Het zijn kinderboeken inderdaad. Meestal vind ik iets snel te Christelijk, maar bij deze serie vond ik het nogal meevallen. Pas in het laaste deel, werd het me echt duidelijk. Heel mooi gedaan, dat laatste deel trouwens. Sterker nog, ik heb mijn beeld van het "Paradijs" overgehouden van deze serie.quote:Op vrijdag 19 december 2003 10:51 schreef Capetown het volgende:
Die boeken zijn veel te christelijk naar mijn smaak, en ook meer voor kinderen.
Als je dan persé voor kinderen bedoelde fantasy trilogieën wilt verfilmen, neem dan de 'His Dark Materials' trilogie van Phillip Pullman. 4000 keer beter.
Maar op zich wel te begrijpen dit hoor met die Tolkien-hype. Tolkien en Lewis waren goede vrienden.
Ik heb een tijdje terug het complete Narnia boekenset bij Bol.com gekocht voor ¤75,- inc. bezorgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb de complete Chronicles maar even gereserveerd bij de bieb. Eerst maar eens lezen!
Komt die titel vóór The Lion, the witch and the wardrobe? Ik ken het verhaal niet zo, alleen een ex die het wel helemaal kent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:02 schreef Tarak het volgende:
Maar ze gaan dus beginnen met "The Lion, the Witch and the Wardrobe" en niet met de "Magician's Nephew"?Wordt die laatste wel verfilmd?
Ik kocht de serie in het Engels voor ¤20,-quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:27 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug het complete Narnia boekenset bij Bol.com gekocht voor ¤75,- inc. bezorgen
Ze worden allemaal verfilmd maar beginnen met het eerste deel dat uitkwam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:02 schreef Tarak het volgende:
Maar ze gaan dus beginnen met "The Lion, the Witch and the Wardrobe" en niet met de "Magician's Nephew"?Wordt die laatste wel verfilmd?
I see. Is The Magician's Nephew dan als prequel geschreven?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden allemaal verfilmd maar beginnen met het eerste deel dat uitkwam.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kocht de serie in het Engels voor ¤20,-
Ah, geeft nietsquote:
* inkie1010 heeft besteldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kocht de serie in het Engels voor ¤20,-
Ligt het aan mij dat die website niks toont behalve een zwarte achtergrond?quote:
Dat ligt aan jou...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:30 schreef Lod het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat die website niks toont behalve een zwarte achtergrond?
Erg mooi inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:50 schreef MadGuy het volgende:
Dit vind ik trouwens indrukwekkend artwork. Ik ben benieuwd hoe dat in de film gaat uitpakken!
Ja hij heeft een goede stem en accent, ik ben alleen erg benieuwd hoe dat gaat klinken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef MadGuy het volgende:
Die heeft toch een redelijk Engels accent? Ik heb de boeken niet gelezen nog (grrr, kutbieb!) maar ik stel me bij Aslan juist een zeer diepe en van wijsheid doordrenkte stem voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |