Wie vond dit nog meer erg irritant?!
SBS
[small] maar wel mooi dat NAC de neuzen uit A'dam er uit hebben geknikkerd , helemaal niets in Amsterdam![/small]
quote:Dat valt mij ook op ja.
Op donderdag 18 december 2003 10:25 schreef Coelho het volgende:
Helemaal met TS eens. En bovendien is het net of SBS kwalitatief slechtere camera's gebruikt dan de NOS. De beelden zijn veel korreliger (en nee, het is niet de instelling van mijn tv...)
[offtopic]
och aan de formule 1 veranderd niet zoveel .. olaf mol en z'n mensen blijven het doen ... dezelfde productie maatschappij blijft het programma eromheen maken ...
alleen de eigenaar is anders ...
( tevens ook zonder reclame onderbrekingen )
rtl kon dit wel doen omdat rtl geen nederlandse zender is ... sbs is wel nederlands daarintegen
[/offtopic]
reclame tijdens live-wedstrijden: alleen in de rust, en dat switchen vinnik ook niks, gewoon relax een wedstrijdje kijken en na de reclame in de rust hoogtepunten van de andere wedstrijd ofzo.
met andere woorden: het was een ramp gister
quote:Hetzelfde dus, moge duidelijk zijn.
Op donderdag 18 december 2003 10:28 schreef Katana het volgende:[..]
Dat valt mij ook op ja.
Al het voetbal moet gewoon weg bij SBS6.
Ze gaan ook Formule 1 doen , ben benieuwd hoe dat gaat
maargoed, zoals ik al zei ... commercials tijdens live wedstrijden is verboden volgens media wetten..
commercials tussen 2 helfden in van een voetbal wedstr. hou je toch.. juist die 15 minuten is goed verdienen voor de zender.
quote:Maar het is toch schandalig dat je de eerste 15 minuten van een helftm oet missen omdat ze relacme willen uitzenden.
Op donderdag 18 december 2003 10:39 schreef Graaf het volgende:
Dat is nou eenmaal commerciele televisie .... ze moeten het geld ergens mee verdienen.. dus commercials ...maargoed, zoals ik al zei ... commercials tijdens live wedstrijden is verboden volgens media wetten..
commercials tussen 2 helfden in van een voetbal wedstr. hou je toch.. juist die 15 minuten is goed verdienen voor de zender.
gister ging het echt zo:
''We gaan weer naar Amsterdam""
"Ja Zlatan met een kans en .. OVER!''
''Oke we gaan nu weer naar Rotterdam''
'' Ja hier in Rotterdam is de wedstrijd bar slecht''
'' Oke dan gaan we weer naar Amsterdam''
Echt moeilijk irritant
Net of de amstelcup matchen zo hoogst verheffend zijn...nou en dat je de goal niet live ziet misschien maar een minuut later!!!
quote:supporters zitten in het stadion
Op donderdag 18 december 2003 11:06 schreef Graaf het volgende:
Ze gaan er heus niet harder van rennen als je live meekijkt
( wees blij dat het uberhaupt op de tv komt)
quote:Ben ik het ook wel mee eens, al kun je het dan niet maken om reclame tijdens de wedstrijd ui te zenden. Ik zie dit met eredivisie voetbal ook wel zitten. Gewoon van 14.30 tot 16.15 op zondag live uitzenden.
Op donderdag 18 december 2003 11:00 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik vind het wel fijn...ze moeten het nog meer uitbreiden zelfs. De zelfde opzet als Langs de Lijn op de radio!!!!Net of de amstelcup matchen zo hoogst verheffend zijn...nou en dat je de goal niet live ziet misschien maar een minuut later!!!
quote:alleen jammer dat die rechten bij Canal + liggen
Op donderdag 18 december 2003 11:29 schreef Joenes het volgende:[..]
Ben ik het ook wel mee eens, al kun je het dan niet maken om reclame tijdens de wedstrijd ui te zenden. Ik zie dit met eredivisie voetbal ook wel zitten. Gewoon van 14.30 tot 16.15 op zondag live uitzenden.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:24 schreef _GdR_ het volgende:
voetbal zuigten feyenoord het hardste
quote:Fantastisch , eerst Brugge en nu NAC.
Op donderdag 18 december 2003 12:55 schreef Kremers het volgende:
Daar ergerde ik me vorig jaar ook al aan, daarom heb ik nu niet gekeken, en maar goed ook, want Ajax heeft weer eens een wanprestatie neergezet
PSV Kampioen
Helemaal niets in Amsterdam
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:00 schreef Katana het volgende:[..]
Fantastisch , eerst Brugge en nu NAC.
Arrogante Neuzen terug op aarde.PSV Kampioen
Helemaal niets in Amsterdam
quote:En Eneco Stralend Nederland niet te vergeten, met al die prachtig versierde huizen
ah gelukkig is er hart van nederland en shownieuws en natuurlijk de sterrenbeurs. Dat maakt toch weer alles goed dacht ik zo?
quote:Na deze heerlijk week die de Neuzen mij bezorgd hebben , heb ik er alle vertrouwen in.
Op donderdag 18 december 2003 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
hoi
Voorlopig heb je nog 4 punten in te halen boertje!
Groetjes uit Europa
quote:Origineel. Veel plezier in de twee troostcup's.
Op donderdag 18 december 2003 13:16 schreef Katana het volgende:[..]
Na deze heerlijk week die de Neuzen mij bezorgd hebben , heb ik er alle vertrouwen in.
Groetjes uit Europa
quote:Troostcups?
Op donderdag 18 december 2003 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Origineel. Veel plezier in de twee troostcup's.
En jullie speelde toch jarenlang van 97 tot vorig jaar in diezelfde troost cup en dat jullie verloren van Lausanne sport en Kopenhagen?
quote:Ow, je bedoelt Brann Bergen?
Op donderdag 18 december 2003 13:26 schreef Katana het volgende:[..]
Troostcups?
Ik ga die neuzen nog springen toen ze dolblij waren met de Amstelcup.En jullie speelde toch jarenlang van 97 tot vorig jaar in diezelfde troost cup en dat jullie verloren van Lausanne sport en Kopenhagen?
zjroentje
En Bran Berggen incident kan gebeuren.
Maar als je ieder jaar in de door jullie genoemde 'troostcup'' in de 1e of 2e ronde ten onder gaat.
Ja spijtig.
Wij hebben de laatste jaren meer punten voor het NL voetbal gehaald dan jullie.
zegt genoeg.
quote:er moet geld verdiend worden kennelijk.
Op donderdag 18 december 2003 13:42 schreef Hammerbee het volgende:
En dan is het rust bij Feyenoord, en dan gaan ze 10 min. reclame houden ipv dat ze Ajax uitzenden.
quote:Wil je dat nog terug nemen of zal ik de feiten even op tafel leggen?
Op donderdag 18 december 2003 13:42 schreef Katana het volgende:
Wij hebben de laatste jaren meer punten voor het NL voetbal gehaald dan jullie.
zegt genoeg.
quote:De laatste pak hem beet 6 jaar he.
Op donderdag 18 december 2003 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Wil je dat nog terug nemen of zal ik de feiten even op tafel leggen?
Ben benieuwd waar je mee komt.
quote:PSV: 58,5, Ajax 62
Op donderdag 18 december 2003 13:45 schreef Katana het volgende:[..]
De laatste pak hem beet 6 jaar he.
Kom maar op met je feiten.
Ajax deed het vorig jaar idd goed , kan ik niet ontkennen.
Maar leg je feiten vanaf 1997 maar op tagel tot en met nu.Ben benieuwd waar je mee komt.
En eigenlijk vind ik het nog onredelijk, omdat je nu niet naar alle 8 jaren van vroegtijdige uitschakeling van psv durft te vragen.
quote:a) hoe kom je aan die cijfers?
Op donderdag 18 december 2003 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
PSV: 58,5, Ajax 62
En eigenlijk vind ik het nog onredelijk, omdat je nu niet naar alle 8 jaren van vroegtijdige uitschakeling van psv durft te vragen.
b) PSV speelt al 8 jaar lang achter elkaar CL , kunnen ze daar niet zeggen.Kwalificatie voor CL levert meer op dan kwalificatie voor Uefa cup.
C) PSV haalt in een Uefa cup nog wel eens de kwart finale , kunnen ze daar niet zeggen.
quote:a) uefa.com
Op donderdag 18 december 2003 13:51 schreef Katana het volgende:[..]
a) hoe kom je aan die cijfers?
b) PSV speelt al 8 jaar lang achter elkaar CL , kunnen ze daar niet zeggen.Kwalificatie voor CL levert meer op dan kwalificatie voor Uefa cup.
C) PSV haalt in een Uefa cup nog wel eens de kwart finale , kunnen ze daar niet zeggen.
en als u mij nu wilt excuseren
quote:a) bullshit
Op donderdag 18 december 2003 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
a) uefa.com
b) levert alleen maar geld op, geen punten
c) nee kwartfinale CL welen als u mij nu wilt excuseren
Maar het camera werk van SBS is ook heel slecht.
Ik vind het camerawerk zo bijzonder slecht.
Neem nu Ajax-NAC
Je zit in de blessuretijd en het is onwijs spannend (voor Ajax en NAC dan). Van der Zwam heeft (alweer) een hele goede redding gemaakt. De aanval van Ajax gaat echter door. Wat doet SBS, die gaat even lekker 8 seconden inzoomen op Van der Zwam. Knappe vent hoor, maar ik wil op dat moment wat anders zien.
20 minuten daarvoor was er een uitbraak van NAC. Boukhari geeft een gevaarlijke steekpass op Seedorf die op Lobont afsprint. Het was maar de vraag of Seedorf niet buitenspel stond, dat vroeg zelfs de commentator zich af. I.p.v. een totaalbeeld te geven in de herhaling vind SBS het nodig om in te zoomen op Boukhari en later Seedorf, waardoor je dus geen idee hebt of het buitenspel was of niet.
quote:Zoals ik al zei, "als u mij nu wilt excuseren", hetgeen betekend dat ik meer te doen heb als Fokken.
Op donderdag 18 december 2003 14:13 schreef Katana het volgende:
idd.. stil nu
En jouw reacties raken kant noch wal, dus kom eerst maar met normale reacties op feiten wil je ergens komen.
quote:Niemand dwingt jou om naar sbs te kijken.
Op donderdag 18 december 2003 13:16 schreef Petra76 het volgende:[..]
En Eneco Stralend Nederland niet te vergeten, met al die prachtig versierde huizen
[offtopic]
Wel bikkel hoor ... al die voetbal boeren die hier maar direct gaan lopen poepen op elkaars clubje
En als ze (weer) eens verliezen gaan ze maar een beetje stenen gooien, hun eigen stadion slopen en daarna maar eventjes hun eigen binennstad slopen.... of dat van de tegenstander ..
[/offtopic]
Waar begon het ookalweer over dit topic ?! ohja .. Klacht waarom sbs reclame doet tijdens/tussen voetbal door...
[Dit bericht is gewijzigd door Graaf op 18-12-2003 16:49]
quote:[offtopic] makkelijk he, generaliseren
Op donderdag 18 december 2003 16:27 schreef Graaf het volgende:
[offtopic]
Wel bikkel hoor ... al die voetbal boeren die hier maar direct gaan lopen poepen op elkaars clubjeEn als ze (weer) eens verliezen gaan ze maar een beetje stenen gooien, hun eigen stadion slopen en daarna maar eventjes hun eigen binennstad slopen.... of dat van de tegenstander ..
![]()
![]()
![]()
[/offtopic]
quote:kick, maar met een reden
Op donderdag 18 december 2003 17:39 schreef HomerJ het volgende:
Straks bij F1 in het de laaste lap: we zijn zo terug, nu eerst reclame
Ik vrees het wel. Die lijers stoppen halverwege een Dartwedstrijd voor het kneusjesjournaal, shownieuws over Dooske en daarna darten met een of andere huppelkut. Heb je dat achter de rug, krijg je ook nog eens reclame. Wat een randdebielen daar
wat wel bijzonder triest is, is dat ze midde in een film 'hart van NL' uitzenden, een soort reclame van een half uur zodat alle opgebouwde spanning weg is wanneer je weer kijkt en je soms de helft vergeten bent.
Gelukkig blinkt sbs niet uit in het uitzoeken van goede films anders was t nog erger.
hart van nl is trouwens een bijzonder irritant programma..
die zielige huppelkutjes hebben op al dat lokale paard-in-sloot-nieuws commentaar op. Helaas zijn er mensen die (op hun fingers) aftellen tot het begint, waardoor het niet van de buis word gehaald.
Eve voor de duidelijkheid, ik kijk natuurlijk alleen films op sbs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |