quote:Alleen briljante mensen houden van Tori. Meike weet vast nieteens dat Tori bestaat
Op zondag 8 februari 2004 15:59 schreef R_ON het volgende:
En Tom_Tom- stel he, stel he, stel!Stel nou dat Meike ook fan blijkt te zijn van Tori Amos. Wat dan? Laat je dan Tori vallen of zoek je toenadering bij Meike?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Carlo & Irene zeiden ook in Life & Cooking dat de vakjury een enorme misser heeft gemaakt door Meike door te laten gaan.
of zeg ik nu iets heel ergs
quote:lol gepepen?
Op zondag 8 februari 2004 18:11 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik krijg net door dat ze de hond van Henk-Jan Smits heeft gepepen.
Die schijnt daar hard aan toe te zijn geweest. Meike ook trouwens (zie mond)....
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:59 schreef R_ON het volgende:
SKMbeat heeft wel hele ernstige frustraties opgelopen van Meike.
Ah, gossie. Nou, namens alle FOkkERS: Succes, we leven met je mee, zullen aan je denken als je voor de klas staat morgen. En als je nog meer dwars zit, dan zullen we er voor je zijn. We laten je niet in de steek. Fok is er voor jou! Fok is er om op verhaal te komen.
Ben je er morgen ook als ik morgen uitgeput en gefrustreerd thuiskom,omdat mijn leerlingen mij misschien niet wilden geloven?
.....
Zal je hulp hard nodig hebben hoor ,want ik moet en zal mijn leerlingen overtuigen dat Meike niet deugd.... ![]()
Ze deugt niet
Ze deugt niet
Ze deugt niet
Etc...
Ps: ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen vanwege mijn opgelopen frustraties, maar jouw posting stelde me weer gerust. Ik kan weer rustig... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 18:22]
quote:O dat zijn van die slimme mensen wou je zeggen
Carlo & Irene zeiden ook in Life & Cooking dat de vakjury een enorme misser heeft gemaakt door Meike door te laten gaan.
Het Henny Huisman fenomeen herhaalt zich
Ze is trouwens goed bevriend met Elisaar.
quote:...je vergelijkt de stem van Meike toch niet serieus met die van Mariah Carey? Zou Meike wel eens wat van Mariah zien proberen: gegarandeerde afgang.
Op zondag 8 februari 2004 17:43 schreef FritsFlits het volgende:
Vreselijke stem. Mariah Carey kloon
quote:
quote:
Reactie van Henkjan:
Ik snap de verbazing niet. Een programma als Idols is toch sowieso een commercieel circus. Met dit circus zijn enorme commerciële belangen gemoeid, dan is het toch logisch dat het gaat om het uiteindelijke ultieme idool (de titel zegt het al), waar dus de meeste platen van verkocht worden. Ik heb het net even teruggezien (de uitzending van gisteren) en vond Meike niet zo slecht als je beschrijft. Ze moet zoals ik al zei heel erg aan haar techniek werken, maar dit meisje beschikt als een van de weinige van de kandidaten van gisteren over de X-factor. Meike zal in de finales hopelijk iedereen enorm verrassen. Als ze dat niet doet is er nog geen man overboord, want dan ligt ze er meteen uit. En dat zo'n concept uitsluitend en altijd voor de knappe koppen gaat bleek vorig jaar toen de knapste kop (Jamai) met 75% van de stemmen won. Rest my case...
quote:Heb jij contacten met Henk Jan
Op zondag 8 februari 2004 20:37 schreef BVO het volgende:[..]
O ja .. en het publiek bepaald toch of iemand de X-factor heeft volgens mij?!? Als ik nu al zie hoe weinig mensen hier zijn die haar wat vinden lijkt het mij toch dat zij zeker die 'X-factor' niet heeft!
quote:Ik ben het ook helemaal niet vaak met ze eens hoor
Op zondag 8 februari 2004 20:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meike
Waarom? Ik ben het niet vaak met de jury eens merk ik
quote:Gelukkig niet
Op zondag 8 februari 2004 20:41 schreef Tania18 het volgende:[..]
Heb jij contacten met Henk Jan
![]()
O ja .. en het publiek bepaald toch of iemand de X-factor heeft volgens mij?!? Als ik nu al zie hoe weinig mensen hier zijn die haar wat vinden lijkt het mij toch dat zij zeker die 'X-factor' niet heeft!
Nee hoor, komt uit zijn gastenboek, zal de url ff opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |