quote:Hij is niet voor Ajax als je dat bedoelde
Op donderdag 18 december 2003 10:49 schreef SCH het volgende:[..]
tsssssss, misschien een reactie op?
quote:die emoties van tegenwoordig!
Op donderdag 18 december 2003 10:41 schreef AirRaid het volgende:
sjezus he, kap eens met dat zielige gedoe hierene beetje leedvermaak is leuk maar sommige gaan echt zielig liggen doen
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:57 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
die emoties van tegenwoordig!
kijk grapjes en leedvermaak over de uitschakelingzijn leuk, maar sommige reacties hier zijn gewoon zo zielig
NAC begint zo langzamerhand een Angstgegner te worden.
quote:Omdat verliezen kut is.
Op donderdag 18 december 2003 11:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als het toch maar een troostprijs is, waarom laaien de emoties dan zo op?
quote:Kappen? Ben verdomme net begonnen
Op donderdag 18 december 2003 10:41 schreef AirRaid het volgende:
sjezus he, kap eens met dat zielige gedoe hierene beetje leedvermaak is leuk maar sommige gaan echt zielig liggen doen
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:30 schreef Cart_man het volgende:[..]
Kappen? Ben verdomme net begonnen
quote:Je hebt mij niet horen zeggen dat het een troostprijs is. Al hecht ik niet veel waarde aan de AC, maar verlies van je clubbie is nooit fijn!
quote:Hoop ik ook, en daarna loting halve finale FCU - Sparta
Verder hoop ik dat NEC ook met een 'we zullen wel even winnen' instelling naar Het Kasteel toe komt. Vraag maar in Roosendaal hoe het dan met je afloopt hehehe.*):W
quote:Dapper hoor
Op donderdag 18 december 2003 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Hoop ik ook, en daarna loting halve finale FCU - Sparta
quote:Nouja, de "dubbel" spreekt mij gewoon op een of andere manier wel aan. Alleen de Amstelcup winnen (en dus geen kampioen worden) zou betekenen een mislukt seizoen voor Ajax. Bij alleen een kampioenschap neig ik toch weer te kijken naar de CL of de AC, ook al ben ik tevreden met de schaal.
Wat ik wel vind is dat de Amstel Cup gedevalueerd is en niet interessant is. Dat zie je aan de toeschouwers aantallen. Dat vinden we ALLEMAAL, niemand uitgezonderd, maar als Ajacieden zeggen dat ze dat zo vinden, dan is dat weer niet zo. Stelletje jankmuilen.
quote:Een van de oorzaken idd.
Op donderdag 18 december 2003 13:01 schreef SCH het volgende:
De AC is gedevalueerd door de late instroming van sommige clubs. Verder niet hoor.
quote:Idd, zo weinig mensen als er gisteren in de Kuip zaten, heb ik nog nooit gezien. En bij ajax zag ik dat het niet veel beter was.
Op donderdag 18 december 2003 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:Wat ik wel vind is dat de Amstel Cup gedevalueerd is en niet interessant is. Dat zie je aan de toeschouwers aantallen.
Toch jammer, zeker als je kijkt hoe bijv. de FA Cup leeft in Engeland, en dat t.o.v. de AC hier!
quote:En dat is nou precies wat ik bedoel.
Op donderdag 18 december 2003 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Idd, zo weinig mensen als er gisteren in de Kuip zaten, heb ik nog nooit gezien. En bij ajax zag ik dat het niet veel beter was.
Toch jammer, zeker als je kijkt hoe bijv. de FA Cup leeft in Engeland, en dat t.o.v. de AC hier!
quote:Welke nog meer?
Op donderdag 18 december 2003 13:01 schreef zjroentje het volgende:[..]
Een van de oorzaken idd.
quote:LAs dat er bij jullie 10000 waren, bij ons nog 20000... Maar het blijft triest...
Op donderdag 18 december 2003 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Idd, zo weinig mensen als er gisteren in de Kuip zaten, heb ik nog nooit gezien. En bij ajax zag ik dat het niet veel beter was.
quote:Ja maar dat komt dus ergens door - dat gebrek aan belangstelling. Alhoewel het bij ons gisteren aardig vol zat.
Op donderdag 18 december 2003 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En dat is nou precies wat ik bedoel.
En SCH, is dat niet genoeg om een toernooi helemaal te devalueren?
quote:De mentaliteit in Nederland tov de beker, en met name het gebrek aan historie en beleving.
Op donderdag 18 december 2003 13:06 schreef SCH het volgende:[..]
Welke nog meer?
De KNVB probeert hier zo krampachtig verandering in te brengen, dat het allemaal te gemaakt wordt.
quote:Omdat niemand waarde hecht aan die beker... Dat zou eens rigoreus veranderd moeten worden.
Op donderdag 18 december 2003 13:07 schreef SCH het volgende:[..]
Ja maar dat komt dus ergens door - dat gebrek aan belangstelling. Alhoewel het bij ons gisteren aardig vol zat.
Ik denk overigens dat SBS de clubs een dienst bewezen heeft met de belabberde uitzendingen, dat wil je geen 2e keer meemaken. Dus ik verwacht dat de volgende ronde de stadions uitverkocht zullen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |