Wat voor bewegen heb je gedaan voor je benen stoopkind? Mijn bovenbenen mogen nog steeds een heeeel stuk smaller. Steppen helpt wel bij mijn kuiten heb ik het idee, maar bij mn bovenbenen merk ik het niet zo goed.
Ik kan het niet meer veranderen Riann, ik ben te laat. *zucht* was ik maar blauw. ![]()
Ik ben benieuwd hoe je dieet gaat Naamah. ![]()
Fijn dat je weer beter bent octopussy. Die bikini ga je vast halen! Heb je al een leuke gezien? ![]()
Misschien valt het allemaal wel mee miss_sly. En als het niet mee valt, dan is het over een paar maanden iig wel een stuk minder. ![]()
Bij mij zag bijna niemand de eerste 20 kilo nojojo. Pas de laatste weken zijn er echt veel mensen die het zien, daarvoor waren het er maar een paar die het uit zichzelf zagen. De rest wist dat ik bezig was met afvallen. Uiteindelijk ziet iedereen het wel, als we maar lang genoeg volhouden. ![]()
Misschien valt het nog mee op de weegschaal Christine. Het nieuwe jaar is net begonnen, dus je gewicht kan nog genoeg naar beneden dit jaar.
quote:isabeau had het in de begin post aangepast voor mij
Op maandag 5 januari 2004 11:33 schreef YPPY het volgende:
Ik kan het niet meer veranderen Riann, ik ben te laat. *zucht* was ik maar blauw.
quote:Ik hoef het niet meer hoor. Als ik had gewild, was ik nu vast blauw. Het is wel handig voor het editten van posts, vooral in deze topics. Gelukkig hebben we nu weer in beide topics een mod meeposten.
Op maandag 5 januari 2004 11:54 schreef Riann het volgende:[..]
isabeau had het in de begin post aangepast voor mij
Ik wil ook wel blauw zijn
quote:laat me je helpen:*
Op zondag 4 januari 2004 23:05 schreef Riann het volgende:[..]
hehehe pas als ik nog 10 kilo kwijt ben mag hij dat zeggen
quote:Dat is niet perse nodig
Op maandag 5 januari 2004 12:06 schreef Chayenn het volgende:
Om je BMI te berekenen moet je ook je buikomtrek berekenen. Maar op welk punt moet je dit precies doen, net onder je ribben of ter hoogte van je navel????? Want dat scheel nogal bij mij op welk punt ik dat doe.
quote:Weet ik, maar ik wil het gewoon weten. Dat maakt het gewoon compleet en ik vraag me af of ik het goed doe. Dus WAAR precies moet je je buikomtrek meten?
Op maandag 5 januari 2004 12:21 schreef Riann het volgende:[..]
Dat is niet perse nodig
op www.overgewicht.nl hoef je voor je BMI alleen je lengte en gewicht in te vullen.
Dat is nog eens een gelukkig nieuw jaar
Gewicht 94 kg, nu 94 kg, streefgewicht 80 kg.
Ik weet niet of ik dat hier post dat dat voldoende is, of dat ik dat naar iemand moet mailen ofzo
quote:Jij???
Op maandag 5 januari 2004 17:34 schreef Partygurl het volgende:
Keej ik ga ook maar es meedoen
Ik weeg teveelEn ik wil 10 kilo afvallen...en t liefste voor carnaval nog
jij ziet er kei goed uit
volgens mij hoor jij in slank voor de zomer topic
maar geef je lengte en gewicht door en wat je streefgewicht is???
quote:1.70 en weeg 67 maar wil 60 wegen...
Op maandag 5 januari 2004 18:00 schreef Riann het volgende:[..]
Jij???
jij ziet er kei goed uit
volgens mij hoor jij in slank voor de zomer topicmaar geef je lengte en gewicht door en wat je streefgewicht is???
quote:Dan hoor je in dit topic: Slank de zomer in VI
Op maandag 5 januari 2004 18:05 schreef Partygurl het volgende:[..]
1.70 en weeg 67 maar wil 60 wegen...
Succes
ik had je btw geen 67 geschat toen ik je eind vorig jaar op school zag
En hyppo: wat is je lengte zodat gekeken kan worden of je hier hoort (bmi > 25) of in het slanke zomertopic (bmi < 25)?
quote:nog meer dan
Op maandag 5 januari 2004 18:11 schreef Riann het volgende:[..]
Dan hoor je in dit topic: Slank de zomer in VI
want je hebt een BMI van 23.3 En tussen de 20 en de 25 is gezond
onder de 20 heb je ondergewicht en boven de 25 overgewicht. Zorg dus dat je niet lager dan de 60 kg gaat zitten want met de 60 kg heb je een BMI van 20.8Succes
![]()
ik had je btw geen 67 geschat toen ik je eind vorig jaar op school zag
quote:Minder natuurlijk
Op maandag 5 januari 2004 18:13 schreef Partygurl het volgende:[..]
nog meer dan
Njah dan gaak t daar maar es proberen heThanx
en youre welcome
er melden zich hier wel veel mensen aan.
Ik ben een echte lezer hier op fok en heb al heel wat lijnpogingen gedaan. Maar ik denk dat dit wel een stimulans is om door te zetten.
ik ben 1.87 en ik weeg 96 en ik wil graag 75 gaan wegen als ik dat haal.
Ik begin vanaf morgen. Meer sporten vaker de fiets pakken dan de auto. Gezonder eten. Niet meer bijna elke dag langs de frietzaak.
Mijn startgewicht vanochtend was toch nog 80,5 ![]()
Dat is toch wel 4,5 kilo zwaarder dan de bedoeling; ik bleef zo mooi op 76 hangen als ik netjes deed sproten...het is nog altijd 6 kilo minder dan vorig jaar rond deze tijd, maar meer mag het echt neit worden!
Vandaag ging het ook goed; niets gesnoept en een lekker stukje taart afgeslagen....
Ik zie hier heel wat nieuwe gezichten en gelukkig ook nog een paar vertrouwde namen, die zich mij misschien nog zullen herinneren uit een veel te ver verleden. Ik wil weer meedoen!
Ik ben hier begonnen met een gewicht van 111,6kg bij een lengte van 165 cm. Na wat weight watchen en dankzij de steun van een hoop mensen hier bereikte ik een gewicht van 85,8 kg, wat ongeveer nog 10 kg van mijn uiteindelijke streefdoel verwijderd was. En toen.. leerde ik mijn vriendje kennen ![]()
We zijn nu al zes maanden heel gelukkig samen, hij houdt van mij zoals ik ben, en na heel wat leuke uitstapjes en etentjes en gesnoep ben ik weer aangekomen.
Ik wil niet weer meer dan 100 kg wegen, en ik zit nu ook weer niet enorm ver van mijn vooraf onmogelijk lijkende streefdoel af, dus hier ben ik weer. ![]()
Ik ga weer plichtsbewust weight watchen, ik heb plannen om te gaan sporten en om hier weer al mijn belevenissen te posten, ik hoop dat ik nog welkom ben enzo.
De gegevens: lilithu, 165 cm, was 111,6kg op 20/09/2003, is nu 90 kg
en wil 75 kg wegen.
En leuk zoveel nieuwe mensen die meegaan doen ! Ben benieuwd hoe het iedereen vergaat met het afvallen. Of het ze meevalt of toch wel zwaar valt.. Maar dat zullen we tezijnertijd wel lezen denk ik.. Mensen ga ervoor !
quote:Welkom terug!
Op maandag 5 januari 2004 18:35 schreef lilithu het volgende:
Hallo
quote:Jij was één van de bekende "gezichten" waarover ik het had.
Op maandag 5 januari 2004 18:42 schreef Fannetje het volgende:[..]
Welkom terug!
Ik "ken" je nog wel uit het dieet-verleden
Het is zo verleidelijk allemaal, dat lekker eten en "vandaag dieet ik even niet, maar morgen begin ik zeker opnieuw!". Voor je het weet is het ongelooflijk moeilijk om de draad weer op te nemen. En dat heb ik helemaal ondervonden. Maar het zou gewoon superjammer zijn om alles op te geven en al mijn inspanningen verloren te zien gaan. Ik weet dat ik het kan, echt. ![]()
Go me!
quote:Ben je uiteindelijk nog gegaan, Funnie??
Op maandag 5 januari 2004 18:35 schreef Funnie het volgende:
mijn vriendin is ziek, waar ik dus altijd mee sport.. En nu krijg ik met mijzelf niet zover dat ik nu in mijn uppie ga.. Voel me er nu al rot onder.
Ik heb ooit dit soort dillemma's aan de kant geschoven door afspraken met mezelf te maken. En een afspraak met mezelf vind ik net zo belangrijk als een afspraak met iemand anders. Je moet gewoon van te voren een beslissing nemen ("Ik ga sporten") en je daar aan houden. Wanneer je dit consequent blijft volhouden (dat je vooraf beslissingen neemt, en je daaraan blijft houden) wordt het steeds een stukje minder moeilijk.
Oja, afspraken met mezelf zet ik soms ook gewoon in mijn agenda, en soms zeg ik daar echt dingen gewoon voor af hoor!
quote:Klopt Christine.. dat werkt inderdaad erg goed. Ik doe het ook altijd, plan mijn sportmomenten gewoon in. En ik stop mn sportspullen al een dag van tevoren in mijn tas (die toch meegaat want daar zitten mn spullen voor colleges e.d. ook al in), als ik dan 's ochtends wegga gaan die spullen vanzelf mee en na mn college ga ik braaf richting sportschool.
Op Monday 5 January 2004 19:07 schreef Christine het volgende:[..]
Ik heb ooit dit soort dillemma's aan de kant geschoven door afspraken met mezelf te maken.
quote:Vlak vantevoren heb je toch meestal geen zin om te gaan sporten, of in elk geval dat is mijn ervaring. Maar achteraf ben ik altijd blij als ik gegaan ben
Op Monday 5 January 2004 19:17 schreef Naamah het volgende:
Ik merk ook dat als je het vantevoren al besloten hebt dat het niet eens een kwestie is van zin of geen zin. Ik weet al heel lang vantevoren dat ik ga sporten en daar kan ik me op instellen, zin is dan helemaal niet aan de orde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |