quote:ja dat lijkt me echt verschrikkelijk pijnlijk
Op vrijdag 2 januari 2004 03:02 schreef Khalein het volgende:
Niersteen... Eerstvolgende keer mag nog lang op zich laten wachten...
Pijnlijkste wat ik heb meegemaakt is me knieband afgescheurd.. ook hheel pijnlijk
En helaas vorig jaar nog een onsteking in een wortel die doorgebroken was en daar ben ik heel ziek geweest door de pijn. Zelfs van de 2 kanaalbehandeling ben ik heel ziek geweest.
Dus conclusie de ergste pijn is pijn in je tanden
quote:die pijn aan me linker teenbal denk ik toch wel. nee ja toen ik vroeger op de basisschool toen ik een jaar of 9 ruzie had met een grote dikke aggresieve turkin op het schoolplein die ik in die zeik had genomen. maar achterkwam dat ze door haar dikte toch wel strek was. en mij een stuk over het schoolplein sleurde met me linkerbeen waardoor ik niet alleen erge pijn had maar ook nog es gruwlijk voor lul stond tegenover me klasgenoten. verder me ingegroeide teennagel. die ik tijdens een voetbalwedstrijd heb opgelopen. tering en die spuit in je teen. jezus!
Op woensdag 17 december 2003 16:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
5 jaar geleden heb ik na een scooterongeluk mijn clavicula gebroken. Dat was erg pijnlijk. Zo erg zelfs dat ik alleen maar kon liggen en nauwelijks kon bewegen.
Het duurde weken voordat ik weer normaal rond kon lopen.Wat was jouw pijnlijkste ervaring? (fysiek gezien)
Niet werkende verdoving tijdens zenuwbehandeling door tandarts is er ook een om niet te vergeten.
Dokter die m'n teen brak om recht te zetten staat op een goede derde.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:04 schreef BB-King het volgende:
Heb een keertje een sneetje in mijn pink gehad.
Deed echt pijn, er kwam zelfs een druppeltje bloed uit.
en een keer met pink tussen de deur die werd dichtgegooid
Gelukkig heb ik niet vaak iets gehad. De ergste pijn die ik tot nu toe heb gehad is denk ik mijn scooterval. Met 60 a 70 op het afvalt klappen cq schuren is niet erg fijn. Helemaal niet met dunne broek en zomerjas en dus ook geen handschoenen. Ook leuk dat het 's avonds was en ik nog 8km terug moest rijden omdat de scooter niet echt in een Ford Ka past... Maar de pijn kwam daarna vooral. 6 a 7 flinke schaafwonden en 2 scheurtjes in linker elleboog (daarmee opgevangen).
Deed het meeste pijn... nog steeds. En dat is ook lichamelijke pijn.
Er werdt Poeder in miijn longwand verstoven als hechtingsmiddel voor mijn ingeklapte long dit bijte verschrikkelijk.:N
of die keer dat ze mijn eikel penetreerde met een katheter om mijn prostaat te omzeilen die zo groot was dat ze er een zuster, een arts een uriloog en 5 pogingen er voor nodig waren om mij te laten plassen
quote:House-broek ?
Op zaterdag 3 januari 2004 01:13 schreef RemCow het volgende:
Ik zit met verbazing te lezen wat sommige hebben meegemaakt.
Gelukkig heb ik niet vaak iets gehad. De ergste pijn die ik tot nu toe heb gehad is denk ik mijn scooterval. Met 60 a 70 op het afvalt klappen cq schuren is niet erg fijn. Helemaal niet met dunne broek en zomerjas en dus ook geen handschoenen. Ook leuk dat het 's avonds was en ik nog 8km terug moest rijden omdat de scooter niet echt in een Ford Ka past... Maar de pijn kwam daarna vooral. 6 a 7 flinke schaafwonden en 2 scheurtjes in linker elleboog (daarmee opgevangen).
quote:Geen flauw idee, volgens mij een van de weinige leuke broeken van Overzeas. Broeken die ik al 3 jaar niet meer draag.
Op zaterdag 3 januari 2004 01:35 schreef JoeDank het volgende:[..]
House-broek ?
Maar collitis ulcerosa opvlammingen vallen soms niet mee. en de inwendige onderzoeken al helemaal niet.
en dan nog vrijwillig ook!
Later diezelfde pols nog een keer gebroken in Frankrijk, en daar vonden ze het barbaars dat het in Nederland zonder narcose gebeurde. Die laatste keer heb ik er dus niets van gemerkt, gelukkig .
Mijn ergste weet ik niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |