abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15556478
nu wil ik bij een garage een auto gaan kopen,ze zijn niet aangesloten bij de bovag maar het is een mooie auto voor een redelijke prijs

nu wil ik ook een anwb of een dekra keuring laten uitvoeren,maar voor een anwb keuring moet je toch een afspraak maken en naar een keurings station rijden?

en hoe zit het met een dekra keuring?

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zaterdag 20 december 2003 @ 00:40:25 #2
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_15557220
op locatie dus

maar ik kan nergens lezen of ze gelijk komen op die locatie of dat je een afspraak moet maken?

pi_15559408
ik bedoel zijn ze er binnen een uurtje ofzo?
pi_15559447
heb laatst een auto gekocht en dekra keuring laten verrichten.

Je kunt een bepaalde datum afspreken dat de keuring wordt verricht en dan moet de auto de hele dag daar staan.
Dekra komt langs, alleen niet bekend hoe laat. Ze hebben een brug nodig en zijn ongeveer 2 uurtjes bezig.
Je krijgt een net rapport over mankementen en bevindingen (indien aanleiding toe) en ook wat goed is.

Words may trie, but eyes don't lie, She speaks with her tender voice, 'till there's no choice
  zaterdag 20 december 2003 @ 09:32:21 #6
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_15559468
let er wel op dat ook de Decra niet heilig is.

kameraad van me heeft het laten doen, en het rapport was 100% goed.
alles goed.

na 2 maand komen ze erachter dat er water via de accubak het chassis in was gelopen (Renault bugje, was al eens "verholpen") en de kokerbalk bleek deels verrot. ook de motorruimte had schade opgelopen welke door decra niet gezien was.

Daarnaast geeft het je geen enkel recht op garantie of zoiets.
Gewoon service geweest van de handelaar dat die kerel de auto toch kostenloos weer klaar kreeg.

Maar het is beter dan niets, zullen we maar zeggen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')