Je kunt ook koper en tin gaan hakken en daar koperen schilden, wapens ect van maken. Zal wel ff uitleggen hoe het werkt:
Benodigdheden:
* pickaxe
* hammer
* geduld
* tijd
* vrije ruimte in je inventory
- Ga naar een mijn toe (zie kaarten op openingspostlinks)
- Zorg dat je evenveel tin hebt als koper.
- Ga naar een furnace ('dr is een bij Lumby Castle en Al Kharid, zie weer kaart)
- Smelt daar je koper en tin om in bronzen staven
- Ga naar de anvils in Varrock (kaart)
- Maak daar met je hamer van de bronzen staven wapens etc.
quote:Gewoon samewerken en PK-en..
Op zaterdag 27 december 2003 10:37 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
geen idee, doe maar. Wat wil je doen dan? PK-en of gewoon handelen ofzo?
IEDEREEN mag lid worden [graag zelfs
]
we hebben wars, events, en nog veel meer ![]()
WORD LID :d
de naam is m_reflex, dus misschien zie ik jullie ook wel ergens.
God wat heb ik dit veel gespeeld, maar nooit ver geraakt. Ik begon steeds opnieuw omdat ik de eerste momenten zo leuk vond. Het was echter nooit hetzelfde... Niet aan de map aanuit kunnen was toch zo leuk... en de kick van je eerste full armor ![]()
Ook heb ik een tijdje p2p gedaan. Kondros, Snoggy ...
Ik speel het spelletje op het moment, en ik vroeg me af of er nog andere spelers waren, ik wou eerst een nieuwe Topic openen, maar ik zag dat er al een was...(jeuj, dat scheelt mij weer een openingspost:))
Ik ben nu lvl 7, en een beetje aan het klooien met mining enzo, als er iemand is die het nog speelt en mij wil helpen GRAAG.
mn nick is wilfred 592
nog een vinnie, voeg mij ook maar in ikkevincent en een vriend van me silentiusquote:Op zondag 18 april 2004 17:02 schreef Blinker het volgende:
ik speel dit spel zelf ook al 2.5 jaar.
Met ook pauzes tussendoor maar sinds rs2 uit is speel ik het weer
Voeg me maar toe als je wil Vincent King
ok, zeg maar is wanneer, world 4 of 8quote:Op zondag 8 februari 2004 21:39 schreef Goblin_of_the_Dark het volgende:
Superrrrrschop...
Ik speel het spelletje op het moment, en ik vroeg me af of er nog andere spelers waren, ik wou eerst een nieuwe Topic openen, maar ik zag dat er al een was...(jeuj, dat scheelt mij weer een openingspost:))
Ik ben nu lvl 7, en een beetje aan het klooien met mining enzo, als er iemand is die het nog speelt en mij wil helpen GRAAG.
mn nick is wilfred 592
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |