Als ik eraan denk zou ik weinig mensen kunnen bedenken die zoveel hebben gepresteerd, en nog steeds nieuwe interessante dingen maken.
Dus als zij er nooit was geweest, tegen wie keken Britney, Christina en Pink dan op? En waar zouden zij hun inspiratie vandaan halen?
Ik denk zelf dat Madonna dat de pop wereld er een stuk saaier had uitgezien....
quote:Het wordt wel steeds minder... Haar liedjes van vroeger zijn een stuk leuker!
Op dinsdag 23 december 2003 14:06 schreef OutKast het volgende:Als ik eraan denk zou ik weinig mensen kunnen bedenken die zoveel hebben gepresteerd, en nog steeds nieuwe interessante dingen maken.
quote:Wie?
Op dinsdag 23 december 2003 14:07 schreef SunChaser het volgende:
Dan was Cindy Lauper nu nog een ster.
quote:Alsmede de Holliday Rap
Op dinsdag 23 december 2003 14:08 schreef Cybart het volgende:
dan was madhouse ons bespaard gebleven
quote:Dan was Britney misschien wel geinspireerd geweest door de Zangeres zonder Naam.
Op dinsdag 23 december 2003 14:06 schreef OutKast het volgende:
Stel je voor dat Madonna er nooit was geweest. Hoe zou de popmuziek dan zijn geweest. Wie zou er dan worden omschreven als de grootste (vrouwelijke) artieste ooit.Als ik eraan denk zou ik weinig mensen kunnen bedenken die zoveel hebben gepresteerd, en nog steeds nieuwe interessante dingen maken.
Dus als zij er nooit was geweest, tegen wie keken Britney, Christina en Pink dan op? En waar zouden zij hun inspiratie vandaan halen?
Ik denk zelf dat Madonna dat de pop wereld er een stuk saaier had uitgezien....
Die stiekum trouwens wel een naam had.
Het liegbeest !
quote:Amen.
Op dinsdag 23 december 2003 14:09 schreef MostHateD het volgende:(bijna alles van the immaculate collection is geweldig)...
Oh, en we hadden Herman natuurlijk nooit kunnen zien opgroeien in zijn rol als Idol.
quote:Ik denk dat dat ook wel meevalt want juist door wat zij in de jaren '90 (Ray Of Light en Music) heeft gedaan heeft haar defintief tot een uniek persoon gemaakt.
Op dinsdag 23 december 2003 14:09 schreef MostHateD het volgende:
dan hadden we een geweldige collectie nummers gemist in de 80's...
(bijna alles van the immaculate collection is geweldig)...
maar voor de 90's had t geen fuck uitgemaakt, iig niet negatief ;D
Omdat Ray Of Light juist zo insloeg gaf het haar de status van een alles overlevend Icoon. Wat bijvoorbeeld Michael Jackson en Prince niet is gelukt.
quote:maar dan had ik niet de videoclip van Alizee kunnen downloaden waarin zij La Isla Bonita covert is een onmenselijk hitsige outfit
Op dinsdag 23 december 2003 14:08 schreef Cybart het volgende:
dan was madhouse ons bespaard gebleven
quote:Caps?
Op dinsdag 23 december 2003 14:14 schreef twiFight het volgende:[..]
maar dan had ik niet de videoclip van Alizee kunnen downloaden waarin zij La Isla Bonita covert is een onmenselijk hitsige outfit
quote:Check.
Op dinsdag 23 december 2003 14:22 schreef SunChaser het volgende:
Nu is het wachten op lemmingsWat als Michael Jackson er niet was geweest???
Wat als Xander de Buijone er niet was geweest???
Wat als Seborik er niet was geweest???
Wat als Lucas en Gea er niet waren geweest???
Het lijkt me namelijk een interessante discussie. Want ik denk zelf dat er dus niet iemand anders wel was gekomen als zij er niet was geweest. Dan hadden we het moeten doen met Kylie en Britney als meest originele pop-artiesten.
Door madonna is de sexualiteit in veel clips minder taboe geworden. Madonna heeft veel geexperimenteert op sexuele uitingen tijdens haar videoclips en concerten.
Dat heeft ook tot inspiratie gelijk voor veel artiesten.
quote:Beetje onzinnige discussie. Want dan hadden we niet geweten wat we misten he. En culturele waarde. Mwoah.
Op dinsdag 23 december 2003 14:29 schreef OutKast het volgende:
Zijn er ook mensen die hier serieus op in kunnen gaan, en misschien de culturele waarde van haar zien binnen de pop-muziek (of juist niet)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |