quote:De stijl:
Op vrijdag 19 december 2003 23:00 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
yep, ik vond Joe Madureira vroeger ook een fantastische tekenaar... in other words... I know where you got it from
Joe's my insipration
edit: Eey verrek, kom er na 2x kijken pas achter dat het 't vervolg is van Pitch Black
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 19-12-2003 23:13]
quote:Het land van Oz!
Op vrijdag 19 december 2003 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]tijdens college, zet ik mijn droomwereldje op papier...
.
quote:meer LotR
Op vrijdag 19 december 2003 23:12 schreef Waxxer het volgende:[..]
Het land van Oz!
![]()
quote:Zijn hoofd heeft iets Michael Jackson-achtigs...
Op vrijdag 19 december 2003 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb mezelf ook vermanga'dHey, creatieve vrijheid mag he
quote:waarvoor zou je dan het geld gebruiken? Zijn er andere dingen waar je dat geld eigenlijk beter aan zou kunnen besteden?
Op vrijdag 19 december 2003 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Hooi schatten! ik heb er zojuist twee uur over gedaan om een klein kutkastje van 25 euro voor handdoeken enz onder je wastafel in elkaar te zettenoowwoowowww wat ben ik technisch
!!!
En over een paar weken mijn home cinema systemIk vind het hartstikke cool maar er hangt zo'n gevoel bij, dat ik het geld beter opzij had kunnen zetten voor iets anders, omdat mijn ouders dat roepen
maar mijn cd-speler is gewoon stuk
quote:Ja mij krijg je dus never ever over dat bruggetje he
Op vrijdag 19 december 2003 23:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
meer LotR
.
als ik fantasiegebouwtjes teken, al meer dan 12 jaar lang, zijn het altijd zulk soort dingen!! ik stond ook met mijn mond open toen ik voor het eerst de film zag!
ik tekende vroeger ook heeeelllll veel, maar daar ben ik onbewust mee gestopt toen ik journalistiek ging studeren... Wel jammer. En ik leef te ongestructureerd (anders was ik ook al wel klaar) om de draad weer ontspannen op te pakken. Naja, wie weet ooit weer eens...
quote:ik heb nog een zelfgemaakte poster, waarop je een stadje ziet aan de rand van een enorme waterval... maar inscannen gaat nie dus je komt maar es langs
Op vrijdag 19 december 2003 23:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
ok ik ga ook eens een klein landschapje tekenen...
quote:kijk maar uit hoor, straks kom ik echt langs
Op vrijdag 19 december 2003 23:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb nog een zelfgemaakte poster, waarop je een stadje ziet aan de rand van een enorme waterval... maar inscannen gaat nie dus je komt maar es langs
.
quote:Nou, het zit zo. Ik werk nu nog bij Unive, maar dat stopt. ik krijg in januari al mijn overgebleven vakantie-uren en ook meteen mijn vakantiegeld uitgekeerd. Ik kwam er pas na twee jaar achter dat ik vakantie-uren spaarde. Toen had ik er meer dan 100. ik heb een groot gedeelte opgenomen, en afgelopen week stond ik nog op 85. Unive verdient goed, plus mijn vakantiegeld er dan nog eens bij. k wil ook nog op wintersport deze winter. Waarschijnlijk een studentenreis, dus wel goedkoop. En ik ben de Koning der Roodstand, ook dat wilde ik wegwerken. Maar aan de andere kant, ik kan ook nog extra lenen bij de IBG. Maar ik wil dus minder schulden (door mijn vetraging loopt ook mijn studieschuld op) en meer financiele zekerheid. Met die home cinema set maak ik bijna de helft van mijn geld op wat ik nog van Randstad krijg. En bedenk daarbij dat ik dus een bijbaan minder heb nu
Op vrijdag 19 december 2003 23:14 schreef beaverhausen het volgende:[..]
waarvoor zou je dan het geld gebruiken? Zijn er andere dingen waar je dat geld eigenlijk beter aan zou kunnen besteden?
*zucht*
Sorry voor mijn blaatverhaal maar jullie zijn nu mijn enige uitlaatklep aangezien ik als tigste jaars student meer en meer alleen achterblijf
quote:ik denk da jij eerder uit moet kijken..
Op vrijdag 19 december 2003 23:23 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
kijk maar uit hoor, straks kom ik echt langs
quote:Ho oho ho
Op vrijdag 19 december 2003 23:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk da jij eerder uit moet kijken..
voor wie moet ik bang zijn dan?
quote:ja, nu kan ik me je dilemma wel voorstellen. Denk dat ik dat ook wel zou hebben. Aan de ene kant is het prettig om wat meer financïele zekerheid en aan de andere kant de leuke dingen die je met dat geld zou kunnen doen...
Op vrijdag 19 december 2003 23:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
en je mag blaten zoveel je wil hoor
quote:ik ben direct hoor...
Op vrijdag 19 december 2003 23:26 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ho oho ho
quote:he looks so cute, but underneath
Op vrijdag 19 december 2003 23:26 schreef Kugari-Ken het volgende:Ho oho ho
quote:hehe, tja, ik ben nogal eens erg gedetailleerd, maar dan wil ik dat mensen wel goed begrijpen wat ik bedoel
Op vrijdag 19 december 2003 23:32 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ja, nu kan ik me je dilemma wel voorstellen. Denk dat ik dat ook wel zou hebben. Aan de ene kant is het prettig om wat meer financïele zekerheid en aan de andere kant de leuke dingen die je met dat geld zou kunnen doen...
en je mag blaten zoveel je wil hoor
-mijn discman
-mijn stereo
-en mijn comp begint zwaar irritante kuren te krijgen, mijn printer reageert bijv niet en ik heb vaak foutmeldingen. Zelfs mijn apparaten vinden dat ik op moet schieten met mijn studie zodat ik geld kan verdienen en dus nieuwe dingen kan betalen
quote:Ow, die is echt mooi!!
Op vrijdag 19 december 2003 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]tijdens college, zet ik mijn droomwereldje op papier...
.
quote:Ik ben ook direct...
Op vrijdag 19 december 2003 23:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben direct hoor...
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |