Ik ook!quote:Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
op 27 November zie ik Bruce dus live met Iron Maiden!
Zeker weten, die man lijkt gewoon gemaakt om op te treden, om mensen te amuseren.. Als je ziet hoe hij zich gedraagt tijdens optredens, hij zet het hele publiek naar z'n hand.. Fantastische artiestquote:Op zondag 2 juli 2006 23:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb eigenlijk net pas (de band) B D ontdekt, zit best leuk spul tussen.
Dat kan.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik denk dat ie aan mij een harde klant zou hebben.
ach ja... jij hebt dan ook een hekel aan de man zn stem.. iets wat mij doet fronsen overigens maar als ik dan naar je username kijk dan kan het best wel eens zo wezen dat je als referentiepunt Dexter Holland hebt... en dan kan ik begrijpen dat je Bruce niks vind die heeft tenslotte niet zo een geweldige stem als Dexterquote:Op maandag 3 juli 2006 02:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik denk dat ie aan mij een harde klant zou hebben.
Voor Punk heb je ook geen goede stem nodig.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja... jij hebt dan ook een hekel aan de man zn stem.. iets wat mij doet fronsen overigens maar als ik dan naar je username kijk dan kan het best wel eens zo wezen dat je als referentiepunt Dexter Holland hebt... en dan kan ik begrijpen dat je Bruce niks vind die heeft tenslotte niet zo een geweldige stem als Dexter![]()
Ach het kan natuurlijk dat hij niet van die opera-achtige stemmen houdt ofzo....quote:Op maandag 3 juli 2006 12:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja... jij hebt dan ook een hekel aan de man zn stem.. iets wat mij doet fronsen overigens maar als ik dan naar je username kijk dan kan het best wel eens zo wezen dat je als referentiepunt Dexter Holland hebt... en dan kan ik begrijpen dat je Bruce niks vind die heeft tenslotte niet zo een geweldige stem als Dexter![]()
Niet dan, ben het nie eerder tegengekomen iig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef Tokus het volgende:
zo, die is origineel
Zoon van Dick, lijkt me logischer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |