Jullie?
Ik koop al zieletjes sinds 1992 ofzo voornamelijk vinyl. Nu een enorme collectie (aangezien ik ook in diverse import dance zaken heb gewerkt).
Deze muziek is voor mij bijna een reflectie van mijn ziel (ja lach me maar uit) maar dat krijg je als je dj bent en hier met veel plezier en hartstocht inzit.
Ik koop gewoon alles wat mij aanspreekt en dus kan gebruiken....
quote:Tja, de een ziet het als amasument. Ik zie het als een deel van m'n leven. Ik bespeel veel instrumenten en luister veel Rammstein, Metallica, ook wel Slipknot en RHCP.
Op vrijdag 19 december 2003 12:44 schreef Aurelium het volgende:
Puur amusement voor mij
Mja zelf luister ik wel eens Bloodhound Gang en had vernomen dat die het ook deden
Muziek is er voor om tot rust te komen.
quote:en jij ook neem ik aan?
Op vrijdag 19 december 2003 12:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
muziek is doodom een vers ander geluid te laten horen
quote:Ik kan het zelf niet beter verwoorden
Op vrijdag 19 december 2003 12:57 schreef Famous_Rose het volgende:
Muziek = alles
quote:Ik is dood!
Op vrijdag 19 december 2003 13:06 schreef joeplemmens het volgende:[..]
en jij ook neem ik aan?
quote:Hoezo?
Op vrijdag 19 december 2003 13:53 schreef Theeboon het volgende:
Muziek is alles!
Jammer dat niet iedereen er zo over denkt...
wat een bagger topic trouwens, er zijn geen mensen die helemaal niets hebben met muziek.
Maar verder beinvloedt mijn persoonlijke situatie absoluut niet naar welke nummers ik luister, en andersom ook niet. Ik zie muziek gewoon als amusement. Of ik zonder zou kunnen weet ik niet, dan zou je eigenlijk een maand zonder muziek moeten leven ofzo. Denk dat het iets saaier zou zijn zonder muziek.
quote:Je spreekt jezelf wel tegen zeg. Muziek beinvloeds ierdereen emoties!
Op vrijdag 19 december 2003 14:23 schreef Yokozuna het volgende:
Ik ben echt nog nooit vrolijk of triest geworden van muziek, ik wil gewoon luisterplezier hebben en dan kan met blije, ruige of droevige nummers. Nummers van Queen etc. doen me terugdenken aan de goede oude tijd, gevoelens van nostalgie.Maar verder beinvloedt mijn persoonlijke situatie absoluut niet naar welke nummers ik luister, en andersom ook niet. Ik zie muziek gewoon als amusement. Of ik zonder zou kunnen weet ik niet, dan zou je eigenlijk een maand zonder muziek moeten leven ofzo. Denk dat het iets saaier zou zijn zonder muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |