quote:Gezien de resultaten was het een plezierige avond.
Op donderdag 18 december 2003 07:54 schreef SCH het volgende:
Het was een verdrietige avond
Jammer dat het voetbal kut was.
quote:Nee hoor, best goed! Goede uitslag, goede loting
Op donderdag 18 december 2003 07:54 schreef SCH het volgende:
Het was een verdrietige avond
quote:Je gaat me hopelijk toch niet vertellen dat deAmstel Cup een hoofdprijs is............
Op donderdag 18 december 2003 09:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, de Amstelcup is toch maar een troostprijs, dus het is maar goed dat ajax uitgeschakeld is!
quote:1 van de 2 in Nederland
Op donderdag 18 december 2003 09:45 schreef aldostuta het volgende:
Je gaat me hopelijk toch niet vertellen dat deAmstel Cup een hoofdprijs is............
quote:
Op donderdag 18 december 2003 09:45 schreef aldostuta het volgende:[..]
Je gaat me hopelijk toch niet vertellen dat deAmstel Cup een hoofdprijs is............
Wat denk je zelf?
quote:Uitgeschakeld worden door Heracles is nooit leuk.
Op donderdag 18 december 2003 09:19 schreef Eilanden het volgende:[..]
Nee hoor, best goed! Goede uitslag, goede loting
quote:1 hoofdprijs, de titel. De AC is een troostprijs at most.
Op donderdag 18 december 2003 09:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
1 van de 2 in Nederland
quote:hoe wil je dan de uitspraak van Koeman "strijden op 3 fronten" uitleggen?
Op donderdag 18 december 2003 09:52 schreef aldostuta het volgende:1 hoofdprijs, de titel. De AC is een troostprijs at most.
HCE, CL en wereldbeker zeler
quote:Tuurlijk joh
Op donderdag 18 december 2003 09:52 schreef aldostuta het volgende:[..]
1 hoofdprijs, de titel. De AC is een troostprijs at most.
quote:Natuurlijk is de AC geen hoofdprijs!
Op donderdag 18 december 2003 09:45 schreef aldostuta het volgende:Je gaat me hopelijk toch niet vertellen dat deAmstel Cup een hoofdprijs is............
quote:zeker is de AC een hoofdprijs, voor de top3 misschien niet, maar voor de rest van nederland wel
Op donderdag 18 december 2003 09:45 schreef aldostuta het volgende:[..]
maar als een van de top3 de prijs wint staan de fans wel te hossen
lekker hypocriet
quote:vond je? niks mis mee
Op donderdag 18 december 2003 00:44 schreef mitt het volgende:
wat was het een drama in Amsterdam zeg
quote:Jawel hoor - 1 van de 2.
Op donderdag 18 december 2003 10:08 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Natuurlijk is de AC geen hoofdprijs!
Degene die de AC geen prijs vinden zijn waarschijnlijk allen nog het verlies van hun betreffende clubje aan het verwerken.
quote:Ach laat die teringjoden lekker. Ze zijn de beste joh, alles is te min voor ze. Ondertussen wel uitgeschakeld zijn voor Europees voetbal en beker voetbal, whahahahaha
Op donderdag 18 december 2003 10:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zeg dat eens in Engeland of Duitsland, de FA Cup en de DFB pokal zijn geen prijzen, de Copa Del Rey is ook een grote prijs, alleen in Italië zijn ze zo arrogant om het geen hoofdprijs te noemen
quote:Jullie hebben ook niet te klagen, 10 punten onder ons en strax 13
Op donderdag 18 december 2003 10:26 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ach laat die teringjoden lekker. Ze zijn de beste joh, alles is te min voor ze. Ondertussen wel uitgeschakeld zijn voor Europees voetbal en beker voetbal, whahahahaha
dag kakkerlakjes. Winnen jullie maar de AmstelCup winnen wij de Landstitel en komen wij jullie even uitschakelen voor de Johan Cruijf Schaal!
quote:Aardig van je dat Feyenoord de amstelcup mag winnen, maar ik snap niet dat je zo zeker kan zijn over de landstitel na het spel van de afgelopen weken.
Op donderdag 18 december 2003 10:29 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Jullie hebben ook niet te klagen, 10 punten onder ons en strax 13
dag kakkerlakjes. Winnen jullie maar de AmstelCup winnen wij de Landstitel en komen wij jullie even uitschakelen voor de Johan Cruijf Schaal!
quote:Het blijven neuzen!
Op donderdag 18 december 2003 10:29 schreef SCH het volgende:maar ik snap niet dat je zo zeker kan zijn over de landstitel na het spel van de afgelopen weken.
quote:Ja maar er komt een winterstop aan en wie weet gaat het na de winterstop weer beter.
Op donderdag 18 december 2003 10:29 schreef SCH het volgende:[..]
Aardig van je dat Feyenoord de amstelcup mag winnen, maar ik snap niet dat je zo zeker kan zijn over de landstitel na het spel van de afgelopen weken.
ene beetje leedvermaak is leuk maar sommige gaan echt zielig liggen doen
quote:Het komt goed! F*y*n**rd zal het in ieder geval niet worden
Op donderdag 18 december 2003 10:29 schreef SCH het volgende:[..]
Aardig van je dat Feyenoord de amstelcup mag winnen, maar ik snap niet dat je zo zeker kan zijn over de landstitel na het spel van de afgelopen weken.
Er is bij ons inderdaad wel het een en het andere te reorganiseren bij ons in de winterstop. Maar dat komt allemaal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |