Ik vind Mr clean en da strike het coolst maar r zijn zoveel colle nummers van hun eigenlijk.
[offtopic]
wi po sucks!
en waarom heb je een kloon aangemaakt , trouwens wel goed verzonnen nick
[/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door merulez op 21-06-2001 19:29]
quote:Hmm Millencolin vindt ik persoonlijk toch wel erg herkenbaar tussen de rest van de punk-zooi e.d...
Op donderdag 21 juni 2001 19:24 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Op Kink draaiden ze dat veel geloof ik, kon het wel waarderen, maar zou nu geen nummer van ze herkennen
Ik vindt Monkey Boogie nog steeds zo'n geweldige track
Ik heb ze vorig jaar met pasen live gezien maar niet helemaal
, ik kende ze toen alleen nog van naam en ging ik alleen maar kijken omdat er verder niks bijzonders optrad op dat moment.
quote:Als ik groei worden de letters daar echt niet groter van
Op donderdag 21 juni 2001 19:21 schreef merulez het volgende:
misschien moet je es groeien dan kan ik et beter lezen
[Dit bericht is gewijzigd door TheKloon op 23-06-2001 13:48]
Erg vrolijke muziek ook, zat vandaag zelfs nog te kijken welke cds ze hadden.
Gave nummers:
Mr Clean (inderdaad fantastisch )
Fazil's Friend
Da strike
Take it or leave it
Euh, shit, bedenk me net dat die hele eerste cd fantastisch is
Uh, van de 2e cd zijn Bullion, Move your car en softworld erg cool. Maarja, eigenlijk is die cd ook weer gewoon van begin tot eind goed.
En euh, de laatste 2 vind ik dus wat minder, hoewel For Monkeys met nummers als Boring Planet, Monkey Boogie en Twenty Two zeker geen slechte cd is. Beter dan de meeste punkbandjes iig.
De teksten zijn soms wel erg melig, van dat heerlijke krakkemikkige engels waar Undeclible ook goed in is. Maar dat is dan ook weer één van de charmes van deze bands
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 21-06-2001 21:16]
quote:Is het niet een Joegoslavische-Zweed?? Maar zeker een geweldige band!
Op donderdag 21 juni 2001 21:44 schreef cereal het volgende:
Vind je t gek dat ze krakkemikeg engels praten want de zanger is een yoegoslavische-fin
Favo tracks: Bullion, Penguins and Polarbears, No Cigar en Mr. Clean!!!!
quote:Ik bedoelde meer qua teksten.
Op donderdag 21 juni 2001 21:44 schreef cereal het volgende:
Vind je t gek dat ze krakkemikeg engels praten want de zanger is een yoegoslavische-fin
quote:Trust me, ik weet bijna 100% zeker dat jij 'Life on a Plate' nog veel beter vindt!!
Op donderdag 21 juni 2001 22:14 schreef Noodles het volgende:
Ken maar 1 album van ze, Pennybridge Pioneers, en dat is wel goed vind ik. Lekker vrolijke poppunkrock
Maar Pennybridge Pioneers en For Monkeys zijn ook goed hoor
Btw: wie was er in 1996 ook in noorderligt?
quote:ja maar dan kan je wel een grotere maat kopen
Op donderdag 21 juni 2001 19:42 schreef TheKloon het volgende:Als ik groei worden de letters daar echt niet groter van
en de letters komen misschien meer op ooghoogte te zitten
quote:Dat zelfde probleem deed zich bij mij voor met mijn LAGWAGON trui......
Op donderdag 21 juni 2001 19:19 schreef TheKloon het volgende:
Hele dag nog in een t-shirt van hun rondgelopen, alleen weet volgens mij niemand op mijn school dat Millencolin een band is
quote:whaha
Op vrijdag 22 juni 2001 23:11 schreef Mutt het volgende:[..]
Dat zelfde probleem deed zich bij mij voor met mijn LAGWAGON trui......
na een half jaar dacht iemand toch echt dat het een automerk was.., totdat ik mn rugzak van de backprint haalde
wat kunnen mede-leerlingen toch barbaren zijn he
tssss en dan lopen ze zelf fier met de borst vooruit te pronken met hun geweldige jody bernal skinnie
*is dat geen automerk dan!?*
lagwagon een automerk ik vind het echt grappig
dat wordt denk ik mijn eerste auto.. daar ga ik voor sparen.. een lagwagon
quote:Ach een jaar of vijf geleden dacht ik ook dat Aussies brommers waren... Dat heb ik geweten
Op zaterdag 23 juni 2001 13:22 schreef iroQuai het volgende:
lagwagon een automerkik vind het echt grappig
die naam klinkt nogal zacht, maar ja ze hebben et geweten
quote:haha vet
Op zaterdag 23 juni 2001 13:54 schreef merulez het volgende:
ook leuk als je bij je schoonouders gaat vertellen dat je naar een concert gaat van de heideroosjes, en ze vervolgens vragen of je die muziek wilt laten horendie naam klinkt nogal zacht, maar ja ze hebben et geweten
quote:[SlowChatEnHeelErgOffTopicMode]
Op zaterdag 23 juni 2001 13:54 schreef merulez het volgende:
ook leuk als je bij je schoonouders gaat vertellen dat je naar een concert gaat van de heideroosjes, en ze vervolgens vragen of je die muziek wilt laten horen
Randomium
Puzzle
Fox
Penguins and polarbears
vixen
dragster
move your car
Eigenlijk gewoon alles!!!!!!!!!!!!!!!
quote:hm ok die ga ik dan maar es checken de komende dagen
Op vrijdag 22 juni 2001 09:07 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Trust me, ik weet bijna 100% zeker dat jij 'Life on a Plate' nog veel beter vindt!!
quote:Beter!
Op donderdag 17 januari 2002 10:34 schreef Doodkapje het volgende:
Yay, Millencolin tourt in april-mei weer door Europa! Nu maar hopen dat ze Nederland ook weer aandoen.
www.burningheart.com/millencolin
Enne, hun nieuwe nummer Man or Mouse van de cd Home to Home al gehoord? Poppy maar wel weer erg vrolijk.
YEAH YEAH YEAH YEAHAAAAH!
ik vond friends till the end en pain (accoustiese versie), vond ik wel heel goed.
quote:Was je er ook?
Op woensdag 19 juni 2002 20:04 schreef Freakjuh het volgende:
Ik Ik Ik Ik *jumps*
MILLENCOLIN RULESss!!
quote:[offtopic]
Op donderdag 20 juni 2002 03:34 schreef Freakjuh het volgende:
NEeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Ik mocht nie van me pa
gvd gvd
gvd gvd
EN IK MOCHT OOK AL NIET NAAR PINKPOP,
maar goed
LOWLANDS HERE I COME
maar daar ging het niet over,
Millencolin nooit live gezien
quote:Damnit, nu ik die lineup zie, pfff, nou moet ik er wel heen. Jammer dat het zo ver weg is...
Op donderdag 20 juni 2002 12:12 schreef -Lars- het volgende:[..]
[offtopic]
Je houd van punkrock? NIET NAAR LOWLANDS! PUKKELPOP!! Check de bands die nu al bevestigd zijN! --> www.pukkelpop.be
[/offtopic]
[offtopic]
Je houd van punkrock? NIET NAAR LOWLANDS! PUKKELPOP!! Check de bands die nu al bevestigd zijN! --> www.pukkelpop.be
[/offtopic]
[/quote]
Ja!!!!
Ik weet nowg niej! Pukkelpop / pinkpop / LL
Ligt eraan wie er komen
quote:Ik heb ze 2 jaar terug in de Melkweg kunnen aanschouwen met als ik mij niet vergis Bombshell Rocks in het voorprog. Vond ze toen echt een goede show weggeven. Alle nummers die ik had willen horen kwamen voorbij. Ik vind vooral dat de twee gitaristen altijd erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Trouwens een van de weinige (skate)punkbands met dubbele gitaatbezetting. Voegt altijd wel wat toe vind ik.
Op donderdag 20 juni 2002 12:22 schreef BigBear het volgende:
Ik vind Millencolin ook wel cool. Ik heb ze laatst gezien in 013, maar ik vond de show een beetje matig. Donots hadden echt een 10 keer betere show IMHO
quote:Tsja, smaken verschillen hè? Millencolin blijft het toch altijd 100X beter doen dan al die hersenloze punkpulp wat je tegenwoordig op tv ziet.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:37 schreef TrashNSk8 het volgende:
jezus, had dit topic over deze kutband niet op pagina 7.000 kunnen blijven? Dit is echt wel een van de ergste bands in punkrockland. Irritante muziek met nog irritantere zang. bah.
quote:zelfde niveau, maar beter gepromoot (=beter verkocht).
Op vrijdag 3 januari 2003 23:53 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
Tsja, smaken verschillen hè? Millencolin blijft het toch altijd 100X beter doen dan al die hersenloze punkpulp wat je tegenwoordig op tv ziet.
Ging ff kijken of er een topic over bestond
tiny tunes was toch een van hun coolste albums
quote:=Z
Op donderdag 12 juni 2003 20:32 schreef Ixnay het volgende:
Alleen jammer dat ze niet gaan touren deze zomer, omdat de gehandicapte broer van die zanger weggelopen is. En nog steeds niet isteruggevonden.
quote:www.millencolin.com als je het niet gelooft.
Op donderdag 12 juni 2003 22:41 schreef NRK het volgende:[..]
=Z
quote:Is ie nou nog niet terug? Wil ze live zien of een nieuw album ,maar dan meot dat broertje weer terug zijn bij pappie en mammie. gvd.
Op donderdag 12 juni 2003 20:32 schreef Ixnay het volgende:
Alleen jammer dat ze niet gaan touren deze zomer, omdat de gehandicapte broer van die zanger weggelopen is. En nog steeds niet isteruggevonden.
Natuurlijk wel kut voor hun
quote:tis ook een skateboard trucje
Op donderdag 21 juni 2001 19:19 schreef TheKloon het volgende:
* Meldt
Hele dag nog in een t-shirt van hun rondgelopen, alleen weet volgens mij niemand op mijn school dat Millencolin een band is:):)
quote:Nee, datgene waar Millencolin van afgeleid is, is een skateboard trucje
Op dinsdag 8 juli 2003 12:51 schreef Tomek het volgende:[..]
tis ook een skateboard trucje
Maar Millencolin is echt vet. Ik had alle muziek van die lui op m'n pc en ik heb een paar cd's van ze
quote:Mr. Clean
Op donderdag 21 juni 2001 19:15 schreef cereal het volgende:
Wie vind deze band ook gewoon 1 van de beste Bands?Ik vind Mr clean en da strike het coolst maar r zijn zoveel colle nummers van hun eigenlijk.
quote:millencolin is afgeleid van melancholy (idd een skateboard truc)
Op dinsdag 8 juli 2003 22:56 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Nee, datgene waar Millencolin van afgeleid is, is een skateboard trucje
ik vind tevens de nieuwere cd's de betere, hoog sing along gehalte en lekker vrolijk, hoe mineur de tekst ook is. Vroeger vond ik mr clean een ultra nummer maar ik denk dat millencolin gewoon met mij mee gegroeid is aangezien dit de enige band is die ik vanaf mijn 15e leuk vind, en dat is toch al gauw 8 jaar.....................tjeetje 8 jaar al ik voel me oud
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:56 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Nee, datgene waar Millencolin van afgeleid is, is een skateboard trucje
grrrrrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |