quote:een vriend van me heeft hem en wil er wel vanaf denk ik
Op dinsdag 23 december 2003 08:47 schreef 303 het volgende:
Ik ben op zoek naar het spel Zelda Windwalker voor de Gamecube. Heeft iemand hem te koop?
wat wil je ervoor geven?
quote:3 Zelda spelen in 1 doosje? Is dat niet een andere dan Zelda Windwalker?
Op dinsdag 23 december 2003 08:56 schreef hifonics het volgende:[..]
een vriend van me heeft hem en wil er wel vanaf denk ik
hij heeft de uitvoering met drie zelda spellen in 1 doosje (gewoon origineel).wat wil je ervoor geven?
Ik zoek deze:
quote:nope dat is zelda the windwaker, alleen met de bonusdisc (neem ik aan) meet daarop nog the ocarina of time, majora's mask en ocarina of time master quest (moeilijkere versie met andere dungeons + monsters)
Op dinsdag 23 december 2003 09:24 schreef 303 het volgende:[..]
3 Zelda spelen in 1 doosje? Is dat niet een andere dan Zelda Windwalker?
Ik zoek deze: [afbeelding]
quote:geen majora's mask
Op dinsdag 23 december 2003 09:28 schreef EblijsiE het volgende:[..]
nope dat is zelda the windwaker, alleen met de bonusdisc (neem ik aan) meet daarop nog the ocarina of time, majora's mask en ocarina of time master quest (moeilijkere versie met andere dungeons + monsters)
Is het spel van je vriend nog in goede staat met alle boekjes erbij en de discs zonder krassen?
quote:uhu
Op dinsdag 23 december 2003 09:43 schreef 303 het volgende:
Aha, ik had hem geleend bij de videoland en daar zat maar 1 discje in, maar wel ruimte voor 2. Ik vond het al vreemd.Is het spel van je vriend nog in goede staat met alle boekjes erbij en de discs zonder krassen?
30 euro?
quote:denk dat hij wel akkoord gaat
Op dinsdag 23 december 2003 10:07 schreef 303 het volgende:
Ik vind het juist een heel leuk spel30 euro?
waar woon je eigenlijk want heb eigenlijk een hekel aan opsturen maar als nie anders kan dan moet het maar
quote:Ik woon in Harlingen, werk in Leeuwarden en ben met kerst in Amersfoort. Ook ga ik af en toe naar Amsterdam toe of naar Groningen. Iets in de buurt?
Op dinsdag 23 december 2003 10:36 schreef hifonics het volgende:[..]
denk dat hij wel akkoord gaat
niet toevallig interesse in de cube met controller?waar woon je eigenlijk want heb eigenlijk een hekel aan opsturen maar als nie anders kan dan moet het maar
Vorige week was ik nog op zoek naar een cube voor een vriendin, maar kon niks vinden en toen heeft ze hem nieuw gekocht. Jammer, anders had ik hem overgenomen.
quote:misschien dat ik met kerst in amsterdam ben op de wallen
Op dinsdag 23 december 2003 11:11 schreef 303 het volgende:[..]
Ik woon in Harlingen, werk in Leeuwarden en ben met kerst in Amersfoort. Ook ga ik af en toe naar Amsterdam toe of naar Groningen. Iets in de buurt?
Vorige week was ik nog op zoek naar een cube voor een vriendin, maar kon niks vinden en toen heeft ze hem nieuw gekocht. Jammer, anders had ik hem overgenomen.
Dan handelen we het verder af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |