quote:Uiteraard ligt het aan de persoon die in de raamopening staat.
Op woensdag 04 juli 2001 15:14 schreef Jazper het volgende:[..]
En nog niets geleerd ?
Of lok je het gewoon graag uit ?
[..]Ik heb 1 ding geleerd en dat is dat nuchter zijn en blijven mij meer goed dan kwaad doet.
Ik heb een hekel aan geweld, dus ik zal het zeker niet uitlokken.Dat ligt helemaal aan de persoon die in de raamopening staat.
Bij nader inzien zou ik toch maar de raam gesloten houden als ik jouw was.
quote:Dan zijn we toch tot elkaar gekomen, hoe mooi is dat?
Op woensdag 04 juli 2001 15:39 schreef Jazper het volgende:
Ik ben ook blij dat jij blij bent.
quote:mob_boss, zou je willen ophouden met het, zonder inhoudelijk ingaan ergens op, omhoogschoppen van topics?
Op dinsdag 17 juli 2001 20:54 schreef mob_boss het volgende:
mooi zo
quote:Nederland op en top, Je auto wordt gesloopt, de dader gaat vrij uit en jij wordt gestraft.. Wat een achterlijke kutjannen.
Op zaterdag 23 juni 2001 09:33 schreef R.Brunswijk het volgende:[..]
Zucht......
Kweet er alles van. Een paar weken geleden betrapte ik zo'n sukkel die het nodig vond om mijn auto te vernielen. Ik heb hem goed te pakken gehad.
Nu wordt mij mishandeling ten laste gelegd
Ik zal het je 1 keer uitleggen hoe het wel moet, ros hem gewoon met zijn bek op de stoeprand, daarna zeg je gewoon dat toen hij wegrende je hem hebt laten struikelen, hij viel toen op de stoeprand.. Het is allemaal per ongeluk gegaan.
quote:[/off-topic}
Op woensdag 04 juli 2001 14:30 schreef NAP het volgende:
Ik vind alle geweld zinvol, al is het alleen maar voor de lol. Je moet je alleen niet op mensen, of auto's uitleven, neem een fiets, of jat een stoplicht, of verkeersbord, veel leuker. Als er geen verkeersborden zijn, mol een politieagent, of politicus, maar laat mensen er buiten.
Sloop een flitspaal die dingen zijn ook zinloos
[/on-topic]
quote:Waar stond dat de dader vrij uit ging?
Op woensdag 18 juli 2001 22:23 schreef Zanikneef het volgende:Nederland op en top, Je auto wordt gesloopt, de dader gaat vrij uit en jij wordt gestraft.. Wat een achterlijke kutjannen.
Ik zal het je 1 keer uitleggen hoe het wel moet, ros hem gewoon met zijn bek op de stoeprand, daarna zeg je gewoon dat toen hij wegrende je hem hebt laten struikelen, hij viel toen op de stoeprand.. Het is allemaal per ongeluk gegaan.
Het is in onze rechtstaat nou eenmaal zo afgesproken dat je niet voor eigen rechter mag spelen, dus terecht dat iemand die dat middels geweld doet ook gestraft wordt.
Overigens is jouw advies om geweld te gebruiken in dit soort gevallen evenzeer laakbaar en ik adviseer je dan ook dit soort teksten hier niet meer te bezigen.
Dit keer heb je helemaal gelijk, het was inderdaad niet zo netjes om uit te leggen hoe ik waarschijnlijk zoiets aan zou pakken. Maar als je dan leest dat er eentje een belager een schedelbasisfractuur heeft geslagen met een U-slot dan ben ik nog heilg
Ik zeg maar zo een mens kan raar reageren als ze aan zijn of haar spullen komen. Meestal heeft tot 10 tellen geen zin, de dader is hem dan al gesmeerd of je hebt een hengst op je gezicht te pakken. Ja en wat doe je dan..? Hetgeen het eerst bij je op komt, soms is dat slim soms niet.. het gebeurd meestal in een reflex.
Zelf heb ik ook een aanvaring met een agent gehad, stond bij een vriend voor de deur, even wat afgeven. Was nog geen 2 minuten binnen en zijn moeder riep dat ik eens naar mijn auto moest kijken.. Ik ren naar buiten hangt daar een "persoon" dan wel kwajongen op zijn buik in mijn auto en ligt aan de radio te rommelen. Ik duw dus de deur dicht waar hij met zijn benen tussen ligt, pak mijn GSM en bel de politie, na een kleine 15min zijn ze er en het eerste wat die agenten zeggen is dat ik toch niet zomaar die jongen tussen de deur had mogen laten zitten.
De inbreker die op heterdaad was betrapt, werd beboet en mocht met blauwe schenen weer gaan, de gedupeerde berispt..
quote:En terecht, je kunt ook niet zomaar voor eigen rechter gaan spelen Zanikneef
Op woensdag 18 juli 2001 23:43 schreef Zanikneef het volgende:
Golfer,De inbreker die op heterdaad was betrapt, werd beboet en mocht met blauwe schenen weer gaan, de gedupeerde berispt..
De laatsten die dat hebben ondervonden waren de mannetjes die het nodig vonden mij te beroven tijdens het pinnen (zie ook topic "bijna berooft").
Ze waren echter zo dom dat ze mijn maten niet zagen staan een eindje verderop.
Gevolg: mannetjes huilend op de grond met een dikke 9mm tegen hun bolletjes.
En om het even in te wrijven, een flinke tik met de kolf op het hoofdje van de gozer die het mes trok tijdens het pinnen.
Mannetje later nog gezien, toch best flinke buil en aardig wat hechtingen achter zijn oor.
quote:Waarom zou je je lulletje tegen hun bolletjes zetten?
Op maandag 30 juli 2001 10:39 schreef TrustNo het volgende:
Gevolg: mannetjes huilend op de grond met een dikke 9mm tegen hun bolletjes.
quote:Omdat ze daar van schrikken natuurlijk
Op maandag 30 juli 2001 12:26 schreef Lithion het volgende:[..]
Waarom zou je je lulletje tegen hun bolletjes zetten?
Eikel !
quote:LOL
Op maandag 30 juli 2001 12:26 schreef Lithion het volgende:[..]
Waarom zou je je lulletje tegen hun bolletjes zetten?
quote:Nou, wees er maar trots op...
Op maandag 30 juli 2001 10:39 schreef TrustNo het volgende:Gevolg: mannetjes huilend op de grond met een dikke 9mm tegen hun bolletjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |