quote:Fiets en step zijn gezond. Lichamelijke beweging snap je.
Op zaterdag 20 december 2003 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
Ja en de fiets en de step doen we er ook uit
Op eens heb je het ......
quote:Het is net zoals auto's, pennen, tandenstokers... Ze kunnen allemaal gebruikt worden om iemand te doden. Het ligt niet aan de producten.. het ligt aan de mensen die die producten gebruiken.
Op zaterdag 20 december 2003 17:01 schreef vandenkercke het volgende:
Ik heb het laatst zelf meegemaakt. Ik werd bijna omver gereden door een hard rijdende scooter. Nu is het zo, dat scooters en brommers toch vrij gevaarlijk zijn en eigenlijk best overbodig. .......
quote:Idd, je wilt niet weten hoe vaak ik al bijna geschept ben door sjonnies in hun auto's die zonodig stoer moeten doen.
Op zaterdag 20 december 2003 17:12 schreef m1quel het volgende:
laten we dan ook gelijk de auto afschaven. Die is ook gevaarlijk en net zo 'overbodig'
quote:Zo'n opmerking van een 'filosofisch mens', je had wel even wat beter na kunnen denken over die opmerking, uit deze opmerking kan ik op maken dat wij (degene die het niet met jou eens zijn) worden gezien als domme koeien. Dat is een hele snelle onrationele denkwijze.
Er ontbreekt hier duidelijk enig gevoel voor relativiteit. Misschien is een ontmoeting met wijlen Albert Einstein voor een aantal dames en heren hier een goed idee?
Ik denk persoonlijk dat het opleidingsniveau van de rest hier hoger ligt dan dat van jou, iig wel dat van mij of gelijkwaardig, hoger kan niet
quote:Ja lopen...precies..
Op zaterdag 20 december 2003 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
Ja en de fiets en de step doen we er ook uit
Op eens heb je het ......
quote:We waren dan ook blij dat dit topic bijna verdwenen was.
Op zondag 21 december 2003 02:18 schreef C0C0 het volgende:
JIJ bent best gevaarlijk en overbodig, vdK'tje ..
quote:Nut getoond. Slotje.
Op zaterdag 20 december 2003 17:09 schreef marcom2 het volgende:
1,5 uur heen en 1,5 uur terug fietsen
quote:
Op zondag 21 december 2003 02:19 schreef Tiemie het volgende:
Mee eens, afschaffen die meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |