quote:Ja. Sinaasappelsap
Op zaterdag 20 december 2003 17:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat kindje heeft gedronken!!!!!
quote:Doe niet zo sneu.
Op zaterdag 20 december 2003 17:16 schreef stoepjong het volgende:
wat een jaren '80 plaatje.
Jullie ook fijne feestdagen& gelukkig nieuwjaar. .
Zijn er meer mensen die zelf een kerstkaart hebben gemaakt met hun kind(eren) erop? Zou leuk zijn om hier een verzamelingetje aan te leggen
quote:Mag de kat ook
Op zaterdag 20 december 2003 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor alle retourwensenZijn er meer mensen die zelf een kerstkaart hebben gemaakt met hun kind(eren) erop? Zou leuk zijn om hier een verzamelingetje aan te leggen
quote:Tuurlijk, ik ben gek op katten
Op zaterdag 20 december 2003 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Mag de kat ook
Voor mij is het haast net een babietje
quote:Wat een plaatje, Moussy!
Op zaterdag 20 december 2003 18:38 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
De baard bleef zo goed zitten, omdat we hem om zn foppie hadden gefrut
Wij waren ook van plan een leuke kerstkaart te maken met Bram erop. Vind de familie zo leuk he. Maarja Bram wou niet echt met een kerstmuts op de foto en we waren erg druk met andere dingen dat opeens al bijna kerst is. Oeps. Nouja dan maar weer gewone kerstkaartjes die ik nu echt moet gaan schrijven, ze komen anders niet meer op tijd. Gaat weer goed hier
En hier is die van ons:
In de binnenkant de volgende tekst:
Een hele fijne Kerst en voor Tweeduizendvier
Wensen wij jullie veel liefde, geluk, gezondheid en plezier
Dennis & Mila
En onze diertjes:
Dynastie, Charlotte,
Carlijn & Yian
Voor iedereen Prettige Kerstdagen en een goed uiteinde en dat 2004 een heel vruchtbaar jaar mag worden.
Ik wens iedereen ook fijne kerstdagen en een geweldig 2004!!
Wij wensen uiteraard ook iedereen fijne Kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2004. En speciaal nog voor alle 2e streepjes dames, dat die 2e streep er in 2004 snel mag zijn!
en deze passen hier ook nog wel leuk tussen :
Enne Karin je kunt ook een kerstmuts knippen en plakken hoor... (zie Wilyan, die absoluut niet zo'n ding op zijn bakkes wil hebben, en 'm daarom maar resoluut zijn giegel inpropt)
Onze kaart dit jaar.
Ze zijn allemaal hartstikke leuk
Wat kun je toch geweldige dingen doen met computers, en dan bedoel ik niet alleen de kerstkaarten, maar ook dit hele subforum! Hoe hier meegeleefd wordt met elkaar, dat is echt hartverwarmend
En ik knoop er meteen een applausje aan vast voor Lois en Karin, die het hebben klaargespeeld om het bestaansrecht van Ouder(s) volledig te bewijzen
quote:*buigt*
Op dinsdag 23 december 2003 11:41 schreef Rewimo het volgende:
En ik knoop er meteen een applausje aan vast voor Lois en Karin, die het hebben klaargespeeld om het bestaansrecht van Ouder(s) volledig te bewijzen
Nee hoor, ff zonder dollen, dat doen wij niet maar jullie!
Dus Karin en ik moeten jullie bedanken
Bugs heeft die kerst wel overleefd, maar is helaas een paar maanden daarna tijdens een brand bij mijn ouders overleden.
quote:Ja, dit was zo'n lieve sul. Sprong gezellig bij je op de bank enzo. Ik heb daarna nog wel een ander konijn genomen, maar dat was toch niet hetzelfde.
Op dinsdag 23 december 2003 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Brighteyes, wat een geweldige foto... ik heb mijn kerstkaartidee voor volgend jaar dus al weer binnen, ik heb precies zo'n konijntje
en wat erg dat hij is overleden
quote:Ik heb hem effe naar je gemailed.
Op dinsdag 23 december 2003 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Brighteyes, ik kan hem niet bekijken...
quote:*gauw mail gaat checken*
Op dinsdag 23 december 2003 14:03 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik heb hem effe naar je gemailed.
edit: Frank heeft de server omgezet en nu weet ik de url niet om mijn mail te checken
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 23-12-2003 14:26]
Ben niet zo orgineel (meer) maar toch allemaal nog een fijne kerst
quote:LEUK!!!
Op vrijdag 26 december 2003 13:06 schreef pluisje het volgende:
Voor de mensen die niet in het buikjestopic komen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |