Ik ben zeker van de partij! Heb er nu al zin in
quote:Jah zie ik nu ook, maar kon ik niet vinden net met de search omdat die dood is
Op vrijdag 19 december 2003 18:01 schreef RAM_ het volgende:
Er is toch al een HIM topic?
quote:Crtl+f doet ook wonderen
Op vrijdag 19 december 2003 18:38 schreef demonseeker14 het volgende:[..]
Jah zie ik nu ook, maar kon ik niet vinden net met de search omdat die dood is
Edit: Kaartjes zijn ¤ 20,-.
[Dit bericht is gewijzigd door Burger_Queen op 19-12-2003 19:44]
quote:ik drie
Op zaterdag 20 december 2003 12:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik heb er 2 gekocht!ben heel benieuwd!!!!
quote:en terecht!
Op maandag 22 december 2003 21:23 schreef Spleed het volgende:
Ik ben er ook ik ben er ook ik ben er ook ik ben er ook!
quote:Ik neem mn broertje van 14 mee
Op dinsdag 23 december 2003 10:46 schreef Ils het volgende:
wordt gezellig met al die 12 tm 15 jaar mensjes
quote:Hmm, hmm.. Bij Dimmu Borgir moesten er ook zogenaamd ouders bij zijn, maar dat werd helemaal niet gecontroleerd? Zal wel komen omdat het zo druk was ofzo? Wel vreemd iig.
Op dinsdag 23 december 2003 11:23 schreef Spleed het volgende:[..]
Ik neem mn broertje van 14 mee
, maar onder de 16 moet er ook een volwassene bijzijn, dus er zullen ook wel een aantal ouders achter in de zaal staan
. Mijn broertje mag dus eigenlijk ook niet met mij mee, want ik ben tenslotte 16, wie wil er alsjeblieft bij de ingang de volwassen begleider van mijn broertje zijn
?!
quote:Als we daar afspreken wil ik best je broertje naar binnen begeleiden hoor
, maar onder de 16 moet er ook een volwassene bijzijn, dus er zullen ook wel een aantal ouders achter in de zaal staan
. Mijn broertje mag dus eigenlijk ook niet met mij mee, want ik ben tenslotte 16, wie wil er alsjeblieft bij de ingang de volwassen begleider van mijn broertje zijn
?!
En waarom ik dat zei van al die 14 jarigen...kijk maar eens naar al die berichten in t gastenboek van 013
quote:iig komen er zeker 5 jongens, spleed met broer, RAM, demonseeker en ik.
Op dinsdag 23 december 2003 10:55 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Denk wel dat het bijna alleen maar meisjes komen naar het concert, maar niet dat ze zo jong zijn. Gemiddeld 16/17 denk ik.
Als die andere persoon met me meegaat ook mannelijk is zijn het er iig 6
quote:Maar dat zijn de mensen die niks anders te doen hebben
Op dinsdag 23 december 2003 11:41 schreef Ils het volgende:[..]
Als we daar afspreken wil ik best je broertje naar binnen begeleiden hoor
Maar volgens mij mag jij m wel meenemen, aangezien je 16 bent.
( ik ben 21 btw)En waarom ik dat zei van al die 14 jarigen...kijk maar eens naar al die berichten in t gastenboek van 013
quote:Dat zou wel handig zijn ja, maar dat zien we dan wel weer
Op dinsdag 23 december 2003 11:41 schreef Ils het volgende:[..]
Als we daar afspreken wil ik best je broertje naar binnen begeleiden hoor
Maar volgens mij mag jij m wel meenemen, aangezien je 16 bent.
( ik ben 21 btw)En waarom ik dat zei van al die 14 jarigen...kijk maar eens naar al die berichten in t gastenboek van 013
haha!
Maarre ik sta ook wel te kwijlen bij Ville, daar MOET je toch gewoon naar blijven kijken... zucht.. ik ben erg..
quote:Daar hoef ik over het algemeen niet naar te blijven kijken. Meestal zet ik het gelijk uit.
Op dinsdag 23 december 2003 13:41 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Maarre ik sta ook wel te kwijlen bij Ville, daar MOET je toch gewoon naar blijven kijken... zucht.. ik ben erg..
quote:ja daar ben jij zo dol op
Op dinsdag 23 december 2003 10:46 schreef Ils het volgende:
wordt gezellig met al die 12 tm 15 jaar mensjes
quote:ik volwassen en ils ook
?!
quote:Ik had mijn diensten al aangeboden Penny, l e z e n
Op woensdag 24 december 2003 17:59 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
ik volwassen en ils ook
quote:dat zag ik pas later tuttebel
Op donderdag 25 december 2003 01:32 schreef Ils het volgende:[..]
Ik had mijn diensten al aangeboden Penny, l e z e n
quote:ja alleen deze mag alleen maar over t concert gaan en de andere alles en niet alleen concert
Op donderdag 25 december 2003 01:36 schreef demonseeker14 het volgende:
Tvalt me trouwens wel op, dit topic en het gewone HIM topic kleven aan elkaar vast ofzo
Is er eigenlijk een voorprogramma, of had t dan op het kaartje moeten staan?
quote:Ik zou dat met mn 19 jaren ook horen te zijn, maarja
Op woensdag 24 december 2003 17:59 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
ik volwassen en ils ook
quote:LOL
Op donderdag 25 december 2003 14:41 schreef --H-I-M-- het volgende:[..]
Ik zou dat met mn 19 jaren ook horen te zijn, maarja
('t valt mee!)
quote:
Op donderdag 25 december 2003 16:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ach niemand gelooft mij ook als ik zeg dat ik 20 ben, zie er blijkbaar erg schattig uit..
quote:zo schattig zie je er ook alweer niet uit hoor pennyroyaltea
Op donderdag 25 december 2003 19:53 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
same here
quote:
Op donderdag 25 december 2003 20:16 schreef Ils het volgende:[..]
zo schattig zie je er ook alweer niet uit hoor pennyroyaltea
quote:lol
Op donderdag 25 december 2003 22:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zal eens even opletten of ik iemand zie op 20 februari bij de 013 die er jong uitziet maar best 21 kan zijn
quote:Nu word ik echt boosch!
Op zaterdag 27 december 2003 13:55 schreef Ils het volgende:
oei oei, nog 3 daagjes
quote:he ils hoe laat ging t vliegtuig ook al weer over 3 dagen
Op zaterdag 27 december 2003 14:01 schreef Spleed het volgende:[..]
Nu word ik echt boosch!
'Joy and sorrow', wat een geweldige plaat is dat.
Ik heb trowens Him deeltje 3 alweer geopend maar de link kan ik niet geven want FOK! doet momenteel ff heel raar hier!
quote:geen last van had al om 10 uur n kaartje op de dag dat de voorverkoop begon
Op woensdag 21 januari 2004 15:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik denk ook wel dat je er snel bij moet zijn ja!Ik heb trowens Him deeltje 3 alweer geopend maar de link kan ik niet geven want FOK! doet momenteel ff heel raar hier!
quote:heb je t kaartje voor parijs verkocht? maare dit jaar nog 1 31 dec
Op zaterdag 24 januari 2004 18:58 schreef Ils het volgende:
oei oei nog ruim 3 weekjes
tot mn voorlopig laatste HIM concert
quote:dat is zeer lullig ja maar hoe laat gaat ie dan?
Op donderdag 12 februari 2004 17:06 schreef -Flemmel- het volgende:
jaaaaaa nog 8 dagenkheb dr zo veel zin in! kan alleen niet tot het eind blijven, want dan mis ik mn trein en dan kom ik dus niet meer thuis.. das wel kut.. maarja niks aan te doen
Live zijn ze eigenlijk niet echt super.
En ze moeten gewoon in de Paradiso optreden
quote:hmm ze waren anders in helsinki tavastia super veel beter dan waldrock
Op vrijdag 13 februari 2004 21:39 schreef Pandora-00 het volgende:
Niet van de partij...Live zijn ze eigenlijk niet echt super.
En ze moeten gewoon in de Paradiso optreden
dus jou mening en niet van de meeste hier en waarom paradiso is zo verdomd amsterdams altijd weer amsterdam
quote:Ik had het toevallig niet over Waldrock, maar optredens van daaroor (niet-festival-gigs). En begrijp me niet verkeerd, (ik was mega-fan toen dus wat dat betreft...), maar ik vond ze vooral de laatste keer dat ik ze heb zien optreden erg tegenvallen.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:17 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
hmm ze waren anders in helsinki tavastia super veel beter dan waldrock
dus jou mening en niet van de meeste hier
en waarom paradiso is zo verdomd amsterdams altijd weer amsterdam
En ja, mijn mening, waarvan ik blij heb dat ik die heb.
Je zou de meningen van een ander misschien ook maar moeten waarderen of iig respecteren.
En ja, paradiso is for free...
quote:ik had t voornamelijk t over tavastia in helsinki dat is n club waar ze elk jaar spelen met oud en nieuw dat was gezellig alles boven de 18 en ze speelde oud en nieuw door elkaar
Op vrijdag 13 februari 2004 22:25 schreef Pandora-00 het volgende:[..]
Ik had het toevallig niet over Waldrock, maar optredens van daaroor (niet-festival-gigs). En begrijp me niet verkeerd, (ik was mega-fan toen dus wat dat betreft...), maar ik vond ze vooral de laatste keer dat ik ze heb zien optreden erg tegenvallen.
En ja, mijn mening, waarvan ik blij heb dat ik die heb.
Je zou de meningen van een ander misschien ook maar moeten waarderen of iig respecteren.En ja, paradiso is for free...
quote:Zoals ik al zei: ik was mega-fan.
Op vrijdag 13 februari 2004 23:32 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
ik had t voornamelijk t over tavastia in helsinki dat is n club waar ze elk jaar spelen met oud en nieuw dat was gezellig alles boven de 18 en ze speelde oud en nieuw door elkaar
quote:Was dit maart 2000? of november dat jaar?
Op vrijdag 13 februari 2004 23:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Paradiso is gewoon de perfecte zaal voor HIM.. Ik weet nog wel de eerste keer daar, hadden ze van een speaker een altaartje gemaakt met kaarsjes en een maria beeldjeEn dat in een oude kerk, das toch de perfecte sfeer!
quote:gelukkig n kenner
Op zaterdag 14 februari 2004 17:26 schreef Pandora-00 het volgende:[..]
Zoals ik al zei: ik was mega-fan.
I know about the club, babe.
dit is n foto van t concert voor de gecancelde concert
nieuwe clip en nummer van HIM
HIM - solitary man
http://mfile.akamai.com/10579/rm/bmggermany.download.akamai.com/10579/video/him/soma.rm
quote:Solitary man, natuurlijk al in Helsinki van genoten
Op zondag 15 februari 2004 21:23 schreef RAM_ het volgende:
als niet door gaat work geK!nieuwe clip en nummer van HIM
HIM - solitary man
http://mfile.akamai.com/10579/rm/bmggermany.download.akamai.com/10579/video/him/soma.rm
De 013 heeft vooralsnog nog geen bevestiging gehad dat het concert is afgelast, dus het gaat gewoon nog door op dit moment.
Ik hoop het echt zo he.......kheb er echt zin in
maar ff wel belangrijk nieuws, vers van de pers:
quote:bron: www.heartagram.com
We had to cancel San Sebastian on Sunday due to the flu bug that's been bothering Ville and some of the other guys since leaving Finland. He saw a doctor in Barcelona, who ordered new medication and absolute rest for at least two days. Ville did the show in Barcelona against doctor's orders, but unfortunately San Sebastian the following day had to be cancelled at short notice in order to guarantee the continuation of the tour.Our apologies to all who came to the show to find out that it was canceled ... and especially those who traveled long distances.
All dates in Madrid, Tilburg, Birmingham and London are going ahead as planned.
quote:Nouja, ik noem t gewoon mn outfit, het is ook weer niet zo bijzonder hoor haha, maar op zich wel leuk!
Op maandag 16 februari 2004 20:52 schreef Ils het volgende:
outfit*trekt een zwart shirtje en broek aan zoals gewoonlijk
Op mn kaartje staat 20:00u, houdt dat in dat de show dan begint of de deuren dan opengaan?
Ik ben nl nog nooit in 013 geweest....................
quote:Hm geen flauw idee eigenlijk, op de site zelf staat dat het trapsgewijs oploopt naar achteren ( dus achter hoger dan voor zodat je t nog steeds goed kunt zien).
Op dinsdag 17 februari 2004 22:45 schreef The_killing_Guide het volgende:
is 013 een beetje relaxed staan eigenlijk?
mn vriendin is op krukken, dus kan nie echt heel goed staan is dr ook mogelijkheid om af en toe tezitten, en is t echt stampvol in de zin van nergens meer kunnen lopen of...gewoon normaal?
quote:wat voor muziek spelen jullie? (brute gitaar btw)
Op woensdag 18 februari 2004 17:55 schreef Cynic het volgende:
Hehe, ik hoor net dat ik waarschijnlijk in het voorprogramma moet spelen!
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:15 schreef Cynic het volgende:
Okay, het is dus zeker
Ehm, tja, een beetje wave rock met zijdelings wat gothic invloeden (anathema, the cure, type o)
Lijkt me supergaaf trouwens!
Maar leuk
quote:beetje delfde invloeden dus al het nieuwste HIM album, ik ben benieuwd!
Op woensdag 18 februari 2004 18:15 schreef Cynic het volgende:
Okay, het is dus zeker
Ehm, tja, een beetje wave rock met zijdelings wat gothic invloeden (anathema, the cure, type o)
Lijkt me supergaaf trouwens!
quote:zit jij in The Wounded?
Op woensdag 18 februari 2004 17:55 schreef Cynic het volgende:
Hehe, ik hoor net dat ik waarschijnlijk in het voorprogramma moet spelen!
quote:Ja ik heb ook wel zin in Ville
Op woensdag 18 februari 2004 19:55 schreef Spleed het volgende:
Ik heb zin!
( geintje natuurlijk )
quote:daar speelt ie in, idd
Op woensdag 18 februari 2004 19:44 schreef Tokus het volgende:[..]
zit jij in The Wounded?
quote:Jazeker! Dus als je iemand ziet die lijkt op degene in m'n profiel, dan ben ik dat
Op woensdag 18 februari 2004 19:44 schreef Tokus het volgende:[..]
zit jij in The Wounded?
quote:ik ga niet
Op woensdag 18 februari 2004 22:06 schreef Cynic het volgende:[..]
Jazeker! Dus als je iemand ziet die lijkt op degene in m'n profiel, dan ben ik dat
maar ik herken je enigzins uit het nieuwe cd boekje (al sta je er wat wazig in). Best leuke cd overigens. Wanneer komt ie ook alweer uit?
quote:dan weet ik al hoe dat eruit ziet
Op maandag 16 februari 2004 20:52 schreef Ils het volgende:
outfit*trekt een zwart shirtje en broek aan zoals gewoonlijk
tot morgen damessssss
quote:tuurlijk heb hm altijd binnen gekregen en zal me nu ook wel lukken
Op woensdag 18 februari 2004 17:35 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Heb t geloof ik al vaker gevraagd, maarre omdat er nu zoveel over gevraagd wordt op de 013 site: nemen jullie een fototoestel mee??
I
quote:wij hebben zelfde probleem (ik en n andere vriendin) we gaan waarschijnlijk gewoon n cafe in en daarovernachten is toch carnaval dus alles zal tot laat open zijn
Op woensdag 18 februari 2004 19:21 schreef Guidosaurus het volgende:
Heeee ik ben ook bij HIM, maaaaar, laatste trein mis ik met 3 anderen zowieso. Zijn er fokkers die slaapplekken te bieden hebben?
maaar over 24 uur staan we nu ongeveer van HIM te geniete!
Dat heet nou live-muziek, echte rock&rollquote:Op maandag 23 februari 2004 14:32 schreef Fegisje het volgende:
HIm ... nou ja.. waarom gaan alle gitaren na die nummers samen met dat drumstel. Kijk dat je 1x zo'n lied op die manier eindigt maar heeeeehhh... wat gebeurde dat vaak. Dus ... einde lied?
nee hoor!! luistermaar! En dan ff 30 seconden nog op je gitaren en drums rossen.
ja er stonden paar gasten achter me te zaniken toen ik nog in t midden stond we zijn op n gegeven moment ook maar uit t midden vertrokken en zijn aan de zijkant gaan staan waar ik lekker verder uit mn dak kon gaanquote:Op maandag 23 februari 2004 14:32 schreef Fegisje het volgende:
Jammer dat er mensen de gasten van het voorprogramma aan het afzeiken waren, ze deden erg goed hun best. En ze klonken goed
o ja! Dan wil ik nog ff dit zeggen over het publiek: Stelletje halleve zolen!Niet aan de kant gaan voor mensen die drank halen, mensen vertrappen als ze op de grond zitten en als een gek gillen als Ville aan het mompelen is. Oordopjes!
helaas moet ik melden dat ville ziek was t weekend er voor en nog steeds ziek was ( tijdens t concert dan hequote:Op maandag 23 februari 2004 16:43 schreef BlackSheep het volgende:
Ik vond het echt zwaar tegenvallen.
Het was op zich een leuke setlist hoor, maar dan mag je nog steeds wel enthousiast zijn als zanger. Ville leek er echt geen zin in te hebben, en zat maar een beetje te zuipen en te roken. Geen interactie met het publiek, echt er straalde helemaal niks vanaf. Dan luister ik liever gewoon een cd van HIM.
Echt jammer was het.......![]()
Hey wacht, jij hebt dat weblog waarin je schreef dat je alles kut vond....quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:49 schreef metalbazzz het volgende:
Uitstraling? Misschien even naar de oogarts. Meneer de frontman had die dag alles behalve uitstraling.
jij geeft zelf toe dat je geen muziekkenner bent dusjaquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey wacht, jij hebt dat weblog waarin je schreef dat je alles kut vond....
Vandaar...
Maarja, ik had ze niet eerder gezien, dacht alleen dat de heren nogal stoned waren, wat achteraf dus niet zo blijkt te zijn.
Jij valt dan ook helemaal in de beertjesophetpodiumgooi-doelgroepquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:07 schreef -Flemmel- het volgende:
I'm a bit gay, I smoke marlboro lightda was het enige wat ik heb verstaan tussen de liedjes door, man wat kan hij mompelen zeg!! en iedereen maar gillen, terwijl ik zeker weet dat ze ook niet hebben verstaan wat ville zei.
Maar ok ze hebben wel alle liedjes gespeeld die ik echt graag wou horen.. dus ik ben blij!! kvon het al met al toch wel heel erg vet
Met de Kurt Cobain vergelijking gooi jij anders ook hoge ogen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:35 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
jij geeft zelf toe dat je geen muziekkenner bent dusja
[..]
Het klopt wel, Ville was beetje chagrijnig. Bij andere live dingen van internet etc. hoorde je hem duidelijk praten en soms kon er zelfs een lachje af. Helaas had hij daar afgelopen vrijdag geen zin in. Maar waarschijnlijk was hij ook nog niet helemaal beter, eerder die week was er namelijk al een concert gecanceld.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:49 schreef metalbazzz het volgende:
Uitstraling? Misschien even naar de oogarts. Meneer de frontman had die dag alles behalve uitstraling.
De spandoeken heb ik gemist geloof ik. Gelukkig maar, waarschijnlijk was ik uit elkaar geknald van woedequote:Op woensdag 25 februari 2004 17:37 schreef metalbazzz het volgende:
Het was een baggerprestatie. Heel veel jong, overdreven publiek (spandoeken... beertjes op podium gooien) nouja, zie undersign zou ik zeggen. Binnenkort de recensie+foto's op www.muzikantenweb.nl
ach vond mn pakkie sigaretten wel n leuke grapquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:37 schreef metalbazzz het volgende:
Het was een baggerprestatie. Heel veel jong, overdreven publiek (spandoeken... beertjes op podium gooien) nouja, zie undersign zou ik zeggen. Binnenkort de recensie+foto's op www.muzikantenweb.nl
bazzz?? hoeveel uitstraling heb jij als je griep heb ?? ** onschuldige vraag**quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:49 schreef metalbazzz het volgende:
ja mijn pakie sigaretten waren normaal blijkt ie dus niet te rokenquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:07 schreef -Flemmel- het volgende:
I'm a bit gay, I smoke marlboro lightda was het enige wat ik heb verstaan tussen de liedjes door, man wat kan hij mompelen zeg!! en iedereen maar gillen, terwijl ik zeker weet dat ze ook niet hebben verstaan wat ville zei.
Maar ok ze hebben wel alle liedjes gespeeld die ik echt graag wou horen.. dus ik ben blij!! kvon het al met al toch wel heel erg vet
wow.. dankje voor deze beledegingquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:35 schreef metalbazzz het volgende:
Jij valt dan ook helemaal in de beertjesophetpodiumgooi-doelgroep
idd dan zou ik daar ook toe behoren, enkel omdat ik ook supergenoten hebquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:37 schreef -Flemmel- het volgende:
[..]
wow.. dankje voor deze beledeging![]()
of stop jij iedereen die het leuk vond in dat hokje?
williamquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:27 schreef confined het volgende:
Ben niet geweest dit keer, maar zo te lezen heb ik aan het wederom hysterische publiek niks gemist. In Amsetrdam vorige keer waren ze ook al aan het janken en echt zo asociaal aan het duwen dat een vriendin van me de hele avond met een omgezwikte voet heeft moeten lopen en er stonden jankende wijven achter ons die steeds riepen "William, William" (whoever that may be)
Maar goed, no more HIM for me, ondanks dat ik het best leuk vind hoor. Maar dat hysterische Backstreet Boys publiek verpest het soms behoorlijk, helaas. The Wounded is trouwens wel cool
Ik zie wel eens meer bands met niet-fitte frontmannen, maar dat is geen reden om vanalles te negeren, in jezelf gekeerd te zijn enz.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:50 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
bazzz?? hoeveel uitstraling heb jij als je griep heb ?? ** onschuldige vraag**
oke hij had beter af kunnen zeggen tot ie weer beter was maar is gebeurd klaar..
je leeftijd en t feit dat je t vet vond (kritiekloosheid)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:37 schreef -Flemmel- het volgende:
[..]
wow.. dankje voor deze beledeging![]()
waar baseer je dat dan op? ik ben alles behalve een beertjesgooiend-ville-aanbiddend-hysterisch-schreeuwwijf.. of stop jij iedereen die het leuk vond in dat hokje?
fijn.. en weer word ik beoordeeld op mijn leeftijd.. altijd leukquote:Op zaterdag 28 februari 2004 04:42 schreef metalbazzz het volgende:
je leeftijd en t feit dat je t vet vond (kritiekloosheid)
(was niet heel serieus bedoeld, maar er mankeerde toch duidelijk iets aan de preformance)
wil je ze PLEEEEEEEEAAAASSSSEEEEE online zetten???? Je bent mn enige hoop in barre tijdenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:44 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Maandag meteen mn foto's laten wegbrengen ben heel benieuwd!
geen slierten gezien maar wel pakje sigaretenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:44 schreef MevrouwKoRn het volgende:
hij reageerde juist wel grappig met die confettislierten die ze op t podium spoten en bij dat pakje sigaretten.
Maandag meteen mn foto's laten wegbrengen ben heel benieuwd!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:57 schreef Cynic het volgende:
Hehe, ik heb volgens mij opnamen van de soundcheck van HIM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |