Ik vind het design al prachtig op dit moment maar zit te denken aan wat leuks zoals:
- gouden wieldoppen. Kan ik nergens vinden, heeft iemand die toevallig gezien? anders ga ik wel met de spuitbus aan de slag
- verhogen. Dit staat stoer en kun je nog makkelijker over drempels.
- een bull-bar, die kan ik ook nergens vinden, iemand nog een idee daarvoor.
verdere tips zijn welkom
[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 18-12-2003 12:33]
[Dit bericht is gewijzigd door jrbuurke op 18-12-2003 12:34]
maar ik zou gouden wieldoppen mijden... te diefstal gevoelig... dan blijf je bezig...
quote:Hoezo? wat is er mis met een multipla?
Op donderdag 18 december 2003 12:33 schreef Poogie het volgende:
Multipla + Tuning =
quote:Dat doen we even over: Multipla =
Op donderdag 18 december 2003 12:33 schreef Poogie het volgende:
Multipla + Tuning =
quote:Da's waar, maar velgen zijn me te duur en dat betaald de leasemaatschappij niet.
Op donderdag 18 december 2003 12:34 schreef Xtreem het volgende:
sorry, maar dit vind ik niet kunnen... een multipla zonder sneeuwschuiver...levensgevaarlijk....
maar ik zou gouden wieldoppen mijden... te diefstal gevoelig... dan blijf je bezig...
quote:Lelijker kan 'ie er niet van worden denk ik zo.
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef HardBasss het volgende:
hmmmm, moeilijk..een multipla visueel aantrekkelijker maken.
No Offence maar dat is imho onmogelijk....
quote:Ik heb wat moeite om je serieus te nemen op het moment, zo'n "degelijke"auto met gouden wieldoppen en bullbar
Op donderdag 18 december 2003 12:31 schreef slashme het volgende:
Hallo Pta-ers
Ik heb een multipla van de zaak en deze wil ik optisch gaan tunen.
Ik heb gekozen voor een mulipla omdat die lekker ruim is, veel mooier is dan de alfa 156 die ik ook mocht leasen en omdat de multipla ook nog eens lekkerder rijdt.
hier een foto van mijn multipla:
[afbeelding]Ik vind het design al prachtig op dit moment maar zit te denken aan wat leuks zoals:
- gouden wieldoppen. Kan ik nergens vinden, heeft iemand die toevallig gezien? anders ga ik wel met de spuitbus aan de slag
- een bull-bar, die kan ik ook nergens vinden, iemand nog een idee daarvoor.verdere tips zijn welkom
En dan het maar niet te hebben dat je een Alfa laat schieten voor dit gedrocht. Maar dat is mijn mening.
Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben, en vraag het eens bij de Fiat daar kunnen ze je vast helpen.
quote:Ik zou zilveren pakken.... niet te onderschijden van chroom, maar veel exclusiever maar toch niet zo diefstal gevoelig...
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef slashme het volgende:[..]
Da's waar, maar velgen zijn me te duur en dat betaald de leasemaatschappij niet.
Anders lijm ik ze gewoon vast met secondelijm
quote:*PROEST* ROTFL
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
Als ik zo'n ding zou moeten rijden zou ik beginnen met het blinderen van de ramen.
quote:Mooie bak man, die kun je echt wel mega vet tunen.
Hallo Pta-ers
Ik heb gekozen voor een mulipla omdat die lekker ruim is, veel mooier is dan de alfa 156 die ik ook mocht leasen en omdat de multipla ook nog eens lekkerder rijdt.
hier een foto van mijn multipla:
[afbeelding]Ik vind het design al prachtig op dit moment maar zit te denken aan wat leuks zoals:
- een bull-bar, die kan ik ook nergens vinden, iemand nog een idee daarvoor.verdere tips zijn welkom
Wat voor motor zit er in ?
quote:Geef ik je een beetje gelijk in, het design is zo ook al bijna optimaal. Ik wil ook niks overdrevens, alleen stoere wieldoppen, bull-bar en verhogen.
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef HardBasss het volgende:
hmmmm, moeilijk..een multipla visueel aantrekkelijker maken.
No Offence maar dat is imho onmogelijk....
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
Als ik zo'n ding zou moeten rijden zou ik beginnen met het blinderen van de ramen.
En bij jou zit er echt een steekje los, dat je kon kiezen tussen een alfa en een fiat multipla en je kiest deze OMFG!!!
ik denk dat er geen enkel bedrijf is die zo gek is tune-onderdelen te maken voor een multipla , ze willen tenslotte ook niet failliet.
Ik heb zelf een 206 en daar is HEEL veel voor te krijgen, als je een auto wil tunen, kijk dan eerst of er voor de auto die je wilt gaan kopen ook onderdelen zijn!
En dan nog iets.....als er iets niet rijd: IS HET WEL EEN FIAT!
zijn rijdende bierkratjes, zo rammelt het...(zo lekker zit je stoel trouwens ook)
quote:Dat slaat echt helemaal nergens op.
Op donderdag 18 december 2003 12:38 schreef FLipKick het volgende:[..]
![]()
Idd!
Ik zou niet gezien willen worden in zon lelijk rotding...En bij jou zit er echt een steekje los, dat je kon kiezen tussen een alfa en een fiat multipla en je kiest deze OMFG!!!
quote:Geen idee, er staan 1.6 in het boekje
Op donderdag 18 december 2003 12:37 schreef Goodluck het volgende:[..]
Mooie bak man, die kun je echt wel mega vet tunen.
Wat voor motor zit er in ?
quote:Ik heb toch een fiat, geen lexus, wat moet ik met lampen van een ander merk?
Op donderdag 18 december 2003 12:39 schreef th0r het volgende:
lexus look lampen?
dikke spoilerset?
ramen 95% blinderen?
heb je echt een sjonnie-cabrio!
quote:Als ik dit toevallig nou de mooiste auto vind, mag ik hem toch wel tunen.
Op donderdag 18 december 2003 12:39 schreef bb19 het volgende:
uhm...ik d8 echt dat dit een grapje was, maar een multipla (lelijkste auto van het moment) TUNEN???ik denk dat er geen enkel bedrijf is die zo gek is tune-onderdelen te maken voor een multipla
, ze willen tenslotte ook niet failliet.
Ik heb zelf een 206 en daar is HEEL veel voor te krijgen, als je een auto wil tunen, kijk dan eerst of er voor de auto die je wilt gaan kopen ook onderdelen zijn!
En dan nog iets.....als er iets niet rijd: IS HET WEL EEN FIAT!
zijn rijdende bierkratjes, zo rammelt het...(zo lekker zit je stoel trouwens ook)
quote:Ik vind dat "twee-delige" juist het mooie van deze auto.
Op donderdag 18 december 2003 12:41 schreef th0r het volgende:
wat je wel kan doen is de hele bovenkant eraf zagen
dan het afgezaagde dak naar de sloop brengen, van dat
geld die gouden wieldoppen halenheb je echt een sjonnie-cabrio!
quote:zal wel mogen... gewoon doen!!
Op donderdag 18 december 2003 12:44 schreef slashme het volgende:[..]
Ik vind dat "twee-delige" juist het mooie van deze auto.
Kun je van deze auto een cabrio maken dan? Ik weet ook niet of het dak eraf mag van de leasemaatschappij.
Niks mis mee lijkt me.
quote:Ik kan straks met mijn verhoogde veren wel mooi door de modder!
Op donderdag 18 december 2003 12:45 schreef Pepster het volgende:
Eeeeeeeeh... dat was toch iets van een gezegde voor.....
iets met vlag en modderschuit ofzo....
quote:Heb je weleens gedacht aan kuipstoelen ?
Kun je van deze auto een cabrio maken dan? Ik weet ook niet of het dak eraf mag van de leasemaatschappij.
quote:understatement
Op donderdag 18 december 2003 12:48 schreef nlw het volgende:
ik vind die dingen wel zo OERlelijk!
quote:Ja ik zou zeggen zaag het eraf en laat hem opnieuw taxeren, dan zul je zien wat de maatschappij zegt, dat was natuurlijk een grap malloot
quote:TS niet.
Op donderdag 18 december 2003 12:48 schreef nlw het volgende:
ik vind die dingen wel zo OERlelijk!
ik vrees dat de lease maatschappij geen cabrio's vergoed... iemand had hier een tijd geleden het plaat werk uit het dat geknipt... een suggestie?
quote:Oh zeker wel, mijn buurman heeft er eentje.
Op donderdag 18 december 2003 12:48 schreef bb19 het volgende:
Goodluck heeft duidelijk nog nooit een multipla gezien
quote:Ik ben niet zo technisch verder maar ik kan wel me wieldoppen wisselen, laatst zelf nog gedaan.
Op donderdag 18 december 2003 12:47 schreef bb19 het volgende:
hehe koop dan gewoon de punto cabrio....als je de bovenkant eraf haalt is het tenslotte een punto....een 1.6 betekend 1.6 liter motorals je dat niet eens weet, koop dan geen auto en ga fietsen
quote:en viper strepen!! plus 2 super grote helga mistlampen op de voorkant
Op donderdag 18 december 2003 12:47 schreef Goodluck het volgende:[..]
Heb je weleens gedacht aan kuipstoelen ?
quote:http://www.ompracing.it/images/multi06.jpg
Op donderdag 18 december 2003 12:47 schreef Goodluck het volgende:[..]
Heb je weleens gedacht aan kuipstoelen ?
Persoonlijk zou ik voor extreme tuning gaan:
http://www.euroncap.com/images/mediadownloads/phase%209a/FIAT%20Multipla.JPG
quote:dat is toch de rover 25?
Op donderdag 18 december 2003 12:50 schreef Ultimora het volgende:
ik zou er van die nieuwe low profile autostyle wieldoppen onder gooien, daar lijken je velgen groter door!!! das echt de bom, vooral op een Multipla. er staan nog geen plaatjes op de site, maar in afrika rijdan alle gasten in tha hood er ook mee rond! oftewel, het grootste status symbool wat er te krijgen is!
quote:Oh, jammer het leek me wel een orgineel idee.
Op donderdag 18 december 2003 12:49 schreef bb19 het volgende:[..]
Ja ik zou zeggen zaag het eraf en laat hem opnieuw taxeren, dan zul je zien wat de maatschappij zegt, dat was natuurlijk een grap malloot
quote:shit... net te laat
Op donderdag 18 december 2003 12:50 schreef Foo_niks het volgende:[..]
http://www.ompracing.it/images/multi06.jpg
quote:Lijkt mij ook de beste oplossing voor een multipla
quote:Leuk hoor, laat mij nou lekker mijn multipla tunen, als je hem niet mooi vind post dan niet!
Op donderdag 18 december 2003 12:53 schreef Pepster het volgende:
jaja! heb een mooie multipla gevonden:
quote:Mooie stoelen, zit dat wel lekker dan?
Op donderdag 18 december 2003 12:54 schreef Goodluck het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:
verdere tips zijn welkom
quote:Tuurlijk.
Op donderdag 18 december 2003 12:56 schreef slashme het volgende:[..]
Mooie stoelen, zit dat wel lekker dan?
Bovendien zullen de chickies niet weg te branden zijn als je die stoelen i.c.m een vette Pioneer geluidsinstallatie MET boombox in je multipla installeerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 18-12-2003 12:59]
quote:Helemaal mee eens.
Op donderdag 18 december 2003 12:57 schreef MutZ het volgende:
Ik snap niet dat je echt voor die auto kiest... Maar als je hem kiest dan moet je hem idd tunen, het kan alleen maar beter worden...
Sorry toen ik las dat jij echt in een multipla rijdt kon ik me niet meer inhouden.
quote:Ik vind je nu al een prima mod
Ik snap niet dat je echt voor die auto kiest... Maar als je hem kiest dan moet je hem idd tunen, het kan alleen maar beter worden...
quote:Kan je niet omdat ie zo lekker breed is (megawegligging!) de stuurinrichting wat centraler plaatsen (misschien laten doen, ff kijken of de leasemaatschappij dat ook vergoed) en dan die kuipstoel van goodluck centraal plaatsen met 2 stoelen links en rechts drnaast? Dat lijkt me helemaal je van het, dan heb het het sportwagengevoel van een mclaren f1 (zo'n fiat 1.6 met de nieuwste technieken, doet echt niet onder voor zo'n oud BMW blok) gecombineerd met het practische (veel ruimte, hoge zitpositie en goed uitzicht naar alle kanten) van zo'n multipla he.
Op donderdag 18 december 2003 12:55 schreef slashme het volgende:[..]
Leuk hoor, laat mij nou lekker mijn multipla tunen, als je hem niet mooi vind post dan niet!
quote:Verder alles goed
Op donderdag 18 december 2003 12:58 schreef Spyder het volgende:
WHA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HASorry toen ik las dat jij echt in een multipla rijdt kon ik me niet meer inhouden.
quote:Waarom niet? Als je dat niet begrijpt dan snap je niks van auto's. De multipla is sportief, lekker ruim en heeft een extreem mooi design, wat wil je nog meer van een auto.
- Iedereen rijdt Fiat
- Alle modellen van Fiat zie je daar in veelvoud rondrijden
- Er was slechts 1 model dat je bijna niet zag...... 3 keer raden.....
quote:Welk spul heb jij gesnoven?
Op donderdag 18 december 2003 13:00 schreef slashme het volgende:Waarom niet? Als je dat niet begrijpt dan snap je niks van auto's. De multipla is sportief, lekker ruim en heeft een extreem mooi design, wat wil je nog meer van een auto.
quote:Ik denk dat dat met die chickies wel mee zal vallen....die vallen nog eerder op een zwerver met een winkelwagen als op een stoere jongen die niet weet wat 1.6 betekend en chrome velgen met secondelijm vast wil zetten en dan rode kuipstoelen in een auto die rijd als een bierkrat
Op donderdag 18 december 2003 12:58 schreef Goodluck het volgende:[..]
Tuurlijk.
Bovendien zullen de chickies niet weg te branden zijn als je die stoelen i.c.m een vette Pioneer geluidsinstallatie MET boombox in je multipla installeerd.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:00 schreef slashme het volgende:[..]
De multipla is sportief, lekker ruim en heeft een extreem mooi design
.
quote:Ehm... Fiat Punto??
Op donderdag 18 december 2003 13:00 schreef Pepster het volgende:
Ik was dit jaar naar Italie op vakantie.... wat me daar opviel:- Iedereen rijdt Fiat
- Alle modellen van Fiat zie je daar in veelvoud rondrijden
- Er was slechts 1 model dat je bijna niet zag...... 3 keer raden.....
quote:Zit daar wel een sticker bij dan? Lijkt me wel leuk op de achterruit. Kun je die stickers ook los krijgen? De standaard fiat radio is al erg goed namelijk.
Op donderdag 18 december 2003 12:58 schreef Goodluck het volgende:[..]
Tuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 18-12-2003 13:04]
quote:Ik denk dat dat best wel mee zal vallen.
Op donderdag 18 december 2003 13:01 schreef bb19 het volgende:[..]
Ik denk dat dat met die chickies wel mee zal vallen....die vallen nog eerder op een zwerver met een winkelwagen als op een stoere jongen die niet weet wat 1.6 betekend en chrome velgen met secondelijm vast wil zetten en dan rode kuipstoelen in een auto die rijd als een bierkrat
:D:D:D (niks persoonlijks, vind het alleen vreselijk dom)
quote:Je hebt als autoliefhebber de halfords catalogus toch wel in huis
Op donderdag 18 december 2003 13:03 schreef slashme het volgende:[..]
Zit daar wel een sticker bij dan? Lijkt me wel leuk op de achterruit. Kun je die stickers ook los krijgen?
quote:en anders kun je zo'n sticker altijd nog laten maken, hoe je hem maar wil
Zit daar wel een sticker bij dan? Lijkt me wel leuk op de achterruit. Kun je die stickers ook los krijgen?
quote:Volgens mij wel.
Zit daar wel een sticker bij dan? Lijkt me wel leuk op de achterruit. Kun je die stickers ook los krijgen? De standaard fiat radio is al erg goed namelijk.
quote:Die heb ik doorgebladerd voor die wieldoppen, ik heb ze ook nog gebeld mar ze hadden geen gouden. Stom bedrijf.
Op donderdag 18 december 2003 13:04 schreef DIJK het volgende:[..]
Je hebt als autoliefhebber de halfords catalogus toch wel in huis
Denkt iemand dat een lamer als hij zoiets nou meent? .
quote:Cool, kun je navragen hoe hij daar aan komt, misschien heeft ie er nog 1.
Op donderdag 18 december 2003 13:05 schreef Goodluck het volgende:[..]
Volgens mij wel.
Mijn buurjongen Willem heeft ook zo'n sticker op zijn GSI zonder dat hij een Pioneer radio heeft.
quote:neehee dit is serieus hoor....
Op donderdag 18 december 2003 13:09 schreef Spyder het volgende:
Is dit een test voor Mutsie hoe lang het duurt voor ze dit topic naar ONZ schopt?
quote:Een bullbar kan bijna altijd omdat het maar een versiering is en niet de echte ram-functie heeft
Ik wil gewoon weten of het mogelijk is om er een bull-bar op te doen.
Weet iemand of verhogen van je auto door de leasemaatschappij vergoed wordt?
Bijna alle extra's zijn wel mogelijk maar je betaal er in feite toch uiteindelijk zelf het dubbele voor via je lease bedrag.
Een grote monsterspoiler geeft hem ook wel een heel ander uiterlijk.
(kan even geen plaatje meer vinden)
Of een 50cm vleugel op het dak.
Of gewoon een enorm speelgoedbeest op de middenzitting, doet het goed bij de vrouwelijke medeweggebruikers.
Maar ik denk persoonlijk dat des te meer je hem tuned des te vreemder hij gaat worden. Een andere model auto leent zich er meer voor.
quote:Hoezo? een tuning topic hoort toch hier thuis
Op donderdag 18 december 2003 13:09 schreef Spyder het volgende:
Is dit een test voor Mutsie hoe lang het duurt voor ze dit topic naar ONZ schopt?
quote:Hij heeft hem gewoon bij de Halfords gekocht.
Op donderdag 18 december 2003 13:07 schreef slashme het volgende:[..]
Cool, kun je navragen hoe hij daar aan komt, misschien heeft ie er nog 1.
Ik heb trouwens nog een paar hele goede tips om zelf booskijkertjes te maken. Als je wilt kan ik die wel posten ?
quote:Lat me raden... Zwarte tape?...
Op donderdag 18 december 2003 13:10 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik heb trouwens nog een paar hele goede tips om zelf booskijkertjes te maken. Als je wilt kan ik die wel posten ?
quote:Zie je wel. En voor een goeie klant die ook stickers koopt hebben ze ook nog wel een paar gouden doppen liggen. Normaal leveren ze niet maar voor de echte vaste klanten is dat geen probleem. Je moet dat toch exclusief houden he.
Op donderdag 18 december 2003 13:10 schreef Goodluck het volgende:
Hij heeft hem gewoon bij de Halfords gekocht.
quote:Booskijkers? Is dat niet intimiderend voor het overige verkeer? En waarom zou ik boos moeten kijken in mijn mooie multipla?
Op donderdag 18 december 2003 13:10 schreef Goodluck het volgende:[..]
Hij heeft hem gewoon bij de Halfords gekocht.
Ik zou gewoon tegen het bedrijf gezegd hebben, fock off met je multipla auto, ik ga wel fietsen, steek dat ding maar in je
Jesus, ik zou hem niet eens op me oprit durven zetten, wat zeg ik niet eens in me straat. Gaan alle ouders overal aanbellen om te vragen van wie die gore klotebak is die er nu ineens staat.
Vragen ze of het wel goed gaat op me werk enzo, en als het nodig is dat ik altijd van ze kan lenen om iets fatsoenlijks te kopen.
Ik zou 's morgens om 5 uur opstaan om 3 straten naar me auto te lopen met zonnebril en regenjas, dan me auto krabben en naar het werk gaan, altijd als eerste aankomen en niet voor de deur parkeren anders denken ze dat het jouw eigen auto is. Gewoon keihard liegen en zeggen dat je met de fiets bent ofzo.
Als laatste weggaan, als het teveel opvalt desnoods lopend naar huis en 's nachts je auto ophalen.
Ik zou echt alles doen om niet gezien te worden in die afgrijselijk baggurbak (en nee dat vind ik niet, dat is een feit)
Mocht ik plotseling een hartinfarct oid. krijgen zou ik als eerst me gordel losdoen en de deur open en eruit springen. Je zal maar doodgaan, vinden ze je in die multipla, leg dat maar eens uit
quote:Echt? Ik neem vanmiddag nog vrij, ga er direct kijken. Ik neem aan dat ik voor dat soort dingen de winkeldirecteur moet hebben?
Op donderdag 18 december 2003 13:12 schreef DIJK het volgende:[..]
Zie je wel. En voor een goeie klant die ook stickers koopt hebben ze ook nog wel een paar gouden doppen liggen. Normaal leveren ze niet maar voor de echte vaste klanten is dat geen probleem. Je moet dat toch exclusief houden he.
quote:Nogmaals als je de multipla niet mooi vind open daarvoor dan een ander topic, laat dan dit topic met rust.
Op donderdag 18 december 2003 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
Je bent echt een KUTuserIk zou gewoon tegen het bedrijf gezegd hebben, fock off met je multipla auto, ik ga wel fietsen, steek dat ding maar in je
Jesus, ik zou hem niet eens op me oprit durven zetten, wat zeg ik niet eens in me straat. Gaan alle ouders overal aanbellen om te vragen van wie die gore klotebak is die er nu ineens staat.
Vragen ze of het wel goed gaat op me werk enzo, en als het nodig is dat ik altijd van ze kan lenen om iets fatsoenlijks te kopen.Ik zou 's morgens om 5 uur opstaan om 3 straten naar me auto te lopen met zonnebril en regenjas, dan me auto krabben en naar het werk gaan, altijd als eerste aankomen en niet voor de deur parkeren anders denken ze dat het jouw eigen auto is. Gewoon keihard liegen en zeggen dat je met de fiets bent ofzo.
Als laatste weggaan, als het teveel opvalt desnoods lopend naar huis en 's nachts je auto ophalen.Ik zou echt alles doen om niet gezien te worden in die afgrijselijk baggurbak (en nee dat vind ik niet, dat is een feit)
Mocht ik plotseling een hartinfarct oid. krijgen zou ik als eerst me gordel losdoen en de deur open en eruit springen. Je zal maar doodgaan, vinden ze je in die multipla, leg dat maar eens uit
quote:Nee joh, gewoon met plamuur.
Op donderdag 18 december 2003 13:12 schreef RedLine het volgende:[..]
Lat me raden... Zwarte tape?...
Het resultaat:
Dit kan de TS dus ook gewoon heel simpel voor zijn Multipla doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 18-12-2003 13:19]
quote:Ja tuurlijk, verkopers mogen die dingen niet verkopen. Dan is de exclusiviteit dr meteen af. Ik zou ook zeker ff melden dat je ze onder een multipla wil hebben, want aan mensen met golfjes verkopen ze dat spul niet.
Op donderdag 18 december 2003 13:14 schreef slashme het volgende:[..]
Echt? Ik neem vanmiddag nog vrij, ga er direct kijken. Ik neem aan dat ik voor dat soort dingen de winkeldirecteur moet hebben?
quote:Bedankt voor de tip maar dit lijkt me iets te moeilijk om zelf te doen.
Op donderdag 18 december 2003 13:17 schreef Goodluck het volgende:[..]
Nee joh, gewoon met plamuur.
[afbeelding][afbeelding]
http://nissanmicra.vinden.nl/nm_bk04.jpg
[afbeelding]Het resultaat: [afbeelding] Dit kan de TS dus ook gewoon heel simpel voor zijn multipla doen.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:16 schreef slashme het volgende:[..]
Nogmaals als je de multipla niet mooi vind open daarvoor dan een ander topic, laat dan dit topic met rust.
Wat voor auto rijdt je zelf dan wel niet om mijn multipla zo af te branden.
Wel opvallend dat iedereen er in dit topic mee eens is
Maar goed, als jij hem mooit vindt (laat ff een cat scan doen ofzo )
Tunen zou ik: lmv, luchtfilter eindemper. Liefst nog een vlaggetje aan de antenne ofzo
Geblindeerde ramen EEN MUST
xenon, andere lampen.
Totale bodykit
Turbo
quote:Goed idee man, bedankt! Een multipla is inderdaad een stuk exclusiever, en de directeur zal zelf ook wel een goede smaak hebben.
Op donderdag 18 december 2003 13:17 schreef DIJK het volgende:[..]
Ja tuurlijk, verkopers mogen die dingen niet verkopen. Dan is de exclusiviteit dr meteen af. Ik zou ook zeker ff melden dat je ze onder een multipla wil hebben, want aan mensen met golfjes verkopen ze dat spul niet.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
Je bent echt een KUTuserIk zou gewoon tegen het bedrijf gezegd hebben, fock off met je multipla auto, ik ga wel fietsen, steek dat ding maar in je
Vragen ze of het wel goed gaat op me werk enzo, en als het nodig is dat ik altijd van ze kan lenen om iets fatsoenlijks te kopen.Ik zou 's morgens om 5 uur opstaan om 3 straten naar me auto te lopen met zonnebril en regenjas, dan me auto krabben en naar het werk gaan, altijd als eerste aankomen en niet voor de deur parkeren anders denken ze dat het jouw eigen auto is. Gewoon keihard liegen en zeggen dat je met de fiets bent ofzo.
Als laatste weggaan, als het teveel opvalt desnoods lopend naar huis en 's nachts je auto ophalen.Ik zou echt alles doen om niet gezien te worden in die afgrijselijk baggurbak (en nee dat vind ik niet, dat is een feit)
Meesterlijk... Meeeeeesterlijk!
Ik wil me hier graag volledig bij aansluiten...
quote:De massa heeft geen smaak, dat is al vaker gebleken.
Op donderdag 18 december 2003 13:19 schreef Viper_74 het volgende:
Wel opvallend dat iedereen er in dit topic mee eens is
quote:Dan knutsel je toch gewoon een andere mal/vorm ?
Op donderdag 18 december 2003 13:18 schreef slashme het volgende:[..]
Bedankt voor de tip maar dit lijkt me iets te moeilijk om zelf te doen.
Bovendien heeft de multipla ronde lampjes.
quote:echt VET ja, zo heb jij dat toen toch ook gedaan op je Pony? voordat ie in de fik vloog?
Op donderdag 18 december 2003 13:17 schreef Goodluck het volgende:[..]
Nee joh, gewoon met plamuur.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Het resultaat:
[afbeelding]Dit kan de TS dus ook gewoon heel simpel voor zijn Multipla doen.
quote:Nou goodluck is het tenminste niet met jou eens. En motorisch hoeft er niet zoveel te gebeuren, ding is snel zat.
Op donderdag 18 december 2003 13:19 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Maakt het uit wat ik opnoem dan, ik kan niet eens een auto bedenken die lelijker is dan dezeWel opvallend dat iedereen er in dit topic mee eens is
Maar goed, als jij hem mooit vindt (laat ff een cat scan doen ofzo
)
Tunen zou ik: lmv, luchtfilter eindemper. Liefst nog een vlaggetje aan de antenne ofzo
Geblindeerde ramen EEN MUSTxenon, andere lampen.
Totale bodykit
Turbo
quote:Ik had ze nog veel mooier als op deze foto's.
Op donderdag 18 december 2003 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
echt VET ja, zo heb jij dat toen toch ook gedaan op je Pony? voordat ie in de fik vloog?
quote:Zo iemand heet een fililaal houder... en als hij je niet kan helpen, dan moet je op je strepen gaan staan, en eisen dat hij contact op neemt met de regiomanager... desnoods doordouwen tot het hoofdkantoor, en de directeur van Halfords Nederland!
Op donderdag 18 december 2003 13:20 schreef slashme het volgende:[..]
Goed idee man, bedankt! Een multipla is inderdaad een stuk exclusiever, en de directeur zal zelf ook wel een goede smaak hebben.
Ga d'r voor, en veel succes er mee!
P.S. ik heb bij Halfords gewerkt, en ik weet zeker dat ze die zut kunnen leveren, ongeacht wat ze je in eerste instantie vertellen!
quote:en Viper strepen natuurlijk, die waren ook VET goed gelukt.. misschien ook wel 1 id voor de Multipla....
Op donderdag 18 december 2003 13:23 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik had ze nog veel mooier als op deze foto's.
quote:Beetje de nieuwe mod meteen een slechte reputatie proberen te geven door dr goede degelijke topics te laten sluiten
Op donderdag 18 december 2003 13:22 schreef th0r het volgende:
MutZ zet hier een slotje op ofzo
dit wordt gewoon te zielig
en ik krijg serieus kramp van het lachen
quote:Jij ook al?! Mooi bedrijf he. Ik blijf ze het beste vinden op tuningsgebied in NL, misschien wel in europa.
Op donderdag 18 december 2003 13:24 schreef Skimmer het volgende:
P.S. ik heb bij Halfords gewerkt, en ik weet zeker dat ze die zut kunnen leveren, ongeacht wat ze je in eerste instantie vertellen!
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 18-12-2003 13:26]
quote:Misschien dat ik iets kan doen met papier-machee, gebruiken de jongens van de carnaval ook vaak.
Op donderdag 18 december 2003 13:21 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dan knutsel je toch gewoon een andere mal/vorm ?
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:25 schreef slashme het volgende:[..]
Misschien dat ik iets kan doen met papier-machee, gebruiken de jongens van de carnaval ook vaak.
quote:Ik neem gewoon mijn multipla mee en kom daarmee voorrijden, dan heb ik gelijk al respect verdiend.
Op donderdag 18 december 2003 13:24 schreef Skimmer het volgende:[..]
Zo iemand heet een fililaal houder... en als hij je niet kan helpen, dan moet je op je strepen gaan staan, en eisen dat hij contact op neemt met de regiomanager... desnoods doordouwen tot het hoofdkantoor, en de directeur van Halfords Nederland!
Ga d'r voor, en veel succes er mee!
quote:Dat garandeer ik je...
Op donderdag 18 december 2003 13:26 schreef slashme het volgende:[..]
Ik neem gewoon mijn multipla mee en kom daarmee voorrijden, dan heb ik gelijk al respect verdiend.
quote:Hij beweert serieus dat hij een multipla heeft....
Op donderdag 18 december 2003 13:22 schreef th0r het volgende:
MutZ zet hier een slotje op ofzo
dit wordt gewoon te zielig
en ik krijg serieus kramp van het lachen
Volgens mij ben jij niet de enigste (jaja enige) die lacht als hij straks daadwerkelijk door de straten rijdt. Rolt met z'n bling bling velgjes.
Ik zie zijn kindertjes al op school zitten, in de pauze onder het knikkeren lullen ze over pap's.
Wat doet jouw pa voor werk, mijne werkt bij de bank. Ow, nou...uh, wat rijdt hij dan voor auto, mijne heeft een mercedes. .... mijn papa ... rijdt eenuh... een opel..
MWAHAHAHHHAAHHH zeker zo'n stomme cadet.
LOSER LOSER
Nee een vectra
Pfff nog erger
Ja wat rijdt jouw pappie dan (tegen degene die al de hele tijd niks zegt )
Multipla....
OMFG (stel je voor jongetje van 8 zegt dat)
Ga je moeder p**pen NO WAY
Dat lelijke stomme afgekeurde baggerding
...... *stilte*
Jesus man, da's nog erger dan een opel joh.
Tssss, wat een kansloze stumpert is je pa zeg.
Ja hè, ja kom man we gaan ergens anders spelen.
Losertje
Tja, je maakt het leven voor je kinderen er zo wel makkelijk op hè. Nou wordt die voor 5 jaar getreiterd omdat z'n pa multipla rijdt.
Je brengt niet genoeg op namelijk, je allrisk is 100 euro per jaar. Niemand wil die auto jatten, en niemand is zo gek genoeg om er tegenaan te rijden
quote:Als je geen respect op kan brengen voor de topicstarter, ga dan ff ergens anders posten.
Op donderdag 18 december 2003 13:32 schreef Viper_74 het volgende:
herstel: 2 jaar, daarna ben je gedwongen een andere auto aan te schaffen omdat de verzekering wind heeft gekregen dat je in een multipla rijdt.Je brengt niet genoeg op namelijk, je allrisk is 100 euro per jaar. Niemand wil die auto jatten, en niemand is zo gek genoeg om er tegenaan te rijden
quote:Opel kadett vindt ik ook hele mooie auto's die zijn ook heel mooi te tunen. Helaas mocht ik van de leasmaatschappij geen kadett leasen (worden niet meer gemaakt schijnbaar), alleen een alfa 156 of multipla. tja dan is de keuze snel gemaakt.
Op donderdag 18 december 2003 13:29 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Hij beweert serieus dat hij een multipla heeft....
Volgens mij ben jij niet de enigste (jaja enige) die lacht als hij straks daadwerkelijk door de straten rijdt. Rolt met z'n bling bling velgjes.
Ik zie zijn kindertjes al op school zitten, in de pauze onder het knikkeren lullen ze over pap's.
Wat doet jouw pa voor werk, mijne werkt bij de bank. Ow, nou...uh, wat rijdt hij dan voor auto, mijne heeft een mercedes. ....mijn papa ... rijdt eenuh... een opel..
MWAHAHAHHHAAHHH zeker zo'n stomme cadet.
LOSER LOSER
Nee een vectra
Pfff nog erger
Ja wat rijdt jouw pappie dan (tegen degene die al de hele tijd niks zegt
)
Multipla....
OMFG (stel je voor jongetje van 8 zegt dat)
Ga je moeder p**pen NO WAY
Dat lelijke stomme afgekeurde baggerding
...... *stilte*
Jesus man, da's nog erger dan een opel joh.
Tssss, wat een kansloze stumpert is je pa zeg.
Ja he, ja kom man we gaan ergens anders spelen.Losertje
Tja, je maakt het leven voor je kinderen er zo wel makkelijk op he. Nou wordt die voor 5 jaar getreiterd omdat z'n pa multipla rijdt.
quote:Hiervoor had ik een golf TDI van de zaak, maar de multipla vind ik veel mooier, is veel sportiever (benzine) en exclusiever.
Op donderdag 18 december 2003 13:32 schreef Viper_74 het volgende:
herstel: 2 jaar, daarna ben je gedwongen een andere auto aan te schaffen omdat de verzekering wind heeft gekregen dat je in een multipla rijdt.Je brengt niet genoeg op namelijk, je allrisk is 100 euro per jaar. Niemand wil die auto jatten, en niemand is zo gek genoeg om er tegenaan te rijden
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:36 schreef slashme het volgende:[..]
Hiervoor had ik een golf TDI van de zaak, maar de multipla vind ik veel mooier, is veel sportiever (benzine) en exclusiever.
Van een lease diesel naar benzine
rij je niet zoveel dan, lease is toch meestal diesel
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:27 schreef Goodluck het volgende:
Ff serieus nou: heeft de TS al eens gedacht aan een dakvleugel voor de broodnodige downforce ?
quote:Helaas ben ik nu intern geplaatst, die golf vond ik een stuk minder dan de multipla die ik nu heb, jammer dat er niet meer elke dag mee op pad moet.
Op donderdag 18 december 2003 13:39 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Tip: Houd die golf
Van een lease diesel naar benzine
rij je niet zoveel dan, lease is toch meestal diesel
quote:Ik denk dat z'n baas wil dat ie in wat representatievers gaat rijden. Zoals een multipla.
Op donderdag 18 december 2003 13:39 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Tip: Houd die golf
quote:Waar zou ik die kunnen krijgen? Kan die ook goudkleurig?
Op donderdag 18 december 2003 13:40 schreef Goodluck het volgende:[..]
quote:Hey slash mag ik nog es een stukje rijden in die über vla van je?
Op donderdag 18 december 2003 13:36 schreef slashme het volgende:[..]
Hiervoor had ik een golf TDI van de zaak, maar de multipla vind ik veel mooier, is veel sportiever (benzine) en exclusiever.
quote:Dan snap ik het helemaal niet, nja snap het toch al niet.
Op donderdag 18 december 2003 13:40 schreef DIJK het volgende:[..]
Ik denk dat z'n baas wil dat ie in wat representatievers gaat rijden. Zoals een multipla.
Gedwongen multipla...... okay, het is een auto en het is bijna winter.
Maar je hebt verdomme gewoon de keuze tussen verschillende auto's. Dat je baas eerlijk waar jouw de keuze laat.
Als het echt gaat om representatiever over te komen lijkt me een multipla geen optie. Ik snap wel dat het bij bedrijven in principe alleen gaat om de dienst, het product, maar mensen letten nou eenmaal ook met wat voor auto je aankomt.
Geen wonder dat veel van de mercedes-benz en bmw dingen van die zakenlui zijn.
En zoals je van het gros van de mensen in dit topic al hoort, 9 van de 10 mensen vindt een multipla
Dus dat zou echt een bullshit reden zijn.
quote:Ik heb van horen zeggen dat van de standaard strijkplank van wehkamp een machtig mooie en voor de downforce perfecte dakvleugel te maken is.
Op donderdag 18 december 2003 13:41 schreef slashme het volgende:[..]
Waar zou ik die kunnen krijgen? Kan die ook goudkleurig?
Ik heb helaas nog geen tutorial kunnen vinden. En je zou ook nog een busje gouden verf moeten kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 18-12-2003 13:46]
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:45 schreef DIJK het volgende:[..]
Ik heb van horen zeggen dat van de standaard strijkplank van wehkamp een machtig mooie en voor de downforce perfecte dakvleugel te maken is.
http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/5/5/556589.jpg " target="_blank">[afbeelding]
Ik heb helaas nog geen tutorial kunnen vinden. En je zou ook nog een busje gouden verf moeten kopen.
quote:Die maak je toch gewoon zelf
Op donderdag 18 december 2003 13:41 schreef slashme het volgende:[..]
Waar zou ik die kunnen krijgen? Kan die ook goudkleurig?
En dan bij Halfords in de 2 fast 2 furious-hoek even vragen naar een goudkleurige spuitbus.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 18-12-2003 13:49]
quote:mooi hoor! Echt iets voor mij. Voordeel van de multipla is dat ik 5 chickies in 1 keer kan oppikken, probeer dat maar eens met een golf
Op donderdag 18 december 2003 13:42 schreef Kentaro het volgende:
Waar je als Multipla gangta zeker niet zonder kan zijn spinning rims, zodat als je stopt om een paar chickies op te pikken dat je velgen blijven doordraaien
quote:Inderdaad.
Op donderdag 18 december 2003 13:48 schreef slashme het volgende:[..]
mooi hoor! Echt iets voor mij. Voordeel van de multipla is dat ik 5 chickies in 1 keer kan oppikken, probeer dat maar eens met een golf
Haha geweldig topic
quote:sorry maar als ik moest kiezen tussen een golf
Op donderdag 18 december 2003 13:44 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Dan snap ik het helemaal niet, nja snap het toch al niet.
Gedwongen multipla...... okay, het is een auto en het is bijna winter.
Maar je hebt verdomme gewoon de keuze tussen verschillende auto's. Dat je baas eerlijk waar jouw de keuze laat.
Als het echt gaat om representatiever over te komen lijkt me een multipla geen optie. Ik snap wel dat het bij bedrijven in principe alleen gaat om de dienst, het product, maar mensen letten nou eenmaal ook met wat voor auto je aankomt.
Geen wonder dat veel van de mercedes-benz en bmw dingen van die zakenlui zijn.En zoals je van het gros van de mensen in dit topic al hoort, 9 van de 10 mensen vindt een multipla
Dus dat zou echt een bullshit reden zijn.
dus slash, genoeg te tunen dacht ik zo.
Hell, it is even worse
Ik ga nog liever dood aan sars dan dat ik een multipla ga rijden
*vlucht boekt naar china*
quote:wow, maar hij is nu ook al heel snel hoor.
Op donderdag 18 december 2003 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
een Multipla is anders gigantisch mooi te stylen.
Daarnaast past er een v6 blok uit de fiat x19 erin.dus slash, genoeg te tunen dacht ik zo.
Moet je wel ff rennen naar de Halfords voordat een andere hebberige Sjonnie je voor is.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 18-12-2003 13:55]
daar hoef je ook helemaal niks maar aan te doen, die is helemaal af
quote:Aktieprijs waarvoor?
Op donderdag 18 december 2003 13:53 schreef Goodluck het volgende:
Ik heb nog een leuke suggestie:
-edit: ik zie het al. Stuurhoezen zijn mooi, niet te duur ook.
[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 18-12-2003 13:56]
quote:Stuurhoezen van de Autostyle..
Op donderdag 18 december 2003 13:55 schreef slashme het volgende:[..]
Aktieprijs waarvoor?
quote:Autostuurhoezen bij Halfords. op=op
Op donderdag 18 december 2003 13:55 schreef slashme het volgende:[..]
Aktieprijs waarvoor?
quote:in plaats van een multipla een multipla?? vind dit oude model trouwens mooier dan de nieuwe.....
Op donderdag 18 december 2003 13:54 schreef Kentaro het volgende:
in plaats van een Multipla kun je nartuurlijk ook iets stoerders nemendaar hoef je ook helemaal niks maar aan te doen, die is helemaal af
TS heeft een duim daar zeg je U tegen!!
quote:Wat voor auto rijd jij zelf eigenlijk ?
Op donderdag 18 december 2003 13:56 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
Ik vind een Fiat multipla niet echt zon super auto, is meer een bolhoed.
quote:Als je hem in het echt ziet dan is ie echt schitterend hoor, zeker als je er in gaat rijden ben je verkocht. Vraag anders maar aan shumacher.
Op donderdag 18 december 2003 13:56 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
Ik vind een Fiat multipla niet echt zon super auto, is meer een bolhoed.
quote:Ja waarschijnlijk rijdt ie in zo'n sjonnie bak en is ie gewoon jaloers...
Op donderdag 18 december 2003 13:57 schreef Goodluck het volgende:[..]
Wat voor auto rijd jij zelf eigenlijk ?
quote:Ga je hem ook motorisch tunen ?
Op donderdag 18 december 2003 13:58 schreef slashme het volgende:[..]
Als je hem in het echt ziet dan is ie echt schitterend hoor, zeker als je er in gaat rijden ben je verkocht. Vraag anders maar aan shumacher.
quote:HAHA, zouden dat geen verkoop trucjes zijn!
Op donderdag 18 december 2003 13:58 schreef slashme het volgende:[..]
Als je hem in het echt ziet dan is ie echt schitterend hoor, zeker als je er in gaat rijden ben je verkocht. Vraag anders maar aan shumacher.
En MOCHT je het menen (ik geloof nog eerder dat ik dit jaar Idols win, maar ok): misschien een paar keer tegen een muur beuken, olifant op laten zitten en hopen dat het een beetje op een peugeot ofzo gaat lijken, dan rij je nog niet ZO erg voor lul.
En tunen, tja:
-cm of 10 verlagen (+ dito spoilerkitt)
-20 inch lichtmetaal (verchroomd, voor extra blingbling)
-Recaro lederen interieur
-Rolkooi (onmisbaar voor op het circuit)
-mooie kuipstoeltjes
-Dito geluidsinstallatie
-Neon balken aan de onderkant
-Neon op je pedalen
-Traanplaat op de bodem (eventueel ook op de pedalen)
-Blauwe lichtkasten, voor het authentieke Xenon-effect
-Witte Viper-strepen over de lengte (Was al genoemd)
-Als je nog een tafeltje overhebt thuis kun je daar een spoiler van knutselen
- 40 cm brede strook aan de bovenkant van je vooruit met een stoere tekst erop (Multipla Club Holland ofzo)
-Booskijkers!! (niet vergeten, onmisbaar voor elke auto)
-grill eruitslopen en vervangen door 'race-gaas'
-Zoek 2 oude granaathulzen en monteer die met duct-tape onder de achterkant bij wijze van uitlaat
Als je zover bent, zoek je nog een leuk 3.2 liter Alfa blokje ofzo, dat zal er wel in te passen zijn (Ferrari V12 blok lijkt me iets overdreven), met een beetje tunen moet je dan toch op een pktje of 300 uit moeten komen).
Anyway, je wordt de koning van de straat, de vrouwen zullen je aanbidden en de asfaltridders zullen je vrezen...
Laat je ons tegen die tijd wel even de pics zien?
Succes!
[Dit bericht is gewijzigd door Kamphuys op 18-12-2003 14:22]
quote:Ik heb nog steeds niet alle tips binnen dus...
Op donderdag 18 december 2003 14:00 schreef beschuit het volgende:
haha je houdt het wel lang vol moet ik zeggen
quote:Dat dacht ik ook in eerste instantie, ik denk daar trap ik niet in met die mooie reclame maar het blijkt toch dat ie verbluffend goed rijdt.
Op donderdag 18 december 2003 14:01 schreef bb19 het volgende:[..]
HAHA, zouden dat geen verkoop trucjes zijn!
quote:doe wat meer lucht in je banden dan komt ie ook al wa hoger te staan
Op donderdag 18 december 2003 14:03 schreef slashme het volgende:[..]
Ik heb nog steeds niet alle tips binnen dus...
Hoe duur is ophogen bijvoorbeeld?
quote:Ophogen
quote:http://www.ajv.nl/
quote:verlagen is normaal tunen, verhogen.....suc6 met zoeken
quote:nee joh! gewoon van die hydrolische vering eronder.... ooit iets vetters gezien dan een jumpende Multipla??
Op donderdag 18 december 2003 14:05 schreef Klaasklapschaats het volgende:[..]
doe wat meer lucht in je banden dan komt ie ook al wa hoger te staan
quote:Goeie tips maar ik wil hem juist verhogen in plaats van verlagen. En van dat race-gaas daar ben ik wel benieuwd naar, win je daar veel snelheid mee?
Op donderdag 18 december 2003 14:02 schreef Kamphuys het volgende:
Hilarisch topic dit!!!En MOCHT je het menen (ik geloof nog eerder dat ik dit jaar Idols win, maar ok): misschien een paar keer tegen een muur beuken, olifant op laten zitten en hopen dat het een beetje op een peugeot ofzo gaat lijken, dan rij je nog niet ZO erg voor lul.
En tunen, tja:
-cm of 10 verlagen (+ dito spoilerkitt)
-20 inch lichtmetaal (verchroomd, voor extra blingbling)
-Recaro lederen interieur
-Rolkooi (onmisbaar voor op het circuit)
-mooie kuipstoeltjes
-Dito geluidsinstallatie
-Neon balken aan de onderkant
-Blauwe lichtkasten, voor het authentieke Xenon-effect
-Witte Viper-strepen over de lengte (Was al genoemd)
-Als je nog een tafeltje overhebt thuis kun je daar een spoiler van knutselen
- 40 cm brede strook aan de bovenkant van je vooruit met een stoere tekst erop (Multipla Club Holland ofzo)
-Booskijkers!! (niet vergeten, onmisbaar voor elke auto)
-grill eruitslopen en vervangen door 'race-gaas'
-Zoek 2 oude granaathulzen en monteer die met duct-tape onder de achterkant bij wijze van uitlaatAls je zover bent, zoek je nog een leuk 3.2 liter Alfa blokje ofzo, dat zal er wel in te passen zijn (Ferrari V12 blok lijkt me iets overdreven), met een beetje tunen moet je dan toch op een pktje of 300 uit moeten komen).
Anyway, je wordt de koning van de straat, de vrouwen zullen je aanbidden en de asfaltridders zullen je vrezen...
Laat je ons tegen die tijd wel even de pics zien?
Succes!
Chiptuning... Dat zie je iig niet....
Maar een multipla optisch tunen? Ik zou beginnen met die bult onder de voorruit... echt geen gezicht...
quote:Best prijzig. FF bij de leasemij checken of die het vergoeden, zo niet dan zou ik gewoon wat buizen (niet te dik, dan wordt je wagen te zwaar)halen bij de gamma en dan de locale beun vragen of hij die buizen ertussen kan lassen. Je ziet toch niet hoe het gedaan is omdat het aan de onderkant zit. Voordeel is ook dat je dan precies kan kiezen hoeveel centimeter je omhoog wil. Ow en niet te zuinig met de tectyl, want alhoewel de buizen van de gamma top zijn houden ze niet van strooizout.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 18-12-2003 14:09]
quote:Waar kun je dat krijgen, kun je dat door de leasemaatschappij regelen. Kun je hem hiermee zo hoog zetten dat je met 80 over een drempel kunt?
Op donderdag 18 december 2003 14:06 schreef Pepster het volgende:[..]
nee joh! gewoon van die hydrolische vering eronder.... ooit iets vetters gezien dan een jumpende Multipla??
quote:welke bult bedoel je?
Op donderdag 18 december 2003 14:07 schreef Larry101 het volgende:
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-n/fiat-multiplajtd105.htmlChiptuning... Dat zie je iig niet....
Maar een multipla optisch tunen? Ik zou beginnen met die bult onder de voorruit... echt geen gezicht...
quote:Je neemt de eerst drempel en na het juiste afstel werk kun je zo 3 a 4 heuvels overslaan al naar gelang tussen liggende ruimte vet cool. Is een systeem van citroen
Op donderdag 18 december 2003 14:08 schreef slashme het volgende:[..]
Waar kun je dat krijgen, kun je dat door de leasemaatschappij regelen. Kun je hem hiermee zo hoog zetten dat je met 80 over een drempel kunt?
quote:Over een drempel? Jongen, jij merkt dadelijk niet eens meer dat er een file (onder je) staat...
Waar kun je dat krijgen, kun je dat door de leasemaatschappij regelen. Kun je hem hiermee zo hoog zetten dat je met 80 over een drempel kunt?
quote:Die had vast een schade multipla ...
Op donderdag 18 december 2003 14:09 schreef slashme het volgende:[..]
welke bult bedoel je?
quote:deze:
Op donderdag 18 december 2003 14:09 schreef slashme het volgende:[..]
welke bult bedoel je?
quote:Ik zie alleen maar een prachtwagen en geen bulten
Op donderdag 18 december 2003 14:10 schreef Larry101 het volgende:[..]
deze:
maar misschien ben ik verblind door die prachtige car
[Dit bericht is gewijzigd door Klaasklapschaats op 18-12-2003 14:12]
quote:bladveren omdraaien, beetje verlagen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 18-12-2003 14:12]
quote:jazeker.... als je de vering oppompt precies op het moment dat je het hoogste punt van de drempel bereikt....dan zul je zien dat je makkelijk over die spelende kinderen achter de drempel kun springen....
nog veilig ook dus!!
quote:Waar zitten deze bladveren dan? wordt ie daar lager door? wil juist dat ie hoger wordt.
Op donderdag 18 december 2003 14:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
bladveren omdraaien, beetje verlagen.
spoilersetje erbij. ik geloof dat eribuni mooi spul heeft,
en wingwest heeft ook wel een aantal spulletjes ontwikkeld.
quote:Onder aan de bumper immers
Op donderdag 18 december 2003 14:13 schreef slashme het volgende:[..]
Waar zitten deze bladveren dan? wordt ie daar lager door? wil juist dat ie hoger wordt.
quote:waarom dan?
Op donderdag 18 december 2003 14:13 schreef slashme het volgende:[..]
Waar zitten deze bladveren dan? wordt ie daar lager door? wil juist dat ie hoger wordt.
quote:ik mag toch godver hopen dat dit allemaal grapjes zijn van jou...jij hebt echt geen ene reed verstand van auuto's en al helemaal niet van de werking van een lease maatschappij, denk jij nou echt werkelijk dat je je auto zo kunt verhogen dat je met 80 over een drempel kan en dat de lease maatschapppij dat betaald, laat staan voor je regelt??? DENK JIJ DAT DIE LUI HELEMAAL GESCHIFT ZIJN, punt 1, verbaasd het me al dat je een multyipla kunt leasen, vanwege uiterlijk en onderhoudskosten. Punt 2, wat denk jij dat er met een auto gebeurd als je met 80 over drempels gaat, dan betaald zo'n maatschappij zich de tering aan onderhoud.
Jij weet gewoon echt 0,0 van auto's. Je weet niet wat 1.6 betekend enz. Das gewoon simpelweg dom. Knap dat zo iemand uberhaupt zijn rijbewijs kan halen. Ik heb je in deze 7 pagina's zo veel lompe opmerkingen horen maken dat ik echt denk dat je een mannetje van 13 bent die voor de lol deze topic is gestart.
Als iemand zegt: "anders zaag je het dak eraf heb je een cabrio" ga jij er serieus op in en zeg je, zou dat te regelen zijn bij een lease maatschappij....kom op nou zeg, dan ben je echt lomp.
quote:Tjonge, heel erg bedankt maar 339 euro vind ik wel wat veel. Mijn buurman heeft wel een lasapparaat, ik vraag hem wel of hij het goedkoper kan maken.
Op donderdag 18 december 2003 14:13 schreef DIJK het volgende:
Ik had nog een tip. Ze hebben bij http://www.bullbarshop.nl/ een mooie bullbar voor de multipla voor een redelijke prijs (tenzij je zelf wil gaan bouwen, dan kan t nog goedkoper maar soms moet je ook gewoon investeren in kwaliteit). Gewoon bij selecteer autotype kijken en daar de fiat multipla selecteren. Helaas geen plaatje, maar reken er maar op dat het goed zit met specs als Push bar O/ 48 mm Roestvrij staal, verchroomd.
quote:Denk aan je hart...
Op donderdag 18 december 2003 14:14 schreef bb19 het volgende:[..]
ik mag toch godver hopen dat dit allemaal grapjes zijn van jou...jij hebt echt geen ene reed t verstand van auuto's en al helemaal niet van de werking van een lease maatschappij, denk jij nou echt werkelijk dat je je auto zo kunt verhogen dat je met 80 over een drempel kan en dat de lease maatschapppij dat betaald, laat staan voor je regelt??? DENK JIJ DAT DIE LUI HELEMAAL GESCHIFT ZIJN, punt 1, verbaasd het me al dat je een multyipla kunt leasen, vanwege uiterlijk en onderhoudskosten. Punt 2, wat denk jij dat er met een auto gebeurd als je met 80 over drempels gaat, dan betaald zo'n maatschappij zich de tering aan onderhoud.
Jij weet gewoon echt 0,0 van auto's. Je weet niet wat 1.6 betekend enz. Das gewoon simpelweg dom. Knap dat zo iemand uberhaupt zijn rijbewijs kan halen. Ik heb je in deze 7 pagina's zo veel lompe opmerkingen horen maken dat ik echt denk dat je een mannetje van 13 bent die voor de lol deze topic is gestart.
Als iemand zegt: "anders zaag je het dak eraf heb je een cabrio" ga jij er serieus op in en zeg je, zou dat te regelen zijn bij een lease maatschappij....kom op nou zeg, dan ben je echt lomp.
No shit sherlock..
Slashme, als je multipla af is, wil je dan met mij mee naar het 3e deel van The fast and the furious ?
Dan kunnen we samen die film kijken en in het weekend naar meetings gaan om bij elkaar en andere tuningliefhebbers onder de motorkap te kijken en koffie te drinken. En last but not least: tips uitwisselen over onze tuningprojecten.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 18-12-2003 14:20]
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:14 schreef bb19 het volgende:-verhaal vol emotie, spelvauten en stress-
*hap*hap*hap*
[Dit bericht is gewijzigd door dagizmo op 18-12-2003 14:18]
quote:blij dat je hem snapt
ik mag toch godver hopen dat dit allemaal grapjes zijn van jou...jij hebt echt geen ene reed verstand van auuto's en al helemaal niet van de werking van een lease maatschappij, denk jij nou echt werkelijk dat je je auto zo kunt verhogen dat je met 80 over een drempel kan en dat de lease maatschapppij dat betaald, laat staan voor je regelt??? DENK JIJ DAT DIE LUI HELEMAAL GESCHIFT ZIJN, punt 1, verbaasd het me al dat je een multyipla kunt leasen, vanwege uiterlijk en onderhoudskosten. Punt 2, wat denk jij dat er met een auto gebeurd als je met 80 over drempels gaat, dan betaald zo'n maatschappij zich de tering aan onderhoud.
quote:tssss gefrustreerd??
ik mag toch godver hopen dat dit allemaal grapjes zijn van jou...jij hebt echt geen ene reed verstand van auuto's en al helemaal niet van de werking van een lease maatschappij, denk jij nou echt werkelijk dat je je auto zo kunt verhogen dat je met 80 over een drempel kan en dat de lease maatschapppij dat betaald, laat staan voor je regelt??? DENK JIJ DAT DIE LUI HELEMAAL GESCHIFT ZIJN, punt 1, verbaasd het me al dat je een multyipla kunt leasen, vanwege uiterlijk en onderhoudskosten. Punt 2, wat denk jij dat er met een auto gebeurd als je met 80 over drempels gaat, dan betaald zo'n maatschappij zich de tering aan onderhoud.
quote:dit.
En verder is slashme geen n00b. hij heeft alleen nog nooit fiat gereden.
dat is toch niet erg?
Als dit de nieuwe is, ga ik mijn mening iets bijstellen...
quote:*denkt ook aan multipla*
Op donderdag 18 december 2003 14:16 schreef Goodluck het volgende:
Ik ben zelf eigenlijk ook helemaal enthousiast geraakt door dit topic!Slashme, als je multipla af is, wil je dan met mij mee naar het 3e deel van The fast and the furious ?
Dan kunnen we samen die film kijken en in het weekend naar meetings gaan om bij elkaar en andere tuningliefhebbers onder de motorkap te kijken en koffie te drinken. En last but not least: tips uitwisselen over onze tuningprojecten.
Ik heb al veel voordelen voorbij zien komen. Ik wil denk de 1.4 anders belast ik het milieu teveel...
quote:Waar heb jij die coersoes gevolgd??
Op donderdag 18 december 2003 14:18 schreef bb19 het volgende:
hehe, ja kom op nou, is toch ook zo
quote:Tuurlijk niet, ze gaan toch geen extra's vergoeden als hun auto er van achteruitgaat
tssss gefrustreerd??
het is best mogelijk om dit als extra op te geven bij de leasemaatschappij hoor
quote:is al een wereld van verschil.... maar blijft een lelijke bak.... ze hadden ook wat aan die achterkant moeten doen...
Op donderdag 18 december 2003 14:18 schreef Larry101 het volgende:
[afbeelding]Als dit de nieuwe is, ga ik mijn mening iets bijstellen...
quote:what the hell is coersoes :S
Op donderdag 18 december 2003 14:19 schreef dagizmo het volgende:[..]
Waar heb jij die coersoes gevolgd??
quote:hij is juist bezig om eem reeds geweldige auto nog geweldiger te maken, dus is dat een voordeel voor een leasemaatschappij
Op donderdag 18 december 2003 14:19 schreef bb19 het volgende:[..]
Tuurlijk niet, ze gaan toch geen extra's vergoeden als hun auto er van achteruitgaat
quote:Ik wil gewoon iets moois maken van mijn multipla en ik ga nu met 60 over de drempels, ik denk dat 80 ook wel kan met iets hogere veren. Waarom zou de leasemaatschappij daar niet aan meewerken, misschien vinden ze het juist wel slim om met hogere veren te rijden. En dat ik niet weet waar 1.6 voor staat, tja, niet iedereen is zo technisch als jij.
quote:het schijnt dat de multipla ook vooruit kan.
Op donderdag 18 december 2003 14:19 schreef bb19 het volgende:[..]
Tuurlijk niet, ze gaan toch geen extra's vergoeden als hun auto er van achteruitgaat
quote:precies!
Op donderdag 18 december 2003 14:20 schreef bb19 het volgende:[..]
what the hell is coersoes :S
quote:Mischien kunnen we met zijn 3'en gaan ?
Op donderdag 18 december 2003 14:18 schreef Klaasklapschaats het volgende:[..]
*denkt ook aan multipla*
Ik heb al veel voordelen voorbij zien komen. Ik wil denk de 1.4 anders belast ik het milieu teveel...
quote:He! Ik wil ook mee!. Maar ruimte zat in de multipla dacht ik zo. (ik moet zelf nog flink doorsparen voordat ik aan zoiets kan gaan denken)
Op donderdag 18 december 2003 14:22 schreef Goodluck het volgende:[..]
Mischien kunnen we met zijn 3'en gaan ?
Tenminste, als jij ook zo'n vet getunede bak hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 18-12-2003 14:24]
quote:Jammer van de voorkant, dat hadden ze zo moeten laten als bij de oude. Voor de rest
Op donderdag 18 december 2003 14:18 schreef Larry101 het volgende:
[afbeelding]Als dit de nieuwe is, ga ik mijn mening iets bijstellen...
quote:Daar is ie nog nooit geweest
Op donderdag 18 december 2003 14:21 schreef Tjabbo het volgende:[..]
precies!
quote:Ja gezellig, heb alleen deel 1 en 2 niet gezien. Waar gaan deze films over?
quote:Gouden wieldoppen, dakvleugels, bullbars enz.
Op donderdag 18 december 2003 14:24 schreef slashme het volgende:[..]
Ja gezellig, heb alleen deel 1 en 2 niet gezien. Waar gaan deze films over?
quote:Over auto's met spoilers.
quote:Heb m nog niet. Maar als ik er 1 koop ga ik m zeker tunen. En het idee van slashme om m op te hogen zodat je met 80 over heuvels kan lijkt me echt super.
Vooral die vervelende heuvels in woonerfen zijn veel te hoog. Zou wel tof zijn als je die wat harder kan nemen. 60 ofzo....
quote:Over allemaal hele slimme mensen, die van roestige oude wrakken, de meest brute familie auto's weten te maken...
quote:Jan modaal dus. Maar ik schaam me er niet voor !
Op donderdag 18 december 2003 14:25 schreef Skimmer het volgende:[..]
Over allemaal hele slimme mensen, die van roestige oude wrakken, de meest brute familie auto's weten te maken...
quote:Vorige week is t me nog gelukt om met 70 bij ons de woonerf op te rijden.
Op donderdag 18 december 2003 14:25 schreef Klaasklapschaats het volgende:[..]
Heb m nog niet. Maar als ik er 1 koop ga ik m zeker tunen. En het idee van slashme om m op te hogen zodat je met 80 over heuvels kan lijkt me echt super.
Vooral die vervelende heuvels in woonerfen zijn veel te hoog. Zou wel tof zijn als je die wat harder kan nemen. 60 ofzo....
Alleen viel toen mijn bullbar deraf en mijn spoiler ging scheef hangen.
Ik had de verkeerde dubbelzijdige tape gebruikt. Maar ik heb ze der nu netjes ingeschroeft!!
quote:Tuurlijk! Je krijgt geen insecten meer in je luchtkoelsysteem waardoor je vermogen toch zeker toeneemt met een PK'tje of 0,1
Op donderdag 18 december 2003 14:07 schreef slashme het volgende:[..]
Goeie tips maar ik wil hem juist verhogen in plaats van verlagen. En van dat race-gaas daar ben ik wel benieuwd naar, win je daar veel snelheid mee?
quote:Ga ik na de halfords gelijk door naar de videotheek, deze films gaan dus over mensen die dezelfde ideeen hebben dan ik.
Op donderdag 18 december 2003 14:25 schreef Skimmer het volgende:[..]
Over allemaal hele slimme mensen, die van roestige oude wrakken, de meest brute familie auto's weten te maken...
quote:Kut is dat he.. Ik ken het dan sta je voor lul...
Op donderdag 18 december 2003 14:27 schreef dagizmo het volgende:[..]
Vorige week is t me nog gelukt om met 70 bij ons de woonerf op te rijden.
Ik had de verkeerde dubbelzijdige tape gebruikt. Maar ik heb ze der nu netjes ingeschroeft!!
[Dit bericht is gewijzigd door dagizmo op 18-12-2003 14:30]
quote:Volgens mijn Golf rijdende buurjongen Tim over allemaal coole mensen die hun auto's vet getuned en verlaagt hebben. Hij raakt er maar niet over uitgesproken.
quote:Mijn buurman is een echte vakman, dus ik ben niet bang dat bij mij de bull-bar eraf valt. Hij heeft laast zelf nog een nieuw kippenhok voor zijn broer in elkaar gelast.
Op donderdag 18 december 2003 14:27 schreef dagizmo het volgende:[..]
Vorige week is t me nog gelukt om met 70 bij ons de woonerf op te rijden.
quote:Die multipla op de achtergrond is ook cool...
Op donderdag 18 december 2003 14:29 schreef Pepster het volgende:
Hij bestaat!! De Multipla Cabrio:
Die heeft zeker zo'n bagage-ruimte aan de voorzijde...
quote:Dat moet je hebben!!
Op donderdag 18 december 2003 14:29 schreef slashme het volgende:[..]
Mijn buurman is een echte vakman, dus ik ben niet bang dat bij mij de bull-bar eraf valt. Hij heeft laast zelf nog een nieuw kippenhok voor zijn broer in elkaar gelast.
Eindelijk gereed: Het gloednieuwe
MaXXair Intake-System
Tot wel 6KW / 8PK meer.
Hoofdbestanddeel van deze kit is het wasbare MaXXair Cillinder luchtfilter met trechteraanzuiging . Aansluitpijp, luchtslang en montagemateriaal zijn aangepast op de betreffende auto. Leverbaar voor recente Fiat und Alfa modellen.
quote:Oh dan zal het wel een bijzondere film zijn. Ik snap alleen niet dat mensen hun auto verlagen met al die drempels in nederland. Heb je in amerika geen drempels?
Op donderdag 18 december 2003 14:29 schreef Goodluck het volgende:[..]
Volgens mijn Golf rijdende buurjongen Tim over allemaal coole mensen die hun auto's vet getuned en verlaagt hebben. Hij raakt er maar niet over uitgesproken.
quote:Das ook een optie....gewoon achterste voren tunen
Op donderdag 18 december 2003 14:30 schreef Klaasklapschaats het volgende:[..]
Die multipla op de achtergrond is ook cool...
Die heeft zeker zo'n bagage-ruimte aan de voorzijde...
![]()
quote:Das gewoon zo fucking cool Dat je meer luchtfilter dan moterblok hebt.. Het vult die nutteloze ruimte wat op zeg maar
Op donderdag 18 december 2003 14:31 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
Dit stond op http://www.novitec.nl/maxxair.htmEindelijk gereed: Het gloednieuwe
MaXXair Intake-SystemTot wel 6KW / 8PK meer.
Hoofdbestanddeel van deze kit is het wasbare MaXXair Cillinder luchtfilter met trechteraanzuiging . Aansluitpijp, luchtslang en montagemateriaal zijn aangepast op de betreffende auto. Leverbaar voor recente Fiat und Alfa modellen.
quote:Wow, dit is leuk voor het nageslacht.
Op donderdag 18 december 2003 14:29 schreef Pepster het volgende:
Hij bestaat!! De Multipla Cabrio:
quote:HEFtig is die
Op donderdag 18 december 2003 14:32 schreef dagizmo het volgende:[..]
Das ook een optie....gewoon achterste voren tunen
.
quote:Ja das de Fiat Multitool
Op donderdag 18 december 2003 14:33 schreef Klaasklapschaats het volgende:[..]
HEFtig is die
quote:Daar heb je toch je hoogblonde vriendin voor die uitstapt en je over de drempen heen dirigeert
Op donderdag 18 december 2003 14:32 schreef slashme het volgende:[..]
Oh dan zal het wel een bijzondere film zijn. Ik snap alleen niet dat mensen hun auto verlagen met al die drempels in nederland.
quote:Moet ik ze dan alle 5 uit laten stappen
Op donderdag 18 december 2003 14:36 schreef Goodluck het volgende:[..]
Daar heb je toch je hoogblonde vriendin voor die uitstapt en je over de drempen heen dirigeert
quote:Misschien dan eens proberen een multipla station te krijgen.
Op donderdag 18 december 2003 14:39 schreef slashme het volgende:[..]
Moet ik ze dan alle 5 uit laten stappen
denk niet dat het daar beter van wordt.
quote:In amerika doen ze niet aan drempels....althans ik ben ze amper tegengekomen
Op donderdag 18 december 2003 14:36 schreef Goodluck het volgende:[..]
Daar heb je toch je hoogblonde vriendin voor die uitstapt en je over de drempen heen dirigeert
quote:Anders pik je toch gewoon een andere op ?
Op donderdag 18 december 2003 14:39 schreef slashme het volgende:[..]
Moet ik ze dan alle 5 uit laten stappen
denk niet dat het daar beter van wordt.
quote:haha, je hebt helemaal gelijk, ik merk al dat iedereen naar me kijkt als ik in de auto zit, niet alleen vrouwen trouwens. Ze beginnen dan spontaan naar me te lachen. Dat had ik in die golf nooit. Nu alleen die tuning nog...
Op donderdag 18 december 2003 14:43 schreef Goodluck het volgende:[..]
Anders pik je toch gewoon een andere op ?
Die vrouwtjes beginnen massaal te soppen als jij voorbij komt in je Italiaanse sportwagen.
Is weereens wat anders als een standaard Golf sportwagen.
quote:Dat heb ik nou nooit!
Op donderdag 18 december 2003 14:45 schreef slashme het volgende:[..]
haha, je hebt helemaal gelijk, ik merk al dat iedereen naar me kijkt als ik in de auto zit, niet alleen vrouwen trouwens. Ze beginnen dan spontaan naar me te lachen. Dat had ik in die golf nooit. Nu alleen die tuning nog...
Ach, die mensen zullen hun dag wel niet hebben gehad.
quote:Ik kijk anders ook altijd kwaad als er weer zo'n loser met een golf langsrijdt.
Op donderdag 18 december 2003 14:51 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dat heb ik nou nooit!
Laatst sjeesde ik op mijn dooie gemakkie in mijn vet omgebouwde en getunede golf met 80 door een woonerf en toen begonnen er allemaal mensen (vooral ouders) boos naar me te kijken.Ach, die mensen zullen hun dag wel niet hebben gehad.
quote:Ontopic please.
Op donderdag 18 december 2003 14:51 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dat heb ik nou nooit!
Laatst sjeesde ik op mijn dooie gemakkie in mijn vet omgebouwde en getunede golf met 80 door een woonerf en toen begonnen er allemaal mensen (vooral ouders) boos naar me te kijken.Ach, die mensen zullen hun dag wel niet hebben gehad.
quote:Je bent gewoon jaloers!
Op donderdag 18 december 2003 14:55 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik kijk anders ook altijd kwaad als er weer zo'n loser met een golf langsrijdt.
Hoe heet je melkboer, welke kleur hebben je sokken, en wat voor auto rijd jij zelf eigenlijk ?
quote:Maar hoe zit dat nou dan, met dat leasen.
Op donderdag 18 december 2003 14:56 schreef slashme het volgende:[..]
Ontopic please.
het gaat hier om de multipla, maak anders je eigen golftopic.
quote:ik lust geen melk, heb witte sokken van de markt 5 paar voor 4 euro, en rijdt een mooie auto. dat je niet weet welke zeg.
Op donderdag 18 december 2003 14:59 schreef Goodluck het volgende:[..]
Je bent gewoon jaloers!
Hoe heet je melkboer, welke kleur hebben je sokken, en wat voor auto rijd jij zelf eigenlijk ?
quote:Dan zijn we vanaf nu geen tuning-vrienden meer.
Op donderdag 18 december 2003 14:56 schreef slashme het volgende:[..]
Ontopic please.
het gaat hier om de multipla, maak anders je eigen golftopic.
Ga maar alleen naar de Halfords!
quote:wel potverdriedubbeltjes
Op donderdag 18 december 2003 15:01 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dan zijn we vanaf nu geen tuning-vrienden meer.
![]()
halfords heeft anders wel kwaliteitsspul ja
quote:Ik had erg veel geluk, omdat ik mijn golf al 2 jaar had mocht ik een ander, we sinds vorig jaar allemaal overgestapt op een italiaanse dealer. Zodoende vroeg mijn baas wat ik vond van een alfa 156, die kon ik ook kiezen, toen heb ik gevraagd of ik ook een multipla mocht. Dat mocht dus wel, heb zelfs een speciale parkeerplaats gekregen aan de achterkant van ons bedrijf zodat je hem niet ziet vanaf de straatkant. De auto schijnt nogal gewild te zijn bij het dievengilde.
Op donderdag 18 december 2003 14:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Maar hoe zit dat nou dan, met dat leasen.
je bent als ik het goed begrijp [i]verplicht[/] om een statusauto te rijden?
[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 18-12-2003 15:06]
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:05 schreef slashme het volgende:Ik had erg veel geluk, omdat ik mijn golf al 2 jaar had mocht ik een ander, we sinds vorig jaar allemaal overgestapt op een italiaanse dealer. Zodoende vroeg mijn baas wat ik vond van een alfa 156, die kon ik ook kiezen, toen heb ik gevraagd of ik ook een multipla mocht. Dat mocht dus wel, heb zelfs een speciale parkeerplaats gekregen aan de achterkant van ons bedrijf zodat je hem niet ziet vanaf de straatkant. De auto schijnt nogal gewild te zijn bij het dievengilde.
quote:Oh zo ja. ja ik wilde zelf ook zo'n auto kopen, maar aangezien die verzekering behoorlijk in de papieren gaat lopen heb ik er vanaf gezien.
Op donderdag 18 december 2003 15:05 schreef slashme het volgende:[..]
Ik had erg veel geluk, omdat ik mijn golf al 2 jaar had mocht ik een ander, we sinds vorig jaar allemaal overgestapt op een italiaanse dealer. Zodoende vroeg mijn baas wat ik vond van een alfa 156, die kon ik ook kiezen, toen heb ik gevraagd of ik ook een multipla mocht. Dat mocht dus wel, heb zelfs een speciale parkeerplaats gekregen aan de achterkant van ons bedrijf zodat je hem niet ziet vanaf de straatkant. De auto schijnt nogal gewild te zijn bij het dievengilde.
quote:Dat zou wel heel subtiel zijn...
Op donderdag 18 december 2003 15:05 schreef slashme het volgende:[..]
Dat mocht dus wel, heb zelfs een speciale parkeerplaats gekregen aan de achterkant van ons bedrijf zodat je hem niet ziet vanaf de straatkant. De auto schijnt nogal gewild te zijn bij het dievengilde.
quote:Oh, en die 2 fast 2 furious stickers en golf killers die ik hier nog voor je had liggen kun je ook op je buik schrijven.
Op donderdag 18 december 2003 15:01 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dan zijn we vanaf nu geen tuning-vrienden meer.
![]()
Bah!
quote:Hmmm... en als mijn Toyota Yaris Verso geleverd wordt... zou ik dan misschien zo'n sticker mogen hebben?
Op donderdag 18 december 2003 15:08 schreef Goodluck het volgende:[..]
Oh, en die 2 fast 2 furious stickers en golf killers die ik hier nog voor je had liggen kun je ook op je buik schrijven.
Bah!
[Dit bericht is gewijzigd door Spyder op 18-12-2003 15:10]
quote:Dan krijg jij mijn vossestaartje niet
Op donderdag 18 december 2003 15:08 schreef Goodluck het volgende:[..]
Oh, en die 2 fast 2 furious stickers en golf killers die ik hier nog voor je had liggen kun je ook op je buik schrijven.
Bah!
En ik heb toch lekker al een grote No-Fear stikker.
Ik hoop dat dit geen geintje is van je, want ik heb lang geleden overwogen om ook een topic over de multipla te openen maar omdat men hier meestal alleen van sportwagens houdt heb ik dat nooit gedaan.
Ik hoop dus dat het echt waar is !
Ik heb zelf een multipla uit DLD
Met een mooi bullbar en dikke bandjes wil je meer info dan lees ik het wel
quote:De Yaris is een Multipla Wannabe.
Op donderdag 18 december 2003 15:09 schreef Spyder het volgende:[..]
Hmmm... en als mijn Toyota Yaris Verso geleverd wordt... zou ik dan misschien zo'n sticker mogen hebben?
quote:Had ik het tegen jou ?
Op donderdag 18 december 2003 15:09 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Dan krijg jij mijn vossestaartje niet
En ik heb toch lekker al een grote No-Fear stikker.
quote:OW MY FUCKING GOD!
Op donderdag 18 december 2003 15:10 schreef Boeda het volgende:
Hoi slashmeIk hoop dat dit geen geintje is van je, want ik heb lang geleden overwogen om ook een topic over de multipla te openen maar omdat men hier meestal alleen van sportwagens houdt heb ik dat nooit gedaan.
[afbeelding]
Ghehehe ik lig echt onder de tafel nu.
quote:OMG...
Hoi slashmeIk hoop dat dit geen geintje is van je, want ik heb lang geleden overwogen om ook een topic over de multipla te openen maar omdat men hier meestal alleen van sportwagens houdt heb ik dat nooit gedaan.
[afbeelding]
Every minute...
quote:Sorry, ik mocht niet zo duur leasen.
Op donderdag 18 december 2003 15:10 schreef Tjabbo het volgende:[..]
De Yaris is een Multipla Wannabe.
quote:
[afbeelding]
quote:Auw!
[afbeelding]
quote:Like I care
Op donderdag 18 december 2003 15:11 schreef Goodluck het volgende:[..]
Had ik het tegen jou ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |