Alvast bedankt!
quote:Die hebben laatst nog zonder waarschuwing mijn account geleegd omdat er MP3 bestanden opstonden, en ja, gewoon eigen gemaakte opnames....
Op zaterdag 20 december 2003 15:22 schreef Muizig het volgende:
www.lycos.nl50mb ruimte en een redelijke snelheid
quote:Dat had ik al eerder geprobeerd, maar als ik op de url klikte, kwam ik eerst op een of andere Lycos pagina en werd ik doorverwezen naar mijn bestandenmap...ik heb liever dat het nummer direct wordt geladen.
Op zaterdag 20 december 2003 15:22 schreef Muizig het volgende:
www.lycos.nl50mb ruimte en een redelijke snelheid
quote:Bij mij staan er ook een aantal mp3's op, zelf ingedrumt. Nooit een waarschuwing gehad, 50MB en een lekkere upload
Op zaterdag 20 december 2003 15:25 schreef Mondo_Generator het volgende:
Die hebben laatst nog zonder waarschuwing mijn account geleegd omdat er MP3 bestanden opstonden, en ja, gewoon eigen gemaakte opnames....
quote:Beggars can't be choosers
Dat had ik al eerder geprobeerd, maar als ik op de url klikte, kwam ik eerst op een of andere Lycos pagina en werd ik doorverwezen naar mijn bestandenmap...ik heb liever dat het nummer direct wordt geladen.
quote:2 nummers, eentje van 694 kb en eentje van 1004 kb.
Op zaterdag 20 december 2003 16:00 schreef mslautenbach het volgende:
Om hoeveel mb gaat het? Misschien wil ik ze wel even voor je online gooien...
quote:Die wil ik eventueel wel voor je hosten, als er in ieder geval geen rare lees ongepaste texten etc. in voorkomen en niet meteen 10.000en mensen per dag hem gaan downloaden vind ik dat geen probleem. Email ze anders even op mslautenbach@planet.nl
Op zaterdag 20 december 2003 16:49 schreef Addicted_To_DonnE het volgende:[..]
2 nummers, eentje van 694 kb en eentje van 1004 kb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |