abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15593623
Ben ik blij dat de zondag op de box gevult is met goede muziek.

Linkin park, muse, evane, etc

Eindelijk ff niet die commerciele troep

- sorry buren -

'The world is mine'
  zondag 21 december 2003 @ 22:20:45 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_15593733
ben jij dat met die takkeherrie
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_15593739
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:20 schreef Klonk het volgende:
ben jij dat met die takkeherrie
sorry

biertje?

'The world is mine'
pi_15593750
The Box ruled nooit.
pi_15593757
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:21 schreef SuperUli het volgende:
The Box ruled nooit.
Wat SU zegt.
Hier alleen teringrap en kutr&b.
pi_15593780
quote:

- sorry buren -

Ga jij maar eens de betekenis van commercieel opzoeken vrind.
pi_15593805
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:22 schreef Cajun het volgende:

[..]

pi_15593819
quote:

[..]

Dura lex sed Lex
pi_15593850
quote:

[..]

* Twisted_TpaU werkzaam op reclame en promotie buro

denk je dat ik dan niet weet wat commercieel is ???

Laat ik het zo zeggen, dan hoef ik nu even niet naar atomic kitten en meer van die rotzooi te luisteren

'The world is mine'
pi_15593891
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:25 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, dan hoef ik nu even niet naar atomic kitten en meer van die rotzooi te luisteren

So so, dat is een mooi baantje, wat voor verschil is er volgens jou tussen atomic kitten en de bands die jij hebt opgesomd, behalve de muziek opzichzelf en degene die ernaar luisteren?
pi_15593941
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:25 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Met zo'n topicstart denk ik dat zeker.
pi_15594341
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:16 schreef Twisted_TpaU het volgende:

- sorry buren -

Wat je hier opnoemt ís commercieel.
Energy!
pi_15594406
com·mer·ci·eel (bn.)
1 betr. hebbend op de handel, het zakenleven => zakelijk
2 gebaseerd op het maken van winst

linkin park, muse etc is ook commercieel. Ze zijn allemaal druk bezig om bekend / rijk te worden. Iedereen loopt wel te zeiken op de 'commerciele' jankgroepen en andere calamiteiten zoals Jim, atomic kitten en 50 cent, daar hebben ze ook groot gelijk in, maar toch is commercieel een beetje het verkeerde woord.

Uiteindelijk wil elke artiest rijk worden met zijn muziek.

zondag 21 december 2003 @ 22:48:00 #14
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_15594426
Idd lol.. niet commercieel.. pff
pi_15594498
TS bedoeld dus dat er eindelijk geen nonstop 'meeloop' muziek wordt uitgezonden
pi_15594540
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:50 schreef Sm0keZ het volgende:
TS bedoeld dus dat er eindelijk geen nonstop 'meeloop' muziek wordt uitgezonden
Linkin' Park geen meeloopmuziek?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_15594623
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:51 schreef teknomist het volgende:
Hoeft toch niet? Ik bedoel, niet iedereen die naar Linkin Park luistert is een meeloper. Jezus, wat een gezeik allemaal weer...
pi_15594758
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

in iets mindere mate dan 50 cent en Tiesto
pi_15594882
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:57 schreef Sm0keZ het volgende:
in iets mindere mate dan 50 cent en Tiesto
Pfff, wat een BS zeg, wat bepaalt of een artiest "meeloopmuziek" maakt. Tja, er bestaan wannebe gangsta's, er bestaan tranceliefhebbers die alleen Tiesto kennen en zo bestaan er ook wannebe rebel antimaatschappij hardcore gasten die denken dat Linkin Park metal heeft uitgevonden. Waar maken jullie je druk over? Als iemand van die muziek houd, wat maakt dat dan uit... vermoeiend.
  zondag 21 december 2003 @ 23:02:07 #20
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_15594922
ja inderdaad
muse linkin park en evance zijn net zo commercieel als atomic kitten
zinloze discussie ook weer
PSN-ID: SoliD_S
pi_15594999
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:54 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Hoeft toch niet? Ik bedoel, niet iedereen die naar Linkin Park luistert is een meeloper. Jezus, wat een gezeik allemaal weer...

Dat zeg ik ook niet.

Er zijn genoeg Linkin' Park meelopers hoor; maar ik word moe van dat zogenaamde hooghartige dat mensen hebben die naar "niet-commerciële" muziek luisteren.

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_15595140
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:01 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Pfff, wat een BS zeg, wat bepaalt of een artiest "meeloopmuziek" maakt. Tja, er bestaan wannebe gangsta's, er bestaan tranceliefhebbers die alleen Tiesto kennen en zo bestaan er ook wannebe rebel antimaatschappij hardcore gasten die denken dat Linkin Park metal heeft uitgevonden. Waar maken jullie je druk over? Als iemand van die muziek houd, wat maakt dat dan uit... vermoeiend.

Wat dat bepaald? Dat zou ik niet weten. Wat wel opvallend is, dat toch wel erg veel figuren in de leeftijdsklasse 14-20 alleen maar naar 'populaire' muziek luisteren. Het is hier min of meer een verplichting om Tiesto goed te vinden als je op een middelbare school zit, anders hoor je niet bij de groep. Daar komt het dus op neer. (nu noem ik als voorbeeld even tiesto, omdat iedereen wel weet wie dat is en wat voor muziek hij maakt). Je zal niet iemand tegenkomen die uit zichzelf een cd van Children of Bodom / Dimmu Borgir koopt in die leeftijdscatergorie, want dat is simpelweg niet populair en daar maak je ook geen vrienden mee. Conclusie: Je luistert naar die muziek om erbij te horen. En natuurlijk, als je er maar lang genoeg naar luistert zijn je tere hersencelletjes zohard geindoctrineerd dat je die inspiratieloze herrie nog kan waarderen ook... "WOW!!! vet goed nummer man!!!" En dat terwijl het precies hetzelfde nummer is als de vorige superhit van de superartiest, alleen zijn er even 2 toontjes wat aangepast en weer vrolijk in een loop gezet. Ik neem even als voorbeeld The Underdog Project...
Goedkope mongooltjes die even snel hun geld willen verdienen door eerdere nummers door elkaar heen te mixen met werkelijk de minste inhoud allertijden. En het kuddevolk vind het nog leuk ook... waarom? nja, wie zal het zeggen...

zondag 21 december 2003 @ 23:13:52 #23
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_15595355
Wat een gezeik altijd op de muziek die iemand leuk vind. Als iemand Britney Spears leuke muziek vindt maken, laat hem dan. En zo vindt iedereen andere muziek leuk. Respecteer gewoon de muzieksmaak van een ander. Iederee heeft zijn eigen smaak, en over smaak valt niet te twisten
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_15595598
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:13 schreef Minisuisse het volgende:
Wat een gezeik altijd op de muziek die iemand leuk vind. Als iemand Britney Spears leuke muziek vindt maken, laat hem dan. En zo vindt iedereen andere muziek leuk. Respecteer gewoon de muzieksmaak van een ander. Iederee heeft zijn eigen smaak, en over smaak valt niet te twisten
Het gaat hier nu over de definitie van commercialiteit denk ik
pi_15595972
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Je zal niet iemand tegenkomen die uit zichzelf een cd van Children of Bodom / Dimmu Borgir koopt in die leeftijdscatergorie, want dat is simpelweg niet populair en daar maak je ook geen vrienden mee. Conclusie: Je luistert naar die muziek om erbij te horen.
Lol, ik luister niet naar die muziek om erbij te horen, toch val ik buiten die leeftijdsklasse. Verder zag ik op Lowlands afgelopen jaar heel veel kids lopen met shirtjes van Dimmu Borgir. Die willen ook bij een bepaalde groep horen. Dat is trouwens ook commercieel, alleen krijgt het geen airplay. En er bestaan ook mensen van 15 die niet naar Linkin Park of andere top 40 luisteren en nog steeds "erbij horen".
quote:
Ik neem even als voorbeeld The Underdog Project...
Goedkope mongooltjes die even snel hun geld willen verdienen door eerdere nummers door elkaar heen te mixen met werkelijk de minste inhoud allertijden. En het kuddevolk vind het nog leuk ook... waarom? nja, wie zal het zeggen...
Tja, ik trek dat ook niet. Maar het is gewoon zo, het ligt lekker in het gehoor, radiostations en TV draaien het. En het verkoopt. Dat is de muziekbusiness tegenwoordig.
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Conclusie: Je luistert naar die muziek om erbij te horen. En natuurlijk, als je er maar lang genoeg naar luistert zijn je tere hersencelletjes zohard geindoctrineerd dat je die inspiratieloze herrie nog kan waarderen ook... "WOW!!! vet goed nummer man!!!" En dat terwijl het precies hetzelfde nummer is als de vorige superhit van de superartiest, alleen zijn er even 2 toontjes wat aangepast en weer vrolijk in een loop gezet.
Haha, je hebt het zelf niet door dat andere mensen ook over bijv. Dimmu Borgir dat zeggen. "Wat een takkeherrie zeg! Elke keer weer dat geschreeuw en dan maar een beetje andere gitaarrifje." Om het maar even in jouw straatje te houden. Dat is net zo kortzichtig om het andersom over top 40 muziek te zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 21-12-2003 23:31]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')