quote:Ik vrees dat ik nu toch even moet gaan nuanceren. Die uitspraak heb ik alleen eens gedaan in een discussie met een aantal Fortuyn aanhangers die links overal de schuld van gaven, toevallig heb ik in een andere (serieuzere) discussie mijn mening over het communisme gegeven.
Op woensdag 7 januari 2004 13:12 schreef Speed1971 het volgende:
"Mensen" die uitspraken doen als:"Ik vind het communische nog te rechts" beschouw ik niet als mensen maar als wezens die het individu of vrije wil niet respecteren.
quote:Het zou mij verbazen als hij de top zou bereiken. Goede voetballer maar geen ruggengraat
Op woensdag 7 januari 2004 15:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die Leandro? (of schrijf ik z'n naam nu verkeerd?)
quote:Zou ik als ik hem was maar snel zichzelf omturnen tot keeper
Op woensdag 7 januari 2004 15:12 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Gelijk aan zijn rugnummer?
quote:Horen Kluivert, Seedorf, Melchiot, Reizende en Davids niet bij een apart kabelkamp?
Op woensdag 7 januari 2004 15:09 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Is ook wel nodig want met spelers als VDV, Sneijder, Davids, Seedorf, Kluivert, Mandy, Reiziger, de Boer (want die zal er helaas wel bij zijn) VD Sar en waarschijnlijk Melchiot is het Ajax kamp binnen Oranje te groot.
quote:Moet je horen (lezen) wie het zegt......
Op woensdag 7 januari 2004 15:19 schreef SCH het volgende:[..]
Kom op Speed, je realiteitszin is weer op wereldreis.
Maar toch hou ik van je
Ben erg benieuwd of de psv-supporter hun eigen jongens wel volgen en zo ja wat zij van Takak vinden.
de enige noemenswaardige "prestatie" van PSV die ik heb te melden is jammer genoeg de kwartfinale tegen Feyenoord in de UEFA ![]()
Het is de keiharde waarheid, maar PSV heeft idd niets gepresteerd in Europa de voorbije jaren
Ik zie een kwartfinale plaats niet echt als een reden om te juichen
quote:Aardige speler die zichzelf, PSV en vooral Zwolle een grote dienst bewijst dit seizoen. Op dit moment niet goed genoeg voor de hoofdmacht, maar ik kan me best voorstellen dat hij een "Bouma traject" gaat bewandelen. Hij ontwikkeld zich goed en past zich goed aan. Het feit dat Zwolle hem graag wil behouden zegt genoeg lijkt me.
Op woensdag 7 januari 2004 16:00 schreef sqlsmurft het volgende:
Ben erg benieuwd of de psv-supporter hun eigen jongens wel volgen en zo ja wat zij van Takak vinden.
Andere PSV'ers doen het over het algemeen ook zeer behoorlijk. Lamey speelt aardig in Utrecht en Huntelaar schiet er zo af en toe 1 binnen voor AGOVV. Ramzi laat bij Twente zien toch aardig te kunnen voetballen.
Alleen Wilson bij Volendam valt vies tegen. Gehaald als groot talent, maar ik geloof dat ze bij Volendam ook hopen dat ze volgende keer een betere speler kunnen huren. Addo is te licht voor PSV is gebleken, jammere miskoop. Gakhokidze vertrekt sowieso, doet het niet eens onaardig in Enschede
Volgens mij heb ik dan iedereen gehad, zoniet heeft deze weinig indruk op me gemaakt
quote:Gratis reisje naar de familie dan?
Op woensdag 7 januari 2004 22:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jan Wuytens, Admir Haznadar en Ibrahim Afellay gaan mee op trainingskamp naar Turkije (en niet als tolk om de voor de hand liggende grappen voor te zijn). Hiddink durft het eindelijk aan om wat jeugd uit te testen
quote:In de laatste jaren is PSV altijd maar dan ook altijd beter en sterker geweest als feyenoord.
Op woensdag 7 januari 2004 19:24 schreef ASSpirine het volgende:
zozo, wat een gerel hierde enige noemenswaardige "prestatie" van PSV die ik heb te melden is jammer genoeg de kwartfinale tegen Feyenoord in de UEFA
Het is de keiharde waarheid, maar PSV heeft idd niets gepresteerd in Europa de voorbije jaren
Ik zie een kwartfinale plaats niet echt als een reden om te juichen
quote:Vind ik een zwak argument, had je er maar 11 moeten halen.
Op donderdag 8 januari 2004 00:11 schreef RijstNatie het volgende:
In de laatste jaren is PSV altijd maar dan ook altijd beter en sterker geweest als feyenoord.
Rotterdam heb veel geluk gehad in de uefa en psv heb bijna altijd pech, zo ook dit jaar met 10 league punten.
De Spurs schijnen hem trouwens te willen hebben.........
quote:Als je met 10 punten het niet haalt betekent dat alleen dat je een opponent in je poule hebt zitten die heel erg slecht is. Da's dus eigenlijk wel geluk zou ik zeggen, dus wat nou pech?
Op donderdag 8 januari 2004 00:11 schreef RijstNatie het volgende:[..]
In de laatste jaren is PSV altijd maar dan ook altijd beter en sterker geweest als feyenoord.
Rotterdam heb veel geluk gehad in de uefa en psv heb bijna altijd pech, zo ook dit jaar met 10 league punten.
quote:da's dan opnieuw. maar daar wilde Van Bommel niet heen?
Op donderdag 8 januari 2004 07:26 schreef Speed1971 het volgende:
Ik hoor de PSVers helemaal niets meer melden over de kinderachtige en domme uitspraken van van Bommel.De Spurs schijnen hem trouwens te willen hebben.........
quote:Idd, PSV had het niet verdiend als ze door waren gegaan hoor
Op donderdag 8 januari 2004 08:48 schreef Doc het volgende:[..]
Als je met 10 punten het niet haalt betekent dat alleen dat je een opponent in je poule hebt zitten die heel erg slecht is. Da's dus eigenlijk wel geluk zou ik zeggen, dus wat nou pech?
quote:Van Bommel heeft gewoon gelijk...
Op donderdag 8 januari 2004 07:26 schreef Speed1971 het volgende:
Ik hoor de PSVers helemaal niets meer melden over de kinderachtige en domme uitspraken van van Bommel.
Blijft een ontzettende klootzak, dat wel
quote:Niks gelijk. Dat het een zoete bijnaam is zegt niks. Ajax deel van de Griekse mythologie en godenzonen is daar van afgeleid. Dat de prestaties daarna die bijnaam evenaarden, daar kan Ajax niks aan doen...
Op donderdag 8 januari 2004 10:28 schreef Cart_man het volgende:[..]
Van Bommel heeft gewoon gelijk...
quote:Het gaat er niet om dat hij wel of niet gelijk heeft. De uitspraken hebben gewoon een heel hoog mamma-ze-plagen-me gehalte. Kom ook nog eens bij dat de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet geldt voor van Bommles uitspraak over dat VDV theatraal gaat liggen. Doet van Bommel gelukkig nooit. En van Bommel geeft ook nog eens aan dat hij geen ruk op school heeft geleerd door te beweren dat de bijnaam Godenzonen is gebasserd op het behalen van de CL in 95.
Dat voetballers over het algemeen niet echt slim zijn wist ik maar dat ze ze ook nog zo dom maken wist ik niet......
quote:Dat zeg je alleen maar omdat hij zeurt over Ajax
quote:Ja en?
Op donderdag 8 januari 2004 11:02 schreef Kremers het volgende:Dat zeg je alleen maar omdat hij zeurt over Ajax
Dat is voor Ajacieden niet leuk om te lezen, maar voor vele anderen wel. Van Bommel heeft dit waarschijnlijk gedaan om de boel wat op te stoken en dat is hem goed gelukt. Alle lachwekkende reacties van de Ajacieden zijn goed voor je ochtend humeur
quote:Maar het meest lachwekkende is toch die blatante onzin die Mark uit z'n mondje laat optekenen
Op donderdag 8 januari 2004 11:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ja en?
Dat is voor Ajacieden niet leuk om te lezen, maar voor vele anderen wel. Van Bommel heeft dit waarschijnlijk gedaan om de boel wat op te stoken en dat is hem goed gelukt. Alle lachwekkende reacties van de Ajacieden zijn goed voor je ochtend humeur
quote:Neuh, hij heeft het wel dergelijk gezegd omdat hij dat denkt, hij is gewoon een zielig kereltje
Op donderdag 8 januari 2004 11:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ja en?
Als ie maar niet naar Man-U gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |