Die staan er helaas niet opquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
En met interessant bedoel je deleted lesbian scenes?![]()
bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
En met interessant bedoel je deleted lesbian scenes?![]()
ok tof, waar heb je die info vandaan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef EminemRulezz het volgende:
EXTRAS
Director's commentary. Making of. Deleted scenes. Easter Egg trailer.
Mjaquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:33 schreef Shir het volgende:
Ik vond het wel een goede film. Ik heb hem in de bios gezien en had een voldaan gevoel na afloop.
Internetquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ok tof, waar heb je die info vandaan?
Ze hebben geen echte sex tijdens de filmquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:38 schreef johnneman het volgende:
heb de achterkant in de videotheek gelezen;
blabla zoveel 13 jarige meisjes, etc.. en hoe ze meegesleurd worden in de wereld van sex en dit en dat..
uh, 13 en sex? ik neem aan dat ze dan ouder zijn in de film als het daarover gaat?
of gaat het er letterlijk alleen over zegmaar?
over sex, dat ze het erover hebben, en niet de film alleen snap je watk bedoel?
anders hoef ik de film niet te zien, ik zal het vast wel bij 't verkeerde eind hebben
er komt sex in voor maar het is niet echt hoor... het is geacteerdquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:38 schreef johnneman het volgende:
heb de achterkant in de videotheek gelezen;
blabla zoveel 13 jarige meisjes, etc.. en hoe ze meegesleurd worden in de wereld van sex en dit en dat..
uh, 13 en sex? ik neem aan dat ze dan ouder zijn in de film als het daarover gaat?
of gaat het er letterlijk alleen over zegmaar?
over sex, dat ze het erover hebben, en niet de film alleen snap je watk bedoel?
anders hoef ik de film niet te zien, ik zal het vast wel bij 't verkeerde eind hebben
ik meende dat de een 14 was en de ander 15 ten tijde van het filmenquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:43 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Ze hebben geen echte sex tijdens de filmEn ze lijken me ouders als 13
Dan noem ik het geen SEXquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er komt sex in voor maar het is niet echt hoor... het is geacteerd
dude ga die film gewoon kijken en vorm dan een mening, damn... het is echt niet expliciet ofzo hoor. De meisjes zijn minderjarig dus je ziet geen tietquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:03 schreef johnneman het volgende:
hmm dan houd t op hoor voor mij
heb ik niet echt behoefte aan, hoe mooi de film ook verder kan zijn,
ben echt geen antisex iemand of 1 of andere oude kerel van 60 die dat niet wil zien (ben 18)
maar m'n broertjes en zussen van ongeveer die leeftijd hoeven dat van mijn part nie te zien,
zou btje aanstotend over kunnen komen denk ik, net alsof dat allemaal normaal is enzo,
Maarjah, wie ben ik![]()
Of zeggen jullie; nou john je overdrijft, het valt allemaal wel mee tijdens die film?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:45 schreef SeLang het volgende:
BrEeZaH-chicks zijn het !![]()
![]()
Idd, maar zo'n verhaal KAN mooie en aangrijpend worden uitgevoerd, in ieder geval meer dan deze film. Ik denk dan aan niet-amerikaanse producties, zoals Lilya 4-ever, maar ook Festen. Is allemaal net ietsje schokkender en aangrijpender. Daar zit je meer IN het verhaal, terwijl je bij Thirteen vanaf een afstandje kijkt.quote:Op zondag 7 maart 2004 02:54 schreef ook_gek het volgende:
grote bagger film.
je weet meteen al zoals het gaat eindigen.
ze wilt er bij horen. verkeerde vrienden. ontspoort en de enige vriendin waar ze graag bij wil horen blijkt later geen vriendin te zijn *gaaaap*
zeker welquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:33 schreef jp84 het volgende:
die Nikki Reed is wel lekker
Evan Rachel Wood anders ook welquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:33 schreef jp84 het volgende:
die Nikki Reed is wel lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |