quote:Hey Xilantof, zijn dit die beruchte Herfst-foto's?
Op zondag 4 januari 2004 19:13 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat je in Photoshop de kleuren nog wat op kunt peppen, jammer dat die (betaalbare) scanners zo'n bad job leveren wat betreft foto's...
quote:Heel mooi, als ik denk wat t is (een wolk die over een berg heen kruipt) maar behoorlijk scheef. Dat kan volgens mij niet per ongeluk gebeurt zijn
Op maandag 5 januari 2004 10:41 schreef Lelijke_Aap het volgende:
En nog maar een...
quote:Zijn idd o.a. de herfstfoto's en die rails dat is hier in het zuiderpark te den haag..
Op maandag 5 januari 2004 14:15 schreef Offy het volgende:[..]
Hey Xilantof, zijn dit die beruchte Herfst-foto's?
Ik vind het perspectief van die 2e erg leuk. Is dat een rail? In verhouding met het gras en die blaadjes lijkt het erg klein/smal, maar ik kan er niets anders van maken...
Misschien dat je in Photoshop de kleuren nog wat op kunt peppen, jammer dat die (betaalbare) scanners zo'n bad job leveren wat betreft foto's...
en idd, tis een bagger scanner
en heb verder ook nog niets gedaan om de kleuren wat op te peppen...
ik ben een genuine n00b met mn sony dsc-p72 3.2 mpx, hier ff 2 foto's die ik wel 'redelijk' vind.
quote:Very very naais
Op dinsdag 6 januari 2004 02:36 schreef Ellard het volgende:
Ze zijn wat oud en m'n scanner lijkt een eetje rar te doen (vooral bij die in kleur), maar...[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wou dat ik zo een model had om fotootjes mee te gaan nemen
quote:Ik vind het gewoon een heel mooie foto
Op dinsdag 6 januari 2004 09:22 schreef Black_Jack het volgende:
Ik vond deze erg goed gelukt, commentaar is welkom!
quote:Volgens mij is het zo'n rail waar de wielen van bijvoorbeeld een tram in rijden, maar het blijft er vaag uit zien
Op maandag 5 januari 2004 14:15 schreef Offy het volgende:[..]
Hey Xilantof, zijn dit die beruchte Herfst-foto's?
Ik vind het perspectief van die 2e erg leuk. Is dat een rail? In verhouding met het gras en die blaadjes lijkt het erg klein/smal, maar ik kan er niets anders van maken...
quote:zie mijn uitleg
Op dinsdag 6 januari 2004 14:10 schreef TC03 het volgende:[..]
Volgens mij is het zo'n rail waar de wielen van bijvoorbeeld een tram in rijden, maar het blijft er vaag uit zien
.
quote:Afbeelding 1 vind ik een leuke foto. Alleen had je nog iets dichter op het onderwerp kunnen staan, waardoor het kind nog nadrukkelijker in beeld wordt gebracht.
Op dinsdag 6 januari 2004 10:48 schreef ChAoZ het volgende:
nog een keer nemen kan ik ze niet meer, maar ik vond ze wel aardig. en ik kreeg over deze 2 ook de meeste "lof" van mijn medereizigers (groepsreis naar sri lanka)
olifant flets: onbewerkte foto. en probeer er op dat moment dat je dat beest voor je hebt maar aan te denken dat je alles goed hebt. heb 'r een aantal gemaakt van hem (ja, het is een hij. dat weet ik zeker) gemaakt, maar dit was qua foto de beste. de compositie van deze was veel beter dan dan de rest
quote:Het zijn de Spaanse trappen in Rome. Het is daar altijd enorm druk met toeristen. Wat ik heb proberen op de foto te krijgen is de rust waarin die man zijn boek zit te lezen. Overal mensen om hem heen, overal herrie, maar toch weet die man zich helemaal af te sluiten om zich te verdiepen in zijn boek. Dat probeerde ik eigenlijk op de foto te krijgen. Maar echt gelukt is het geloof ik niet
Op maandag 5 januari 2004 13:48 schreef Xilantof het volgende:[..]
ik vind hem een beetje druk, weet niet echt goed wat het punt is...
is het de kerk? is het die man met het boek? of is het als rommelig bedoeld?
quote:Een wolk die over een berg heen kruipt, hmmm... Niet helemaal. Het is een golfje. De zon ging onder en weerkaatste op een klein golfje. Hij was abstract bedoeld, dus ik ben eigenlijk blij dat je niet helemaal kunt zien wat het is
Op maandag 5 januari 2004 14:28 schreef dane het volgende:[..]
Heel mooi, als ik denk wat t is (een wolk die over een berg heen kruipt) maar behoorlijk scheef. Dat kan volgens mij niet per ongeluk gebeurt zijn
quote:de in rust verkerende man springt er voor mij niet echt uit.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:02 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Het zijn de Spaanse trappen in Rome. Het is daar altijd enorm druk met toeristen. Wat ik heb proberen op de foto te krijgen is de rust waarin die man zijn boek zit te lezen. Overal mensen om hem heen, overal herrie, maar toch weet die man zich helemaal af te sluiten om zich te verdiepen in zijn boek. Dat probeerde ik eigenlijk op de foto te krijgen. Maar echt gelukt is het geloof ik niet
Vind hier vooral de kleuren erg mooi
[Dit bericht is gewijzigd door Stephanie_l op 07-01-2004 00:04]
quote:ik weet 't maar wat moet je als je net geld genoeg hebt voor een kut camera'tje...
Op woensdag 7 januari 2004 10:30 schreef Magistic het volgende:
beetje onscherp
quote:En wat moet ik me bij dat kutcamera'tje voorstellen
Op donderdag 8 januari 2004 00:31 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
ik weet 't maar wat moet je als je net geld genoeg hebt voor een kut camera'tje...
quote:langer doorsparen?
Op donderdag 8 januari 2004 00:31 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik weet 't maar wat moet je als je net geld genoeg hebt voor een kut camera'tje...
quote:Ik vind de compositie wel mooi.
Op woensdag 7 januari 2004 02:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
wat vinden jullie ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |