quote:stemt u SGP ?
Op zondag 21 december 2003 12:38 schreef vandenkercke het volgende:
Regelmatig zie je wel eens (vooral in het uitgaansleven) van die meiden met erg uitdagende kledij. Korte rokjes, inkijk, hemdjes, enzovoort. En vaak zijn het dan ook nog eens meisjes van beneden de 18. Iedereen zegt van ach en wee, wat maakt het uit, maar kennelijk heeft niemand begrepen welk signaal daarmee uitgestraald wordt. Op een dergelijke manier jezelf vertonen, laat zien dat je aandacht wilt en over het algemeen seksuele aandacht. Je laat zien dat je eigenlijk niet veel te bieden hebt op diepgaandere zaken (intelligentie bijvoorbeeld), maar dat je wel een lekker ding bent. Misschien is het in dat opzicht dan niet zo vreemd, iedereen moet immers talenten hebben. Maar het probleem doet zich wel eens voor, dat sommige heren zich niet kunnen bedwingen en tot handtastelijkheid over gaan, en dat vaak tot groot ongenoegen van de dame in kwestie. Mijn vraag is nu, heeft zij hier misschien niet een beetje om gevraagd?
quote:Nee, VVD.
Op zondag 21 december 2003 12:41 schreef N-I-X het volgende:[..]
stemt u SGP ?
quote:Die meiden moeten dan niet zeuren, je moet je talenten toch gebruiken
maar dat je wel een lekker ding bent. Misschien is het in dat opzicht dan niet zo vreemd, iedereen moet immers talenten hebben.
quote:Wat bedoel jij precies, ruk?
Op zondag 21 december 2003 12:41 schreef ruk het volgende:
Iedereen, en niemand, vandenkercke?
quote:Dat verklaart veel
Op zondag 21 december 2003 12:42 schreef vandenkercke het volgende:[..]
Nee, VVD.
quote:Heel vreemd inderdaad. Eigenlijk zijn het gewoon sletten.
Op zondag 21 december 2003 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
meiden die ik ken (van mijn leeftijd dus: 16) vragen hier inderdaad om met hun kleding en houding!
En het erge is nog dat ze die aandacht (zelfs als mannen aan ze zitten) niet erg vinden..
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:43 schreef vandenkercke het volgende:[..]
Heel vreemd inderdaad. Eigenlijk zijn het gewoon sletten.
quote:Waar baseer je dat toch op? Kunnen intelligente meisjes niet aantrekkelijk zijn ofzo?
Op een dergelijke manier jezelf vertonen, laat zien dat je aandacht wilt en over het algemeen seksuele aandacht. Je laat zien dat je eigenlijk niet veel te bieden hebt op diepgaandere zaken (intelligentie bijvoorbeeld), maar dat je wel een lekker ding bent.
quote:Helemaal niet generaliserend. Ik heb het toch uiteindelijk juist over die groep die aangerand wordt? Daar heb ik het over. Als zij in het uitgaansleven aangerand (nu wil ik niet direct verkrachten zeggen), dan is het vaak aan henzelf te danken.
Op zondag 21 december 2003 12:43 schreef kapstok11 het volgende:
Wat een dom een stukje zeg, lekker generaliserend. Je zou haast denken dat je erover na had gedacht....
quote:Maar ze zien zelf toch wel hoe ze eruit zien aangezien ze uren voor de spiegel staan..
Op zondag 21 december 2003 12:44 schreef Cheiron het volgende:
De manier waarop sommige meiden zich kleden is inderdaad vreselijk.. ze kunnen zo op de wallen gaan staan. Maar dat is ]b\geen[/b] excuus voor handtastelijkheden..
quote:Nee,
. Mijn vraag is nu, heeft zij hier misschien niet een beetje om gevraagd?
quote:Ik hoop dat intelligente meisjes zich niet zo kleden
Op zondag 21 december 2003 12:44 schreef schwa78 het volgende:[..]
Waar baseer je dat toch op? Kunnen intelligente meisjes niet aantrekkelijk zijn ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |