quote:http://www.freep.com/news/latestnews/pm17601_20031216.htm
These are photos of Von Bondies lead singer Jason Stollsteimer after the alleged brawl between him and White Stripes lead singer Jack White. Stollsteimer's manager, Rick Canny, supplied the photos in an effort to support his claim that White attacked him Saturday night at the Magic Stick club on Woodward.
The photos were taken after Stollsteimer was released Sunday morning from Detroit Receiving Hospital, Canny said.
Assistant Wayne County Prosecutor Marcus Connor said the allegations are still being reviewed and a decision on whether anyone will face criminal charges should be made later this week.
Dit is Jack White. Van The White Stripes, dus.
Nou, ik moet zeggen, Jack heeft die Jason flink toegetakeld zeg ! Maar van die relletjes zijn natuurlijk wel altijd leuk.
Inkopper
*baam* *bam* *bam* *bam* *baaam* *baaaaam*
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 17-12-2003 18:03]
Jack White heeft het eerste album van The von bondies geproduceerd. Dat hoor je er ook duidelijk aan. Maar blijkbaar is de vriendschap een beetje over, nu.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 17-12-2003 18:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 17-12-2003 18:16]
quote:hoezo?
Op woensdag 17 december 2003 18:13 schreef static het volgende:
Kap eens met dat soort opmerkingen, Disorder.
zo schokkend vind ik zijn reactie anders niet ofzo...
Wat mag de reden zijn voor dit intieme gedrag van hem en Jack White???
En hoe erg is Jack White er aan toe? Of is dat een echt kerel. .
quote:Zo beter?
Op woensdag 17 december 2003 18:13 schreef static het volgende:
Kap eens met dat soort opmerkingen, Disorder.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:16 schreef Disorder het volgende:[..]
Zo beter?
Dank je.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:15 schreef Posdnous het volgende:
Jack White ziet er op die foto wel uit als één van de Droogs van Alex inderdaad![]()
quote:Ik dacht ook dat ze het wel goed met elkaar konden vinden, misschien even stoeien dit
Op woensdag 17 december 2003 18:05 schreef ranja het volgende:
Even wat achtergrondinfo:Jack White heeft het eerste album van The von bondies geproduceerd. Dat hoor je er ook duidelijk aan. Maar blijkbaar is de vriendschap een beetje over, nu.
You should see the other guy .
You should see the other guy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |