quote:Kun je me je nieuwe adres dan aub geven?
Op woensdag 24 december 2003 12:43 schreef Butra het volgende:[..]
Je zal wel een oud adres hebben.
Die Robinho is idd het grootste talent van Brazilie. Helaas onbetaalbaar.
In het nieuwe seizoen heb ik wat verdedigers aangetrokken zoals arthur numan. Ik zou ook graag een nieuwe keeper willen maar niemand wil komen ook niet op huurbasis
quote:moet je eens gaan shoppen in Georgië. Ik had 100k om uit te geven aan nieuwe spelers en ik heb daar 4 of 5 spelers weggehaald voor in totaal 90k of zo
Op vrijdag 26 december 2003 19:41 schreef Onderinvloed het volgende:
Ik ben vorig seizoen erg makkelijk gepromoveerd met Top Oss.
Ik had 5 wedstrijden gelijk gespeeld en 1 verloren.Mijn topspeler is oskarsson, ik had hem voor 26,000 gekocht en hij had 44 doelpunten gescoord in 39 wedstrijdenIn het nieuwe seizoen heb ik wat verdedigers aangetrokken zoals arthur numan. Ik zou ook graag een nieuwe keeper willen maar niemand wil komen ook niet op huurbasis
1 top ploeg: Juventus
1 voormalig topploeg, die wil ik weer topploeg maken: Fiorentina
Ik probeer meestal spelers aan ekaar te verhuren maar wat ik niet doe is idiote transfers dus veel geld voor een boutspeler enz...
Heb wel geteld 1 officieel duel gespeeld:
de Super Cup
Juventus - AC Milan 1-2 na silver goal ![]()
Op naar de titel van de Serie A + B
quote:ik denk dat niemand dat doet. Ik geef altijd zo weinig mogelijk geld uit wat dat betreft ben ik altijd zo gierig als wat.
Op vrijdag 26 december 2003 22:05 schreef Freddie_fish het volgende:
Ik probeer meestal spelers aan ekaar te verhuren maar wat ik niet doe is idiote transfers dus veel geld voor een boutspeler enz...
Verder met Fiorentina Abel Xavier en Ivan de la Pena transfervrij aangetrokken.
Verder heb ik Ivan Bosnjak ook aan mijn selectie toe kunnen voegen, voor hem heb ik wel 500k moeten betalen.
Wat is er aan de hand?>
quote:Waar klik je op zijn naam?
Op zaterdag 27 december 2003 08:17 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een bod uitgbracht op Freddy Adu in het begin vn het spel. Nooit meer wat van gehoord verder, dus ik dacht, even kijken hoe het met hem is. Als ik nou op zijn naam klik dan gebeurt er gewoon niksWat is er aan de hand?>
Een mogelijkheid zou zijn dat hij al retired is.
quote:Liever niet. Ben toch gestopt met de totootjes
Op vrijdag 26 december 2003 12:00 schreef Greetings het volgende:[..]
Kun je me je nieuwe adres dan aub geven?
Ik dacht gisteravond echt dat ik teveel gezopen had. Zie ik opeens maar 16 teams in mijn Portugese competitie. Toen ben ik maar gaan slapen, omdat ik dacht dat ik het allemaal niet zo helder meer zag. Blijken het er vanmorgen echt 16 te zijn.
Volgens mij ben ik het spel (en de 2 jaar daarna) écht met 18 teams begonnen.
(of ik heb zitten slapen..)
quote:Het viel mij ook al op. De eerste 2 seizoenen heb je 18 teams, daarna 16.
Op zaterdag 27 december 2003 11:16 schreef Butra het volgende:[..]
Liever niet. Ben toch gestopt met de totootjes
Ik dacht gisteravond echt dat ik teveel gezopen had. Zie ik opeens maar 16 teams in mijn Portugese competitie. Toen ben ik maar gaan slapen, omdat ik dacht dat ik het allemaal niet zo helder meer zag. Blijken het er vanmorgen echt 16 te zijn.
Volgens mij ben ik het spel (en de 2 jaar daarna) écht met 18 teams begonnen.(of ik heb zitten slapen..)
quote:oooh! De eikel
Op zaterdag 27 december 2003 10:56 schreef Reddiablo het volgende:
Er zitten geen MLS spelers in het spel, mag wegens copyright gezeik niet. Adu heeft zich in de tussentijd van de patches bij een team weten te werken, dus is ie helaas "geschrapt."
PS: Onder t typen raakt Petrescu geblesserd. 2 weken eruit met gebroken ribben.
quote:Sporting Lissabon, 06/07.
Op zaterdag 27 december 2003 18:34 schreef Nkjez het volgende:
welke club en welk jaar??
En gewonnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 27-12-2003 19:32]
quote:Ok als je je email niet wil geven. geen probleem.
Op zaterdag 27 december 2003 11:16 schreef Butra het volgende:[..]
Liever niet. Ben toch gestopt met de totootjes
Volgens mij ben ik het spel (en de 2 jaar daarna) écht met 18 teams begonnen.(of ik heb zitten slapen..)
Maar we kunnen toch ook over CM praten? Je kan me toevoegen op gerardarends@hotmail.com als je wilt.
quote:Zenuwslopend, vooral met die gemiste penalty
Op zaterdag 27 december 2003 18:45 schreef Butra het volgende:[..]
Sporting Lissabon, 06/07.
En gewonnen.
quote:
Op zondag 28 december 2003 11:27 schreef Rahl het volgende:[..]
Zenuwslopend, vooral met die gemiste penalty
Ik had hem door middel van penalties gewonnen, dát is pas zenuwslopend
Ja penalties zijn zeker zenuwslopend! Ik verloor net met Santos de finale van de Copa Libertadores (=zuidamerikaanse CL) na strafschoppen tegen America de Cali
De eerste 3 penalties missten Diego, Robinho en Renato en toen was het al meteen afgelopen. En het ergste is nog dat ik dacht dat ik na de2-2 uit (de finale is 2 legs) op uitgoals zou winnen (thuisfinale werd 0-0), maar toen werd het dus meteen penalties. Helaas, maar nu heb ik de Recopa van Boca gewonnen en ga ik de beker en de competitie nog winnen om het seizoen toch nog geslaagd te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |