abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16599036
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:57 schreef Spooky4u het volgende:
En dan zetten ze er gewoon MarlboroF1 op. Das geen rookartikel maar een kledingmerk.
Slim
Where facts are few, experts are many.
pi_16600544
De Saurari 2004?
Mitt dacht dat het onzin was maar dit is dus echt een morph tussen de Sauber C23 en de Ferrari 2004....

  maandag 26 januari 2004 @ 19:06:08 #153
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16604948
Op Verstappen.nl stond het volgende plaatje waar je het verschil kan zien tussen de F2003-GA en de F2004.

Nog wat launch dagen:

quote:
Launch nieuwe Renault is op 29 januari
quote:
De nieuwe BAR006 wordt op 1 februari voorgesteld en moet het team dus in staat stellen nog beter te doen dan hun 5de plaats vorig jaar.
quote:
De nieuwe Formule 1-bolide van Jordan zal hoogstwaarschijnlijk op 4 of 5 februari haar eerste kilometers maken.
pi_16606061
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:47 schreef Orion-666- het volgende:
De Saurari 2004?
Mitt dacht dat het onzin was maar dit is dus echt een morph tussen de Sauber C23 en de Ferrari 2004....

[afbeelding]


Is niet de eerste keer dat dit is gebeurt. Herrinner je de Benetton en de Ligier? Die waren ook identiek.
pi_16607036
Eigenlijk moeten ze er gewoon wat op verzinnen al gekopieer van anderen.
Die Sauber ook, ik vind het een super mooie auto maar het slaat nergens op, dat ding is gewoon te overdreven gekopieerd.
pi_16610279
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:45 schreef kriele het volgende:

[..]

Is niet de eerste keer dat dit is gebeurt. Herrinner je de Benetton en de Ligier? Die waren ook identiek.


Dat is van voor mijn tijd
Hoe is dat toen afgelopen?
pi_16610415
Er is niets gebeurd. De hele paddock sprak er schande van, maar ze kwamen er mee weg omdat er in de benetton een renault motor lag en in de Ligier een mugen-honda. Dat was voor de FIA genoeg verschil.
pi_16611334
Misschien dat iemand plaatjes heeft van die 2 auto's?
pi_16615412
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:24 schreef kriele het volgende:
Misschien dat iemand plaatjes heeft van die 2 auto's?
Als je het jaartal nog weet... zoekt wat makkelijker
pi_16615596
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:47 schreef Orion-666- het volgende:
De Saurari 2004?
Mitt dacht dat het onzin was maar dit is dus echt een morph tussen de Sauber C23 en de Ferrari 2004....
[afbeelding]
Ik kan me herinneren uit boeken/tijdschriften dat Tyrrel in de 80's met het kopieėren van de Williams
(of Wolf ?) zijn wagen moest terugtrekken. Waarom houdt de Fia nu niet meer zo'n streng overzicht op die zaken, ik bedoel dit toch?
pi_16618401
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Op Verstappen.nl stond het volgende plaatje waar je het verschil kan zien tussen de F2003-GA en de F2004.

[afbeelding]

Nog wat launch dagen:
[..]


[..]


[..]


Heel weinig verschil inderdaad tussen de 2003 en de 2004 wagen. De Wielbasis is volgens mij een stuk korter geworden, maar das dan ook het enige denk ik.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:03:52 #162
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16626928
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:32 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Heel weinig verschil inderdaad tussen de 2003 en de 2004 wagen. De Wielbasis is volgens mij een stuk korter geworden, maar das dan ook het enige denk ik.


Er is heel weinig verschil inderdaad, al lees ik op F1Racing het volgende.
quote:
Er zullen nog een wat ingrijpende wijzigingen aan de aėrodynamica-onderdelen gebeuren voor de eerste race. De vleugels, bargeboards en achterkant van de wagen zullen er heel anders uitzien wanneer we in Melbourne aan de start verschijnen, aldus Byrne.
Dus misschien komt Ferrari nog met een verrassende voorvleugel.

En helaas geen Verstappen dit jaar in de Jordan, of zelfs helemaal geen Verstappen dit jaar.
Jos & Jordan stoppen onderhandelingen

pi_16633162
Ligier 1995.

Benetton 1995.

[Dit bericht is gewijzigd door SimtekF1 op 27-01-2004 18:20]

pi_16633190
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Benetton 1995.
[afbeelding]

Ligier 1995.
[afbeelding]


Andersom
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16633225
Bedankt simtek! Echt een rechtstreekse copy!
pi_16634246
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ligier 1995.
[afbeelding]
Benetton 1995.
[afbeelding]
Flavio Briatore was toen toch baas over beide teams of niet>?
pi_16634556
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:58 schreef Oppersmurf het volgende:

[..]

Flavio Briatore was toen toch baas over beide teams of niet>?


Yep. Ik geloof dat het een cadeautje was van Briatore aan Ligier, aangezien hij de Renault motoren over had geheveld naar Benetton.
Dus heeft Briatore gezorgd voor een chassis en de mugen motoren, die in eerste instantie naar minardi zouden gaan.
pi_16634672
Er gaat ook al jaren een gerucht rond dat Verstappen in 1995 nadat Simtek failliet was gegaan nog heeft getest met een bijzondere auto.
Het was iedereen natuurlijk opgevallen dat Simtek een buitengewoon goed chassis had.
En Briatore heeft Verstappen toen laten testen in de Simtek Renault.
De auto reed super, de tijden waren snel enz maar uiteindelijk koos Briatore er toch voor om Simtek niet over te nemen.

Zoiets was het verhaal.
Als meer mensen het verhaal kennen, verbeter dan even de fouten. (volgens mij was het wel zoiets maar ik weet het niet zeker meer.

pi_16634789
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Er gaat ook al jaren een gerucht rond dat Verstappen in 1995 nadat Simtek failliet was gegaan nog heeft getest met een bijzondere auto.
Het was iedereen natuurlijk opgevallen dat Simtek een buitengewoon goed chassis had.
En Briatore heeft Verstappen toen laten testen in de Simtek Renault.
De auto reed super, de tijden waren snel enz maar uiteindelijk koos Briatore er toch voor om Simtek niet over te nemen.

Zoiets was het verhaal.
Als meer mensen het verhaal kennen, verbeter dan even de fouten. (volgens mij was het wel zoiets maar ik weet het niet zeker meer.


Dit is een verhaal dat de wereld in is geholpen door Bartus G die actief is op het verstappenforum.Ik geloof overigens niet dat het waar is.
Het zou trouwens een simtek-mugen betreffen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 januari 2004 @ 19:20:40 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16634948
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Er gaat ook al jaren een gerucht rond dat Verstappen in 1995 nadat Simtek failliet was gegaan nog heeft getest met een bijzondere auto.
Het was iedereen natuurlijk opgevallen dat Simtek een buitengewoon goed chassis had.
En Briatore heeft Verstappen toen laten testen in de Simtek Renault.
De auto reed super, de tijden waren snel enz maar uiteindelijk koos Briatore er toch voor om Simtek niet over te nemen.

Zoiets was het verhaal.
Als meer mensen het verhaal kennen, verbeter dan even de fouten. (volgens mij was het wel zoiets maar ik weet het niet zeker meer.


het was inderdaad een erg goed chassis dat van simtek, alleen wat eronder lag was niet altijd even betrouwbaar De man die daar alles ontwierp, hoe heette hij toch, iets van Nick Wirth (kan dat??) wat is daar van geworden??
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_16635395
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het was inderdaad een erg goed chassis dat van simtek, alleen wat eronder lag was niet altijd even betrouwbaar De man die daar alles ontwierp, hoe heette hij toch, iets van Nick Wirth (kan dat??) wat is daar van geworden??


Die is na Simtek als ontwerper bij Benetton aan de slag gegaan. Na een paar jaar is ie opgestapt en nu doet ie iets buiten de F1.
pi_16635464
Hij bouwt nu robots. Hij heeft een eigen bedrijf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 januari 2004 @ 19:40:13 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16635589
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:36 schreef kriele het volgende:
Hij bouwt nu robots. Hij heeft een eigen bedrijf.
okt Thanx ik zat me af te vragen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_16655362
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 01:01 schreef Oppersmurf het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren uit boeken/tijdschriften dat Tyrrel in de 80's met het kopieėren van de Williams
(of Wolf ?) zijn wagen moest terugtrekken. Waarom houdt de Fia nu niet meer zo'n streng overzicht op die zaken, ik bedoel dit toch?


Omdat de FIA alles goedkeurt wat ferrari doet, maar als een ander team de overtreding maakt zijn ze dr als de kippen bij...:N
I wish I had wings, so I'd had a shorter travel time to the best girl in the world!
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:44:03 #175
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16667712
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:59 schreef Eswald het volgende:

[..]

Omdat de FIA alles goedkeurt wat ferrari doet, maar als een ander team de overtreding maakt zijn ze dr als de kippen bij...:N


FIA = Ferrari zeggen ze wel eens.

Maar waarom testen ze bij Ferrari nog steeds met de F2003-GA terwijl de F2004 al gepresenteerd is, en met die wagen willen ze ook starten in Melbourne.

Het zou wel vet zijn als de wagen die te zien was tijdens de presentatie nog gewoon de ' oude ' F2003-GA was, en dat de nieuwe wagen er toch heel anders uit komt te zien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')