikken. Ik schaam me er gewoon voor om het hier neer te zetten maar ik ben 2,6 kilo aangekomen

Maar goed, eigen schuld en ik weet wel dat ik dit niet nog eens wil want ik vind het zo zonde. Ik ga er nu echt weer tegen aan want het zou erg zonde zijn om nu te stoppen.

Vriendinnie (1m80) (35.9) was 129,3 kg, is nu 118,9 kg en wil graag 75 kilo wegen-10,4

† In Memoriam † woensdag 7 januari 2004 @ 22:58:08 #222
43556 miss_dynastie
pi_16053084
Ach, vriendinnie, wat een tegenvaller !!
Maar je hoeft je nergens voor te schamen!!! Je bent TIEN KILO kwijt! Tien kilo, da's veertig pakjes roomboter, hallo! Ik ben blij dat je de moed niet verliest, want het begin is er, en ook jij komt er wel! Gewoon een aantal weken goed je best doen en je vergeet het weer (hopen we )
Jezelf niet gaan troosten met snoep he *streng kijkt*
pi_16055177
Karin: welkom! Begin gewoon stapje voor stapje. Eerst maar wat minder snoepen en eetpatroon aanpassen. Dat sporten kan ook in de vorm door veel fietsen, trappen lopen, spieroefeningen doen en/of door veel te gaan wandelen met Bram!

Anoukje: spinning is zeker leuk. Je gaat extra je best doen omdat je iedereen zijn best ziet doen. Volgens mij bouw je er best conditie mee op . Ik had een keer een vriendin meegenomen en die durft niet meer nadat ze een hele week krom had gelegen van de spierpijn. Ik had de eerste keer nergens last van ...

lilithu: sinds ik bewuster met eten ben, loop ik, voordat ik mijn middageten pak op mijn werk, ook eerst rond te kijken of er nog lekkere salades zijn enzo. En dan pas pak ik wat. Ook in de winkel denk ik er meer over na . En dat vind ik zeker een pluspunt want je bent bewuster met je eetpatroon bezig.

Riann: Da's goed hoor dat je de lekkernijen op schoon kan weerstaan! ^0^ Zelf heb ik er op mijn werk eigenlijk geen last van. Als ze een kroket willen eten, dan eten ze hem maar. Ik vind hem veels te vet, zoals wel meerdere dingen, dus ik blijf lekker mijn brood met rauwkost smullen . Eén keer in de week gun ik mezelf wat extra's mits het niet te veel WW-punten kost (zoals een gekookt eitje ofzo).

sappie3: misschien is het belangrijker om je eerst af te vragen waarom je weer bent aangekomen. Wat is je eetpatroon? Als die nu gaat aanpassen, geldt dat wel voor je hele leven. En ben je minder gaan sporten? Als je achter de redenen bent, dan heeft het meer zin om af te gaan vallen. Succes!

Gs_Se7en: welkom! Wat is je lengte eigenlijk? Dit is namelijk info voor het lijstje zodat je je BMI kan uitrekening. Als je BMI boven de 25 is, zit je hier goed, anders mag je naar het zomertopic. Wat heb je gedaan om in zo'n korte tijd zoveel al af te vallen?

vriendinnie: Kop op! Gewoon weer verder gaan! Dan moet het vast weer lukken! Je bent immers al vele kilo's kwijt!

Nog even een reactie op die banaan: zelf eet ik rond een uur of 4 gewoon een banaan. Als ik die niet eet, krijg ik binnen de kortste keren weer trek. En met die banaan niet... Gewoon niet te veel van eten .

pi_16055847
ik ben 1.93.
me BMI is 27.5

ik heb redelijk gezon proberen te eten, en 2/3 in de week fitness, en een hoop water gedronken.

ik heb gister een potje Xenadrine, bestelt...

(ps voor de mensen die will beginnen, de smaak van water went echt)

[Dit bericht is gewijzigd door Gs_Se7eN op 08-01-2004 14:12]

donderdag 8 januari 2004 @ 07:52:44 #225
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_16059194
@miss_dynastie:

het forum was geblockt omdat mijn werk vond dat het in de categorie "chat" viel.

Het is mij een raadsel waarom ik er nu weer wel op kan! Nieuw jaar, nieuwe kansen misschien?

Het afvallen gaat niet zo snel meer (en zeker niet in de maand december! ) maar mijn streefgewicht van 88 Kg moet te halen zijn.

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')