Een prachtige naam en dan houdt het ook op.
In het kerstnummer van de HP/De Tijd brandt ze Johan Stekelenburg op een botte en lompe manier af. Dat hij niet moet denken dat hij wat voorstelde omdat er mensen verdrietig waren over zijn dood. Dat was allemaal in scene gezet en sterk overdreven door die linkse media.
Met een foto van Stekel met zijn kale hoofd erbij. Gadverdamme, hoe laag kun je zinken.
quote:Dat dacht ik ook, maar er zijn toch ook nog mensen die kunnen besluiten het niet te publiceren?
Op woensdag 24 december 2003 10:05 schreef yvonne het volgende:
Ach ja, Hemelrijk.....
Beter dan al die hypocriete eikels die een potje gingen janken en roepen dat ze ze geschokt waren door zijn dood, terwijl ze de beste man niet eens persoonlijk hebben gekend.
quote:Met regelmaat worden stukken van haar geweigerd,
Op woensdag 24 december 2003 10:07 schreef SCH het volgende:[..]
Dat dacht ik ook, maar er zijn toch ook nog mensen die kunnen besluiten het niet te publiceren?
_edit_
HP/Tijd,
hmmmmz. die zijn meestal toch wel kritisch.
quote:Ach, lees je in in het werk van dame Hemelrijk
Op woensdag 24 december 2003 10:09 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Johan Stekelenburg is altijd een gerespecteerd man geweest. Ik denk dat sommige mensen hier niet tegen kunnen. Jaloezie of zo?
quote:Nee hoezo?
Op woensdag 24 december 2003 10:10 schreef yvonne het volgende:[..]
Ach, lees je in in het werk van dame Hemelrijk
quote:Ja, gefrustreerd is dat mens wel ja, die Hemelrijk
Op woensdag 24 december 2003 10:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Waar zou de wereld zijn zonder gefrustreerde columnisten?......
quote:OK, en nu de zelfde tekst posten in een Fortuyn-fan topic en kijken hoe de reacties zijn...
Op woensdag 24 december 2003 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
Beter dan al die hypocriete eikels die een potje gingen janken en roepen dat ze ze geschokt waren door zijn dood, terwijl ze de beste man niet eens persoonlijk hebben gekend.
quote:Dame Hemelrijk staat bekend om haar zwaar ongenuanceerde stukjes.
Op woensdag 24 december 2003 10:11 schreef Maximus.Proximus het volgende:[..]
Nee hoezo?
quote:Moet je iemand dan zo afkraken na zijn dood, als "columnist"?
Op woensdag 24 december 2003 10:09 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Johan Stekelenburg is altijd een gerespecteerd man geweest. Ik denk dat sommige mensen hier niet tegen kunnen. Jaloezie of zo?
quote:Nee, het moet niet. Maar ik lig er niet wakker van, dat bedoel ik eigenlijk meer. En ach, het is Pamela maar.
Op woensdag 24 december 2003 10:12 schreef Jarno het volgende:
Moet je iemand dan zo afkraken na zijn dood, als "columnist"?
quote:Nee dat bedoel ik ook helemaal niet. Wat ik bedoel is dat die Hemelrijk het waarschijnlijk niet kan verdragen dat johan Stekelenburg wel gewaardeerd werd en zij (dus blijkbaar) regelmatig uitgekotst wordt. En dat zal zij niet kunnen verdragen. Van mij geen slecht woord over Johan hoor.
Op woensdag 24 december 2003 10:12 schreef Jarno het volgende:[..]
Moet je iemand dan zo afkraken na zijn dood, als "columnist"?
quote:Dat is toch dat stuk sjagrijn die met Theo van Gogh een wedstrijdje "Wie kan het goedkoopst scoren" houdt?
Op woensdag 24 december 2003 10:10 schreef yvonne het volgende:[..]
Ach, lees je in in het werk van dame Hemelrijk
quote:Dat had ik onderhand al wel begrepen uit de post van TS.
Op woensdag 24 december 2003 10:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Dame Hemelrijk staat bekend om haar zwaar ongenuanceerde stukjes.
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Dat is toch dat stuk sjagrijn die met Theo van Gogh een wedstrijdje "Wie kan het goedkoopst scoren" houdt?
De persoonsverheerlijking die u ten deel is gevallen, daar zou chairman Mao nog een moord voor hebben gedaan.
quote:NOG een moord? 20 miljoen is niet genoeg voor mw. Hemelrijk?
Op woensdag 24 december 2003 10:22 schreef SCH het volgende:
Citaat uit het stukje:De persoonsverheerlijking die u ten deel is gevallen, daar zou chairman Mao nog een moord voor hebben gedaan.
quote:Van Gogh wint doordat hij wèl kan schrijven. De columns die ik tot nu toe van mevrouw Hemelrijk heb gelezen waren eigenlijk niet te pruimen. Niet alleen door de onderwerpen, maar ook door de stijl van schrijven.
Op woensdag 24 december 2003 10:20 schreef SCH het volgende:[..]
Ze wint op punten.
[Dit bericht is gewijzigd door Duvel op 24-12-2003 10:27]
quote:Kan dit niet voor een rechtbank uitgelegd worden als smaad ???
Op woensdag 24 december 2003 10:22 schreef SCH het volgende:
Citaat uit het stukje:De persoonsverheerlijking die u ten deel is gevallen, daar zou chairman Mao nog een moord voor hebben gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |