quote:Kezman is niet zo populair doordat 'ie al twaalf keer heeft gefaald in de CL. Robben mag wel weg, maar voor het juiste bedrag. PSV heeft dit liever niet, omdat ze denken dat hij niet uitgeleerd is. Robben heeft zich daarover bij mijn weten nog niet uitgelaten. Van Bommel zal niet vertrekken, die is geblesseerd geweest de afgelopen twee maanden. Het zou uitzonderlijk zijn als hij z'n eerstvolgende wedstrijd na herstel niet in een PSV-shirt speelt. Toch wordt hem een duwtje in de rug gegeven door de voorzitter.
Op maandag 22 december 2003 09:29 schreef ChAoZ het volgende:
Robben blijft en Kezman waarschijnlijk ook wel.
Al heeft dat bij de verschillende spelers verschillende redenenen:
Kezman blijft het in Europa historisch slecht doen en zegt nu wel rust te zoeken en dat bij PSV te kunnen vinden, maar da's klinkklare onzin. Als een mooie club zich meld met een zak geld is ie weg.
Robben is denk ik volgens hemzelf nog niet klaar en wil nog niet weg. Mag ook niet weg.
Van Bommel zie ik eigenlijk nog wel eens gebeuren. Die is duidelijk wel klaar, min of meer uitgeleerd in Nederland en toe aan een groter avontuur. Zeker na de uitspraken van PSV afgelopen week, zie ik hem nog wel eens weggaan.
quote:is dat een tv of ene radio programma?
Op maandag 22 december 2003 11:11 schreef pascalheister het volgende:
misschien dat het vanavond wat duidelijker wordt in voetbal insite waar van Bommel te gast is.
quote:ik ontvang geen rtl5...
Op maandag 22 december 2003 14:17 schreef ChAoZ het volgende:
voetbal inside niet kennen?
tv, rtl 5, vanaf een uur of 9 of herhaling vanaf een uur of 12
quote:Dat is ook weer heel erg overdreven. Hij is er op aangesproken en sindsdien komt het zelden meer voor. Vreemd dat je zoiets over Robben of Van Persie mag zeggen, maar het jankgedrag van volksknuffel Sneijder wordt weer met de mantel der liefde bedekt
Op maandag 22 december 2003 14:27 schreef sqlsmurft het volgende:
Benieuwd of de "schwalbegevoeligheid" van die doodgewone nuchtere en met beide benen op de grond groningse boerenjongen nog besproken wordt bij Insite.
quote:Tegen Vitesse zag ik 'm weer een aantal maal duiken anders.
Op maandag 22 december 2003 21:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is ook weer heel erg overdreven. Hij is er op aangesproken en sindsdien komt het zelden meer voor. Vreemd dat je zoiets over Robben of Van Persie mag zeggen, maar het jankgedrag van volksknuffel Sneijder wordt weer met de mantel der liefde bedekt
quote:1 schwalbetje en 3 keer ging hij naar de grond na licht contact. Dat is minder dan Vogel in die wedstrijd, maar daar hoor je niemand over
Op maandag 22 december 2003 22:54 schreef twi het volgende:Tegen Vitesse zag ik 'm weer een aantal maal duiken anders.
quote:Ja uiteraard maar ze moeten toch iemand als pispaal hebben, dat si bij iedere club zo.
Op maandag 22 december 2003 23:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
1 schwalbetje en 3 keer ging hij naar de grond na licht contact. Dat is minder dan Vogel in die wedstrijd, maar daar hoor je niemand over
quote:Mag best hoor, maar dan mag ik op mijn beurt best nuanceren
Op maandag 22 december 2003 23:23 schreef Bartoli het volgende:
Ja uiteraard maar ze moeten toch iemand als pispaal hebben, dat si bij iedere club zo.
quote:ja dat klopt dat hoor je me ook niet zeggen. Wil alleen aangeven hoe zoiets door sommige mensen en journalisten gezien wordt.
Op maandag 22 december 2003 23:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mag best hoor, maar dan mag ik op mijn beurt best nuanceren
ben ik wel blij mee dat hij luistert naar degene die hem naar een hoger niveau kunnen brengen (Van Persie luistert niet zo goed)
Hieruit blijkt dat Robben wil groeien en dat is
Medio oktober kreeg PSV Mark van Bommel wat klachten rond zijn liesstreek en uiteindelijk werd hij twee weken later, direct na de wedstrijd tegen Ajax, geopereerd aan een kleine liesbreuk.
In redelijke anonimiteit en korte termijn heeft de aanvoeder van PSV sinds die tijd aan zijn herstel gewerkt. Maandagavond onthulde Mark van Bommel in het programma Voetbal Insite op RTL5 weer volledig fit te zijn. Uiteraard mist hij nog de nodige wedstrijdritme, maar als de selectie 5 januari weer bij elkaar komt kan hij zich naadloos gaan aansluiten. PSV vertrekt kort daarop op trainingskamp naar Turkije.
Mark van Bommel liet verder nogmaals weten PSV alleen te verlaten als er zich een topclub voor hem meldde. In zijn ogen zouden dat een club of tien kunnen zijn, maar namen werden er niet genoemd.
quote:Manchester United, Arsenal, AS Roma, Barcelona, Real Madrid, Bayern München en Valencia stonden er geloof ik bij, de overige 3 zou ik niet direct weten. Eerlijk gezegd kan ik me alleen een eventuele overgang naar Barça en Bayern voorstellen, de overige clubs hebben betere spelers op die posities rondlopen. Bij Voetbal Insite hadden ze het ook over Bayern en voor het eerst waren Kraay en Derksen het ergens over eens
Op maandag 29 december 2003 13:11 schreef pascalheister het volgende:
Mark van Bommel liet verder nogmaals weten PSV alleen te verlaten als er zich een topclub voor hem meldde. In zijn ogen zouden dat een club of tien kunnen zijn, maar namen werden er niet genoemd.
Hiddink, who speaks excellent English, has also been with Real Madrid and Valencia. Now in his second spell with PSV, he led the Dutch club to European Cup success in 1988 while he has also been coach of Holland.
His contract with PSV ends next summer but the long-term successor to Glenn Hoddle will have a huge task in taking the underachieving club back to the top.
Droom maar lekker verder Glenn Hoddle.
quote:Anders nemen we Huubje Stevens wel
Op maandag 29 december 2003 15:26 schreef chelloboy het volgende:
Guus Hiddink, the PSV Eindhoven coach who led South Korea to fourth place at the 2002 World Cup finals, is believed to be who Tottenham Hotspur want to take charge next season.Hiddink, who speaks excellent English, has also been with Real Madrid and Valencia. Now in his second spell with PSV, he led the Dutch club to European Cup success in 1988 while he has also been coach of Holland.
His contract with PSV ends next summer but the long-term successor to Glenn Hoddle will have a huge task in taking the underachieving club back to the top.
quote:leuk
Ruud van Nistelrooij.....Ik zal nooit voor een andere Engelse club spelen. Als je eenmaal voor United gespeeld hebt, telt de rest niet meer mee. Ik wil zoveel als mogelijk tijd hier spelen voordat ik eventueel terugkeer naar Nederland om mijn carrière bij PSV af te bouwen", aldus Van Nistelrooy.
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:26 schreef chelloboy het volgende:
Guus Hiddink, the PSV Eindhoven coach who led South Korea to fourth place at the 2002 World Cup finals, is believed to be who Tottenham Hotspur want to take charge next season.Hiddink, who speaks excellent English, has also been with Real Madrid and Valencia. Now in his second spell with PSV, he led the Dutch club to European Cup success in 1988 while he has also been coach of Holland.
Engels is aan jou blijkbaar ook niet besteed...
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:13 schreef twi het volgende:[..]
Engels is aan jou blijkbaar ook niet besteed...
las vanochtend in de Spits dat Hofland toch wel hoopt weg te mogen in de winterstop?
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 05-01-2004 10:12]
quote:En terecht natuurlijk
Van Raaij: 'Robben kost ¤ 15 miljoen'PSV-voorzitter/directeur Harry van Raaij is een beetje in zijn wiek geschoten door de gang van zaken rondom Arjen Robben. Ondanks het feit dat Van Raaij maximale openheid naar Robben en Manchester United betracht heeft met betrekking tot het verzoek van de Engelse kampioen om te mogen komen praten over Robben, hebben zowel de speler als de club Van Raaij niets verteld over het uitstapje van Robben naar Manchester United dit weekend. De PSV-preses wil, net als in het geval van de transfers van Jaap Stam en Van Nistelrooy, ook nu het scenario in eigen hand houden. Om iedereen dan ook weer op zijn plaats te krijgen heeft Van Raaij de transfersom gesteld op ¤ 15 miljoen. Dit is het dubbele van het bedrag dat Manchester United voor de transfer van Robben voor ogen heeft. "Voor ¤ 7,5 miljoen krijgen ze een shirt met zijn handtekening erop", liet Van Raaij fijntjes weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |