wtf! Hij leeft nog!quote:Op maandag 26 juli 2004 08:12 schreef Patch het volgende:
Gisteren gekeken. Kon me niet echt boeien, helaas.
En voor de mensen die hem gaan kijken vanwege dat ze wellicht blote 13 jarige meiden zien:Er is niks te zien.
drukte op je user history, je zit voornamelijk en enkel in Fok Trvia topics. Foei! Je moet wat meer rondposten. Ik had toevallig vorige week ofzo nog een keer gepost in het FTR slowchat topic of je nog leefdequote:Op maandag 26 juli 2004 08:17 schreef Patch het volgende:
En hoe !
Vond ik in eerste instantie ook jammer, maar toen bedacht ik me dat de film een periode is uit hun leven. Hun leven houdt ook niet op na deze gebeurtenissen. Het is een momentopname. Op die manier vind ik het vrij sterk. Neemt niet weg dat het wat frustrerend kan zijn idd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:37 schreef ivetje het volgende:
Je ziet niet meer wat er verder gebeurt met tracy als evie weg is en hoe haar leven verder een beetje verloopt en of het beter met haar gaat...dat vond ik jammer.
zoalsquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:50 schreef pannaking_ het volgende:
Tijdje terug al gezien, vond het opzich wel een boeiende film maar af toe wel freaky shit.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef lucienne2 het volgende:
Oeeei in aanraking met strings, nu is het echt gedaan met haar.....
Belgen weten alles ook te overdrijvenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef lucienne2 het volgende:
Lees ook even de (Belgische) Review van Thirteen
http://www.cuttingedge.be/reviews/movies/thirteen.html
fake slet-vriendinnetje komt het lieve kind in aanraking met alcohol, drugs, piercings, strings, en een heleboel seks.
Oeeei in aanraking met strings, nu is het echt gedaan met haar.....
Dan is 't toch een goede film? Dat was precies de bedoeling.quote:Op zondag 26 september 2004 12:03 schreef kimmuts het volgende:
het spoort gewoon echt nie wat die twee doen. je krijgt er af en toe echt kippenvel van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |