Ik vind zelfs het liedje leuk. Mijn moeder had zelfs het singletje nog.
30 seconden sample van de Ploem Ploem Jenka
Wie vindt de muziek nog meer leuk? Ik zag haar trouwens in de studio van haar echtgenoot. Was dat Ome Henk, of de man achter Ome Henk? Ze zong er ook een duet mee, met Ome Henk dus.
Zo ziet ze er nu uit.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 20-12-2003 12:22]
quote:Yeps. Haar echtgenoot is trouwens die rechtse met die snor.
Op zaterdag 20 december 2003 11:18 schreef okkie-man het volgende:
Bedoel je Ome Henk van "op de camping"
Haar stem was overigens erg mooi. Van het niveau Dusty Springfield. Ze wilde alleen niet internationaal gaan destijds, ze koos voor Harry - Metropoolorkest - van Hoof, die er al snel met andere vrouwen vandoor ging.
quote:Ze heeft 1 grote hit gehad, de Ploem Ploem Jenka. Nog steeds kunnen mensen het meezingen en het deuntje krijg je niet ui te kop. Het is nog steeds een vrolijk mens btw, ze werkt in een grote modezaak in Uden.
Op zaterdag 20 december 2003 11:23 schreef okkie-man het volgende:
Dus m.a.w, dat had haar grote doorbraak kunnen zijn destijds
quote:Ome henk is voortgekomen uit de groep Catapult. Van Ome Henk kan ik nergens een bezetting vinden, maar Catapult had de volgende leden:
Op zaterdag 20 december 2003 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Wie vindt de muziek nog meer leuk? Ik zag haar trouwens in de studio van haar echtgenoot. Was dat Ome Henk, of de man achter Ome Henk? Ze zong er ook een duet mee, met Ome Henk dus.
Cees Bergman zang
Geertjan Hessing drums
Aart Mol basgitaar
Erwin van Prehn gitaar, toetsinstrumenten
Elmer Veerhoff toetsinstrumenten
Michael Eschauzier toetsinstrumenten
Zo waren ze trouwens ook verantwoordelijk voor o.a. The Surfers (Windsurfin'), Snoopy (No Time For Tango), The Monotones (Mono), Master Genius (Let's Break), De Videokids (Woodpeckers From Space, met zang van Peter Slaghuis), Rubberen Robbie (De Nederlandse Sterre Die Strale Overal) en Irene Moors & De Smurfen (No Limits). De Ploem Ploem jenka van Ome Henk is trouwens uit '99.
En ik vind trouwens net dat de echtgenoot van trea Hans Mortèl heet.
quote:Ze was toen juist al een redelijk bekende zangeres, maar dat is allemaal de mist ingelopen. Gezin ging voor, grote druk, alcohol.
Op zaterdag 20 december 2003 11:23 schreef okkie-man het volgende:
Dus m.a.w, dat had haar grote doorbraak kunnen zijn destijds
Tja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |