bvd
En ja, je hebt er een zoutwater aquarium voor nodig.
En nee, die zijn haast niet houdbaar in gevangenschap.
quote:ow daar had ik ook helemaal niet aangedacht
Op maandag 22 december 2003 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je weet dat het een zoutwatervis is?
Maar is er dan een vis die wel een beetje op nemo lijkt en dan in zoetwater kan??
grow up..
quote:Ja, die is er wel.. beetje hetzelfde motief en dat is een bodem-vis. Weet zo gauw alleen de naam even niet. Ik wil straks wel ff m'n aquarium-boek erop nazien
Op maandag 22 december 2003 15:14 schreef Schaartje het volgende:
Maar is er dan een vis die wel een beetje op nemo lijkt en dan in zoetwater kan??
quote:Een goudvis is ook oranje. Misschien krijg je em wel zo gek dat-ie met Tipex lijnen op zijn eigen lichaam wil tekenen.
Op maandag 22 december 2003 15:14 schreef Schaartje het volgende:
ow daar had ik ook helemaal niet aangedachtMaar is er dan een vis die wel een beetje op nemo lijkt en dan in zoetwater kan??
quote:idd.
Op maandag 22 december 2003 15:15 schreef freaky-me het volgende:
je wou vast ook een dalmatier hond, een varken, een dolfijn, een kangaroe en een orca hebben?grow up..
quote:
je wou vast ook een dalmatier hond, een varken, een dolfijn, een kangaroe en een orca hebben?grow up..
quote:Ja na 101 Dalmatiërs wilde iedereen een Dalmatiër, na Harry Potter wilde iedereen een uil en nu willen ze weer zo'n vis.
Op maandag 22 december 2003 15:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Ojeej, wil iedereen nou opeens een Nemo?
Wat zijn veel mensen toch ubertriest he. Rekening houden met die beesten (Dalmatiërs zijn niet de makkelijkste honden en uilen al helemaal niet geschikt als huisdier, en die vissen hebben een heel speciale leefomgeving nodig) ho maar.
quote:hehe nee zo erg is het niet hoor
Maar aanschaf van een vis is niet zo erg als een hond.
en ik vind het gewoon lache vis en is gewoon lache als je nemo in je bak hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door Deetch op 22-12-2003 15:18]
Een schaar o.i.d. should do...
Pleur dat ding in je Aquarium en dan heb je je Finding Nemo!
Koop de rest van de figuurtjes ook even en je kunt het verhaal na spelen
quote:he das opzich wel goed alternatief. Heb ook wel errug honger trouwens dus dat komt goed uit.
Op maandag 22 december 2003 15:19 schreef Prowl het volgende:
Ga naar de MC Donalds, koop een Happy Meal en hup..... daar heb je Nemo.Pleur dat ding in je Aquarium en dan heb je je Finding Nemo!
Koop de rest van de figuurtjes ook even en je kunt het verhaal na spelen
stakkers
Neem guppi's ofzo
quote:Waren ze maar aggressief tegen hun domme baasjes.
Op maandag 22 december 2003 15:23 schreef Prowl het volgende:
Clown Botia's worden trouwens heel groot, woelen graag in de bodem en kunnen agressief zijn tegen je andere vissen.
quote:Nemo is zoutwatervis en heeft veel zorg nodig. Dat kan denk weinig aan deze geven.
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef Schaartje het volgende:
Ik heb sinds paar jaar zo'n tropisch aquarium, best lache opzich.
Maare ik heb finding nemo gezienen ik hoop dat die soort van Nemo ook in het echt bestaat.
En zo ja, weet iemand daar een winkel voor???
En anders een soort wat er wel beetje oplijkt...
Verder waarom moet je zonodig die vis. Koop een dvd van the great barrier reef als je vissen wilt zien. Of koop de dvd van 'finding nemo'.
mensen die de film 'finding nemo' zien, snappen het niet he....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |