quote:Of Miele betaalt hem extra. Ook leuk.
Op donderdag 18 december 2003 00:23 schreef mamma het volgende:
Als men grote uitgaven moet doen zoals een wasmachine of televisie kan men zich melden bij een speciale ambtenaar die de daadwerkelijke noodzaak vaststeld en het vervolgens in orde maakt.Fijne baan zeg, die ambtenaar verdient echt met belangrijk werk z'n dagelijks witbrood met roomboter of krijgt ie een percentage van alle apparatuut aanvragen dei hij afwijst. een geprivatiseerde functie. Welke werkeloze vinden ze zo gek om op die baan te solliciteren. en dan geen touw krijgen om jezelf op te hangen.
mamma
quote:waar scheld ik waar jij niet scheld?
Op donderdag 18 december 2003 00:22 schreef Goodluck het volgende:[..]
Discussieer gewoon ff normaal i.p.v iedereen de huid vol te schelden en niet op argumenten in te gaan.
quote:altijd op de hand, of door een dienstmeisje of een slavin
Op donderdag 18 december 2003 00:20 schreef Goodluck het volgende:[..]
Het kan best een weekje op de hand gedaan worden hoor.
quote:Waarom zou deze man ook maar iets te maken moeten hebben met de gemeente
Op donderdag 18 december 2003 00:10 schreef AngelWings het volgende:
Er was een man hierin het dorp komt buiten zijn schuld om in de wao, wordt door zatlap van de dijk gereden, na bijna een jaar moet ie op gemeentehuis komen, krijgt ie te horen dat ze geen kostgangers willen, en dat ie cursus moet gaan volgen voor pc, had nog nooit achter pc gezeten, komt vanuit de tuinonderhoud...
man heeft cursus gevolgd, met veel pijn, ging met krukken naar school, op school snapten ze er geen zier van, nu is ie na volgen van cursuus 63 en worddt er gezegt dat ie niet wil...
quote:Tuurlijk mag iedereen van extra luxe genieten, maar niet op kosten van de belastingbetaler. Ik pleit wel voor voorziening in basisbehoeften, mits er echt geen werk is.
Op donderdag 18 december 2003 00:24 schreef Ulx het volgende:[..]
Waarom niet, we hebben dat calvinistische juk toch niet voor niet weggesmeten?
quote:Rustig maar.
Op donderdag 18 december 2003 00:23 schreef mamma het volgende:
Als men grote uitgaven moet doen zoals een wasmachine of televisie kan men zich melden bij een speciale ambtenaar die de daadwerkelijke noodzaak vaststeld en het vervolgens in orde maakt.Fijne baan zeg, die ambtenaar verdient echt met belangrijk werk z'n dagelijks witbrood met roomboter of krijgt ie een percentage van alle apparatuut aanvragen dei hij afwijst. een geprivatiseerde functie. Welke werkeloze vinden ze zo gek om op die baan te solliciteren. en dan geen touw krijgen om jezelf op te hangen.
mamma
Voor apparatuur zoals tv's en wasmachines worden grote contracten met leveranciers afgesloten zodat de kosten zo laag mogelijk blijven.
quote:Je praat zo ontzettend dom hier, dat ik er niet meer verder op in ga.
Op donderdag 18 december 2003 00:25 schreef AngelWings het volgende:[..]
geen woorden maar daden vertel eens werk je al of hang je aan je moeders tieten?
zo ja welk werk doe je dan?
quote:uhm leg jij dit eens uit dan?
Op donderdag 18 december 2003 00:26 schreef fokje het volgende:[..]
Waarom zou deze man ook maar iets te maken moeten hebben met de gemeente
dat is normaal nederlands...
quote:Vreemd dat idee had ik nu van jou
Op donderdag 18 december 2003 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Je praat zo ontzettend dom hier, dat ik er niet meer verder op in ga.
quote:Je praat in thermen van "jodensterren" en "tegen de muur zetten".
Op donderdag 18 december 2003 00:25 schreef AngelWings het volgende:[..]
waar scheld ik waar jij niet scheld?
quote:Hm je werkt zekers in zeepsop fabriek?
Op donderdag 18 december 2003 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Je praat zo ontzettend dom hier, dat ik er niet meer verder op in ga.
quote:Nee, jij haalt 3 miljoen andere zaken erbij, dat heeft helemaal niets meer met topic te maken. Waarom ga je niet op onzin posten?
Op donderdag 18 december 2003 00:29 schreef AngelWings het volgende:[..]
Vreemd dat idee had ik nu van jou
ren maar weg van discussies waar je niet tegenop kunt je fantasie heeft nml grenzen blijkbaar..
jammer
misschien is rl beter voor je..
ervaar eens..
quote:het principe is hetzelfde nml..
Op donderdag 18 december 2003 00:29 schreef Goodluck het volgende:[..]
Je praat in thermen van "jodensterren" en "tegen de muur zetten".
Doe gewoon normaal of ga ff lekker ergens anders posten.
quote:Had hij geen volledige WAO-uitkering dan? Ik heb bovendien nog nooit gehoord van iemand met een WAO-uitkering waar het werk voor hem of haar werd uitgezocht, je maakt nl samen een reīntegratieplan. Dus ik vind het gewoon vreemd?
Op donderdag 18 december 2003 00:28 schreef AngelWings het volgende:[..]
uhm leg jij dit eens uit dan?
dat is nu bureaucratie..in ons land
Hij moest werken vond men dus..
moest ie maar een cursus volgen dus moest ie maar doen wat toevallig in het boekje open stond.......dat is normaal nederlands...
quote:en die 3 miljoen doen er zeker toe..
Op donderdag 18 december 2003 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, jij haalt 3 miljoen andere zaken erbij, dat heeft helemaal niets meer met topic te maken. Waarom ga je niet op onzin posten?
quote:En je wens komt uit...
Op donderdag 18 december 2003 00:08 schreef Goodluck het volgende:[..]
Terecht.
Uitkeringen worden grotendeels uit belasting gelden gefinancierd dus is het niet meer dan redelijk dat men hier een mening/oordeel over heeft.Ik zal je zeggen wat ik van de situatie vind.
Nederland is veel te tolerant geweest met uitkeringen. Iedere Janlul kon tot voor een paar jaar geleden een uitkering krijgen en men greep de banen die aangeboden werden niet aan omdat men dan evenveel of minder als de uitkering zou verdienen.De moraal moet veranderen. Een uitkering moet alleen nog beschikbaar komen in uiterste noodgevallen en voor de aller zwaksten. Verder moet er beter gecontroleerd worden op bijstandsfraude en zaken waar het geld aan opgaat.
Per 1 januari wordt de algemene bijstandswet afgeschaft en gaat de wet werk en bijstand in. Werk boven bijstand dus.
Komt erop neer dat als je een uitkering gaat aanvragen er eerst wordt gekeken welk werk je zou kunnen doen, en elke baan die je aangeboden krijgt is passend. Die moet je dus accepteren, anders geen inkomen.
Voor sommige figuren misschien een goede stok achter de deur, maar reken maar dat een hoop andere (op de arbeidsmarkt achtergestelde) mensen hier de dupe van worden.
Jammer dat de goeden altijd onder de kwaden moeten lijden, en dat de mensen die het zelf goed hebben daar hun ogen voor sluiten.
Het is makkelijk schreeuwen vanaf de zijlijn.
quote:Ik stuur je wel een kerstkaartje. Pieter Baan centrum is het toch he?
Op donderdag 18 december 2003 00:33 schreef AngelWings het volgende:[..]
en die 3 miljoen doen er zeker toe..
al snap jij dit nog niet..
helaas
quote:Haal de oorlog er ff lekker bij!
Op donderdag 18 december 2003 00:32 schreef AngelWings het volgende:[..]
het principe is hetzelfde nml..
dat is juist het enge aan dit hele topic..
men snapt het niet maar zo begon men in duitsland nml ook..
long time ago,........
so beware what you think..
ik scheld niet ik vind hetgeen er toen gebeurde walgelijk..
nml'
en wil voorkomen dat men die mentaliteit wederom gaat aanmeten in deze..
hoewel ik alleen weinig kan uitrichten inzake de mentaliteit der mensheid..
Probeer nou eens normaal te discussieren en ga eens in op wat mensen zeggen i.p.v allerlei niet relevante zaken aan te halen.
Hier hebben we de voor.
quote:moet je eens kijken na hoelang je een wao uitkering krijgt...
Op donderdag 18 december 2003 00:32 schreef fokje het volgende:[..]
Had hij geen volledige WAO-uitkering dan? Ik heb bovendien nog nooit gehoord van iemand met een WAO-uitkering waar het werk voor hem of haar werd uitgezocht, je maakt nl samen een reīntegratieplan. Dus ik vind het gewoon vreemd?
gemeente kreeg hem op hun dak geschoven en koos voor deze oplossing.
quote:you wish for it..
Op donderdag 18 december 2003 00:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik stuur je wel een kerstkaartje. Pieter Baan centrum is het toch he?
![]()
quote:goed zo jongen, dit draagt echt bij aan dit topci
Op donderdag 18 december 2003 00:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik stuur je wel een kerstkaartje. Pieter Baan centrum is het toch he?
![]()
anyway..mischien ooit gehoord van sparen? en je mog zelf niet al te beel vermogen hebben ( ik meen 8.000 euro) anders krijg je niet eens een uitkering, dus waarom zou ik verder sparen als ik anders toch gekort zou worden koop ik er liever leuke dingen van...
quote:Ik merk inderdaad dat jij extreem intelligent bent. Ga zo door.
Op donderdag 18 december 2003 00:38 schreef AngelWings het volgende:[..]
you wish for it..
ben helaas te intelligent voor jou
om van te winnen
wish you my luck..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |