Verder heb ik ook nog niets gehoord over de Zelda Bonusdisc, en dat terwijl ik Mario Party 5 & Mario Kart:DD op tijd heb geregistreerd..
Ohw, ik heb Mario Party 5 te koop.. zie een topic van mij in V&A!
quote:Ja voor veel te veel geld, en zonder sterren, afzetter!
Op dinsdag 23 december 2003 14:11 schreef Oksel het volgende:
..Onvoorstelbaar! Zelda: TWW was maar 25¤ bij de MM in R'dam! Inclusief 400 Bonussterren..
Verder heb ik ook nog niets gehoord over de Zelda Bonusdisc, en dat terwijl ik Mario Party 5 & Mario Kart:DD op tijd heb geregistreerd..
quote:BMH krijgt zijn nieuws inderdaad niet van een andere site
Op maandag 22 december 2003 17:17 schreef Wedge het volgende:
[slijm-mode]*********************** BMH opletten ! *******************************
Lieve user BMH, ik lees nu al iets van een half jaar hier het grote gamecube topic, eerst als lurker nu ook als poster. Wat mij opvalt is dat jij altijd leuke, informatieve (niet dat copy paste werk van cubezone wat bv notorious-roy altijd doet) en mooie posts maakt. Ook heb je een toffe usericon. Ik vind je de aller beste poster hier in "games & consoles". En omdat die geweldige scumbar gasten alleen maar elkaar nomineren en waarderen wou ik ff laten weten dat ik je posts graag lees. Ook lees ik je posts op tweakers maar hiero zijn ze beter.
Om dit alles geef ik jouw de "Wedge lievelingsuser van het jaar award".
[/slijm-mode]
En verder, dit soort dingen doe je maar per mail, of gewoooon in het SC topic. Daar is het Cube Topic NIET voor.
quote:dan heb je Febster in zijn old days niet meegemaakt zeker
Op maandag 22 december 2003 17:17 schreef Wedge het volgende:
SLIJMREACTIE
enne, als iemand Zelda TWW MET bonusdisc wilt kopen, ik had em laatst in Einhoven in de free record shop in de heuvel zien liggen
quote:Jep, ik zou er 2 moeten krijgen; een voor 4500 sterren, die er AL LANG had moeten zijn, ik had hem als een van de eersten besteld namelijk.
Op dinsdag 23 december 2003 12:33 schreef Chocobo het volgende:
Nog meer mensen die de bonusdisc wel moeten krijgen maar nog niet gehad hebben
Beetje jammer dat dat versturen zo lang duurt...
quote:ja, 222 stuks
Op dinsdag 23 december 2003 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zouden er nog bonusdiscs zijn
quote:Dat had ik echt niet verwacht
Op dinsdag 23 december 2003 15:39 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ja, 222 stuks
quote:Welke? In het centrum of Alexandrium?
..Onvoorstelbaar! Zelda: TWW was maar 25¤ bij de MM in R'dam! Inclusief 400 Bonussterren..
quote:* meldt *
Op dinsdag 23 december 2003 12:33 schreef Chocobo het volgende:
Nog meer mensen die de bonusdisc wel moeten krijgen maar nog niet gehad hebben
Heb hem gekregen door de combinatie Mario Kart en 1080 Avalanche. Wel een mailtje ontvangen dat de disc voor me gereserveerd is, en dat ik binnen een paar weken een e-mail krijg met verdere instructies, maar tot nu toe nog niks vernomen (wel vast m'n adresgegevens in m'n profiel gezet voor de zekerheid).
quote:www.gamerankings.com
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik snap er echt geen bal meer van is 1080 avalanche nou beter dan SSX 3 of niet. OP de ene site krijgt 1080 een 6 en in de PU krijgt hij een 8.4 lekker verwarrend.
Zijn er nog andere titels die echt een must-have zijn voor Gamecube eigenaren? Ik weet niet wanneer Metal Gear Solid : Twin Snakes uit komt maar die wil ik dan uiteraard ook hebben, al heb ik deel 1 al voor de PSX liggen ![]()
En zo'n gameboy player, werkt dat een beetje fijn? Ziet het er niet te pixelachtig uit op TV? Heb namelijk ook nog een GBA SP dus wie weet is zo'n gameboy player nog wel aardig om te gebruiken...
Allerlaatste vraag, zit er standaard een mem.card bij de Gamecube of moet ik die er apart bij kopen ???
quote:resident evil, super monkey ball, metroid prime, zelda tww en nee er zit standaard geen memorycard bij de gamecube, jammer maar helaas
Op dinsdag 23 december 2003 19:40 schreef JK het volgende:
Ik zit er aan te denken om er een Gamecube bij te kopen voor de gein. Heb al een PS2 met iets van 55 spellen, wil de GC dan kopen voor echt aparte titels die niet multiconsole zijn. Allereerste titel die ik moet hebben is natuurlijk Mario Sunshine. Heb altijd erg genoten van Mario64, deze is ietsje minder, maar blijft goed volgens mijZijn er nog andere titels die echt een must-have zijn voor Gamecube eigenaren? Ik weet niet wanneer Metal Gear Solid : Twin Snakes uit komt maar die wil ik dan uiteraard ook hebben, al heb ik deel 1 al voor de PSX liggen
En zo'n gameboy player, werkt dat een beetje fijn? Ziet het er niet te pixelachtig uit op TV? Heb namelijk ook nog een GBA SP dus wie weet is zo'n gameboy player nog wel aardig om te gebruiken...
Allerlaatste vraag, zit er standaard een mem.card bij de Gamecube of moet ik die er apart bij kopen ???
quote:Resident Evil 0 ga ik dan vanuit ? De rest is wel multiconsole.
Op dinsdag 23 december 2003 19:46 schreef mordradead het volgende:[..]
resident evil, super monkey ball, metroid prime, zelda tww en nee er zit standaard geen memorycard bij de gamecube, jammer maar helaas
quote:pcies en de remake van deeltje 1 natuurlijk
Op dinsdag 23 december 2003 19:48 schreef JK het volgende:[..]
Resident Evil 0 ga ik dan vanuit ? De rest is wel multiconsole.
Hmmm ook nog mem.cardje kopen, hopen dat de prijs niet zo belachelijk is als bij de PS2. Hoe zit het met de online mogelijkheden, daar heb ik nog weinig van gezien geloof ik (ik weet dat het komt/dat het mogelijk is).
quote:Resident evil remake is ook only for. En ik vind hem leuker dan deeltje 0
Op dinsdag 23 december 2003 19:48 schreef JK het volgende:[..]
Resident Evil 0 ga ik dan vanuit ? De rest is wel multiconsole.
Hmmm ook nog mem.cardje kopen, hopen dat de prijs niet zo belachelijk is als bij de PS2. Hoe zit het met de online mogelijkheden, daar heb ik nog weinig van gezien geloof ik (ik weet dat het komt/dat het mogelijk is).
quote:Metroid Prime ook
Op dinsdag 23 december 2003 19:58 schreef HomerJ het volgende:[..]
Resident evil remake is ook only for. En ik vind hem leuker dan deeltje 0
quote:dude, welke mediamarkt? en hoeveel hadden ze nog?
quote:Oksel reageert daar allang niet meer op
Op dinsdag 23 december 2003 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
dude, welke mediamarkt? en hoeveel hadden ze nog?
quote:Dan kan jouw tv kennelijk wél 60hz aan.
Op dinsdag 23 december 2003 23:57 schreef SterkStaaltje het volgende:
Geeft zo'n rbg kabel echt een veel beter effect? En hoe kan het eigenlijk dat die bonus zelda bonusdisk prima op m'n 50 Htz tv-tje afspeelt? Ik vind het des te beter, maar hij is toch alleen voor 60 Htz?
quote:Gaat het erom of het een 50 of 100 Hz tv is of kan een 50 Hz tv soms ook overweg met 60 Hz? Want het is een oud philips 35 cm tv-tje en die is echt 50 Hz
Op dinsdag 23 december 2003 23:57 schreef Khadgar het volgende:[..]
Dan kan jouw tv kennelijk wél 60hz aan.
Heb Eternal Darkness erbij gekocht en ga morgen 's kijken voor Resident Evil.
Vraagje: Ik heb bij play.com de freeloader besteld. Werkt deze probleemloos met alle games uit de VS? Ik heb via eBay een aantal interessante biedingen lopen namelijk...
quote:Play heeft de 1.06B versie. Je zou op datel.co.uk kunnen kijken of daar een lijstje staat met compatible games maar voor zover ik weet kan bij Zelda uit Japan de zee rose zijn en nog een paar kleine dingen. De meeste games zouden dus goed moeten draaien!
Op woensdag 24 december 2003 00:07 schreef Dromer het volgende:
Zo... na lang wikken en wegen heb ik vandaag een GameCube gekocht. (de aanschafprijs gaf uiteindelijk de doorslag t.o.v. de andere consoles)Heb Eternal Darkness erbij gekocht en ga morgen 's kijken voor Resident Evil.
Vraagje: Ik heb bij play.com de freeloader besteld. Werkt deze probleemloos met alle games uit de VS? Ik heb via eBay een aantal interessante biedingen lopen namelijk...
quote:Deze werkt inderdaad prima. Alleen kan het problemen met nieuwe games opleveren. De Japanse F-zero werkte bijvoorbeeld niet (goed) met de freeloader. Maar alle spellen die nu uit zijn werken ermee. Er bestaat ook een website waarop je kan zien welke spellen werken met welke versie van de freeloader. Het adres ervan weet ik niet, maar dat is vast met google zo te vinden...
Op woensdag 24 december 2003 00:07 schreef Dromer het volgende:
Zo... na lang wikken en wegen heb ik vandaag een GameCube gekocht. (de aanschafprijs gaf uiteindelijk de doorslag t.o.v. de andere consoles)Heb Eternal Darkness erbij gekocht en ga morgen 's kijken voor Resident Evil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |