quote:Gelukkig is de tussenstand wel goed
Op zondag 21 december 2003 12:35 schreef SCH het volgende:
Waar bemoeit Mitt zich ineens mee?
quote:Kunnen dit soort reacties misschien verwijderd worden uit het topic: Wie moet Bert van Marwijk opvolgen? deel 2
Op maandag 22 december 2003 13:25 schreef Cart_man het volgende:Loek, nu ga je een stap te ver. Ik hoop echt vurig in mijn hart je ooit eens tegen te komen bij Feijenoord en anders kom ik wel naar Raalte...
Jij weet niet eens wat het is om Feijenoordsupporter te zijn. Blijf maar lekker naar pagina 666 kijken elke zondag en kom maar weer lekker brullen op het internet na afloop van een wedstrijd. edit--piep
---
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 22-12-2003 13:55]
quote:Aangepast.
Op maandag 22 december 2003 13:35 schreef sqlsmurft het volgende:Kunnen dit soort reacties misschien verwijderd worden uit het topic: Wie moet Bert van Marwijk opvolgen? deel 2
Beetje jammer van de sfeer die helemaal niet slecht was.
quote:thnx
Op maandag 22 december 2003 13:54 schreef golfer het volgende:Aangepast.
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:26 schreef DutchGooner het volgende:
Kan Rio Ferdinand wordt zwaar gestraft niet omgedoopt worden tot "het grote Qi topic?"
quote:Jankerd...sorry dat ik je tere zieltje gekwetst heb.
Op maandag 22 december 2003 13:57 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
thnx
quote:Laten we dat maar niet doen, anders moet er straks wéér een topic over Ferdinand's zaak geopend worden als hij in hoger beroep slechts 3 of 4 maanden krijgt.
Op maandag 22 december 2003 15:26 schreef DutchGooner het volgende:
Kan Rio Ferdinand wordt zwaar gestraft niet omgedoopt worden tot "het grote Qi topic?"
wat heeft dit met voetbal te maken. er is een feestdagenforum hoor
Golfer maakt van het hele voetbalforum een beetje een soort hools.
quote:Hey sjaggo, als je een beetje had opgelet, had je kunnen zien dat bijna elk subforum een eigen wenstopic voor de feestdagen heeft.
Op maandag 22 december 2003 18:17 schreef Fulton het volgende:
Winterstop, toch allemaal prettige feestdagen!wat heeft dit met voetbal te maken. er is een feestdagenforum hoor
Golfer maakt van het hele voetbalforum een beetje een soort hools.
quote:Je kent de straf op doodsverwensingen?
Op dinsdag 23 december 2003 00:07 schreef Fulton het volgende:
Sterf
quote:nonstop luistren naar fok!radio
Op dinsdag 23 december 2003 00:37 schreef golfer het volgende:[..]
Je kent de straf op doodsverwensingen?
quote:Neeeeeee !
Op dinsdag 23 december 2003 00:40 schreef Fulton het volgende:
Kom maar op.
quote:golfert heeft net lekker getafeld, en wellicht een wijntje gedronken ...
Op dinsdag 23 december 2003 22:37 schreef keeper het volgende:
Zitten de FAQ en Slotje-knopjes een beetje dicht bij elkaar golfert?
(aangepast)
quote:Oeps.
Op dinsdag 23 december 2003 23:15 schreef Doc het volgende:golfert heeft net lekker getafeld, en wellicht een wijntje gedronken ...
(aangepast)
BAGGERRRRRRRRRRRRRRRRRR
ow is net op slot gegooid zie ik
excusez-moi
[Dit bericht is gewijzigd door hellmondunited op 24-12-2003 18:20]
quote:gesloten.
Op woensdag 24 december 2003 18:20 schreef hellmondunited het volgende:
Hou jij van voetba;lBAGGERRRRRRRRRRRRRRRRRR
Is toch leuk ?
Kan aan mij liggen, maar maak dan een serious all-forum.
quote:Ik vind het bij nader inzien ook wel leuk, gooi het weer open.
Op woensdag 24 december 2003 19:32 schreef tong80 het volgende:
Wat was er mis met dit topic ?Is toch leuk ?
Kan aan mij liggen, maar maak dan een serious all-forum.
golfer heeft het feestje verpest.
Ongetwijfeld goed bedoeld maar zonder informatie en persoonlijke betrokkenheid. Lijkt me niet echt op zijn plaats.
quote:Is dicht.
Op woensdag 24 december 2003 21:46 schreef SCH het volgende:
[FCU] Maarten, het ga je goedOngetwijfeld goed bedoeld maar zonder informatie en persoonlijke betrokkenheid. Lijkt me niet echt op zijn plaats.
Voetbal in Europa 2003/2004. De voorspellingen. die niet.
Leg maar even uit.
quote:Zit in de topictitel denk ik en in de aanhef. Jij hebt niet verteld wat voor topic het zou worden, ik heb vooraf aangegeven dat er ook een discussie uit voort moest komen. Dat is gebeurd, zelfs één over al dan niet openhouden.
Op donderdag 25 december 2003 19:28 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Glazen voetbalbol voor 2004 wel enVoetbal in Europa 2003/2004. De voorspellingen. die niet.
Leg maar even uit.
quote:Je reinste onzin.
Op donderdag 25 december 2003 19:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Zit in de topictitel denk ik en in de aanhef. Jij hebt niet verteld wat voor topic het zou worden, ik heb vooraf aangegeven dat er ook een discussie uit voort moest komen. Dat is gebeurd, zelfs één over al dan niet openhouden.
Alsof je tevoren móét aangeven dat er en discussie uit voort moet komen. Die discussies komen vanzelf wel op gang.
En of ik niet goed genoeg uitleg wat de bedoeling is, is ook een zwak excuus. Alleen de topictitel al lijkt me duidelijk zat. En al die regeltjes in jouw topic is jouw keuze, in dat van mij mag je zelf verzinnen waarover je iets voorspelt.
Daarnaast wil ik graag een reply van een moderator.
quote:Bij deze: stop met zeuren.
Op donderdag 25 december 2003 19:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Daarnaast wil ik graag een reply van een moderator.
quote:Ontwijk de vraag maar loser.
Op donderdag 25 december 2003 20:59 schreef golfer het volgende:[..]
Bij deze: stop met zeuren.
Reageer inhoudelijk, als je kunt.
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:50 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ontwijk de vraag maar loser.Reageer inhoudelijk, als je kunt.
quote:Tsss.... hou je de kerstgedachte wel een beetje in ere?
Op donderdag 25 december 2003 22:50 schreef Rider_on_the_storm het volgende:Ontwijk de vraag maar loser.
quote:Inhoudelijk: Ik ga niet in december verklaren waarom ik een topic in juli heb gesloten.
Reageer inhoudelijk, als je kunt.
quote:Je doet net of een kerstgedachte een vanzelfsprekend iets is.
Op donderdag 25 december 2003 22:55 schreef golfer het volgende:[..]
Tsss.... hou je de kerstgedachte wel een beetje in ere?
Zie jij mij ergens schelden?
[..]
quote:Niemand vraagt zich af waarom het topic gesloten is. De vraag is waarom een dergelijk topic nu wel gepast is, en destijds niet.
Inhoudelijk: Ik ga niet in december verklaren waarom ik een topic in juli heb gesloten.
Fok! ontwikkelt zich en inzichten kunnen ook in de loop der tijd aangepast worden.
Zelden zo'n sukkel meegemaakt.
En ik heb er veel gezien.
Trust me.
quote:Doe eens niet zo uit de hoogte. In de winterstop kan er wat meer omdat er niet of nauwelijks gevoetbald wordt, tevens lopen er op dit moment over het hele forum al terugblik of vooruit kijk topics. Accepteer het gewoon en windt je er niet zo over op. Daar schiet je totaal niets mee op. Vergeet niet dat het maar een internet forum is en niet je leven
Op donderdag 25 december 2003 23:16 schreef Rider_on_the_storm het volgende:Niemand vraagt zich af waarom het topic gesloten is. De vraag is waarom een dergelijk topic nu wel gepast is, en destijds niet.
Enfin. Laat ik er maar vrede mee nemen dat inzichten inderdaad in de loop-der-tijd kunnen veranderen. Verdere discussie heeft toch geen zin, omdat U hier toch het laatste woord heeft meneer de moderator.
Ik vind het wel prima zo.
quote:Alhoewel het rot uit Rider z'n bek komt, heeft hij natuurlijk wel een punt hier, omdat de topics min of meer identiek qua opzet zijn. Geef dan duidelijke redenen waarom iets open blijft of dichtgaat. Winterstop (dus minder voetbal), of dat het nu een moment van bezinning is om vooruit/achteruit te kijken of voortschrijdend inzicht van de mods zijn valide argumenten die volgens mij dan makkelijk(er) door Rider geaccepteerd worden.
Op vrijdag 26 december 2003 00:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Doe eens niet zo uit de hoogte. In de winterstop kan er wat meer omdat er niet of nauwelijks gevoetbald wordt, tevens lopen er op dit moment over het hele forum al terugblik of vooruit kijk topics. Accepteer het gewoon en windt je er niet zo over op. Daar schiet je totaal niets mee op. Vergeet niet dat het maar een internet forum is en niet je leven
quote:Of wat ie denkt, maar wat niet zo is: het ligt er aan wie het opent.
Op vrijdag 26 december 2003 11:30 schreef Eilanden het volgende:[..]
Alhoewel het rot uit Rider z'n bek komt, heeft hij natuurlijk wel een punt hier, omdat de topics min of meer identiek qua opzet zijn. Geef dan duidelijke redenen waarom iets open blijft of dichtgaat. Winterstop (dus minder voetbal), of dat het nu een moment van bezinning is om vooruit/achteruit te kijken of voortschrijdend inzicht van de mods zijn valide argumenten die volgens mij dan makkelijk(er) door Rider geaccepteerd worden.
Zijn die foto's nog wel aanwezig op betreffende sites?
quote:Je had een spatie in beide URL's staan.
Op zaterdag 27 december 2003 16:43 schreef methodmich het volgende:
Wat heb ik niet goed gedaan in mijn poging plaatjes te plaatsen in het topic over spitsen en verdedigers en diens salaris.
quote:Ah, hartelijk dank!
Op zaterdag 27 december 2003 19:23 schreef keeper het volgende:[..]
Je had een spatie in beide URL's staan.
Maar.... Is het geen idee om hier in VBL een apart columntopic te openen? Die van mij over Maris en Sylvie kunnen er dan in.
Zo kan iedereen die zin, tijd of behoefte heeft een column droppen in dat topic, zonder dat je gedwongen over een andere sport moet schrijven. Ik kan me zat voorstellingen maken:
Dylan Dog over Bouma: van te dikke spits tot centrumverdediger die Oranje haalt.
Doc over Houllier.
Popolon of Zjroentje over Arie van Lent.
Tony Montana over Arjen Robben of over de Koreanen.
Franky McG en / of Cartman over Feyenoord (onderwerpen genoeg).
Tong80 over legendarische spelers / duels.
SCH over Heerenveen en allerlei randzaken.
Golfer over voetbalbeleving.
Loek-B over het Feyenoord-gevoel.
Keeper en twi over Ajax.
Speed71 over zijn uitspraak "Ajax is beter dan vorig jaar".
Qi over van Nistelrooy.
Bluezz en JustMe over vrouwen in het voetbal.
DutchGooner over FC Den Bosch of over de Jupiler League.
Maja over Volendam, enzovoort.
Misschien bloedt het dood, misschien wordt het een succes, misschien is het eerder voorgesteld. Benieuwd naar reacties.
(in dit bericht is niets gewijzigd )
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 28-12-2003 13:24]
het minder goed doordachte stukje is al klaar: "Opzouten met die blaaskaak"
quote:Mooi. Hij kan dus geopend worden, kijken wat het oplevert?
Op zondag 28 december 2003 13:19 schreef Doc het volgende:
Leuk idee. Ik zal eens kijken of de tijd vrij kan maken voor een goed doordacht stukje over Houllier.het minder goed doordachte stukje is al klaar:
"Opzouten met die blaaskaak"
quote:Ben benieuwd!
Op zondag 28 december 2003 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Had mezelf al voorgenomen om als ik tijd had eens wat te gaan fabrieken dus dat lijkt me een goed plan mm!
Inmiddels is ie open. Is het een goed idee hem sticky te maken of zal ie gewoon desgewenst gezocht moeten worden? Of toevoegen aan handige linkjes.
quote:fffffuck
Op zaterdag 27 december 2003 19:23 schreef keeper het volgende:[..]
Je had een spatie in beide URL's staan.
Dat ik dat niet gezien heb.
quote:Hij wordt idd erg lang.
Op zondag 28 december 2003 13:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik heb het al gemeld in Hools 200, maar die Hools archief lijst wordt te groot. Misschien een idee om dit ergens anders bij te houden of op een andere manier bij te houden??
quote:kijk eens naar de OP van deel 202
Op maandag 29 december 2003 11:18 schreef zjroentje het volgende:
Hij wordt idd erg lang.
quote:
Op maandag 29 december 2003 11:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
kijk eens naar de OP van deel 202
Is het niet beter hier een slotje op te doen en de TS te vragen met een goede en gedegen openingspost te komen. De materie is interessant maar met deze insteek tot mislukken gedoemd.
quote:Bedankt voor de tip. Titel aangepast.
Op woensdag 31 december 2003 09:33 schreef Eilanden het volgende:
Clubs met > 90% vd spelers niet uit land vd club hoort in Transfer Geruchten, maar misschien kan het topic veranderd worden (zie mijn post in het topic)
quote:Dat gebeurt automatisch bij 255 posts. Dan is het topic vol druk.
Op woensdag 31 december 2003 12:25 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is de Abramovich-topic gesloten?
Je kan gerust een deeltje 2 openen.
quote:ik help even een handje
Op woensdag 31 december 2003 18:01 schreef Eilanden het volgende:
Topic van Lijst met criminele voetballers bestaat al:
quote:Thanx
Op woensdag 31 december 2003 18:06 schreef mitt het volgende:[..]
ik help even een handje
quote:Prima idee. Ik zal er binnenkort eens over denken )het begint al te borrelen).
Op zondag 28 december 2003 11:47 schreef methodmich het volgende:
Zeg, die frontpage enzo, da's leuk en aardig.Dylan Dog over Bouma: van te dikke spits tot centrumverdediger die Oranje haalt.
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 01-01-2004 15:58]
quote:Neuh..verplaatst.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:46 schreef pekel het volgende:
welke avatar is beter? gaat niet echt over voetbal..
wat zijn we weer lollig met de laatste 2 posts
quote:Die mogen van mij ook wel een ban anders...
Op vrijdag 2 januari 2004 01:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
And we will sing...[Centraal Liedjes-topic]wat zijn we weer lollig met de laatste 2 posts
quote:Het is de 2 wekelijkse NordCore show. Hij is stoer enzo
Op vrijdag 2 januari 2004 01:16 schreef pekel het volgende:Die mogen van mij ook wel een ban anders...
.
quote:Posts zijn ook verwijderd (de bijbehorende users overigens ook)
Op vrijdag 2 januari 2004 01:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
And we will sing...[Centraal Liedjes-topic]wat zijn we weer lollig met de laatste 2 posts
quote:Eens! en het kan in het centrale Ajaxtopic.
Op vrijdag 2 januari 2004 11:37 schreef SCH het volgende:
Van der Vaart moet op de bankGeniaal topic daar niet van
, maar toch.........
quote:Het is het VDV topic geworden
Op vrijdag 2 januari 2004 12:02 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Eens! en het kan in het centrale Ajaxtopic.
Of in het VdV fantopic....
quote:die zoekfunctie werkt echt niet he
Op vrijdag 2 januari 2004 13:25 schreef Doc het volgende:[..]
Het is het VDV topic geworden
* smurf legt zich er maar bij neer en gaat naar Hools om die rotsmaak uit zijn mond te krijgen
quote:Een spelertopic hoeft niet altijd positief te beginnen hoor
Op vrijdag 2 januari 2004 13:30 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
die zoekfunctie werkt echt niet he
Hoe kan je een dergelijke aanfluiting laten worden tot een officieel fantopic over VdV met een dergelijke openingsbijdrage?* smurf legt zich er maar bij neer en gaat naar Hools om die rotsmaak uit zijn mond te krijgen
Had in de search deel 3 niet gevonden, maar bestond al. Deze van mij kan dus dicht.
quote:Done.
Op vrijdag 2 januari 2004 16:15 schreef methodmich het volgende:
Primera Division 2003/2004 DEEL 3Had in de search deel 3 niet gevonden, maar bestond al. Deze van mij kan dus dicht.
quote:Verbeterd.
Op Monday 5 January 2004 18:49 schreef Suijk het volgende:
Klein foutje in de titel: Het enige echte AJAX-topic, deeltje 43
quote:Woef.
Op woensdag 7 januari 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Wat een saai kut topic is dit geworden, er post hier geen hond
De insteek was best aardig, het begint nu vervelend te worden
quote:Is onderling al prima opgelost imho
Op woensdag 7 januari 2004 23:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Welke club heeft de grootste/trouwste aanhang?De insteek was best aardig, het begint nu vervelend te worden
quote:In welke zin wordt dat topic anders dan het FB-topic?
Op donderdag 8 januari 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is het misschien een idee om een soort "zelf-reflecterend" topic te openen waar iedereen zijn of haar ongenoegens kan uiten mbt VBL?
quote:En waar had je dat willen openen?
Op donderdag 8 januari 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is het misschien een idee om een soort "zelf-reflecterend" topic te openen waar iedereen zijn of haar ongenoegens kan uiten mbt VBL?
Doc en ik staan open voor elke opbouwende kritiek of suggesties ter verbetering, maar daarvoor is nou juist dit topic bedoelt.
quote:Gewoon in VBL zelf, maar buiten het FB topic omdat lang niet iedereen dat leest. Gewoon om te kijken waar eventuele wrijvingen zitten. Als mensen aangeven dat ze hier niet willen posten omdat de sfeer hier niet goed zou zijn wil ik weten waarom ze dat vinden.
Op donderdag 8 januari 2004 13:27 schreef golfer het volgende:
En waar had je dat willen openen?
In VBL zelf hebben we dit FB-topic daarvoor. Als je zo'n topic buiten VBL opent (zie een aantal topics in FB-forum) krijg je, imo, slechts de (voor)oordelen van users die hier zelden tot nooit komen.
quote:Het mag van mij ook best hier. Maar ik denk niet dat je daarmee iedereen bereikt. Mocht je het niks vinden, even goede vrienden, het is slechts een suggestie
Doc en ik staan open voor elke opbouwende kritiek of suggesties ter verbetering, maar daarvoor is nou juist dit topic bedoelt.
quote:Ik neem het mee "naar achteren" ter overleg met Doc en kom er op terug.
Op donderdag 8 januari 2004 13:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:Gewoon in VBL zelf, maar buiten het FB topic omdat lang niet iedereen dat leest. Gewoon om te kijken waar eventuele wrijvingen zitten. Als mensen aangeven dat ze hier niet willen posten omdat de sfeer hier niet goed zou zijn wil ik weten waarom ze dat vinden.
Het mag van mij ook best hier. Maar ik denk niet dat je daarmee iedereen bereikt. Mocht je het niks vinden, even goede vrienden, het is slechts een suggestie
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:06 schreef golfer het volgende:
Ik neem het mee "naar achteren" ter overleg met Doc en kom er op terug.
quote:Even kort overlegd met Doc en dit is het resultaat:
Op donderdag 8 januari 2004 14:06 schreef golfer het volgende:Ik neem het mee "naar achteren" ter overleg met Doc en kom er op terug.
Vooral het topic over de 200.000ste post zoek ik.
quote:Mooi
Op donderdag 8 januari 2004 17:26 schreef Sidekick het volgende:
Laat maar, via google bleek het toch te lukken.
quote:Topic compleet opgeschoond en wat notes gezet.
Op zondag 11 januari 2004 23:50 schreef keeper het volgende:
VBL: wie is wie?De laatste paar posts mogen wel
.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 12-01-2004 22:28]
quote:Post is weg, en de term NSB-er zijn we in VBL ook niet zo gelukkig mee.
Op maandag 12 januari 2004 20:25 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil niet NSB-erig overkomen ofzo, maar Pappie_Culo lijkt het nog altijd niet te begrijpen...
quote:*grin*
Op maandag 12 januari 2004 22:21 schreef golfer het volgende:[..]
Post is weg, en de term NSB-er zijn we in VBL ook niet zo gelukkig mee.
quote:Aha!
Op maandag 12 januari 2004 22:21 schreef golfer het volgende:[..]
Post is weg, en de term NSB-er zijn we in VBL ook niet zo gelukkig mee.
quote:Nee hoor, lees de FAQ maar na, ook ziektes worden niet op prijs gesteld.
Op maandag 12 januari 2004 22:33 schreef Yeahinho het volgende:Aha!
Voor elk woord 'kanker' of een andere random ziekte plaatsen is dus oke, maar de afkorting 'NSB' gebruiken mag niet begrijp ik? Bedankt voor het melden!
quote:Ik noem geen namen, maar je weet net als ik dat er ook hier in VBL posters zijn die die woorden net zo vaak zeggen als wij 'de' of 'het' gebruiken. Daar wordt dan gewoon overheen gelezen alsof het heel normaal is, maar als ik het schandalige woord 'NSB' in de mond durf te nemen, dan mag het ineens niet en wordt e.e.a. gecencureerd!
Op maandag 12 januari 2004 22:37 schreef golfer het volgende:Nee hoor, lees de FAQ maar na, ook ziektes worden niet op prijs gesteld.
Vind je nou zelf ook niet dat dat enigszins met twee maten meten is?
quote:Ik heb het niet gecencureerd, sterker het staat er intussen nu al een aantal keren, ik geef alleen aan dat wij er net als met doodsverwenzingen en schelden met dodelijke ziektes geen voorstander van zijn.
Op maandag 12 januari 2004 22:51 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ik noem geen namen, maar je weet net als ik dat er ook hier in VBL posters zijn die die woorden net zo vaak zeggen als wij 'de' of 'het' gebruiken. Daar wordt dan gewoon overheen gelezen alsof het heel normaal is, maar als ik het schandalige woord 'NSB' in de mond durf te nemen, dan mag het ineens niet en wordt e.e.a. gecencureerd!
quote:Ik heb van NSB-er kliksp[aan gemaakt. Maar welke woorden bedoel je? Als je "kanker" bedoeld, als voorvoegsel of zo: dat edit ik ook hoor.
Op maandag 12 januari 2004 22:51 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ik noem geen namen, maar je weet net als ik dat er ook hier in VBL posters zijn die die woorden net zo vaak zeggen als wij 'de' of 'het' gebruiken. Daar wordt dan gewoon overheen gelezen alsof het heel normaal is, maar als ik het schandalige woord 'NSB' in de mond durf te nemen, dan mag het ineens niet en wordt e.e.a. gecencureerd!
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 13-01-2004 13:11]
Wis mijn post straks gerust, maar dat herhaalde gezeik van die cliosport over z'n stadion dat bijna in de fik vliegt begint zwaar irritant te worden.
Vloog het stadion maar echt in de fik.
quote:Pfff wat een aanwinst, ken ie niet enkele reis terug naar onzin?
Op dinsdag 13 januari 2004 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Mooiste sfeerfoto'sWis mijn post straks gerust, maar dat herhaalde gezeik van die cliosport over z'n stadion dat bijna in de fik vliegt begint zwaar irritant te worden.
Vloog het stadion maar echt in de fik.
quote:Wat posts verwijderd/aangepast en postje voor Clio geschreven.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Pfff wat een aanwinst, ken ie niet enkele reis terug naar onzin?
en vraag me niet wat, want het gaat veel te goed volgens mij. Er moet meer gereld worden
quote:Komt wel goed
Op vrijdag 16 januari 2004 14:56 schreef sqlsmurft het volgende:
Tsjonge die modjes van ons zijn niet echt nuttig bezig.
Gebeurt geen ene ruk in dit topic!
Heeeej ga eens wat doen johen vraag me niet wat, want het gaat veel te goed volgens mij. Er moet meer gereld worden
quote:hij is er alweer hoor
Op vrijdag 16 januari 2004 15:43 schreef mitt het volgende:
komt omdat golfer weg is, niemand durft mij boos te maken
Een heerlijke nostalgische site
quote:Toegevoegd onder het kopje Nostalgie
Op zaterdag 17 januari 2004 02:35 schreef DutchGooner het volgende:
kan http://www.spitsbroeders.nl bij de linkjes worden toegevoegd?Een heerlijke nostalgische site
Titel is mijns inziens een beetje verwarrend, dekt niet echt de lading.
quote:Aangepast. Nog niet 100% goed, maar wel beter imho
Op zaterdag 17 januari 2004 18:37 schreef zjroentje het volgende:
Wereldprimeur: Oor-telefoontje tijdens wedstrijdTitel is mijns inziens een beetje verwarrend, dekt niet echt de lading.
quote:Eilanden, ik had vannacht weinig zin om in discussie te gaan, maar ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden!
Op zondag 18 januari 2004 11:05 schreef Eilanden het volgende:
Misschien kan de openingspost van het Centraal Afgelastingen topic ietwat aangepast worden? Nu is niet echt duidelijk waar het topic precies voor staat. Dat was in het afgesloten topic van Yeahinho duidelijker.
Dat was dus ook de reden dat ik dat nieuwe topic aanmaakte... de vage openingspost (en de inmiddels ook aangepaste vage topictitel) vond ik maar niks, dus vandaar het nieuwe topic dat al binnen enkele minuten weer gesloten was...
quote:Prima. Maar wat je beter kan doen is gewoon zeggen dat je aanvulling wil doen aan die openingspost. Een nieuwtopic aanmaken hoeft dan niet.
Op zondag 18 januari 2004 12:12 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Eilanden, ik had vannacht weinig zin om in discussie te gaan, maar ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden!
Dat was dus ook de reden dat ik dat nieuwe topic aanmaakte... de vage openingspost (en de inmiddels ook aangepaste vage topictitel) vond ik maar niks, dus vandaar het nieuwe topic dat al binnen enkele minuten weer gesloten was...
Ik heb je aanvulling in het topic toegevoeg, met vermelding van je naam. Hopelijk is het hiermee naar tevredenheid afgehandeld.
kan gesloten worden had ik aangemaakt maar had die van Cazzo over het hoofd gezien
Op maandag 19 januari 2004 14:02 schreef Bartoli het volgende:
African Nations Cup 2004kan gesloten worden had ik aangemaakt maar had die van Cazzo over het hoofd gezien
quote:done by mitt
Op dinsdag 20 januari 2004 10:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Slotje svp, was té laat.
[Hools] Het VBL café #230 Met hoeren en coke
Kunnen die onzinnige bijdragen van Broekhoest niet verwijderd worden? Als je ziet wat hij allemaal post in diverse topics .. het is bijna altijd onzin...
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Slotje svp, was té laat.
[Hools] VBL-Café deeltje 233. Gelukkig nieuwjaar n
quote:Volgende keer pas een nieuw deel openen na 255 posts, als het voorgaande deel automatisch op slot gaat.
Op donderdag 22 januari 2004 15:15 schreef sugarnieuws het volgende:
De Nederlandse TIFO-scene [Deel 2]Kan dicht!
quote:okay.....baas, maar ik stond al zo te trippelen om een nieuw topic te openen!
Op donderdag 22 januari 2004 15:18 schreef golfer het volgende:[..]
Volgende keer pas een nieuw deel openen na 255 posts, als het voorgaande deel automatisch op slot gaat.
quote:Is dicht.
Op zondag 25 januari 2004 16:21 schreef brighton het volgende:
Dubbel: [Centraal] Transfer Geruchten, Deel 21
quote:Dit mag hier blijkbaar?
Op zaterdag 24 januari 2004 20:20 schreef Cart_man het volgende:
Loek, kankerjong.
quote:Nee, evenmin als het door jou verknallen van een live-verslagentopic.
Op zondag 25 januari 2004 18:32 schreef Viper-X het volgende:Dit mag hier blijkbaar?
quote:O, dus ik was de enige????
Op zondag 25 januari 2004 18:55 schreef golfer het volgende:[..]
Nee, evenmin als het door jou verknallen van een live-verslagentopic.
quote:Moet dan dan? Je wordt er in ieder geval OOK op aangesproken. Incaseren, Loek, incasseren...
Op zondag 25 januari 2004 18:56 schreef Viper-X het volgende:[..]
O, dus ik was de enige????
(cart_man's opmerking heb ik overigens verwijderd).
quote:Ik incasseer wel hoor, ik zát ook te kloten ja.
Op zondag 25 januari 2004 19:27 schreef Doc het volgende:[..]
Moet dan dan? Je wordt er in ieder geval OOK op aangesproken. Incaseren, Loek, incasseren...
(cart_man's opmerking heb ik overigens verwijderd).
Ik weet niet eens waar ik die opmerking van Cart_man aan te 'danken' had trouwens... .
quote:Je incasseert niet. Je zeikt dat je aangesproken wordt. En dat jij denkt dat je nu als enige gezien wordt die zat te kloten, is jouw interpretatie. Het enige wat golfer doet is je gewoon aanspreken op je gekloot. Je komt hier lang genoeg om te weten dat dat niet gewaardeerd wordt, en als je wil dat we je op een of andere manier serieus gaan nemen dan moet je dat ook niet doen.
Op zondag 25 januari 2004 19:30 schreef Viper-X het volgende:[..]
Ik incasseer wel hoor, ik zát ook te kloten ja.
Maar Golfer laat het nou overkomen alsof Loek weer is aan het kloten was, en de rest deed niks.
quote:Ik denk dat-ie je niet mag
Op zondag 25 januari 2004 19:30 schreef Viper-X het volgende:Ik weet niet eens waar ik die opmerking van Cart_man aan te 'danken' had trouwens...
.
(het is echter niet het soort opmerking dat we hier accepteren)
quote:En je wil dat ik je serieus neem?
Op zondag 25 januari 2004 19:49 schreef Viper-X het volgende:. Laat maar weer zitten.
Wees eens een vent, in plaats van een kind.
quote:Het ventje denkt dat we hem na dit topic:
Op zondag 25 januari 2004 19:52 schreef Doc het volgende:En je wil dat ik je serieus neem?
Wees eens een vent, in plaats van een kind.
Het wordt eens tijd dat ie zijn belofte van een tijdje geleden om niet meer in VBL te posten eens gaat waarmaken.
quote:daar kunnen jullie dat kutjoch wel bij helpen
Op zondag 25 januari 2004 19:56 schreef golfer het volgende:[..]
Het ventje denkt dat we hem na dit topic:
Yvonne, je had gelijk... nog serieus moeten nemen?Het wordt eens tijd dat ie zijn belofte van een tijdje geleden om niet meer in VBL te posten eens gaat waarmaken.
Je wordt harder uitgekotst door de aanhang van je eigen club. Ajacieden noem je geen kankerjong, maar jij gaat wel zo'n topic in FB openen over Ajax fans omdat je geen discussie van ze kan winnen?
Maar goed, misschien moet je maar PSV fan worden. Mischien dat zij je nog willen hebben ...
quote:Waarom mogen ajacieden wel 'vissen' en mensen opnaaien, en word bij mij meteen alles wat ik zeg meteen bloedserieus genomen?
Op zondag 25 januari 2004 19:56 schreef golfer het volgende:[..]
Het ventje denkt dat we hem na dit topic:
Yvonne, je had gelijk... nog serieus moeten nemen?Het wordt eens tijd dat ie zijn belofte van een tijdje geleden om niet meer in VBL te posten eens gaat waarmaken.
-edit- Laat maar. Hoort niet thuis in FB.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 25-01-2004 20:34]
quote:Ik ben misschien op de volgende meeting, kom jij dan ook?? Is leuk joh!
Op zondag 25 januari 2004 20:28 schreef Viper-X het volgende:[..]
Waarom mogen joden wel 'vissen' en mensen opnaaien, en word bij mij meteen alles wat ik zeg meteen bloedserieus genomen?
.
. Rot jij ff helemaal op zeg.
. Ga op je ouwe leeftijd iets nuttigers doen dan op een forum te zitten modden en vriendjes maken via meetings.
. Hoezo triest?
.
quote:Doen ze toch al. Boeit me niks, zij zijn toch triest. Het zijn maar fokkers.
Op zondag 25 januari 2004 20:24 schreef Doc het volgende:
Loek, waarom open je Yvonne, je had gelijk... ?Je wordt harder uitgekotst door de aanhang van je eigen club.
quote:Dat topic was meer de ajacieden kwaad te maken.
Ajacieden noem je geen kankerjong, maar jij gaat wel zo'n topic in FB openen over Ajax fans omdat je geen discussie van ze kan winnen?
quote:Ben niet zo'n meeloper die het belangrijk vind wat ze op een internet-forumpje van hem vinden.
Maar goed, misschien moet je maar PSV fan worden. Mischien dat zij je nog willen hebben ...
quote:golfer begon er niet over totdat je hier begon te klagen dat mensen niet lief voor je waren. Overigens fans van EIGEN club. Waarom krijg ik nu geen FB topic dat F'noord supporters anderen voor kankerjong mogen uitschelden, en dat VBL eigenlijk beter FEY moet heten omdat we dat zouden toestaan?
Op zondag 25 januari 2004 20:28 schreef Viper-X het volgende:[..]
Waarom mogen ajacieden wel 'vissen' en mensen opnaaien, en word bij mij meteen alles wat ik zeg meteen bloedserieus genomen?
.
-edit- Laat maar.
Hoor ik ooit Cart_man, TonyMontana, FrankyMcG, CAZZO, DutchGooner, DIGGER en anderen die Ajax echt haten ooit klagen over voortrekkerij? Nee. En waarom niet? Omdat het bullshit is! ZIJ weten dat alleen jij niet omdat jij een klein jankerig jongetje bent dat gaat klagen bij moeders wanneer je teruggepest wordt als je mensen uitlokt.
En jij wilt dat wij je serieus nemen? Echt?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-01-2004 20:44]
quote:Als je er zo over denkt: waarom klaag je hier dan? Of realiseer je je misschien toch dat Cart_man een echt persoon is die een hekel aan je heeft? Spreek eens met 'm af zo rond een wedstrijd van F'noord zou ik zeggen.
Op zondag 25 januari 2004 20:34 schreef Viper-X het volgende:
Doen ze toch al. Boeit me niks, zij zijn toch triest. Het zijn maar fokkers.
quote:Tuurlijk. Lekker janken bij een FA. Stoere vent. Mij heb je er eerder mee laten zien hoe triest je bent. Dat laatste sprankje 'credit' dat je hebt verspeel je heel snel zo.
Op zondag 25 januari 2004 20:34 schreef Viper-X het volgende:Dat topic was meer de ajacieden kwaad te maken.
.
quote:Tuurlijk joh, en daarom klaag je overal over hoe gemeen iedereen tegen je doet
Op zondag 25 januari 2004 20:34 schreef Viper-X het volgende:Ben niet zo'n meeloper die het belangrijk vind wat ze op een internet-forumpje van hem vinden.
.
Dat ie in opstand komt tegen de grote boze Ajax-modjes. Tuurlijk doen Cart_man en Franky dat niet. Die durven dat niet
Loekie wel
quote:Ik neem he al lang niet meer serieus, zeker niet na dit soort trieste uitspraken van je:
Op zondag 25 januari 2004 20:28 schreef Viper-X het volgende:Waarom mogen joden wel 'vissen' en mensen opnaaien, en word bij mij meteen alles wat ik zeg meteen bloedserieus genomen?
.
quote:Doe jezelf en de overige VBL-users een lol en post hier gewoon niet meer.. Rot jij ff helemaal op zeg.
. Ga op je ouwe leeftijd iets nuttigers doen dan op een forum te zitten modden en vriendjes maken via meetings.
. Hoezo triest?
.
quote:Laat hem toch als hij zó graag een parodie op zichzelf wil zijn.
Op zondag 25 januari 2004 20:07 schreef DutchGooner het volgende:[..]
daar kunnen jullie dat kutjoch wel bij helpen
Als twee druppels water!
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Loekie, ik heb vanmiddag nog met je pa gepraat in de Kuip!Als twee druppels water!
quote:Misschien moet je je even inhouden, hier schiet niemand wat mee op
Op zondag 25 januari 2004 20:50 schreef Viper-X het volgende:
Flikker toch een eind op, stelletje domme mods van niets..
quote:Zo is het maar net!!!!
vooral die golfer,heeft de leeftijd van een bejaarde en wilt zich op meets nog populair maken bij de jeugd
quote:
Ga je nou lekker slapen? Truste lievie......
quote:jij wilt echt mod worden he?
Op zondag 25 januari 2004 20:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Misschien moet je je even inhouden, hier schiet niemand wat mee op
quote:volgens mij denkt ie dat ie het al is
Op zondag 25 januari 2004 20:53 schreef DutchGooner het volgende:[..]
jij wilt echt mod worden he?
quote:een soort grootheidswaanzin,lijkt wel een jood
Op zondag 25 januari 2004 20:55 schreef SCH het volgende:[..]
volgens mij denkt ie dat ie het al is
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:55 schreef DutchGooner het volgende:[..]
een soort grootheidswaanzin,lijkt wel een jood
da's ook verplicht om hier mod te worden hoor
quote:en dat is een inkoppertje voor Loek,kom maar Loekkie,leef je uit
Op zondag 25 januari 2004 20:56 schreef SCH het volgende:[..]
quote:Relnichten uit fryslan komen niet in aanmerking
Op zondag 25 januari 2004 20:56 schreef SCH het volgende:[..]
quote:Niet van een Ajax forum hoor
Op zondag 25 januari 2004 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
jij wilt echt mod worden he?
quote:dan zit je hier op de goede plek
Op zondag 25 januari 2004 21:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Niet van een Ajax forum hoor
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:55 schreef DutchGooner het volgende:een soort grootheidswaanzin,lijkt wel een jood
Je hebt geluk dat ik het niet ben, anders had je nu een permban aan je broek
quote:Jammer want ik zou als eerste die tieten in je avatar verbieden
Op zondag 25 januari 2004 20:58 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Relnichten uit fryslan komen niet in aanmerking
quote:geil
Op zondag 25 januari 2004 21:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
een permban aan je broek
quote:Kom ik toch nog goed weg. Verplicht alleen nog maar schuddende Dani-billen in avatars is ook wat minder.
Op zondag 25 januari 2004 21:02 schreef SCH het volgende:[..]
Jammer want ik zou als eerste die tieten in je avatar verbieden
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je hebt geluk dat ik het niet ben, anders had je nu een permban aan je broek
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:34 schreef Viper-X het volgende:
Dat topic was meer de ajacieden kwaad te maken..
[..]Ben niet zo'n meeloper die het belangrijk vind wat ze op een internet-forumpje van hem vinden.
.
En jij bent nu de enige die over de zeik is
Je bent niet zo n meeloper, maar vaak te dom om te begrijpen wanneer het verstandiger is je mond te houden omdat er niet al te veel intelligents uit zal komen. Is bij jou best vaak.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 25-01-2004 21:19]
quote:Mietje
Op zondag 25 januari 2004 21:18 schreef Viper-X het volgende:
-edit- hehehehe..
.
quote:Te laf om het te laten staan Loek ?
Op zondag 25 januari 2004 21:18 schreef Viper-X het volgende:
-edit- hehehehe..
Sneu.
quote:Je meent het ?
Op zondag 25 januari 2004 21:20 schreef Viper-X het volgende:
Nope, bedacht me opeens iets wat ik is gelezen had hier over Golfer, dus dat was té hard wat ik zei.
Maar Doc mag wel aan het gas ?
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:[..]
Je meent het ?
Maar Doc mag wel aan het gas ?
quote:dus je wilt (nog) geen VBL ban?
Op zondag 25 januari 2004 21:20 schreef Viper-X het volgende:
Nope, bedacht me opeens iets wat ik is gelezen had hier over Golfer, dus dat was té hard wat ik zei.
quote:Lachgas welteverstaan!
Op zondag 25 januari 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:Maar Doc mag wel aan het gas ?
quote:je bedoeld waarschijnlijk deze smiley
Op zondag 25 januari 2004 21:22 schreef Viper-X het volgende:[..]
.
quote:Boeit me niet, ze doen maar. Maar die laatste opmerking ging iets té ver..
Op zondag 25 januari 2004 21:23 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dus je wilt (nog) geen VBL ban?
quote:als je een beetje baby vent bent laat je hem staan
Op zondag 25 januari 2004 21:24 schreef Viper-X het volgende:[..]
Boeit me niet, ze doen maar. Maar die laatste opmerking ging iets té ver..
quote:En wat Tong zei? Dat kan dus wel?
Op zondag 25 januari 2004 21:24 schreef Viper-X het volgende:[..]
Boeit me niet, ze doen maar. Maar die laatste opmerking ging iets té ver..
Rot op jongen, en kom maar lekker nooit meer terug
quote:Nope, die opmerking was niet letterlijk bedoeld, en ik ben geen rascist...
Op zondag 25 januari 2004 21:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
als je een beetje baby vent bent laat je hem staan
quote:had weinig met racisme te maken IMO
Op zondag 25 januari 2004 21:26 schreef Viper-X het volgende:[..]
Nope, die opmerking was niet letterlijk bedoeld, en ik ben geen rascist...
quote:laat maar open,een gewaardeerd user als LoekB,Loek-B of Viper-X verdiend wel zo'n topic
Op zondag 25 januari 2004 21:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Slotje op dit flauwe topic!
quote:Hoe was ie dan bedoeld ?
Op zondag 25 januari 2004 21:26 schreef Viper-X het volgende:[..]
Nope, die opmerking was niet letterlijk bedoeld
Het stond er letterlijk.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
Loek nog wel ff bedankt dat je het vooroordeel over ons "kliekje" bevestigt. Dat je het hier niet naar je zin hebt betekend niet dat je gelijk ons zwart hoeft te maken.
En je denkt dat iemand hem serieus gaat nemen?
quote:maar hij heeft wel gelijk!
Op zondag 25 januari 2004 21:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
Loek nog wel ff bedankt dat je het vooroordeel over ons "kliekje" bevestigt. Dat je het hier niet naar je zin hebt betekend niet dat je gelijk ons zwart hoeft te maken.
quote:Maar dat was ons geheimpje
Op zondag 25 januari 2004 21:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
maar hij heeft wel gelijk!
quote:Hopelijk heeft ie inderdaad de passmailer gebruikt en zijn mailadres veranderd in jankzak@fok.nl
Op zondag 25 januari 2004 21:44 schreef Viper-X het volgende:
*Passmailer gebruikt*.Dag mensen, jammer dat jullie geen leuk en gezellig VBL-forum hebben kunnen maken.
.
Hoe dan ook, Loekje
/edit: Betreffende voetballer is overleden, blijkt nu.
quote:En weer een speler overleden..
Op maandag 26 januari 2004 00:40 schreef Butra het volgende:
Beetje jammer dat het topic over Feher zo makkelijk wordt gesloten, Golfer. Het overige nieuws-topic wordt doorgaans gebruikt voor wat luchtiger nieuws rond de voetbalvelden. Daar past zoiets dramatisch niet echt tussen..
Misschien het overwegen waard om hem open te laten tot er (hopelijk positief) nieuws naar buiten komt?/edit: Betreffende voetballer is overleden, blijkt nu.
quote:Je hebt hem niet eens echt gekickt
Op maandag 26 januari 2004 01:24 schreef Juan Zueco het volgende:
Voor Loek-B en wie zich verder aangesproken voelt:J.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Lachgas welteverstaan!
het werkt
quote:Huh, wanneer heb ik dat geplaatst..
Op zondag 25 januari 2004 18:32 schreef Viper-X het volgende:[..]
Dit mag hier blijkbaar?
quote:In het F'noord topic, op zaterdag dacht ik (volgens mij nadat je van het FST terug was gekomen).
Op maandag 26 januari 2004 09:36 schreef Cart_man het volgende:[..]
Huh, wanneer heb ik dat geplaatst..
Ik heb die post verwijderd.
quote:Oh, ken ik me niks van herinneren.
Op maandag 26 januari 2004 09:53 schreef Doc het volgende:[..]
In het F'noord topic, op zaterdag dacht ik (volgens mij nadat je van het FST terug was gekomen).
Ik heb die post verwijderd.
quote:Ik had het gezien maar was toen nog niet ingelogd.
Op maandag 26 januari 2004 11:57 schreef SCH het volgende:
Een schwalbe maakt nog geen zomerKan der titel mal gut gespellt werden ja............
quote:Dat geloven we dan maar
Op maandag 26 januari 2004 12:13 schreef Doc het volgende:[..]
Ik had het gezien maar was toen nog niet ingelogd.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:37 schreef golfer het volgende:
Zie:
[EK 2004] Kaarten voor EK 2004
[Dit bericht is gewijzigd door Zwansen op 26-01-2004 18:45]
Wa heb da voor noodich da deze topik dicht moest - heb ik ook eensch wadt
Al die modedareteuren zijn homofielen zeker - het mot niet gekker wordne.
quote:Ik gooi hem wel weer open, maar in dat andere topic stonden dus ook al een aantal mensen die naar Portugal gaan en al kaarten hebben.
Op maandag 26 januari 2004 18:45 schreef Zwansen het volgende:
He Golfer! Waarom moet mijn topic op slot ( [centraal] Wie gaat er naar Portugal deze zomer? ) en geef je deze link? Het ging toch niet om de kaarten maar om wie er heen gingen! Was meer bedoeld voor de mensen die voor de sfeer heen gaan en die GEEN kaarten kunnen krijgen...
[..]
quote:Dank je!
Op maandag 26 januari 2004 19:25 schreef golfer het volgende:[..]
Ik gooi hem wel weer open, maar in dat andere topic stonden dus ook al een aantal mensen die naar Portugal gaan en al kaarten hebben.
Van der Vaart is gruwelijk overschat.
Het gaat over het grootste talent van Nederland.
Ok. ik wil m'n standpunt wel in dat topic plaatsen. Krijg ik 20 februari een keer feedback.
quote:Als het EK er is laten we dat allemaal gewoon open staan. Tenminste als VBL dan open is en er geen EK forum is
Op maandag 26 januari 2004 22:30 schreef tong80 het volgende:
Weer een discussie gedood door een centraal topic.Van der Vaart is gruwelijk overschat.
Het gaat over het grootste talent van Nederland.
Ok. ik wil m'n standpunt wel in dat topic plaatsen. Krijg ik 20 februari een keer feedback.
Geloof niet dat dit helemaal de bedoeling is...
quote:Klopt, gesloten door mij.
Op maandag 26 januari 2004 23:31 schreef Suijk het volgende:
Eey, die Feher he..Geloof niet dat dit helemaal de bedoeling is...
Op dinsdag 27 januari 2004 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
Haal de link van Boring-Boring-Arsenal maar weg,ze hebben de stekker eruit getrokken
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:43 schreef Zapper het volgende:[..]
ow ok, zometeen 5-1
quote:Deze user verklikt alles al voor het ook maar gebeurt is!
Op woensdag 28 januari 2004 21:45 schreef Zapper het volgende:[..]
5-1
http://www.fiorentina.it (officiele homapage Fiorentina)
http://www.salernitana.it (idem maar dan van Salernitana)
http://www.ilpalermocalcio.it (idem maar dan van Palermo)
http://www.calciocatania.it/ (idem maar dan van Catania)
http://www.avellinocalcio.net/ (idem maar dan van Avellino)
http://www.hellasverona.it/ (idem maar dan van Hellas Verona)
krijgen ze op mijn kosten een biertje in Hools
quote:Godverdomme, we worden ook overal achtervolgd.
Op donderdag 29 januari 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Links topic kan nog best een hoop extra info gebruiken, kunnen die so called studenten (lees nietsnutten) zich daarvoor niet nuttig maken?
quote:Ja dat kan
Op zaterdag 31 januari 2004 09:23 schreef AirRaid het volgende:
[Centraal] Fortuna Sittard #2kan in de titel #2 erachter
quote:Erbij gezet.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:25 schreef brighton het volgende:
Voor Handige voetbal-linkjes!http://www.goudenvoetbaljaren.nl, kan bij *** Nostalgie ***
quote:Mijn Italiaanse uit de Serie B nog niet
Op zaterdag 31 januari 2004 20:50 schreef golfer het volgende:[..]
Erbij gezet.
(En ik zag bij de fansites van Napoli dat er bij de laatste wat tekst was weggevallen)
quote:Staan er nu ook bij.
Op maandag 2 februari 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:Mijn Italiaanse uit de Serie B nog niet
(En ik zag bij de fansites van Napoli dat er bij de laatste wat tekst was weggevallen)
Lijkt me logischer als er gewoon een centraal topic over sfeer en alles wat daarmee te maken heeft komt, niet soms?
quote:gesloten, kloontje.
Op maandag 2 februari 2004 21:44 schreef Ghadaffi het volgende:
Anastasiou naar Ajax?Overbodig topic!
quote:Je doet je nick wel eer aan he.
Op maandag 2 februari 2004 21:44 schreef Ghadaffi het volgende:
Anastasiou naar Ajax?Overbodig topic!
quote:Gesloten en naar [Trainer] Ronald Koeman
Op dinsdag 3 februari 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
Het aankoopbeleid van Koeman.Iets teveel van het goede
quote:Ik beschouw het tweede als een puur Foto topic en dat gaat ook over het buitenland, terwijl het eerste puur over TIFO acties in NL gaat. Dat topic gaat ook over het organiseren en dergelijke van dat soort acties.
Op maandag 2 februari 2004 17:00 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is er eigenlijk een apart TIFO-topic, én een sfeer-topic?Lijkt me logischer als er gewoon een centraal topic over sfeer en alles wat daarmee te maken heeft komt, niet soms?
Beiden hebben zo onafhakelijk van elkaar bestaansrecht.
maar ik moet toegeven dat het wel zeer op elkaaar lijkt. Er zou eventueel een gesloten kunnen worden, maar onder de bovengenoemde voorwaarde kunnen ze afzonderlijk bestaan. En daarnaast wordt in beiden voldoende gepost.
't Loopt uit de klauwen.
quote:Gezien je reacties er in blijkt het kereltje ook jouw gemoederen bezig te houden
Op dinsdag 3 februari 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
[Ajax] Het grote Daniël de Ridder Topic
We hebben vooralsnog geen regel die zegt dat een speler eerst voldoende speelminuten in hoogste competitie van z'n land gespeeld moet hebben, voordat er een topic over geopend mag worden. Als het echt uit de hand loopt komt die regel er wellicht wel.
Misschien heb je ook nog een talentje van H'veen waar een topic over geopend kan worden (zie vorig jaar de Sneijder vs Samaras discussie )
Komende week zullen ieder geval de nieuw geopende Ajax-speler topics gesloten worden .
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 03-02-2004 12:44]
quote:Het zou leuk zijn als er wat te melden is, dat mis ik in zo'n topic. Er moet toch een reden of aanleiding voor zijn.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:19 schreef Doc het volgende:[..]
Gezien je reacties er in blijkt het kereltje ook jouw gemoederen bezig te houden
.
We hebben vooralsnog geen regel die zegt dat een speler eerst voldoende speelminuten in hoogste competitie van z'n land gespeeld moet hebben, voordat er een topic over geopend mag worden. Als het echt uit de hand loopt komt die regel er wellicht wel.
Misschien heb je ook nog een talentje van H'veen waar een topic over geopend kan worden (zie vorig jaar de Sneijder vs Samaras discussie
)
Sommige spelers verdienen een apart topic maar niet elke clown die een wedstrijd of twee aardig uit de verf komt.
quote:Dat zou zeker een pluspunt zijn. Misschien iets waar we in de toekomst zeker rekening mee kunnen houden bij het al dan niet open houden van dergelijke topics.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef SCH het volgende:[..]
Het zou leuk zijn als er wat te melden is, dat mis ik in zo'n topic. Er moet toch een reden of aanleiding voor zijn.
Ik ga dit topic nu niet op slot doen maar we gaan denk ik wel een wat restrictiever beleid voeren op dit soort topics
quote:Niet geheel mee oneens, maar er was vooralsnog geen directe reden om dergelijke topics niet toe te laten.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef popolon het volgende:
Zelf weten.Sommige spelers verdienen een apart topic
maar niet elke clown die een wedstrijd of twee aardig uit de verf komt.
Afhankelijk van de activiteiten van De Ridder zal dit topic snel naar beneden zakken, dan wel boven aan blijven.
Zoals gezegd denk ik dat we wat strikter gaan zijn met het openhouden van dergelijke topics. Alleen nog even met golfer het exacte "beleid" bepalen, zodat iedereen weet waar-ie aan toe is .
quote:Ik zit te twijfelen of ik een topic zal gaan openen over Jürgen Colin of Daniel Guijo Velasco. Wat denken jullie?
Op dinsdag 3 februari 2004 12:24 schreef Doc het volgende:
Tijdelijke (?) regel vanaf nu: per team maximaal 1 speler topic per week/maand openen?
quote:Ik denk dat de volgend FB weer een goede titel moet hebben
Op dinsdag 3 februari 2004 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik zit te twijfelen of ik een topic zal gaan openen over Jürgen Colin of Daniel Guijo Velasco. Wat denken jullie?
Ik wil de elleboog terug.
En een topic over Colin.
quote:Precies: een openingspost met als enige inhoud "GA is the shit" lokt nou niet echt een discussie uit, vind je?
Op dinsdag 3 februari 2004 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is de Eagles topic gesloten? Als daniel de ridder (die binnenkort wel weer oranje zal worden ingeschreven), RBC, Fortuna en Helmond een topic verdienen, dan is de viervoudig kampioen van Nederland er zeker eentje waard! Valt genoeg te melden over spelers, stadion, financien, supporters etc. Toegegeven, de openingspost was niet al te sterk.;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |