abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15480879
Het is nu bekend dat ze van plan zijn de mens straks een chip te inplanteren om ons daarmee te laten betalen. De zg. verichip van het bedrijf Digitale Solutions. De chip wordt nu grootschalig geintroduceert in zuid-amerika als testgebied. Daarna komt hij ook hier in het westen.

Probleem met de chip is dat hij allerlei privacy-gevaren met zich meebrengt. Ook de bijbel spreekt over de chip als zijnde het teken van het beest in de hand of op het voorhoofd waarmee zal moeten worden betaalt. Volgens de bijbel is degene die hem accepteert verdoemt.

Ik als gelovige zal hem weigeren.

Wat doe jij?

* zie ook: www.hetverzet.nl

pi_15480911
Ik weet het nog niet, maar het zal iig niet om godsdienstige reden zijn.
(is dit niet meer voor WFL?)
pi_15480971
WFL welke sectie is dat?
pi_15480988
ik wil dat ding niet.

geld is geld en als ze t niet cash accepteren dan kunnen ze me wat!

ik haat al die alternatieve metalingsmethoden, bah.
gewoon lekker cash alles!
alleen als ik een hele grote aankoop ga doen gebruik ik een alternatieve
methode maar aankopen tot n euro-tje of 5000 kan toch gewoon
cash joh!

pi_15481002
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:23 schreef ramzes het volgende:
WFL welke sectie is dat?
Wetenschap, Filosofie, en Levensbeschouwing .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_15481026
Spammert!

Ik weet nog niet of ik hem zal nemen, maar religie zal er weinig mee te maken hebben. Ik neem ook zomaar aan dat het niet in de vorm van drie zessen ge-implementeerd zal worden.

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_15481029
quote:
Volgens de bijbel is degene die hem accepteert verdoemt.
heel knap . .toen de bijbel geschreven werd wist men nog niet eens wat 'binear' inhield. . . dus hoe kan de bijbel dit nou verdoemen ??

beetje kortzichtig. .

Religion : Mankind's worst invention !
pi_15481049
Tenzij ze het wettelijk verplichten, zal ik zo een ding nooit laten plaatsen... en zelfs als het verplicht wordt weet ik nog niet of ik me niet liever laat doodschieten...
pi_15481062
* Demon-X weigert zonder twijfel

k vind et al raar genoeg dat ze tegenwoordig chips inplanteren in je huisdier maar mijn lijf komt et niet in

If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  woensdag 17 december 2003 @ 13:26:49 #10
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_15481063
Waar in de bijbel staat het eigenlijk?

Lijkt me wel handig zo'n chip.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_15481137
quote:
Ook de bijbel spreekt over de chip als zijnde het teken van het beest in de hand of op het voorhoofd waarmee zal moeten worden betaalt. Volgens de bijbel is degene die hem accepteert verdoemt.
Joh, dat ze in die tijd al chips hadden...
pi_15481224
Openbaring 13: 16-18:

"16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd 17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.

pi_15481225
Dit hoort inderdaad thuis in WFL.
pi_15481233
Ik moet hem niet, mijn aankopen hoeven niet traceerbeer te zijn en ik zie het nut niet van een bankpas onder mijn huid..
Het heeft wat mij betreft niks met religie te maken, trouwens..
pi_15481244
Zou er geen probleem mee hebben, het heeft verder geen binding met je lichaam enkel dat het lichaam als drager dient.

Er lopen zoveel mensen rond met bv een pacemaker, en een pacemaker heeft wel degelijk de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op je lichaam.

Als je een gecompliceerde botbreuk hebt krijg je ook staal in je lichaam, daar zou je je ook toch niet tegen verzetten... ik zie het probleem niet.

het zal eerst waarschijnlijk een chip je worden waar je gegevens in staan, die kan dan gewoon met een computer uitgelezen worden... ik zie de voordelen al...

- betaling werkt gewoon door ergens je vinger bv op te leggen.
- door gescand te worden heb je geen Paspoort,rijbewijs meer op zak nodig.

Je kan met je chip bv sloten openen zodra je jou id heb gekoppeld aan een slot.. etc etc etc

pi_15481323
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:20 schreef ramzes het volgende:
Het is nu bekend dat ze van plan zijn de mens straks een chip te inplanteren om ons daarmee te laten betalen.
Wie is 'ze'?

Geloof je serieus dat er ook maar één iemand is die vrijwillig zo'n ding in zijn lichaam laat implanteren? Kom nou.

pi_15481476
eerder scannen van je 'retina'

maar denk niet dat de bijbel dat bedoelt snugger jochie

pi_15481510
'ze' = degenen die de wereldpolitiek runnen.

En er zij al personen en families die een meedoen aan een 'pilot'-programma.

http://www.cnn.com/TECH/computing/9901/14/chipman.idg/

pi_15481608
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:41 schreef th0r het volgende:
eerder scannen van je 'retina'

maar denk niet dat de bijbel dat bedoelt snugger jochie

Laten we de tekst van de bijbel er nast pakken:

"16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd 17

Opmerking: Wat zeggen wetenschappers mbt de beste plaats voorde chip: juist ja de hand of in het voorhoofd

[en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.

Opmerking: Wat is het doel vande chip: betalen.

pi_15481632
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:36 schreef Kodak-Moment het volgende:
Geloof je serieus dat er ook maar één iemand is die vrijwillig zo'n ding in zijn lichaam laat implanteren? Kom nou.
Geen probleem, je heb de gene gevonden, ze mochten het morgen nog proberen !!!
pi_15481866
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:46 schreef ramzes het volgende:

[..]

[knip]
de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd 17

Opmerking: Wat zeggen wetenschappers mbt de beste plaats voorde chip: juist ja de hand of in het voorhoofd

[knip]

De beste plaats om een chip te dragen is tussen de schouderbladen. alleen in het geval van deze chip word dat zo lastig scannen en word de hand als alternatief aangevoerd. En een chip in het voorhoofd van een mens stoppen is niet zo'n slim idee (omdat de huid op je voorhoofd teveel is gespannen kan dat irritaties opleveren) dus ik denk dat de bijbel er werderom NIX mee te maken heeft.

btw.
ik hoef die chip niet, ik ben niet gelovig maar ik moet gewoon nix in me hebben waarmee ik evt. kan worden getraceerd (als ik dan even een buitenechtelijke relatie zou hebben weet iedereen dat metteen )

woensdag 17 december 2003 @ 13:58:03 #22
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_15481936
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:46 schreef ramzes het volgende:

"16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd 17

Ja, laten we de bijbel erbij pakken!

De bijbel meldt dus weer kul, want een chip zit onder de huid, en niet, zoals jouw stoffige oude tekst luidt, op.

Maar laat me raden, dat moeten we niet zo letterlijk lezen, zeker?

quote:
Bron?
quote:
[en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.

Opmerking: Wat is het doel vande chip: betalen.

Alleen staat er in vers 18 bij dat je dan iets moet betalen met de getalswaarde 666.
'Nuff said
pi_15482212
quote:
Het is nu bekend dat ze van plan zijn de mens straks een chip te inplanteren om ons daarmee te laten betalen. De zg. verichip van het bedrijf Digitale Solutions. De chip wordt nu grootschalig geintroduceert in zuid-amerika als testgebied. Daarna komt hij ook hier in het westen.

Probleem met de chip is dat hij allerlei privacy-gevaren met zich meebrengt. Ook de bijbel spreekt over de chip als zijnde het teken van het beest in de hand of op het voorhoofd waarmee zal moeten worden betaalt. Volgens de bijbel is degene die hem accepteert verdoemt.

De films Revelation, Left Behind en The Omega Code zijn NIET de Bijbel, maar pure dogmatiek. Ofwel, onzin.
pi_15482593
ik wil hem wel, als dat betekent dat ik door mag lopen op Schiphol, zonder betalen door kan lopen bij kassa's enzo omdat het automatisch afgeschreven wordt van bank. handig !

moet je hiervoor naar de dokter ofzo ? en zo ja, vraag ik of hij in m'n linkerhand mag om zo meteen ook even de bijbelse profetie teniet te doen

fokschaap
pi_15483822
Ik heb liever geen vreemde dingen onder me huid..
pi_15486111
Liever niet, en dan niet alleen met het oog op wat er in openbaringen al voorspeld is.

Voor de conspiracy liefhebbers: Stel je voor, dat dit apparaatje ook in staat is bepaalde stoffen in je lichaam los te laten! Kunnen 'ze' ons allemaal met 1 druk op de knop (chip is receiver) allemaal massa-hypnotiseren.
(Leuk detail hierbij: Bepaalde lichaamseigen hormonen of mimetica zijn IV ingebracht met 1 picogram al dodelijk, bijvoorbeeld neurotensine, acetylcholine etc. Ruimte zat op zo'n chippie om zo'n soort injectiesysteem aan te brengen.)

En weer een stukje onzinnige proza.
pi_15486344
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:17 schreef Mobious het volgende:

Voor de conspiracy liefhebbers: Stel je voor, dat dit apparaatje ook in staat is bepaalde stoffen in je lichaam los te laten! Kunnen 'ze' ons allemaal met 1 druk op de knop (chip is receiver) allemaal massa-hypnotiseren.

dat gebeurt nu toch ook al via chemtrails

so what's new !

fokschaap
pi_15488905
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:32 schreef ramzes het volgende:

"16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd 17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.

waarom neemt iedereen steeds aan dat dit over chips of weet ik wat gaat? Kan net zo goed om een tatoeage of brandmerk gaan.
pi_15488936
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:02 schreef Malach het volgende:

[..]

waarom neemt iedereen steeds aan dat dit over chips of weet ik wat gaat? Kan net zo goed om een tatoeage of brandmerk gaan.

omdat, als je dat aanneemt, het weer wat makkelijker wordt om te geloven dat de bijbel goddelijk is
fokschaap
  donderdag 18 december 2003 @ 00:28:51 #30
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_15500931
quote:

Ik als gelovige zal hem weigeren.

Wat doe jij?

* zie ook: www.hetverzet.nl

Als gelovige, ik zou het niet doen. Maar niet op grond van openbaringen. Dat is me iets te letterlijk vertaald naar die chip toe....
Openbaringen is een boek wat mensen soms iets té letterlijk nemen, het was een droom!

Ik zou het wel om de volgende rede niet doen:
Ik vind het eng, ik ga niet met een onderhuidse chip lopen

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_15512580
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:28 schreef Gehaktbal het volgende:

Ik zou het wel om de volgende rede niet doen:
Ik vind het eng, ik ga niet met een onderhuidse chip lopen

ach, nieuwe dingen zijn altijd ff wennen.
fokschaap
pi_15519398
Bedenk wel even dat de onderhuidse chip stap 1 is.
De volgende stap is een chip in de hersenen ( tegen 2025)

Lijkt me toch minder prettig.

pi_15519447
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:00 schreef ramzes het volgende:

dat lijkt jou idd, maar misschien zijn er wel hele leuke toepassingen voor
fokschaap
  donderdag 18 december 2003 @ 18:03:50 #34
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_15519455
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:00 schreef ramzes het volgende:

Lijkt mij juist geweldig: als je eenmaal chips in de hersenen kan implanteren, kan je ook allerlei leuke speeltjes toevoegen: x-ray en infra-rood zicht, gehoor van een vleermuis, reuk van een kat, automatische stimulatie van hormoon-aanmaak enzo. Fantastisch toch!

En een beetje hacker kan met een remote-control mensen de horlepiep laten dansen zonder dat ze dat zelf willen! Ideaaaaaaaaaaaaaaaaal!

'Nuff said
  donderdag 18 december 2003 @ 18:05:14 #35
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_15519481
NP doe mij die chip maar. Doe maar met spam-filter, firewall en virusscanner implementeren
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 19 december 2003 @ 00:19:03 #36
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_15529950
implanteren is 1..... doe mij maar gewoon iets wat ik in me oor kan stoppen, en zodra ik het eng vin worden druit ken vissen..

Ken niet ff bijmezelf een openhoofd operatie gaan houden om em druit te vissen....

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')