abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15519716
  • Bastard, waar blijft je lijstje.. .
  • Fuxl, Tain waar is die van jullie.. .
  • SW:KOTOR doet het goed.
  • Daggla, waar de flying fuck heb je het over?

• 2003, a gameyear in Review! Dus.. .
    -
      donderdag 18 december 2003 @ 18:19:11 #2
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_15519747
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
  • Bastard, waar blijft je lijstje.. .
  • Fuxl, Tain waar is die van jullie.. .
  • Daggla, waar de flying fuck heb je het over?

• 2003, a gameyear in Review! Dus.. .
    Kan nie beter in de bar?
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_15519773
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 18:19 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Kan nie beter in de bar?

Nah, daar komen een hoop gamers niet.. .
    -
      donderdag 18 december 2003 @ 18:23:08 #4
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_15519848
    Dammm man!! You trippin or something?
    The truth was in here.
    pi_15519970
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 18:23 schreef Bastard het volgende:
    Dammm man!! You trippin or something?
    Ik kan niet ontkennen dat ik niet helemaal meer nuchter ben, nee.. ,
    -
      donderdag 18 december 2003 @ 18:50:55 #6
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_15520441
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kan niet ontkennen dat ik niet helemaal meer nuchter ben, nee.. ,

Strrak plan.
    The truth was in here.
    pi_15520870
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

• pi_15523127
    *heft het glas!
    pi_15523165
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 20:36 schreef gieling het volgende:
    *heft het glas!
    Eerst lijstje posten, dan pas drinken.
    -
    pi_15523229
    Ok, forget the glass, we drinken het gewoon uit de:

pi_15523585
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 20:40 schreef gieling het volgende:
    Ok, forget the glass, we drinken het gewoon uit de:

[afbeelding]

drink wel uit mijn eigen fles
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_15523613
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 20:53 schreef Tain het volgende:

[..]

drink wel uit mijn eigen fles
    [afbeelding]

Zo, meneer heeft smaak.. .
    -
    pi_15524173
    champagne is lekkerder
    pi_15524383
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 21:13 schreef gieling het volgende:
    champagne is lekkerder
    Hmmm, moet het wel goeie zijn..
    -
    pi_15526746
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hmmm, moet het wel goeie zijn..

Uiteraard!
    pi_15526918
    Gaan we hier nu ook al slowchatten
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_15526944
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_15526958
    Komop lekker modje van me, het is bijna kerst

/slijm modus

pi_15527236
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Gaan we hier nu ook al slowchatten
    Ja, dit is de naborrel, hier kan ik zeggen dat ik onder de indruk was van Strolie's Nr.1, dat Bastard nog geen lijstje heeft en dat jij nog steeds geen XBOX hebt.
    Whehehehe..
    -
    pi_15527409
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, dit is de naborrel, hier kan ik zeggen dat ik onder de indruk was van Strolie's Nr.1, dat Bastard nog geen lijstje heeft en dat jij nog steeds geen XBOX hebt.
    Whehehehe..

Strolie heeft geen smaak ( )
    Bastard geen tijd ( )
    En ik bijna ( )
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_15527419
    Trouwens, Strol heeft WEL smaak, maar dat is op vrouw gebied
    pi_15527666
    En daar ga ik nu naast liggen.
    pi_15527909
    quote:
    Op donderdag 18 december 2003 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
    En daar ga ik nu naast liggen.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 18 december 2003 @ 23:23:39 #24
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_15528510
    Nog geen tijd inderdaad
    The truth was in here.
      vrijdag 19 december 2003 @ 10:09:19 #25
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_15533995
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 00:06 schreef twi het volgende:
  • Al die fantastische SNES en NES spellen die iedereen al tien keer heeft uitgespeeld die opnieuw uitgebracht worden op de GBA. Pure geldklopperij, 50 euro neertellen voor een game die je eigenlijk wel moet spelen omdat er niks anders echt leuks en nieuws op (vooral) platformgebied uitkomt.

• Sorry hoor, maar is dit niet het zelfde wat microsoft doet met de Xbox? Daar hoor ik jou niets over zeggen. Rollercoaster tycoon, Rainbow six 3, Counter-Strike, Tom Clancy's Ghost Recon, Serious Sam enz enz. Ik heb niets tegen de Xbox, maar als je het over een andere console hebt, kijk dan eerst ff naar die van jou.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 19 december 2003 @ 10:49:57 #26
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15535035
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 10:09 schreef BMH het volgende:
    Sorry hoor, maar is dit niet het zelfde wat microsoft doet met de Xbox? Daar hoor ik jou niets over zeggen. Rollercoaster tycoon, Rainbow six 3, Counter-Strike, Tom Clancy's Ghost Recon, Serious Sam enz enz. Ik heb niets tegen de Xbox, maar als je het over een andere console hebt, kijk dan eerst ff naar die van jou.
    Je kunt zeggen wat je wilt, maar die games zijn niet tien jaar oud, en zijn bovendien (bijna) allemaal voorzien van een extra optie: Xbox Live.

Nintendo geeft zelfs hun Mario's een ander naam en nummer, maar in principe is het nog gewoon exact hetzelfde spel. Persoonlijk vind ik dat geen probleem, want ik wil ze voor mezelf niet kopen. Maar ik vind het gewoon slecht dat ik m'n ma keer op keer weer uit moet leggen dat na Super Mario Advance 1, 2 en 3 er nu weer een versie uit komt die ze al tien keer uit heeft gespeeld. Dan vind ik dat een stevige misser van Nintendo. Maar dan ook ECHT stevig. Nintendo verkracht hier gewoon de definitie van "Nieuw Spel".

Kom op zeg, zulke spelletjes ontwikkelen voor de GBA is tegenwoordig peanuts in vergelijking met de games die voor de NGC ontwikkeld worden. Dan kun je toch wel even een nieuwe Mario ontwikkelen? Het is 2D, de creatieve mensen heb je ervoor. Het is leuk, zo'n moderne retro-handheld, maar ze kunnen daar bij Nintendo gewoon veel beter, en dat verwacht ik dan ook van ze. En als de dan al zo nodig van die oude games uit willen brengen, doe dat dan tegen een schappelijke prijs, want alle oude games op andere consoles hebben ook hun Platinum, Classics, Player's Choice serie voor half geld.

Bovendien is uit jouw lijstje genoemde Xbox games alleen Rollercoaster Tycoon een spel die niets toevoegt aan het gamesaanbod van de Xbox. Met name Rainbow Six 3 en Counter-Strike zijn regelrechte Xbox Live hits.

vrijdag 19 december 2003 @ 10:56:48 #27
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_15535219
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 10:49 schreef twi het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar die games zijn niet tien jaar oud, en zijn bovendien (bijna) allemaal voorzien van een extra optie: Xbox Live.

Nintendo geeft zelfs hun Mario's een ander naam en nummer, maar in principe is het nog gewoon exact hetzelfde spel. Persoonlijk vind ik dat geen probleem, want ik wil ze voor mezelf niet kopen. Maar ik vind het gewoon slecht dat ik m'n ma keer op keer weer uit moet leggen dat na Super Mario Advance 1, 2 en 3 er nu weer een versie uit komt die ze al tien keer uit heeft gespeeld. Dan vind ik dat een stevige misser van Nintendo. Maar dan ook ECHT stevig. Nintendo verkracht hier gewoon de definitie van "Nieuw Spel".

Kom op zeg, zulke spelletjes ontwikkelen voor de GBA is tegenwoordig peanuts in vergelijking met de games die voor de NGC ontwikkeld worden. Dan kun je toch wel even een nieuwe Mario ontwikkelen? Het is 2D, de creatieve mensen heb je ervoor. Het is leuk, zo'n moderne retro-handheld, maar ze kunnen daar bij Nintendo gewoon veel beter, en dat verwacht ik dan ook van ze. En als de dan al zo nodig van die oude games uit willen brengen, doe dat dan tegen een schappelijke prijs, want alle oude games op andere consoles hebben ook hun Platinum, Classics, Player's Choice serie voor half geld.

Bovendien is uit jouw lijstje genoemde Xbox games alleen Rollercoaster Tycoon een spel die niets toevoegt aan het gamesaanbod van de Xbox. Met name Rainbow Six 3 en Counter-Strike zijn regelrechte Xbox Live hits.

Jij noemt Xbox Live een nieuwe toevoeging tot die games, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Al die games kun je op de PC ook al online spelen, en brengen dus helemaal niets nieuws op de xbox. Ok, je krijgt downloadable content, maar voor de PC versies van die game heb je al duizenden maps, skins enz.

En over de GBA games, er staat duidelijk op dat deze games gepoort zijn van oudere consoles. Ook brengen ze allemaal wel iets nieuws in de zin van Downloadable content via de E-reader.

Dus ik zie alweer geen verschil.

vrijdag 19 december 2003 @ 11:20:15 #28
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15535896
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 10:56 schreef BMH het volgende:
    Jij noemt Xbox Live een nieuwe toevoeging tot die games, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Al die games kun je op de PC ook al online spelen, en brengen dus helemaal niets nieuws op de xbox. Ok, je krijgt downloadable content, maar voor de PC versies van die game heb je al duizenden maps, skins enz.

En over de GBA games, er staat duidelijk op dat deze games gepoort zijn van oudere consoles. Ook brengen ze allemaal wel iets nieuws in de zin van Downloadable content via de E-reader.

Dus ik zie alweer geen verschil.

Jij hebt nog nooit Xbox Live gespeeld volgens mij. Dat is het verschil. Xbox Live is niet zomaar een toevoeging van multiplayer als slap aftreksel van online gaming op de PC. Het is een kwaliteitsservice die de speelbaarheid van een game gewoon vertienvoudigd, met een eenvoud waarvan ik 'm nog nergens ben tegengekomen, ook niet op de PC.

Van mij had Counter Strike niet gehoeven, maar met alle tune-ups en met de Xbox Live functie hoopte Microsoft een markt aan te boren. Rainbox Six is op alle consoles te spelen geloof ik, en is dacht ik ook gewoon een nieuw spel voor een console uit de serie van de PC-reeks.

Bovendien zijn er zat alternatieven op de Xbox als je RS3 en Counter-Strike al op de PC hebt gedaan. Ik zou graag willen horen welke alternatieven jij mij kunt geven die in de klasse van de Mario-games zitten. Ik zie op een nieuwe console graag nieuwe games, of dat ik voor de oude games niet de volle mep moet betalen. Maar meestal zijn die games zelfs nog duurder. En add-ons met een e-Reader of wat dat ook moge zijn, dat boeit me helemaal niks, ik wil een nieuwe Mario-game van Nintendo voor mijn nieuwe handconsole.

Of ben jij het niet met me eens dat het beter zou zijn als Nintendo nieuwe Mario games uit zou brengen in plaats van die oude meuk? Ik zit in ieder geval niet met smart te wachten op het moment dat Super Mario Bros 1 uit gaat komen, jij wel? Op deze manier straft Nintendo degenen die al ruim vijftien jaar een van hun consoles hebben staan (waaronder ik met m'n NES en SNES en alle Mario games).

Begrijp met niet verkeerd, er zijn best wel wat leuke games op de GBA. Maar van de kant van Nintendo had er gewoon zoveel meer in gezeten als ze met nieuwe games zouden komen.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 19-12-2003 11:21]

vrijdag 19 december 2003 @ 11:22:13 #29
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_15535954
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 11:20 schreef twi het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit Xbox Live gespeeld volgens mij. Dat is het verschil. Xbox Live is niet zomaar een toevoeging van multiplayer als slap aftreksel van online gaming op de PC. Het is een kwaliteitsservice die de speelbaarheid van een game gewoon vertienvoudigd, met een eenvoud waarvan ik 'm nog nergens ben tegengekomen, ook niet op de PC.

Tis te groot om hem als signature te maken denk ik.. maar wel erg cool verwoord.
    The truth was in here.
      vrijdag 19 december 2003 @ 11:23:51 #30
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15535990
    quote:
    Heel verhaal
    Ik geef je gelijk over Xbox Live
    En gedeeltelijk over Nintendo

Het is alleen zo dat die Mario remakes nog steeds beter verkopen dan de nieuwe spellen die NIntendo uitbrengt (Wario Ware, Wario 4, etc) Dus er is wel degelijk vraag naar.

vrijdag 19 december 2003 @ 11:35:08 #31
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15536338
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk over Xbox Live
    En gedeeltelijk over Nintendo

Het is alleen zo dat die Mario remakes nog steeds beter verkopen dan de nieuwe spellen die NIntendo uitbrengt (Wario Ware, Wario 4, etc) Dus er is wel degelijk vraag naar.

Ja! Er is wel vraag naar, uiteraard. Ik bedoel, de gemiddelde leeftijd van de GBA-speler is dusdanig dat ze misschien alleen hun grote broer hebben zien spelen op de SNES of NES. Die games zijn simpelweg nauwelijks gedaan.

En Wario, ach ja...ik heb er eigenlijk niet zo veel op te zeggen, ik vind dat zelf een van de meest mislukte verhaaltwisten en karakters die ik ooit ben tegengekomen. Zelfs Blinx vind ik dan nog leuker. Ik denk dat als er een nieuwe game zou komen, Super Mario World 3 ofzo, dat die dan ook als een trein zou lopen en meer zou verkopen onder de oudere GBA-spelers ook.

Ik kijk trouwens ook met tegenzin vooruit op de volgende handheld van Nintendo, waar ongetwijfeld ook Mario 64, Mario Kart 64 e.d. op te vinden zullen zijn. Daar zie ik namelijk al helemaal geen nieuwe 3D-Mario komen. Of zullen ze gelijk een GC-handheld maken? Denk niet dat dat technisch gezien mogelijk is in deze tijd...

Offtopic, dat Mario & Luigi, wat geloof ik wel een nieuwe game is, voor hoeveel procent is dat een RPG? Is 'ie aan "platform"-gamers (en non-RPG'ers) ook aan te raden?

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 19-12-2003 11:37]

vrijdag 19 december 2003 @ 11:35:13 #32
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_15536341
    quote:

[..]

Van mij had Counter Strike niet gehoeven, maar met alle tune-ups en met de Xbox Live functie hoopte Microsoft een markt aan te boren. Rainbox Six is op alle consoles te spelen geloof ik, en is dacht ik ook gewoon een nieuw spel voor een console uit de serie van de PC-reeks.

Bovendien zijn er zat alternatieven op de Xbox als je RS3 en Counter-Strike al op de PC hebt gedaan. Ik zou graag willen horen welke alternatieven jij mij kunt geven die in de klasse van de Mario-games zitten. Ik zie op een nieuwe console graag nieuwe games, of dat ik voor de oude games niet de volle mep moet betalen. Maar meestal zijn die games zelfs nog duurder. En add-ons met een e-Reader of wat dat ook moge zijn, dat boeit me helemaal niks, ik wil een nieuwe Mario-game van Nintendo voor mijn nieuwe handconsole.

Of ben jij het niet met me eens dat het beter zou zijn als Nintendo nieuwe Mario games uit zou brengen in plaats van die oude meuk? Ik zit in ieder geval niet met smart te wachten op het moment dat Super Mario Bros 1 uit gaat komen, jij wel? Op deze manier straft Nintendo degenen die al ruim vijftien jaar een van hun consoles hebben staan (waaronder ik met m'n NES en SNES en alle Mario games).

Begrijp met niet verkeerd, er zijn best wel wat leuke games op de GBA. Maar van de kant van Nintendo had er gewoon zoveel meer in gezeten als ze met nieuwe games zouden komen.

Toevallig heb ik nooit een SNES gehad, en ben ik daarom erg blij dat alle SNES toppers op de GBA uitkomen. Ok, je moet wel de volle mak betalen, maar dat is weer het zelfde als met de Xbox (60 eurie voor een game + abo kosten van Xbox Live terwijl de games op de PC allang in de budget bakken liggen).

Ik ben het absoluut wel eens dat Nintendo meer nieuwe Mario games (Mario & luigi is nieuw) moet maken voor de GBA, maar voorlopig kan ik er nog wel mee door.

Over Xbox live, het is een geweldige service, maar revolutionair is het niet. Alle dingen die je met Xbox Live kunt doen kun je op de PC in het kwadraat. Ok, tis erg cool dat het nu op je Console kan, maar zo speciaal is het niet. Het idee dat je op je console tegen iedereen op de aardbol een gepoort spel nog eens kunt spelen met een te grote controller lijkt heel cool. Veel Xbox bezitters zijn gehersenspoelt waardoor ze denken dat Xbox live DE ultime gaming methode is. Maar eigenlijk is het veel leuker om met elkaar op de bank te games (of LAN-en).

Gegrijp me niet verkeerd, ik koop ook nog wel een Xbox als Perfect Dark uitkomt.

pi_15536571
    Ik heb nooit een SNES of NES gehad, ik ben dan ook erg blij met die remakes/ports op de GBA! Van mij mogen ze ook wel weer wat oude PC games uitbrengen!

It Came from the Desert of X-Com op je GBA!

vrijdag 19 december 2003 @ 11:45:02 #34
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15536653
    @ Twi:

Het is grotendeels een platform game, alleen de gevechten zijn turnbased RPG en je hebt het level up idee

Het lijkt op zich wel veel op een Zelda game btw.

vrijdag 19 december 2003 @ 11:57:23 #35
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15537037
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 11:35 schreef BMH het volgende:
    Toevallig heb ik nooit een SNES gehad, en ben ik daarom erg blij dat alle SNES toppers op de GBA uitkomen.
    Kan ik me voorstellen. Ik heb ze alleen hier allemaal nog liggen en de SNES is zelfs nog aangesloten. Dus dan zeg ik: waarom zou ik ze in vredesnaam kopen?
    quote:
    Ok, je moet wel de volle mak betalen maar dat is weer het zelfde als met de Xbox (60 eurie voor een game + abo kosten van Xbox Live terwijl de games op de PC allang in de budget bakken liggen).
    De abo-kosten van Xbox Live zijn peanuts. Voor MotoGP en MM3 zit ik al over de 200 uur schat ik, en bij PGR kruipt het ook vrij snel omhoog. Ik betaal misschien 15 eurocent per uur om online te gamen. En spellen zijn duur, ja. Gemiddeld 55 euro denk ik. En die paar games die in de budgetbakken liggen voor de PC, dat vind ik overdreven. Heel veel van de games die jij noemt zijn voor de Xbox namelijk ook in prijs verlaagd en al voor 25-30 euro te krijgen. Beetje flauw argument, consolegames zijn over het algemeen nou eenmaal meer waard.
    quote:
    Ik ben het absoluut wel eens dat Nintendo meer nieuwe Mario games (Mario & luigi is nieuw) moet maken voor de GBA, maar voorlopig kan ik er nog wel mee door.

Over Xbox live, het is een geweldige service, maar revolutionair is het niet. Alle dingen die je met Xbox Live kunt doen kun je op de PC in het kwadraat. Ok, tis erg cool dat het nu op je Console kan, maar zo speciaal is het niet.

Zo speciaal is het dus wel, maar dat lijkt niet door te dringen in je botte kop. Met je PC moet je altijd wel weer wat instellen, of werkt er iets niet, of heb je lui met 56k-verbinding die erdoorheen zitten te kutten waardoor je game lagt als de ziekte. Bovendien hebben de meeste mensen geen headset met microfoon en hebben veel spellen een beroerde internetfunctionaliteit. Xbox Live is probleemloos spelen vanaf de bank, met je headsetje op en nagenoeg lagvrij heerlijk een spel naar keuze spelen.
    quote:
    Het idee dat je op je console tegen iedereen op de aardbol een gepoort spel nog eens kunt spelen met een te grote controller lijkt heel cool. Veel Xbox bezitters zijn gehersenspoelt waardoor ze denken dat Xbox live DE ultime gaming methode is. Maar eigenlijk/is het veel leuker om met elkaar op de bank te games (of LAN-en).
    Jongen, je slaat nu ineens de verkeerde weg in. Ten eerste begin je met je fanboy-gepraat al subtiel de Xbox te bashen, en ten tweede doe je dat ook met onjuistheden. De standaardcontroller van de Xbox is tegenwoordig de S-controller. Die is dus niet zo groot als die (overigens heerlijke, ik zou zeggen de beste controller ooit) grote waar jij het over hebt.

Bovendien begin je met persoonlijke voorkeuren te brullen over spelen op een LAN of op de bank. Dat vind ik gelul, ik speel het liefst geconcentreerd alleen achter m'n console, en af en toe is het wel leuk om met vrienden te spelen. PERSOONLIJKE MENING dus. Ten derde begin je over hersenspoelen. Nou, als er iemand gehersenspoelt is, dan ben jij het wel met die anti-Xbox-Live houding van je. Ik zou zeggen, kom een keer bij me gamen, binnen 2 minuten ben je compleet van mening veranderd.

Daarbij heb ik even gekeken en zijn deze games voor Live beschikbaar / aangekondigd. Daar zitten dus echt wel veel meer games bij dan alleen maar ports (die het overigens fantastisch doen op Live! ):

All-Star Baseball 2004
    Amped 2
    Armada 2: Star Command
    Armed & Dangerous
    Black 9
    Brute Force
    Burnout 2
    Capcom vs. SNK 2: EO
    Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad
    Conker: Live and Uncut
    Counter-Strike
    Crimson Skies: High Road to Revenge
    Dance Dance Revolution ULTRAMIX
    ESPN NBA Basketball
    ESPN NFL Football
    ESPN NHL Hockey
    Full Spectrum Warrior
    Godzilla: Destroy All Monsters Melee
    Halo 2
    High Heat Major League Baseball 2004
    Hunter: The Reckoning Redeemer
    Inside Pitch 2003
    Jade Empire
    Links 2004
    Magic: The Gathering - Battlegrounds
    MechAssault
    Midnight Club II
    Midtown Madness 3
    MotoGP 2
    MX Superfly featuring Ricky Carmichael
    NBA 2K3
    NBA Inside Drive 2004
    NBA JAM
    NCAA College Basketball 2K3
    NFL 2K3
    NFL Fever 2003
    NFL Fever 2004
    NHL 2K3
    NHL Rivals 2004
    Ninja Gaiden
    Outlaw Volleyball
    Phantasy Star Online Episode I & II
    Prince of Persia: The Sands of Time
    Project Gotham Racing 2
    RalliSport Challenge 2
    Return to Castle Wolfenstein: Tides of War
    Run Like Hell
    Secret Weapons Over Normandy
    Sega GT Online
    Soldier of Fortune 2: Double Helix
    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
    Star Wars: Knights of the Old Republic
    Star Wars: The Clone Wars
    SWAT: Global Strike Team
    Tetris Worlds Online Edition
    ToeJam & Earl III: Mission to Earth
    Tom Clancy's Ghost Recon
    Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder
    Tom Clancy's Rainbow Six 3
    Tom Clancy's Splinter Cell
    Top Spin
    True Fantasy Live Online
    Unreal Championship
    Unreal II - The Awakening
    Whacked!
    XIII
    Xbox Music Mixer
    XSN Sports

quote:
    Gegrijp me niet verkeerd, ik koop ook nog wel een Xbox als Perfect Dark uitkomt.
    Een Xbox 2 bedoel je. Begrijp hieruit dat je geen Xbox hebt, en dat je dus met al je argumenten gewoon maar je vinger in de wind houdt en geen enkel argument op ervaringen is gebaseert. Eigenlijk zonde van m'n tijd dus om hier een heel beargumenteerd verhaal te gaan zitten posten.
      vrijdag 19 december 2003 @ 11:59:15 #36
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15537093
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
    @ Twi:

Het is grotendeels een platform game, alleen de gevechten zijn turnbased RPG en je hebt het level up idee

Het lijkt op zich wel veel op een Zelda game btw.

Spreekt mij persoonlijk op zich wel aan. Ware het niet dat ik nauwelijks de GBA die hier ligt aan raakt (ten eerste omdat ik de kans er niet toe krijg, ten tweede omdat ik eigenlijk niet zo'n handheld player ben). Maar als ik nog 40 euro over heb gaat 'ie misschien onder de kerstboom liggen.
      vrijdag 19 december 2003 @ 14:24:25 #37
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_15541157
    Wat een fanboy praat

X-box live is oké ^

Vind je de Snes poorts niet leuk dan koop je ze niet

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
      vrijdag 19 december 2003 @ 14:52:16 #38
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15541962
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 14:24 schreef HomerJ het volgende:
    Wat een fanboy praat

X-box live is oké ^

Vind je de Snes poorts niet leuk dan koop je ze niet

Lezen is ook een vak. Ik vind het stuk voor stuk hele goede spellen, alleen "been there, done that". Kom eens met wat nieuws. Klaar, punt, uit. Dat was m'n mening, als iemand het daar niet mee eens is vind ik het prima, maar dan moeten ze niet met non-argumenten komen in fanboy stijl, want dan lul ik ze zo hard de tafel onder dat ze alleen maar terug kunnen vallen op irrelevante anti-Xbox gebral.

Maar ik mag blijkbaar niks over Nintendo zeggen, ook al heb ik hier 4 van zulke machines in huis.

vrijdag 19 december 2003 @ 14:56:29 #39
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15542070
    Hou de reacties een beetje op nivo, ik heb er al 2 verwijderd./
    pi_15542831
    Twi: Ik geef je helemaal gelijk!! Helemaal wat betreft XBOX Live!
    Het is gewoon een nieuwe dimensie in de consolewereld.. Iedereen die het bagatelliseert heeft echt stront in z'n ogen, of heeft z'n eigen console zo diep in z'n reet zitten dat ie er blind van wordt..
    XBOX Live is geworden wat MS beloofde, en nog veel meer!!
    Ik word persoonlijk een beetje ziek van de mensen die zeggen "dat thuis op de bank met vrienden" veel leuker is, terwijl dit nu eigenlijk precies hetzelfde is, alleen zitten je vrienden niet naast je..
    Iedere boerelul kan Live op, op de PC wil dat idd nog wel eens niet lukken.. En het belangrijkste is, je hebt amper lag!
    De meeste developers zijn inmiddels om.. EA gaat online, en zelfs Konami ziet heil in LIVE, aangezien zij er ook gebruik van gaan maken..
    Ik sluit me volledig bij je aan, XBOX live is de beste uitvinding voor de console, sinds de geboorte van de console.. .
    -
      vrijdag 19 december 2003 @ 15:29:51 #41
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15543027
    Zelfs ik ben om. En dat zegt wat.
      vrijdag 19 december 2003 @ 15:45:46 #42
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15543478
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zelfs ik ben om. En dat zegt wat.
    Jij was minder lastig dan Bastard en Strolie hoor
      vrijdag 19 december 2003 @ 15:49:43 #43
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_15543594
    hee daggla-mod, mn stukje staat er met dank aan dit topic.
    The truth was in here.
    pi_15543639
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 15:49 schreef Bastard het volgende:
    hee daggla-mod, mn stukje staat er met dank aan dit topic.
    .
    -
    pi_15543765
    Ik ben het trouwens met je eens dat TW2005 Live enabled moet zijn.. Golf roeleert!
    -
      vrijdag 19 december 2003 @ 16:03:11 #46
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15544009
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 15:45 schreef twi het volgende:

[..]

Jij was minder lastig dan Bastard en Strolie hoor

Ik heb er nog steeds geen, en het is pas sinds Kameo eigenlijk. Dat Xbox Live lijkt me pas nu leuk, nadat ik verhalen heb gehoord over RS6 !
      vrijdag 19 december 2003 @ 16:04:54 #47
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15544064
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb er nog steeds geen, en het is pas sinds Kameo eigenlijk. Dat Xbox Live lijkt me pas nu leuk, nadat ik verhalen heb gehoord over RS6 !

Om je uit de droom te helpen, Rainbow Six 6 is nog niet uit. Maar 3 is ook leuk

vrijdag 19 december 2003 @ 16:11:57 #48
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15544255
    quote:
    sommige mensen kunnen foutloos op 2 wielen rondje na rondje rijden. (He twi ) Live zou het beter kunnen, vooral voor die lamers die tegen de klok in rijden, dit zou nog beter opgelost moeten worden. Ook het cheaten van sommige mensen is een domper.
    Ik rij niet foutloos, Gijs. Maar die tien seconden die ik per rondje op je uit loop kan ik gebruiken om twee keer op m'n waffel te gaan.

Enneh, tegen de klok in rijden kan niet meer in MotoGP 2 Enneh, de cheats zijn ook onmogelijk, scores gereset en tracks gefixed

vrijdag 19 december 2003 @ 16:22:40 #49
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_15544567
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 16:11 schreef twi het volgende:

[..]

Ik rij niet foutloos, Gijs. Maar die tien seconden die ik per rondje op je uit loop kan ik gebruiken om twee keer op m'n waffel te gaan.

Enneh, tegen de klok in rijden kan niet meer in MotoGP 2 Enneh, de cheats zijn ook onmogelijk, scores gereset en tracks gefixed

WAAATTTTTTT???
    The truth was in here.
      vrijdag 19 december 2003 @ 16:28:24 #50
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15544777
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 16:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

WAAATTTTTTT???

Mja Al een tijdje terug hoor
      dinsdag 23 december 2003 @ 01:49:09 #51
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_15628327
    quote:
    Op vrijdag 19 december 2003 11:59 schreef twi het volgende:

[..]

Spreekt mij persoonlijk op zich wel aan. Ware het niet dat ik nauwelijks de GBA die hier ligt aan raakt (ten eerste omdat ik de kans er niet toe krijg, ten tweede omdat ik eigenlijk niet zo'n handheld player ben). Maar als ik nog 40 euro over heb gaat 'ie misschien onder de kerstboom liggen.

En zo geschiedde het. Hopelijk valt 'ie in de smaak
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')