quote:Eilanden, ik had vannacht weinig zin om in discussie te gaan, maar ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden!
Op zondag 18 januari 2004 11:05 schreef Eilanden het volgende:
Misschien kan de openingspost van het Centraal Afgelastingen topic ietwat aangepast worden? Nu is niet echt duidelijk waar het topic precies voor staat. Dat was in het afgesloten topic van Yeahinho duidelijker.
Dat was dus ook de reden dat ik dat nieuwe topic aanmaakte... de vage openingspost (en de inmiddels ook aangepaste vage topictitel) vond ik maar niks, dus vandaar het nieuwe topic dat al binnen enkele minuten weer gesloten was... 

quote:Prima. Maar wat je beter kan doen is gewoon zeggen dat je aanvulling wil doen aan die openingspost. Een nieuwtopic aanmaken hoeft dan niet.
Op zondag 18 januari 2004 12:12 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Eilanden, ik had vannacht weinig zin om in discussie te gaan, maar ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden!
Dat was dus ook de reden dat ik dat nieuwe topic aanmaakte... de vage openingspost (en de inmiddels ook aangepaste vage topictitel) vond ik maar niks, dus vandaar het nieuwe topic dat al binnen enkele minuten weer gesloten was...
Ik heb je aanvulling in het topic toegevoeg, met vermelding van je naam. Hopelijk is het hiermee naar tevredenheid afgehandeld.

kan gesloten worden had ik aangemaakt maar had die van Cazzo over het hoofd gezien

quote:Done.
Op maandag 19 januari 2004 14:02 schreef Bartoli het volgende:
African Nations Cup 2004kan gesloten worden had ik aangemaakt maar had die van Cazzo over het hoofd gezien

quote:done by mitt
Op dinsdag 20 januari 2004 10:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Slotje svp, was té laat.
[Hools] Het VBL café #230 Met hoeren en coke

Kunnen die onzinnige bijdragen van Broekhoest niet verwijderd worden? Als je ziet wat hij allemaal post in diverse topics .. het is bijna altijd onzin... 

quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Slotje svp, was té laat.
[Hools] VBL-Café deeltje 233. Gelukkig nieuwjaar n

quote:Volgende keer pas een nieuw deel openen na 255 posts, als het voorgaande deel automatisch op slot gaat.
Op donderdag 22 januari 2004 15:15 schreef sugarnieuws het volgende:
De Nederlandse TIFO-scene [Deel 2]Kan dicht!

quote:okay.....baas, maar ik stond al zo te trippelen om een nieuw topic te openen!
Op donderdag 22 januari 2004 15:18 schreef golfer het volgende:[..]
Volgende keer pas een nieuw deel openen na 255 posts, als het voorgaande deel automatisch op slot gaat.

quote:Is dicht.
Op zondag 25 januari 2004 16:21 schreef brighton het volgende:
Dubbel: [Centraal] Transfer Geruchten, Deel 21

quote:Dit mag hier blijkbaar?
Op zaterdag 24 januari 2004 20:20 schreef Cart_man het volgende:
Loek, kankerjong.

quote:Nee, evenmin als het door jou verknallen van een live-verslagentopic.
Op zondag 25 januari 2004 18:32 schreef Viper-X het volgende:Dit mag hier blijkbaar?

quote:O, dus ik was de enige????
Op zondag 25 januari 2004 18:55 schreef golfer het volgende:[..]
Nee, evenmin als het door jou verknallen van een live-verslagentopic.

quote:Moet dan dan? Je wordt er in ieder geval OOK op aangesproken. Incaseren, Loek, incasseren...
Op zondag 25 januari 2004 18:56 schreef Viper-X het volgende:[..]
O, dus ik was de enige????
(cart_man's opmerking heb ik overigens verwijderd).

quote:Ik incasseer wel hoor, ik zát ook te kloten ja.
Op zondag 25 januari 2004 19:27 schreef Doc het volgende:[..]
Moet dan dan? Je wordt er in ieder geval OOK op aangesproken. Incaseren, Loek, incasseren...
(cart_man's opmerking heb ik overigens verwijderd).
Ik weet niet eens waar ik die opmerking van Cart_man aan te 'danken' had trouwens... 
.

quote:Je incasseert niet. Je zeikt dat je aangesproken wordt. En dat jij denkt dat je nu als enige gezien wordt die zat te kloten, is jouw interpretatie. Het enige wat golfer doet is je gewoon aanspreken op je gekloot. Je komt hier lang genoeg om te weten dat dat niet gewaardeerd wordt, en als je wil dat we je op een of andere manier serieus gaan nemen dan moet je dat ook niet doen.
Op zondag 25 januari 2004 19:30 schreef Viper-X het volgende:[..]
Ik incasseer wel hoor, ik zát ook te kloten ja.
Maar Golfer laat het nou overkomen alsof Loek weer is aan het kloten was, en de rest deed niks.
quote:Ik denk dat-ie je niet mag
Op zondag 25 januari 2004 19:30 schreef Viper-X het volgende:Ik weet niet eens waar ik die opmerking van Cart_man aan te 'danken' had trouwens...
.
(het is echter niet het soort opmerking dat we hier accepteren)

quote:En je wil dat ik je serieus neem?
Op zondag 25 januari 2004 19:49 schreef Viper-X het volgende:. Laat maar weer zitten.
Wees eens een vent, in plaats van een kind.

quote:Het ventje denkt dat we hem na dit topic:
Op zondag 25 januari 2004 19:52 schreef Doc het volgende:En je wil dat ik je serieus neem?
Wees eens een vent, in plaats van een kind.
Het wordt eens tijd dat ie zijn belofte van een tijdje geleden om niet meer in VBL te posten eens gaat waarmaken. 

quote:daar kunnen jullie dat kutjoch wel bij helpen
Op zondag 25 januari 2004 19:56 schreef golfer het volgende:[..]
Het ventje denkt dat we hem na dit topic:
Yvonne, je had gelijk... nog serieus moeten nemen?Het wordt eens tijd dat ie zijn belofte van een tijdje geleden om niet meer in VBL te posten eens gaat waarmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |