abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2003 @ 16:12:48 #26
26137 FlippendeBits
Stick this in your fuse box
pi_15485974
Toen het toompje van mijn eikel scheurde
Well if you need some lovin' [br]And if you need some man [br]You've got the phone and the number[br]And I got no future plans[br]Oh come on honey you got nothin' to lose[br]You got the thirst 'n I got the booze
  woensdag 17 december 2003 @ 16:13:13 #27
24601 TheGuru
<insert smart ass title>
pi_15485980
Duim tussen de autodeur toen ik 12 was, deur viel in het slot met mijn duim er nog tussen...

Heb nu nog steeds een gespleten duimnagel die niet veel kan hebben hehe

pi_15485991
keer teringhard met me been op de coping van een ramp geteerd met skateboarden. Op dat moment deed dat het meest pijn. Het ergst was dat ik, ook met skateboarden, viel en me middenhandsbeentje brak. 7 weken gips.
Soms is het echt gewoon dat je naar adem gaat snakken... echt kut is dat.
Jah je valt zovaak met skaten en de pijn hoort erbij
pi_15485995
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
5 jaar geleden heb ik na een scooterongeluk mijn clavicula gebroken. Dat was erg pijnlijk. Zo erg zelfs dat ik alleen maar kon liggen en nauwelijks kon bewegen.
Het duurde weken voordat ik weer normaal rond kon lopen.

Wat was jouw pijnlijkste ervaring? (fysiek gezien)

Idd...scooterongeluk doet auw ...k vond het dit jaar mei wel leuk om op een motorkap te gaan liggen :| en t voelde de dagen daarna net alsof er een vrachtwagen over me heen was gegaan. T ging nog al hard en dan ga je vliegen. En wat omhoog gaat...komt ook weer naar beneden ...

Mn nek en rug deed auw, maar was na paar daagjes weer weg. Mn enkeltje was wel gebroken en dattis echt geen sjill gevoel als er dan druk die enkel komt ...maar goed, is nog niet erg...want k had met mn helm de voorruit gebroken en was leuk met mn nekje langs 't gebroken glas gegaan. En dat schept wel lekker Dus nu zittik met een dik, opgezwolle litteken in mn nek :|...nou hebben ze daar in het ziekenhuis op de afdeling Poli-Plastische-Chirugie wat op gevonden :
Ze spuiten er een bijtend goedje in dat langzaam da tlitteken op eet. Alleen beetje jmmr dat zo'n litteken nog al gevoelig is en de druk binnen in vele malen hoger is dan bij een normaal stukje huid (wat tjah..een normale prik voel je niet tot nauwelijks ) Maar goed...dit doet dus echt eh...gigantisch pijn en nu komt de grap ;t litteken is zo groot dat ze op 10 verschillende plaatsen per keer spuiten om de 6 weken en dat een sessie'tje of 8 ...tjah...:)

woensdag 17 december 2003 @ 16:14:31 #30
76091 pennarts
HIJ IS 100% ONSCHULDIG !!!
pi_15486031
toen ik met 5 man een zware gewapende betonne put deksel op probeerde te tillen en dat ze dan allemaal tegelijk los laten maar ik te laat was en mijn vinger eronder kreeg

opzicht nog niet zo pijnlijk

maar dat ze je vinger moeten hechten zonder verdoving omdat de pees van je middelvinger er uit licht das wel pijnlijk

HIJ IS 100% ONSCHULDIG !!!
pi_15486057
Ik heb veel ongelukjes gehad waarna ik open lag, een paar keer in mn gezicht (diepe snee op mn wang van een paar cm, tanden door mn lip heen waarna mn voor tanden af waren gebroken tijdens het beoefenen van een sport, baksteen net onder mn neus, knietje onder mn rechteroog, en nog wat meer), vaak werd het dan even zwart voor mn ogen, maar het deed nooit pijn..... wel veel bloed enzo.....

Het ergste pijn is gewoon hoofdpijn bij mij denk ik...

We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_15486101
Een verwaarloosde blaasontsteking die uitmondde in een nier-bekken-ontsteking. DAT deed pijn! Was toen een jaar of 13 en ben nogsteeds super allert op blaasontstekingen enzo... angst voor de pijn

Oja, wat ongeveer net zoveel pijn deed:
Slijmbeursontsteking in mijn heup... kon geen stap meer zetten!

[Dit bericht is gewijzigd door Levitation op 17-12-2003 16:18]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 17 december 2003 @ 16:18:26 #33
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_15486138
Gisteren, bij de vampier (bloedbank ).

Ze hadden me al drie keer moeten prikken om er een buisje uit te krijgen voor het HB gehalte te meten. Twee keer in m'n linkerarm en toen zijn ze toch maar verhuisd naar m'n rechterarm. Daar lukte het wel, maar dat was dus aan de kant waar ze het bloed moeten afnemen omdat daar de beste (lees: minst slechte) aders zitten.

Bij de tapperij prikten ze de eerste keer in de nog niet aangetaste ader, maar ze gaf al aan dat die erg dun was. Er kwam dan ook niets uit. Ze heeft een behoorlijke tijd zitten poeren om er toch bloed uit te krijgen. Dat is gelukt, maar het liep niet snel genoeg, dus heeft ze alsnog de ader gepakt waar ze dat buisje voor de HB-meting hebben uitgehaald.

Dat poeren met een naald van een halve cm dik is op z'n zachtst gezegd niet prettig.

Ik weet niet of je het zó uitgebreid wilde hebben, maar het moest er ff uit zeg maar.

Heeft er iemand moeten kotsen?

"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
  woensdag 17 december 2003 @ 16:19:39 #34
45613 Kreeltje
It's Just RockNRoll!
pi_15486178
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:11 schreef Joppe het volgende:
Een blindedarmontsteking. Op zich niet zo erg (hoewel het 'nogal' pijn deed), maar die idioten in het ziekenhuis dachten dat het niet m'n blindedarm was, in tegenstelling tot wat m'n huisarts zei. Dus we wachtten en we wachtten, tot het moment daar was dat m'n blindedarm sprong. Boem. Toen met spoed geopereerd en hebben ze m'n hele buik schoongemaakt; er was immers allemaal troep uit die gesprongen darm ingekomen. Maar nee, schoonmaken konden ze ook al niet. Een paar maanden later had ik een buikvliesontsteking omdat die figuren m'n buik niet goed hadden schoongemaakt. Ik kan je vertellen; dat doet pijn. Bijna de pijp uit Gelukkig had de 'chirurg' blijkbaar op het moment van m'n operatie wel zijn dag, want ik heb het gehaald. Hij had alleen wel haast want hij heeft daarna m'n buik fucking dicht geniet (!!!). Met nietjes. Dan kijk wel ff raar op als je wakker wordt. De nietjes er uit halen was overigens ook niet echt plezierig. Maar ja, ik ben weer een ervaring en een mooi litteken rijker
Ja mooi zuur is dat. Bij mij dachten ze dus dat het een blindedamrontsteking was en ik had ook gruwelijke pijn. Gingen ze me opereren haalden ze met blinde darm eruit.......MMM weinig mee aan de hand... Haalden ze me hele buik open om te kijken wat het dan was. Maagperforatie, dit houdt dus in dat er een gaatje in me maagwand zat waardoor al dat maagzuur door met hele buik ging door me darmen enzo.
Dat doet pijn......

[Dit bericht is gewijzigd door Kreeltje op 17-12-2003 16:20]

Isn't it?
  woensdag 17 december 2003 @ 16:19:41 #35
26113 HeartCore
Begint eer ge bezint.
pi_15486179
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:12 schreef FlippendeBits het volgende:
Toen het toompje van mijn eikel scheurde
Das de eerste waar me gelijk de rillingen van over mijn rug lopen

Vastpakken tussen wijsvinger en duim van een koekepan aan het metaal net achter het handvat, dat was het voor mij wel denk ik.

woensdag 17 december 2003 @ 16:20:30 #36
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_15486214
acute oorontsteking na een vluchtje in een vliegtuig door het drukverschil. en twee melktanden die zonder verdoving werden getrokken
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
  woensdag 17 december 2003 @ 16:23:11 #37
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_15486300
Als ik de andere verhalen lees, valt die van mij best wel in het niet.
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
  woensdag 17 december 2003 @ 16:24:46 #38
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_15486358
Ontsteking aan mn linker bijbal, 3 weken lang het gevoel alsof je net in je zak bent getrapt. Je kan niet normaal lopen of slapen zonder pijn

Dit wens ik ook niemand toe

Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
pi_15486376
keertje neus gebroken kwas nog 11 echt janken dat ik deed ding stond helemaal scheef ik was er zeker van dat het zo zou blijven staan

en een tijd terug met een paar vrienden bij beetje blowen beetje stoeien en shit. val ik van een muurtje met een vriend van me ik vol op me hoofd en toen landde die andere jongen nog eens op me voet
dan voel je niet echt happy meer

did you ever took off your clothes and ran backwards through a cornfield?
pi_15486397
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:24 schreef TomK het volgende:
Ontsteking aan mn linker bijbal, 3 weken lang het gevoel alsof je net in je zak bent getrapt. Je kan niet normaal lopen of slapen zonder pijn

Dit wens ik ook niemand toe

heb ik ook gehad maar bij mij 2 weken ik was vroeg naar de dokter gegaan gellukkig
did you ever took off your clothes and ran backwards through a cornfield?
pi_15486426
uhm.. moeilijk.. maar ik denk dat dat bij mij m'n hersenschudding was. deed best wel pijn enzo al is dat meer vervelende en zeurende pijn.

wat ook heel erg pijn deed was dat ik een paar jaar terug met gym op school tijdens het maken van een salto keihard op op mn rug/nek terecht kwam. maar dan lig je even zo van huuuuuuuh pijnpijnpijn! en dan word het weer minder, terwijl die hersenschudding toch ongeveer 3 weken aanhoudt enzo

maargoed ik heb gelukkig nog nooit wat ernstigs gehad ofzo waarbij je echt pijn hebt. wil ik ook graag even zo houden

pi_15486460
toen ik over een hek met van die spietsen aan het klimmen was en toen uitglee en toen me buik en me handen gespietst werden, die dingen gingen er ongeveer een CM of 1,5 erin (ongeveer tot het midden van me hand)

ennuh tja een nietje in 1 van me aders op me arm(deet niet zo zeer maar ik voelde het nietje uit me aders gaan zegmaar toen ik hem er uit ging halen)

en me zus laatst, zat ze achter de naaimachine, kreeg ze die naald door haar duim heen aiai

Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_15486488
m'n scheenbeen was is een keertje doormidden, erg pijnlijk die botbreuken
Voor het vensterglas zit ik met mezelf te spelen. Ik wou dat ik tweeslachtig was, dan zou ik me nooit vervelen.
pi_15486490
Na een zware darmoperatie werkte de morfinetoevoer niet. Heb een aantal dagen bij iedere beweging het gevoel gehad dat ik door midden scheurde ongeveer.

Verdoving in je grote teen voor het verhelpen van een ingegroeide teennagel doet trouwens ook gruwelijk veel pijn alleen duurt dat niet zo lang

A mind with a heart of it's own
pi_15486519
Spijker in het midden onder in mijn voet doordat ik erop stapte. precies in dat stuk onderkant van je voet dat zo lekker kriebelig is.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_15486565
sleutelbeen gebroken met basketball.... en tig keer verbrand (bijbaantje: broodbakker ) maar dat voel ik maar een paar seconden

[Dit bericht is gewijzigd door UrbanMike op 17-12-2003 16:31]

sine your piddy on the runny kide
  woensdag 17 december 2003 @ 16:31:44 #47
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_15486577
ik had mijn enkel bezeerd tegen de rand van mijn bed

maar de ergste was: ik moest laden en lossen en moest wel eens iets zwaars in de achterbak leggen van de auto en heb toen keihard mijn scheenbeen bezeerd tegen een ijzeren staal van een aanhangwagen

Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_15486601
Paar jaar geleden met Tae Kwon Do , mijn pols gebroken.
Was gebroken en weggeschoten, zat een gigantisch bult aan de binnenkant van mijn pols.

In het ziekenhuis gingen ze het rechtzetten , dus ging er een hele grote naald in die er aan de andere kant weer uit kwam.
Toen ze dus het verdovings middel erin spoten liep het aan de onderkant er weer uit, maar dat zou niet zoveel uitmaken.

Toen hebben ze mijn arm in een beugel gezet en zijn ze er met 4 man aan gaan trekken om die botten van mijn pols uit elkaar te zetten.

Dat deed heel , heel erg veel pijn.

Soldaat bij de verbindingsdienst
  woensdag 17 december 2003 @ 16:33:19 #49
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_15486622
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:29 schreef Deetch het volgende:
Spijker in het midden onder in mijn voet doordat ik erop stapte. precies in dat stuk onderkant van je voet dat zo lekker kriebelig is.
was dat toen nog lekkerder met een spijker erin ?
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_15486683
Nou, een week lang constante steken in m'n hals/hoofd vanwege Pfeiffer vond ik behoorlijk pijnlijk. En dat was dan nog mét een constante overdosis aan pijnstillers, ik dacht dat ik gek werd!

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 17-12-2003 16:36]

Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')