PROOST!
Op het Engels voetbal en het ontbreken van een winterstop aldaar...
De smaak van Hoolertjes lijkt trouwens verdomde veel op een goed glas Guiness.
quote:Well, there's egg and bacon; egg, sausage, and bacon; egg and SPAM; egg, bacon, and SPAM; egg, bacon, sausage and SPAM; SPAM, bacon, sausage, and SPAM; SPAM, egg, SPAM, SPAM, bacon, and SPAM; SPAM, SPAM, SPAM, egg, and SPAM; SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, baked beans, SPAM, SPAM, SPAM, and SPAM; or lobster thermidor aux crevettes with a mornay sauce garnished with truffle pate, brandy, and a fried egg on top and SPAM.
Op dinsdag 23 december 2003 09:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Spam
quote:Monthy Python is oke
Op dinsdag 23 december 2003 09:15 schreef Doc het volgende:
Well, there's egg and bacon; egg, sausage, and bacon; egg and SPAM; egg, bacon, and SPAM; egg, bacon, sausage and SPAM; SPAM, bacon, sausage, and SPAM; SPAM, egg, SPAM, SPAM, bacon, and SPAM; SPAM, SPAM, SPAM, egg, and SPAM; SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, baked beans, SPAM, SPAM, SPAM, and SPAM; or lobster thermidor aux crevettes with a mornay sauce garnished with truffle pate, brandy, and a fried egg on top and SPAM.
quote:Die is flut, geef mij maar XP met Win 2000 lay-out.
Op dinsdag 23 december 2003 09:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
XP met de XP Lay out
quote:ja
Op dinsdag 23 december 2003 09:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
XP met de XP Lay out
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 09:15 schreef mat_herben het volgende:
[afbeelding]Mod heeft voorbeeldfunctie
Veel posten in VBL is OK
quote:Die vind ik irritant
Op dinsdag 23 december 2003 09:21 schreef mat_herben het volgende:ja
* Tony_Montana67 is hooked on de oude layout
Nog 2 daagjes werken en dan vacation!
Krijg trouwens net te horen dat een manager van me op staande voet is ontslagen na het verkopen van coke op de kerstborrel!
quote:dat is waar!
Op dinsdag 23 december 2003 09:22 schreef Doc het volgende:[..]
Veel posten in VBL is OK
quote:ja lekker
Op dinsdag 23 december 2003 09:15 schreef Doc het volgende:[..]
Well, there's egg and bacon; egg, sausage, and bacon; egg and SPAM; egg, bacon, and SPAM; egg, bacon, sausage and SPAM; SPAM, bacon, sausage, and SPAM; SPAM, egg, SPAM, SPAM, bacon, and SPAM; SPAM, SPAM, SPAM, egg, and SPAM; SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, SPAM, baked beans, SPAM, SPAM, SPAM, and SPAM; or lobster thermidor aux crevettes with a mornay sauce garnished with truffle pate, brandy, and a fried egg on top and SPAM.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 09:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!Nog 2 daagjes werken en dan vacation!
Krijg trouwens net te horen dat een manager van me op staande voet is ontslagen na het verkopen van coke op de kerstborrel!
Heb je 'm vervolgens een kerst-aanbieding gedaan?
quote:Yep, hij had op de kerstborrel aan meerdere mensen coke verkocht, en een meisje was er onwel door geworden, en hat dus moeten zeggen waar ze het van had.
Op dinsdag 23 december 2003 09:34 schreef Doc het volgende:
serieus?
Kon die manager kiezen: aangifte bij de politie of ontslag nemen.
quote:Dank je. Ongeveer op zaterdag trok het wat bij.
Op zondag 21 december 2003 22:09 schreef SCH het volgende:
Doc, heb je het een beetje getrokken van de week? Of heb je dat al verteld? De begrafenis is al geweest neem ik aan, of morgen?Die van mijn collega is trouwens pas morgen.
Begrafenis was gister. Ik begon de ochtend met een naar zenuwachtig gevoel in m'n maag. Om 11:00 naar Kimswerd gereden.
Kimswerd is het geboortedorp van m'n opa (en ook van m'n moeder) en had er ook 40 jaar gewoond. Ik was er vroeger ook regelmatig geweest. We waren er te vroeg hebben hebben daar nog wat rond gelopen.
Om 15:00 was er was een humanistische 'dienst' in het kerkje.
(dit is niet het kerkje, maar het zag er ongeveer zo uit; behoorlijk klein, meestal diensten voor een man of 15; heb geen plaatje gevonden van de kerk van Kimswerd)
Mijn zus(je) en ik hielden (als enige familie) daar ook nog een praatje. Daarna in een theehuis nog koffie met krakelingen gehad. Om een uur of 5 weer richting huis, nadat we met z'n vieren (Carine, Myrthe, Rosa en ik) nog even bij z'n graf waren geweest. Op dat moment een berg verse kleigrond met bossen bloemen er op. Hem nog even gezegd dat ik 'm mis en van hem houd.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 23-12-2003 10:26]
(je moet wel van hem houden zonder spelfouten hoor)
Saskia is gisteren in IJmuiden begraven met muziek die ze zelf had uitgezocht (Maarten van Roozendaal, Zijlstra, George Michael, Sting) en toespraken. Op het moment dat haar kist het graf inging, strooide iemand daar heel ver boven een paar flinke handen vol hagel naar beneden. Ik hoop dat ze lekker slaapt nu.
quote:Ik vind het persoonlijk veel 'mooier' als op een begrafenis zelf gekozen muziek wordt gedraaid, maakt he ttoch veel persoonlijk maar ook emotioneler.
Op dinsdag 23 december 2003 10:10 schreef SCH het volgende:Saskia is gisteren in IJmuiden begraven met muziek die ze zelf had uitgezocht (Maarten van Roozendaal, Zijlstra, George Michael, Sting) en toespraken.
quote:Nog gecondoleerd Doc.
Op dinsdag 23 december 2003 09:55 schreef Doc het volgende:
J.
quote:En het is zeker niet de eerste keer dat ik deze spelfout maak...
Op dinsdag 23 december 2003 10:10 schreef SCH het volgende:
Mooie plaats Doc. Dicht bij mijn eigen roots. En een mooie plek om nog eens naar toe te gaan als je met hem wilt praten.(je moet wel van hem houden zonder spelfouten hoor)
Ik had het toespraakje dat ik hield ook op papier gezet en het Carine laten lezen: die wees me er op dat ik daarin had ik exact dezelfde spelfout ook 3 keer gemaakt.
quote:...
Op dinsdag 23 december 2003 10:10 schreef SCH het volgende:Saskia is gisteren in IJmuiden begraven met muziek die ze zelf had uitgezocht (Maarten van Roozendaal, Zijlstra, George Michael, Sting) en toespraken. Op het moment dat haar kist het graf inging, strooide iemand daar heel ver boven een paar flinke handen vol hagel naar beneden. Ik hoop dat ze lekker slaapt nu.
quote:Dan wist je opa in ieder geval dat JIJ het was
Op dinsdag 23 december 2003 10:30 schreef Doc het volgende:[..]
En het is zeker niet de eerste keer dat ik deze spelfout maak...
Ik had het toespraakje dat ik hield ook op papier gezet en het Carine laten lezen: die wees me er op dat ik daarin had ik exact dezelfde spelfout ook 3 keer gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |