quote:Dank je wel
Op zondag 21 december 2003 21:21 schreef easy-going het volgende:
Rewimo en Christan veel plezier morgen in de Efteling
Ja, het fototoestel ligt al klaar
quote:hahaha!
Op zondag 21 december 2003 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Tjee, het moet wel een hele leuke dag worden met al die lieve wensenJa, het fototoestel ligt al klaar
Have fun
en laat ons uiteraard weten hoe het was
quote:eeeh das jammer, sneeuw is veel leuker!
Op zondag 21 december 2003 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor, regen hier
Tot vanavond allemaal!
Hier begint het net te sneeuwen En dat terwijl Lois en ik lekker willen gaan winkelen zodirect. Lois heeft een nieuwe duowagen en die moeten we natuurlijk even uittesten. Ben gisteren door het rotweer ook al niet naar buiten geweest, heb wel behoefte aan wat frisse lucht.
"Het speeltuinbankje..."
quote:Zijn dochtertje Dana is helaas gisteravond overleden... hoe wat en waarom weet ik nog niet maar ik vind het wel heel erg
Op woensdag 10 december 2003 10:44 schreef Angel22 het volgende:
* kruipt lappenmand in.... kuch kuch snotter proestKNIP
Zijn baas was er niet blij mee want er wa ser nog een "Ziek" die zijn pasgeboren kindje ligt in het ziekenhuis... kindje is met 33 weken gehaald met een keizersnde omdat mams zwangerschapsvergistiging had wat dreigde fout te gaan en nu heeft dat kindje een zware infectie aan de darmen opgelopen, het schijnt dat het hele buikkie drie keer zo dik is...
Zo naar voor die jongen...maar ja hij en zijn vrouw zitten nu in het ronald MacDonaldhuis bij het AMC amsterdam en ik kan alleen maar voor ze hopen dat het ook goed gaat komen.
T was iig heel erg serieus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |