quote:Slim
Op maandag 26 januari 2004 14:57 schreef Spooky4u het volgende:
En dan zetten ze er gewoon MarlboroF1 op. Das geen rookartikel maar een kledingmerk.

Nog wat launch dagen:
quote:
Launch nieuwe Renault is op 29 januari
quote:
De nieuwe BAR006 wordt op 1 februari voorgesteld en moet het team dus in staat stellen nog beter te doen dan hun 5de plaats vorig jaar.
quote:
De nieuwe Formule 1-bolide van Jordan zal hoogstwaarschijnlijk op 4 of 5 februari haar eerste kilometers maken.
quote:Is niet de eerste keer dat dit is gebeurt. Herrinner je de Benetton en de Ligier? Die waren ook identiek.
Op maandag 26 januari 2004 16:47 schreef Orion-666- het volgende:
De Saurari 2004?
Mitt dacht dat het onzin was maar dit is dus echt een morph tussen de Sauber C23 en de Ferrari 2004....
quote:Dat is van voor mijn tijd
Op maandag 26 januari 2004 19:45 schreef kriele het volgende:[..]
Is niet de eerste keer dat dit is gebeurt. Herrinner je de Benetton en de Ligier? Die waren ook identiek.
quote:Als je het jaartal nog weet... zoekt wat makkelijker
Op maandag 26 januari 2004 22:24 schreef kriele het volgende:
Misschien dat iemand plaatjes heeft van die 2 auto's?
quote:Ik kan me herinneren uit boeken/tijdschriften dat Tyrrel in de 80's met het kopieėren van de Williams
Op maandag 26 januari 2004 16:47 schreef Orion-666- het volgende:
De Saurari 2004?
Mitt dacht dat het onzin was maar dit is dus echt een morph tussen de Sauber C23 en de Ferrari 2004....
[afbeelding]
quote:Heel weinig verschil inderdaad tussen de 2003 en de 2004 wagen. De Wielbasis is volgens mij een stuk korter geworden, maar das dan ook het enige denk ik.
Op maandag 26 januari 2004 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Op Verstappen.nl stond het volgende plaatje waar je het verschil kan zien tussen de F2003-GA en de F2004.Nog wat launch dagen:
[..]
[..]
[..]
quote:Er is heel weinig verschil inderdaad, al lees ik op F1Racing het volgende.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:32 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Heel weinig verschil inderdaad tussen de 2003 en de 2004 wagen. De Wielbasis is volgens mij een stuk korter geworden, maar das dan ook het enige denk ik.
quote:Dus misschien komt Ferrari nog met een verrassende voorvleugel.
Er zullen nog een wat ingrijpende wijzigingen aan de aėrodynamica-onderdelen gebeuren voor de eerste race. De vleugels, bargeboards en achterkant van de wagen zullen er heel anders uitzien wanneer we in Melbourne aan de start verschijnen, aldus Byrne.
En helaas geen Verstappen dit jaar in de Jordan, of zelfs helemaal geen Verstappen dit jaar.
Jos & Jordan stoppen onderhandelingen
quote:Andersom
Op dinsdag 27 januari 2004 18:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Benetton 1995.
[afbeelding]Ligier 1995.
[afbeelding]
quote:Flavio Briatore was toen toch baas over beide teams of niet>?
Op dinsdag 27 januari 2004 18:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ligier 1995.
[afbeelding]
Benetton 1995.
[afbeelding]
quote:Yep. Ik geloof dat het een cadeautje was van Briatore aan Ligier, aangezien hij de Renault motoren over had geheveld naar Benetton.
Op dinsdag 27 januari 2004 18:58 schreef Oppersmurf het volgende:[..]
Flavio Briatore was toen toch baas over beide teams of niet>?
Zoiets was het verhaal.
Als meer mensen het verhaal kennen, verbeter dan even de fouten. (volgens mij was het wel zoiets maar ik weet het niet zeker meer.
quote:Dit is een verhaal dat de wereld in is geholpen door Bartus G die actief is op het verstappenforum.Ik geloof overigens niet dat het waar is.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Er gaat ook al jaren een gerucht rond dat Verstappen in 1995 nadat Simtek failliet was gegaan nog heeft getest met een bijzondere auto.
Het was iedereen natuurlijk opgevallen dat Simtek een buitengewoon goed chassis had.
En Briatore heeft Verstappen toen laten testen in de Simtek Renault.
De auto reed super, de tijden waren snel enz maar uiteindelijk koos Briatore er toch voor om Simtek niet over te nemen.Zoiets was het verhaal.
Als meer mensen het verhaal kennen, verbeter dan even de fouten. (volgens mij was het wel zoiets maar ik weet het niet zeker meer.
quote:het was inderdaad een erg goed chassis dat van simtek, alleen wat eronder lag was niet altijd even betrouwbaar
Op dinsdag 27 januari 2004 19:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Er gaat ook al jaren een gerucht rond dat Verstappen in 1995 nadat Simtek failliet was gegaan nog heeft getest met een bijzondere auto.
Het was iedereen natuurlijk opgevallen dat Simtek een buitengewoon goed chassis had.
En Briatore heeft Verstappen toen laten testen in de Simtek Renault.
De auto reed super, de tijden waren snel enz maar uiteindelijk koos Briatore er toch voor om Simtek niet over te nemen.Zoiets was het verhaal.
Als meer mensen het verhaal kennen, verbeter dan even de fouten. (volgens mij was het wel zoiets maar ik weet het niet zeker meer.
quote:Die is na Simtek als ontwerper bij Benetton aan de slag gegaan. Na een paar jaar is ie opgestapt en nu doet ie iets buiten de F1.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:20 schreef rubbereend het volgende:[..]
het was inderdaad een erg goed chassis dat van simtek, alleen wat eronder lag was niet altijd even betrouwbaar
De man die daar alles ontwierp, hoe heette hij toch, iets van Nick Wirth (kan dat??) wat is daar van geworden??
quote:okt Thanx ik zat me af te vragen
Op dinsdag 27 januari 2004 19:36 schreef kriele het volgende:
Hij bouwt nu robots. Hij heeft een eigen bedrijf.
quote:Omdat de FIA alles goedkeurt wat ferrari doet, maar als een ander team de overtreding maakt zijn ze dr als de kippen bij...:N
Op dinsdag 27 januari 2004 01:01 schreef Oppersmurf het volgende:[..]
Ik kan me herinneren uit boeken/tijdschriften dat Tyrrel in de 80's met het kopieėren van de Williams
(of Wolf ?) zijn wagen moest terugtrekken. Waarom houdt de Fia nu niet meer zo'n streng overzicht op die zaken, ik bedoel dittoch?
quote:FIA = Ferrari zeggen ze wel eens.
Op woensdag 28 januari 2004 13:59 schreef Eswald het volgende:[..]
Omdat de FIA alles goedkeurt wat ferrari doet, maar als een ander team de overtreding maakt zijn ze dr als de kippen bij...:N
Maar waarom testen ze bij Ferrari nog steeds met de F2003-GA terwijl de F2004 al gepresenteerd is, en met die wagen willen ze ook starten in Melbourne.
Het zou wel vet zijn als de wagen die te zien was tijdens de presentatie nog gewoon de ' oude ' F2003-GA was, en dat de nieuwe wagen er toch heel anders uit komt te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |