abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:23:09 #151
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_16039482
Hoe zit het nu eigenlijk met die Leandro? (of schrijf ik z'n naam nu verkeerd?)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_16039546
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:12 schreef Speed1971 het volgende:
"Mensen" die uitspraken doen als:"Ik vind het communische nog te rechts" beschouw ik niet als mensen maar als wezens die het individu of vrije wil niet respecteren.
Ik vrees dat ik nu toch even moet gaan nuanceren. Die uitspraak heb ik alleen eens gedaan in een discussie met een aantal Fortuyn aanhangers die links overal de schuld van gaven, toevallig heb ik in een andere (serieuzere) discussie mijn mening over het communisme gegeven.

klik

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16039589
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die Leandro? (of schrijf ik z'n naam nu verkeerd?)
Het zou mij verbazen als hij de top zou bereiken. Goede voetballer maar geen ruggengraat
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:31:19 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16039654
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:12 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Gelijk aan zijn rugnummer?

Zou ik als ik hem was maar snel zichzelf omturnen tot keeper
pi_16039783
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:09 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Is ook wel nodig want met spelers als VDV, Sneijder, Davids, Seedorf, Kluivert, Mandy, Reiziger, de Boer (want die zal er helaas wel bij zijn) VD Sar en waarschijnlijk Melchiot is het Ajax kamp binnen Oranje te groot.

Horen Kluivert, Seedorf, Melchiot, Reizende en Davids niet bij een apart kabelkamp?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:37:31 #156
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16039809
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op Speed, je realiteitszin is weer op wereldreis.

Moet je horen (lezen) wie het zegt......

Maar toch hou ik van je

Let yourself go and enjoy the bassline...
  woensdag 7 januari 2004 @ 16:00:46 #157
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16040446
las in de VI van deze week dat men heel erg verrast is over de ontwikkeling van Takak die op huurbasis bij FcZwolle speelt. FcZwolle wil hem heel graag of overnemen of nog een jaartje huren. Dit wilde men ook met Ruud Kras maar die verkoos Volendam boven Zwolle, dus ik verwacht niet dat dit met Takak ineens anders zal zijn. Wat mij wel opvalt aan Takak is dat hij wel een echt publiekspelertje is. Zo eentje die echt contact zoekt met het publiek.
Ik vind het een goeie en dat terwijl ik eerst nogal sceptisch was t.o.v zijn komst. Gerucht gaat dat psv hem opnieuw wil verhuren, maar dan aan een club in de middenmoot.

Ben erg benieuwd of de psv-supporter hun eigen jongens wel volgen en zo ja wat zij van Takak vinden.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_16046113
zozo, wat een gerel hier

de enige noemenswaardige "prestatie" van PSV die ik heb te melden is jammer genoeg de kwartfinale tegen Feyenoord in de UEFA
Het is de keiharde waarheid, maar PSV heeft idd niets gepresteerd in Europa de voorbije jaren
Ik zie een kwartfinale plaats niet echt als een reden om te juichen

pi_16047149
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:00 schreef sqlsmurft het volgende:

Ben erg benieuwd of de psv-supporter hun eigen jongens wel volgen en zo ja wat zij van Takak vinden.

Aardige speler die zichzelf, PSV en vooral Zwolle een grote dienst bewijst dit seizoen. Op dit moment niet goed genoeg voor de hoofdmacht, maar ik kan me best voorstellen dat hij een "Bouma traject" gaat bewandelen. Hij ontwikkeld zich goed en past zich goed aan. Het feit dat Zwolle hem graag wil behouden zegt genoeg lijkt me.

Andere PSV'ers doen het over het algemeen ook zeer behoorlijk. Lamey speelt aardig in Utrecht en Huntelaar schiet er zo af en toe 1 binnen voor AGOVV. Ramzi laat bij Twente zien toch aardig te kunnen voetballen.

Alleen Wilson bij Volendam valt vies tegen. Gehaald als groot talent, maar ik geloof dat ze bij Volendam ook hopen dat ze volgende keer een betere speler kunnen huren. Addo is te licht voor PSV is gebleken, jammere miskoop. Gakhokidze vertrekt sowieso, doet het niet eens onaardig in Enschede

Volgens mij heb ik dan iedereen gehad, zoniet heeft deze weinig indruk op me gemaakt

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16051424
Jan Wuytens, Admir Haznadar en Ibrahim Afellay gaan mee op trainingskamp naar Turkije (en niet als tolk om de voor de hand liggende grappen voor te zijn). Hiddink durft het eindelijk aan om wat jeugd uit te testen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:22:13 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16051683
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jan Wuytens, Admir Haznadar en Ibrahim Afellay gaan mee op trainingskamp naar Turkije (en niet als tolk om de voor de hand liggende grappen voor te zijn). Hiddink durft het eindelijk aan om wat jeugd uit te testen
Gratis reisje naar de familie dan?
pi_16055458
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:24 schreef ASSpirine het volgende:
zozo, wat een gerel hier

de enige noemenswaardige "prestatie" van PSV die ik heb te melden is jammer genoeg de kwartfinale tegen Feyenoord in de UEFA
Het is de keiharde waarheid, maar PSV heeft idd niets gepresteerd in Europa de voorbije jaren
Ik zie een kwartfinale plaats niet echt als een reden om te juichen

In de laatste jaren is PSV altijd maar dan ook altijd beter en sterker geweest als feyenoord.
Rotterdam heb veel geluk gehad in de uefa en psv heb bijna altijd pech, zo ook dit jaar met 10 league punten.
Nothing to see here, carry on
pi_16055691
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:11 schreef RijstNatie het volgende:

In de laatste jaren is PSV altijd maar dan ook altijd beter en sterker geweest als feyenoord.
Rotterdam heb veel geluk gehad in de uefa en psv heb bijna altijd pech, zo ook dit jaar met 10 league punten.

Vind ik een zwak argument, had je er maar 11 moeten halen.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16059067
Ik hoor de PSVers helemaal niets meer melden over de kinderachtige en domme uitspraken van van Bommel.

De Spurs schijnen hem trouwens te willen hebben.........

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 januari 2004 @ 08:48:03 #165
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16059587
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:11 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Als je met 10 punten het niet haalt betekent dat alleen dat je een opponent in je poule hebt zitten die heel erg slecht is. Da's dus eigenlijk wel geluk zou ik zeggen, dus wat nou pech?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_16059865
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 07:26 schreef Speed1971 het volgende:
Ik hoor de PSVers helemaal niets meer melden over de kinderachtige en domme uitspraken van van Bommel.

De Spurs schijnen hem trouwens te willen hebben.........

da's dan opnieuw. maar daar wilde Van Bommel niet heen?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_16060557
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 08:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je met 10 punten het niet haalt betekent dat alleen dat je een opponent in je poule hebt zitten die heel erg slecht is. Da's dus eigenlijk wel geluk zou ik zeggen, dus wat nou pech?

Idd, PSV had het niet verdiend als ze door waren gegaan hoor
  donderdag 8 januari 2004 @ 10:28:22 #168
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16061105
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 07:26 schreef Speed1971 het volgende:
Van Bommel heeft gewoon gelijk...

Blijft een ontzettende klootzak, dat wel

A.M.A.B
  donderdag 8 januari 2004 @ 10:32:34 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16061204
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Niks gelijk. Dat het een zoete bijnaam is zegt niks. Ajax deel van de Griekse mythologie en godenzonen is daar van afgeleid. Dat de prestaties daarna die bijnaam evenaarden, daar kan Ajax niks aan doen...
pi_16061442
quote:

[..]

Het gaat er niet om dat hij wel of niet gelijk heeft. De uitspraken hebben gewoon een heel hoog mamma-ze-plagen-me gehalte. Kom ook nog eens bij dat de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet geldt voor van Bommles uitspraak over dat VDV theatraal gaat liggen. Doet van Bommel gelukkig nooit. En van Bommel geeft ook nog eens aan dat hij geen ruk op school heeft geleerd door te beweren dat de bijnaam Godenzonen is gebasserd op het behalen van de CL in 95.

Dat voetballers over het algemeen niet echt slim zijn wist ik maar dat ze ze ook nog zo dom maken wist ik niet......

pi_16061760
quote:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat hij zeurt over Ajax
pi_16063221
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:02 schreef Kremers het volgende:

Dat zeg je alleen maar omdat hij zeurt over Ajax

Ja en?

Dat is voor Ajacieden niet leuk om te lezen, maar voor vele anderen wel. Van Bommel heeft dit waarschijnlijk gedaan om de boel wat op te stoken en dat is hem goed gelukt. Alle lachwekkende reacties van de Ajacieden zijn goed voor je ochtend humeur

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:56:50 #173
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16063223
Happerdehap
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 januari 2004 @ 12:13:08 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16063625
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja en?

Dat is voor Ajacieden niet leuk om te lezen, maar voor vele anderen wel. Van Bommel heeft dit waarschijnlijk gedaan om de boel wat op te stoken en dat is hem goed gelukt. Alle lachwekkende reacties van de Ajacieden zijn goed voor je ochtend humeur

Maar het meest lachwekkende is toch die blatante onzin die Mark uit z'n mondje laat optekenen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_16063787
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja en?

Neuh, hij heeft het wel dergelijk gezegd omdat hij dat denkt, hij is gewoon een zielig kereltje

Als ie maar niet naar Man-U gaat

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')