abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15893095
Niersteen... Eerstvolgende keer mag nog lang op zich laten wachten...
The prettiest people do the ugliest things
  vrijdag 2 januari 2004 @ 03:03:58 #227
79267 Flesdop
Nightwish the pwn !!
pi_15893109
Had me opa ook es gehad, hij had er veel last van.
"From cradle to coffin shall my wickedness be your passion"
pi_15893127
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 03:02 schreef Khalein het volgende:
Niersteen... Eerstvolgende keer mag nog lang op zich laten wachten...
ja dat lijkt me echt verschrikkelijk pijnlijk

Pijnlijkste wat ik heb meegemaakt is me knieband afgescheurd.. ook hheel pijnlijk

vrijdag 2 januari 2004 @ 21:37:17 #229
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_15910930
met me ballen tussen de stang van de fiets auw.... !!
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
pi_15912951
Hmm ergste pijn ooit... Eeh ik heb ooit eens ongeveer een half jaar rond gelopen met kiespijn in 6 kiezen .
Ik er geen idee van omdat ik vlak daar voor m'n kaakbanden had verrekt wat ontzettend pijn deed en kon daar niks aan doen. Ik ging er vanuit dat dat het was totdat ik voor de halfjaarlijkse controle naar de tandarts moest. Ah zei hij je hebt een gaatje. Dus vervolgafspraak gepland en toen hij ging boren dacht hij laat ik eens foto's gaan maken.
Tja en toen bleek dat ik 6 holle kiezen had vanwege ontkalking.
Met de vraag van de tandarts: "Heb je geen kiespijn gehad?"

En helaas vorig jaar nog een onsteking in een wortel die doorgebroken was en daar ben ik heel ziek geweest door de pijn. Zelfs van de 2 kanaalbehandeling ben ik heel ziek geweest.
Dus conclusie de ergste pijn is pijn in je tanden

pi_15915870
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
5 jaar geleden heb ik na een scooterongeluk mijn clavicula gebroken. Dat was erg pijnlijk. Zo erg zelfs dat ik alleen maar kon liggen en nauwelijks kon bewegen.
Het duurde weken voordat ik weer normaal rond kon lopen.

Wat was jouw pijnlijkste ervaring? (fysiek gezien)

die pijn aan me linker teenbal denk ik toch wel. nee ja toen ik vroeger op de basisschool toen ik een jaar of 9 ruzie had met een grote dikke aggresieve turkin op het schoolplein die ik in die zeik had genomen. maar achterkwam dat ze door haar dikte toch wel strek was. en mij een stuk over het schoolplein sleurde met me linkerbeen waardoor ik niet alleen erge pijn had maar ook nog es gruwlijk voor lul stond tegenover me klasgenoten. verder me ingegroeide teennagel. die ik tijdens een voetbalwedstrijd heb opgelopen. tering en die spuit in je teen. jezus!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 00:04:04 #232
15600 BB-King
Long live the King!
pi_15915906
Heb een keertje een sneetje in mijn pink gehad.
Deed echt pijn, er kwam zelfs een druppeltje bloed uit.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 3 januari 2004 @ 00:05:00 #233
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15915932
oor ontsteking

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 3 januari 2004 @ 00:35:13 #234
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_15916730
Tijdens potje tennis op strand de bal in me ballen gehad. Het is ongeloofelijk hoevaak je je 's nachts op je buik rolt

Niet werkende verdoving tijdens zenuwbehandeling door tandarts is er ook een om niet te vergeten.

Dokter die m'n teen brak om recht te zetten staat op een goede derde.

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_15916770
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:04 schreef BB-King het volgende:
Heb een keertje een sneetje in mijn pink gehad.
Deed echt pijn, er kwam zelfs een druppeltje bloed uit.
pi_15917010
van een meter hoog voorover op mijn wenkbrauw op de stoep

en een keer met pink tussen de deur die werd dichtgegooid

FOK!fossiel zaterdag 3 januari 2004 @ 01:13:45 #237
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15917789
Ik zit met verbazing te lezen wat sommige hebben meegemaakt .

Gelukkig heb ik niet vaak iets gehad. De ergste pijn die ik tot nu toe heb gehad is denk ik mijn scooterval. Met 60 a 70 op het afvalt klappen cq schuren is niet erg fijn. Helemaal niet met dunne broek en zomerjas en dus ook geen handschoenen. Ook leuk dat het 's avonds was en ik nog 8km terug moest rijden omdat de scooter niet echt in een Ford Ka past... Maar de pijn kwam daarna vooral. 6 a 7 flinke schaafwonden en 2 scheurtjes in linker elleboog (daarmee opgevangen).

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15918111
"ik heb al die tijd tegen je gelogen..."

Deed het meeste pijn... nog steeds. En dat is ook lichamelijke pijn.

zaterdag 3 januari 2004 @ 01:33:43 #239
79285 MaxoFoon
Continous Earth Connection
pi_15918253
Ik kon niet kiesen tussen deze twee...

Er werdt Poeder in miijn longwand verstoven als hechtingsmiddel voor mijn ingeklapte long dit bijte verschrikkelijk.:N

of die keer dat ze mijn eikel penetreerde met een katheter om mijn prostaat te omzeilen die zo groot was dat ze er een zuster, een arts een uriloog en 5 pogingen er voor nodig waren om mij te laten plassen

Ik laat dit hier nu meteen vallen !
pi_15918301
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:13 schreef RemCow het volgende:
Ik zit met verbazing te lezen wat sommige hebben meegemaakt .

Gelukkig heb ik niet vaak iets gehad. De ergste pijn die ik tot nu toe heb gehad is denk ik mijn scooterval. Met 60 a 70 op het afvalt klappen cq schuren is niet erg fijn. Helemaal niet met dunne broek en zomerjas en dus ook geen handschoenen. Ook leuk dat het 's avonds was en ik nog 8km terug moest rijden omdat de scooter niet echt in een Ford Ka past... Maar de pijn kwam daarna vooral. 6 a 7 flinke schaafwonden en 2 scheurtjes in linker elleboog (daarmee opgevangen).

House-broek ?
  FOK!fossiel zaterdag 3 januari 2004 @ 01:39:09 #241
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15918382
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:35 schreef JoeDank het volgende:

[..]

House-broek ?

Geen flauw idee, volgens mij een van de weinige leuke broeken van Overzeas. Broeken die ik al 3 jaar niet meer draag.
Maargoed, ik rij ook geen scooter meer .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15920256
Schedelbreuk door grove val, deed niet echt zeer, maar de hersenschudding was klote. Arm uit de kom, hooivork door m'n voet.
Viel allemaal best mee.

Maar collitis ulcerosa opvlammingen vallen soms niet mee. en de inwendige onderzoeken al helemaal niet.

zaterdag 3 januari 2004 @ 03:32:37 #243
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15920310
Een tatoeage aan de binnenkant van m'n bovenarm wat 2,5 uur duurde om hem te zetten....nog niks bruuts meegemaakt dus...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 3 januari 2004 @ 03:43:33 #244
60430 Bartuc
Pugno Pro Patria
pi_15920444
Een val op een scooter met een snelheid van ongeveer 70 km/h en dan de volgende ochtend met je half brakke kop de steentjes uit je knie staan pulken.Dat was toch 1 van mijn niet zo memorabele momenten
pi_15920454
hmmz erg bizar allemaal...
ik heb weleens een schotwond gehad van een 9mm glock in mijn bovenbeen, bij één of andere criminele afrekeningen, waar ik heel toevallig in de buurt was, gelijk naar het ziekenhuis gebracht, daarzo een weekje gelegen, zware pijn. het lijkt echt alsof er een injectienaald in je gaat maar dan heel de tijd...
het zit een beetje in de familie...
m'n vader is in z'n been geschoten tijdens zijn dienst bij de huzaren, omdat er een overhitte browning op de grond viel.
m'n opa is in de 2e wereldoorlog doorzeeft met 12 kogels, verspreid over heel z'n lichaam, hij heeft het overleeft, maar heeft nog 2 kogels ergens in z'n lichaam zitten, (altijd problemen als hij met het vliegtuig gaat, omdat de metaal prrtjes gaan piepen, dan moet hij weer uitleggen dat er 2 kogels in hem zitten, en allemaal dokterpapiertjes enz.)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 10:52:17 #246
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15922554
Leuke familie hebben jullie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:17:36 #247
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_15925452
Ik denk toch wel dit :

en dan nog vrijwillig ook!

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:18:14 #248
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_15925471
Zijn arm, wat doet ie?
pi_15925602
Toen mijn gebroken pols gezet werd, zonder verdoving, was echt heel pijnlijk. Oja, en toen ik terug moest voor controle en nieuw gips kreeg, nog even dunnetjes over gedaan. Mijn hand helemaal voorover gebogen , want het stond nog niet goed. Gelukkig was dat sneller klaar.

Later diezelfde pols nog een keer gebroken in Frankrijk, en daar vonden ze het barbaars dat het in Nederland zonder narcose gebeurde. Die laatste keer heb ik er dus niets van gemerkt, gelukkig .

pi_15927626
Toen ik gistermiddag weer door m'n enkel ging, nadat ie een week was genezen. Dat deed wel aardig pijn.

Mijn ergste weet ik niet echt.

..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')