Om enigszinds ontopic te blijven; mijn favo gitaar is de deze:
een Fender precision bass
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 21-12-2003 15:44]
Fender Mustang
Fender Jag-Stang
Alleen is die van mij bestickerd.
Zoiets wil ik hebben:
Een Les Paul. Ik denk eerst een Richwood, die zijn veel goedkoper.
Of deze heb ik nog liever:
De Ibanez K7 [bekend van KoRn]
[Dit bericht is gewijzigd door Eibert_Tigchelaar op 21-12-2003 15:49]
quote:ow t heeft nie met het kiezen te maken hoor....................ik vind t gewoon leuk om te weten wat andere mensen hiero zoal hebben en leuk vinden!
Op zondag 21 december 2003 15:42 schreef Maidenfan het volgende:
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar ben je er nu nog niet uit? Alles is toch al zeker 100 keer besproken. Plus, er zijn voldoende topics waarin users hun materiaal showen...Om enigszinds ontopic te blijven; mijn favo gitaar is de deze:
een Fender precision bass
Als je t wilt weten: Ja,Ik ben dr al uit...........en ik had al gezegd dat ik ut later, zodra ik m gekocht heb, jullie zal vertellen.
Ow en als je je gitaar al in t andere topic hebt laten zien, hoef je dat niet nog een keer te doen natuurlijk! Ik wil niet vervelend zijn
quote:Die zijn heeeeeeel gaaf joh..............ik ben ook helemaal voor zwart.
Op zondag 21 december 2003 15:47 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Mijn huidige is de Amuse STC-33:Alleen is die van mij bestickerd.
Zoiets wil ik hebben:
Een Les Paul. Ik denk eerst een Richwood, die zijn veel goedkoper.
Of deze heb ik nog liever:De Ibanez K7 [bekend van KoRn]
http://www.gmi.edu/~drussell/guitars/ explorer/explorer.jpg
quote:Ik ben ff een foto aant zoeke van mijn huidige gitaar [die Amuse]. Hij staat int klein in men fotoboek. Zal ff een grotere zoeke.
Op zondag 21 december 2003 15:50 schreef NB_TD het volgende:[..]
Die zijn heeeeeeel gaaf joh..............ik ben ook helemaal voor zwart.
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:44 schreef Dragonfly het volgende:
Fender JaguarFender Mustang
Fender Jag-Stang
Ik heb gewoon een beginnersgitaartje, maar hij speelt lekker
Greg Bennet Malibu:
Als ik goed kan spelen komt er wel een keer een nieuwe
quote:Tjongejonge dat zijn beauty's . Wist niet dat die Godin zoveel weg had van de PRS!
Op zondag 21 december 2003 15:58 schreef Doffy het volgende:Mijn Godin LGXT
(een rooie, dan).
quote:Vanaf het eerste moment dat ik er ooit eentje in handen had, wist ik dat ik er zo-eentje wilde! Alles klopt gewoon (sound, neck, snaren, 3-stemmig (ideaal!)), en de prijs is, zij het hoog, prijs-prestatie technisch gezien, gewoon uitstekend.
Op zondag 21 december 2003 16:02 schreef NB_TD het volgende:
Tjongejonge dat zijn beauty's . Wist niet dat die Godin zoveel weg had van de PRS!
quote:Heeel origineel! Meeste mensen plakke dr niets op, vinden ze sonde. Kan me dr iets bij voorstellen, maar tis nog steeds origineel
Op zondag 21 december 2003 16:08 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Dit is em, en dat ben ik [stoer he]
quote:Stickers laten zich zonder veel sporen en ellende wel verwijderen, en zo'n dure gitaar was het toch niet [2e hands 125 euro incl. versterker, schouderband, standaard en snoer EN tas.]
Op zondag 21 december 2003 16:15 schreef NB_TD het volgende:[..]
Heeel origineel! Meeste mensen plakke dr niets op, vinden ze sonde. Kan me dr iets bij voorstellen, maar tis nog steeds origineel
quote:Les Paul?? Kwijl
Op zondag 21 december 2003 16:20 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb een akoestisch gitaartje, een Fender Stratocaster, een Epiphone Les Paul en een Epiphone SG.
quote:????????????????? zoo............das inderdaad een koopie met al die extra's drbij.
Op zondag 21 december 2003 16:19 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Stickers laten zich zonder veel sporen en ellende wel verwijderen, en zo'n dure gitaar was het toch niet [2e hands 125 euro incl. versterker, schouderband, standaard en snoer EN tas.]
en voor klassiek een Asturias Standard (ontzettend mooie volle klank, vooral met high tension snaren)
quote:ja das mooi zo'n western, vind ik persoonlijk
Op zondag 21 december 2003 16:53 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een Takamine EAN15c (super fijne gitaar!)
[afbeelding]
M'n akoustische gitaar is een beetje merkloos, maar desalniettemin speelt 'ie best fijn Lekker lage action, smalle hals, klinkt ook goed.
Echt een droomgitaar heb ik niet, tis voor mij toch vooral gewoon een gebruiksvoorwerp en geen kunst ofzo, maar desalniettemin zou ik nog wel een keer een Telecaster willen kopen, die dingen hebben een vet geluid wat heel anders is dan wat ik uit m'n Les Paul kan halen. En ik wil ook nog een keer een gitaar kopen met een goeie tremolo. Maar goed, das allemaal toekomstmuziek, eerst wil ik een basgitaar erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |